Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

kommer afsnit 10 også her iaften eller kommer den først imorgen. ? det er en rigtig god julekalender du er igang med at lave, det synes jeg godt nok.

hilsen denlilledreng2

Jeg ved ikke om det kommer i aften. Men altså det jo logik for alle en af aftenerne kommer der 2 afsnit. For den SKAL være færdig 24 December er målet. Og jeg prøver også gøre det. Da jeg vil være den første der klarer den challenge med skrive en fuld julekalender inden 25 december :). Og håber så næste år nogen vil forsøge følge mine fodspor.

@Tjopper: Tusind tak for de rosende ord. Og er glad du/i alle nyder den :). Og prøver også så vidt så muligt bruge fantasien.

@Oliver Som sagt… Det skal nok blive indhentet ;).

kommer afsnit 10 også her iaften eller kommer den først imorgen. ? det er en rigtig god julekalender du er igang med at lave, det synes jeg godt nok.

hilsen denlilledreng2

Jeg ved ikke om det kommer i aften. Men altså det jo logik for alle en af aftenerne kommer der 2 afsnit. For den SKAL være færdig 24 December er målet. Og jeg prøver også gøre det. Da jeg vil være den første der klarer den challenge med skrive en fuld julekalender inden 25 december :). Og håber så næste år nogen vil forsøge følge mine fodspor.

@Tjopper: Tusind tak for de rosende ord. Og er glad du/i alle nyder den :). Og prøver også så vidt så muligt bruge fantasien.

@Oliver Som sagt… Det skal nok blive indhentet ;).

100% er måske lidt overdrevet, meeeeen du klarer det godt det er en god historie :slight_smile:

10 Kapitler. Pyha men i det mindste for hver kapitel der kommer. Kommer jeg tættere på en afslutnning :P. Klager i hvertifald aldrig mere over skal skrive et kapitel af Kidnappet om natten :P. Enjoy!.

Jimmy’s speciale jul

10. December:

Jimmy havde nu en ide hvad han skulle sige. Han tog en dyb indånding og åbnede døren. ”Så jeg hjemme” råbte Jimmy og gik lidt hurtigere end han plejede mod sit værelse. ”Hej det var godt du kom. Vi skulle næsten til ringe til politiet, hvor har du været?” Jimmy greb spørgsmålet han havde set det spørgsmål komme. ”Jeg var nede og spise pizza med nogle venner. Man siger jo ikke nej til gratis pizza vel?” jokede Jimmy. ”Så du altså ikke sulten til aftensmaden”. Altså jo sådan da sagde Jimmy. Han gik ind på værelset og låste døren. ”Hvordan gik dagen” råbte mor fra køkkenet. Jimmy skyndte sig at låse døren op og råbte tilbage ”Som sædvanligt”. Han låste døren og åbnede skoletasken kiggede på tingene. Hmm… det kunne umuligt være i den skoæske sagde han til sig selv. Han kiggede rundt på værelset og fik nu øje på sit pengeskab. Han låste det nu op åbnede nu sit pengeskab og lagde tingene derned og lukkede det igen. Han lagde sig nu på sengen og slappede af og faldte i søvn. Pludselig bankede det på døren. ”Jimmy vi skal spise” sagde mor. Jimmy gabte ”Ja jeg kommer nu”

Han gik nedenunder og begyndte spise dagens ret som var risengrød. Mor spiste først og derefter fodrede hun Sofie… “Her kommer fut toget. Fut fut” Endnu engang blev Jimmy helt hypnotiseret og fulgte hver detalje der skete. Men spiste så derefter selv. Pludselig spurgte mor ud af det blå “Har du fundet ud af hvad du ønsker dig i julegave?.” Dette var bare endnu en af de gange Jimmy bare havde lyst til sige han ville være baby igen. Men i stedet svarede han… “Tja indtil videre det nye Fifa 13, Call of Duty og sådan” sagde Jimmy bare. “Jeg laver en ønskeliste snart” sagde Jimmy. Jimmy spiste færdig og sagde tak for mad. Jimmy rejste sig og skulle til at gå, men så sagde mor. “Nå men jeg må også hellere ind og se nyhederne”. Jimmy stoppede op.

“Nyhederne hvad nu hvis de sagde noget om hans tyveri i vuggestuen?” tænkte han. Jimmy løb ind i stuen og sad og næsten bed negle. Det var den nervøse nyheds udsendelse ever han havde set. Jimmy’s hjerte stoppede næsten med slå da de nævnte et tyveri, men det var heldigvis for Jimmy, kun i et supermarked. Da nyhederne var slut åndende Jimmy lettet op og gik op på værelset spillede Playstation 3 igen. Da klokken blev 22 valgte han gå i seng. Han klædte sig af og børstede tænder og puttede sig under dynen. Han lå og kiggede op i loftet. Den forbudte zone sagde han. Han lå tænkte over hvorfor der var alarmer på det rum og hvorfor der stod en stor tremmeseng. Han syntes det var mærkeligt, at have det i en vuggestue. Hans fornuft sagde lad vær. Men et eller andet sted havde han lyst til undersøge mere om Den Forbudte Zone. Han lå og tænkte hvordan han skulle gøre det uden alarmene gik i gang. Og om han skulle undersøge det eller ej. Efter noget tid faldt han i søvn…

Hvad er Den Forbudte Zone?, Er det klogt for Jimmy at begynde udforske den?.

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 11

3 Synes om

Den er stadigvæk rigtig god i mine øjne :slight_smile: du forstår at holde spændingen i alle kapitlerne :wink:

1 Synes om
Den er stadigvæk rigtig god i mine øjne :) du forstår at holde spændingen i alle kapitlerne ;)

Prøver jeg også på.

Ved jeg bagud men det her er et jule løfte alle 24 kapitler blir færdig på 24 December :3 :D. ( 11 December!? :o. Vi næsten halvvejs! :D). Og selv hvis jeg skulle faile. Er det her da en ny rekord :slight_smile: i have skrevet flest kapitler :). Enjoy!

Jimmy’s speciale jul

11. December:

Det var nu den 11. December. Klokken var 13 om eftermiddagen. Han undrede sig, hvorfor havde hans mor ikke vækket ham, som hun normalt gjorde. Han stod op og gik nedenunder. Han kunne høre mor i køkkenet Jimmy kom nedenunder. Hej hvorfor har du ikke vækket mig?. Hans mor kom hen, rev ned i hans bukser. “Hvad laver du?” spurgte Jimmy. “Hmm en lille dreng har vist glemt hans ble. Det går ikke, det går jo ikke han gør i bukserne eller på gulvet.” Mor løftede ham op på armen. Hvad i al… Jinmy var helt paf. Men nød hvert øjeblik af det der skete. Mor lagde ham på puslebordet og trak bukserne af ham og puttede en ble på ham. Jimmy nød det. Hvem er mors lille baby?. Sagde hun. Jeg er, jeg er sagde Jimmy. Tak sagde han og hoppede ned men mor greb ham hurtigt. Babyer løber ikke de kravler. Og de har ikke voksentøj på de har babytøj på mor lagde ham tilbage på puslebordet. Og sagde nu bliver du der mens jeg henter dit babytøj. Jimmy smillede.

Pludselig hørte han stemmer. “Jimmy”, “Jimmy”. Rummet begyndte at forsvinde. Pludselig vågnede Jimmy og satte sig med et sæt op i sengen. “Godmorgen så det op, der er morgenmad og du skal i skole”. Jimmy rev dynen af og kiggede. Var der mon en ble han havde på. Han kiggede. Niks bare hans normally kedelige underbukser. Han var opløst til tårer. “Kommer” var det eneste han fremstammede. Han græd en smule ned i puden da mor var gået. “Jeg vidste det var for godt til være sandt” skreg han ned i puden. Det var bare en drøm det hele. Han lagde sig tilbage igen han måtte bare tilbage til den drøm. Da han var ved falde hen kom hans mor ind igen “Du skal altså op nu” sagde mor. *“Jeg har det ikke så godt, jeg har det som om jeg skal kaste op løj han”. Hans mor mærkede ham på panden. “Du altså ikke varm” sagde hun. “Jamen jeg har det dårligt!” udbrød Jimmy… “Hmm… Det her er 2 gang på 2 uger du ikke er i skole” sagde mor. “Men godt du får lov, men så skal du også love at gå i skole resten af December måned.” “Jaja det lover jeg” Svarrede Jimmy. Hans mor lukkede døren. Nu skulle han bare tilbage til den drøm. Der gik ikke så længe før han sov.

Klokken var nu 17.00. Jimmy vågnede og begyndte næsten at græde igen men udbrød “NEEEJ!.” Han kom ikke tilbage til sin drøm. Jimmy steg ud af sengen. Og gik nedenunder. “Hej mor” sagde han. I håb om at mor ville gøre som i drømmen gå hen tjekke om han havde ble på. “Godmorgen har du det bedre nu? Der er mad om 1 time” sagde hun. Jimmy sukkede. “Okay” han gik ovenpå sønderknust. Han startede PS3’en i håb om det kunne få ham til glemme smerten om hans drøm ikke var virkelig. Da klokken blev 6 var det spisetid. Efter spisning. Gik han op på værelset han havde været så travlt at han helt havde glemt åbne hans julekalendere. Efter han havde åbnet dem gik han i seng. Han håbede drømme drømmen en gang til…

Vil Jimmy drømme drømmen en gang til?, Og hvad betyder drømmen?, Har Jimmy nu glemt alt om Den Forbudte Zone?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 12

2 Synes om

Historien er ikke død LOVER den er færdig til 24 December. Det jeg så er bagud er en anden ting :P.

Kommer der nogle kapitler op i aften?? :slight_smile:

Hold da op så er vi halvvejs i mål. Her kommer 12 December. Vil jeg nogensinde blive færdig med alle afsnit før 24 December :o?.

Jimmy’s speciale jul

12. December:

Det var d. 12. December sneen lå som en dyne, på det grøne græs, men solen skinede hen over det. En smuk December morgen som altid. Mor bankede på døren som altid og sagde godmorgen. Jimmy strakte sig og gabte. Jamen mor jeg er træt og jeg gider ikke i skole i dag. “Jimmy det Lørdag i dag” Vi skal over til julefrokost og pakkespil hos bedstemor og bedstefar. Super det skal nok blive sjovt og får ham endnu mere til at ønske han kunne være en baby, da de familier der kommer har 4 små børn med + Sofie som hans mor tog med. Jimmy gik op og startede med spille på hans PS3. Da klokken var 13.00 kom mor ind “vi kører om 1 time.” ”Okay” svarede han og begyndte at gå i bad og slukkede PS3’en. Efter badet tog han tøj på og begyndte at gøre sig klar. Han sad stadig og tænkte på Den Forbudte Zone, hvad der mon kunne være der. Men var også bange for at blive opdaget, altså der var jo nok ikke alarm på for sjov jo?. Han trak blusen på og satte hans hår ordentligt. Mor havde Sofie på armen og bletasken i den anden arm. Faren gik ud til bilen. Jimmy så noget misundeligt på Sofie. Han startede med at gå ud til bilen selv og satte sig ind og snart var de på vej til bedstemor og bedstefars hus.

De kom ind og sagde hej til dem alle sammen Jimmy hilste på dem og satte sig over i Sofaen. En time senere kaldte deres bedstemor Kirsten at nu var det tid til pakkespil og alle begyndte så småt at finde deres medbragte pakker frem. De satte sig ved bordet og begyndte spille og ragede pakker til sig. Da spillet var slut havde Jimmy skaffet 4 pakker. Han var tilfreds med sin fangst. Han startede med at åbne dem, i den første var der en chokolade julemand, i den anden var der et par ørevarmere, i den tredje var der en julesok. Han begyndte nu med åbne den sidste.pakke den var lille. Han åbnede den nu og kunne se noget plastik med mærket Mam. “Nej det kan ikke passe kunne det?” Jo det var en rigtig pakke sutter med 3 i. Han kiggede på dem som om det var den bedste gave han nogensinde har fået. Pludeselig afbrød mor hans tanker. “Neeej! Har du fået sutter. Jamen så der jo nogen nye nogen til Sofie!.” Jimmy sagde “Nah, det okay jeg beholder dem bare.” “Er det fordi du gerne vil have noget til gengæld?. Jamen værsgo så for du min Haribo pose jeg fik”. Mor skulle til tage dem men Jimmy sagde “Nej”. Han sagde det fast og holdte den som om hun spurgte ham om aflevere hans egen søn. Mor undrede sig over hans opførelse.

Da klokken var 18.00 tog de hjem. Jimmy holdte stadig de sutter han havde fået. “Pludeselig sagde mor i bilen på vej hjem. Du altså for stor til have sutter hvad vil du bruge dem til?” Sagde mor. “Bare noget sjovt, du ved jokes” svarrede Jimmy da de kom hjem var klokken 20.00 og Sofie sov i bilen. Mor lagde Sofie op på hendes værelse. “Jimmy? Sofie har altså brug for de sutter og du for stor til dem.” Mor tog sutterne ud af hans hænder “Hey hvad laver du?” Sagde Jimmy der næsten begynde græde. “Værsgo så for du den pose Haribo og en Daim.” “Det mine!” sagde Jimmy. “NU GIDER JEG IKKE SNAKKE OM DET MERE. DET SOFIE’S SUTTER SLUT!!. DU FANDME FOR STOR TIL BRUGE DE SUTTER!.” Skreg mor nærmest. Jimmy var knust. “Din Fucking Luder” svarrede Jimmy og løb ovenpå og prøvede smække døren men den ramte bare og stod på klem. Han smed Haribo posen og Daim’en så hårdt han kunne ind væggen hvor efter det landede over i hjørnet. Han smed sig på sengen og græd ned i puden han gad ikke mere han ville bare den her lorte dag overstået. Efter 15 min. satte han sig op og begyndte at trække tøjet af. Han tørede øjnene og lagde sig under dynen. Han kiggede ud af vinduet på den smukke natte himmel der strålede af lysende stjerne. Pludeselig svævede et stjerneskud over himlen. Han gjorde øjnene en smule større og efter lukkede øjnene og sagde… “Jeg ønsker at være en baby igen” Han åbnede øjnene og sukkede lidt. 10 min. efter trak han gardinerne for og lagde sig ned, der gik længe før han sov…

Vil Jimmy tage sutten tilbage han har vundet?, Har Jimmy glemt alt om Den Forbudte Zone?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 13

3 Synes om

Så var der mere læse stof her kommer 13 December! :). Enjoy.

13. December:

Mor gik ind af den åbne dør. “Godmorgen skat” sagde hun. Jimmy gabte og strakte sig “godmorgen”. Mor rev hans dyne af. “Jaja jeg står op nu” sagde Jimmy. Mor grebs hans ben “Hey hvad laver du?” moren svarrede ikke men begyndte at føle på hans underbukser… “Hmm en lille baby har vist igen ikke sin ble på”. Mor tog ham op. Hey hvad laver du ? Spurgte Jimmy, Men nød det sammentidig. “Altså hvis ikke du kan finde ud af at beholde bleen på, må mor straffe dig skat” sagde mor. Jamen jeg…. Mor stoppede en sut i munden “Shhhh… Du har ikke lært tale endnu. Så babysprog tak” sagde mor. Hun løftede ham op på puslebordet og trak underbukserne af ham og spændt en sele rundt om mave og arme. “Sådan så løber den lille baby ingen steder” Hun greb en ble og puttede hurtigt baby olie og pudder på og derefter tapede hun bleen tæt om ham. Hun fandt nogen gummibukser med lås på og puttede dem over bleen og låste. “Så, så kan den uartige baby ikke længere tage bleen af”. Hun fandt babytøjet frem. Og tog en body og knappede på ham. Derefter tog hun sparkedragten og foldede ud. Pludselig begyndte alt at forsvinde. Og Jimmy vågnede op “Nej ikke igen!” Jimmy klappede sig på panden “Det var jo ikke det ønske jeg mente!” Skreg han op i loftet, pludselig kom mor ind “Hvad råber du for.?, og godmorgen”. “Jeg havde bare et mareridt” sagde Jimmy. “Nå men se at komme op, så du kan få noget frokost.” Han stod op og kom ud i køkkenet mor lavede æg og bacon til ham. Efter maden gik Jimmy op på værelset og spillede Playstation 3 som sædvanligt. Mens han sad og spillede lå tanken om Den Forbudte Zone stadig i hovedet på ham, han undrede sig over hvorfor der stod en tremmeseng i voksen størrelse endnu. Hans nyserighed pirrede ham. Han måtte altså finde ud af det. Så skulle han bare ind forbi alarmerne. Han fortsatte med spille…

Da klokken blev 19.00 var det spisetid og dagens ret var kylling. Han spiste med stor tilfredshed. Selvom hans tanke om mor, der havde taget de sutter han vandt lå i hovedet på ham. Han måtte finde dem. Han rejste sig og sagde han smuttede lige på toilettet. Han listede ind på Sofie’s værelse. “Hvor var de?”. Han kiggede rundt omkring og rodet i skuffer og kiggede i tremmesengen. Pludselig lød det fra døren. “Hvad er det du laver?” Jimmy sank en klump…

Hvem er personen i døren, Hvad undskyldning har Jimmy nu for kigge i Sofie’s tøj? Beslutter Jimmy sig for at undersøge Den Forbudte Zone eller ej?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 14

2 Synes om

Super historie (: !!!
Synes historien er en smule bagud Real time ? :smiley:

Super historie (: !!!! Synes historien er en smule bagud Real time ? :D

Jep den er. Men skal nok få det indhentet selvom det blir hårdt.

Nu har du godt nok travlt hvis du skal kunne nå det, men jeg tror på du kan klare set :wink: :cheer:

1 Synes om

Er du opgivet eller bare droppet det? For du er en del bagud nu :unsure: :frowning:

Jeg er sikker på, at han nok skal nå det. Men vi skal huske, at det er december. Vi har vel alle tralvt i den her månede med gaveindkøb og lignende :slight_smile:

Hey jeg ked af det. JEG LOVER Den SKAL nok blive færdig men forvent dog ikke de kommer før 22 December. Nu med alt det der jorden går under o.s.v. Så er det skrive en historie ikke lige det man har mest lyst til at gøre. Når den alligevel ikke bliver færdig lavet. ikke jeg personligt tror på det sker. Men… Du tænker da over det. Men lover er vi stadig i live 22 December indhenter jeg alt der mellem 22 og 23 December. Men LOVER Den blir færdig :). Men håber i har forståelse for at jeg gerne først vil have alt det jorden går under overstået først.

Hahahahahaha, mener du det? “Ikke jeg personligt tror på det sker”. Hvis du ikke tror på det sker, (hvilket du ikke burde), hvorfor så vente til d. 22.? Bare for lige at se om ‘de’ nu skulle have ret?

Mayaernes kalender slutter rigtigt nok d. 21. december 2012, men hvad så? Den mayanske kalender er cyklisk, hvilket bare betyder, at den starter forfra i en nye æra. Deres kalender er helt anderledes end vores og man kan sige at årtusindeskiftet for os er det samme som d. 21. december 2012 for dem. Ganske enkelt bare en ny tid.

At tro på et ældgammelt folkefærd kunne forudsige jordens endeligt tusinder af år før, synes jeg er helt forkasteligt. Mayaerne var pisse kloge, ja - de kunne bygge præcise geometriske pyramider og deres kalender er på visse punkter langt bedre end vores i og med den er mere præcis (den behøver ikke skudår, som vores kalender), men også mere indviklet - men bare fordi de varsler en ny tid er det jo ikke lig med dommedag.
/rant

Det er faktisk en fejl det med kalenderen osv med det skulle gå under, mayanerne har glemt skudår, så faktisk ville jorden have gået under for 4 år siden :slight_smile:

De har ikke glemt skudår Oliver 13 - deres kalender behøver slet ikke medregne skudår, fordi den er mere præcis end vores. Og tror du ikke også nutidens forskere der har undersøgt kalenderen har taget alt i betragtning?

Skudår er jo ikke en konkret ting indenfor ‘tid’ så at sige. Det noget vi har fundet på for at vores kalender skal passe ordentligt månedens cyklus.

Jeg synes Aabdreng skal have lov til at skrive, når han vil og har tid uden vi plager for meget eller brokker os over lige gyldige ting som jordensundergang. Folk tror på at den går under i dag og nogle gør ikke. Det er jo lidt ligesom at tro på hver sin religion ikke? Jeg tror personligt selv ikke på det, fordi folk har påstået at jorden går under før. Man mente, at det ville ske noget slemt da vi gik ind i det nye årtusinnde, i 2006 den 6.6 2006, fordi 666 er djævlens tegn osv. Folk skal vel have lov til at tro hvad de vil. Jeg tror ikke på at der vil ske noget med os i dag. Som Somebody nævner i sin kommentar, så er det blot mayaernes opfattelse af en ny æra begynder. Man skal også huske på at mayaerne ikke er de eneste der forudsagde at jorden vil gå under i dag. Er der nogen af jer der har kendskab til emnet om gruppen Illuminati. De mente at de var skylde 9/11 og de havde forudsagt at big ben vil bombes under de olympiske lege i år. Men 9/11 var jo sket på grund af terrorister, og jeg er rimelig sikker på at der ikke skete nogle bombninger under OL i år.