Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

For være sarkastisk, YES Vi døde ikke! :P. This story never die!. Her kommer 14 December. ( Og tak til dem der havde min forståelse hvorfor jeg ikke ville skrive videre på historien p.g.a alt det der The end of the world. Og til jer kritiker i BURDE bare være i det mindste være taknemmelig over jeg vælger bruge min tid for JERES skyld lave en julekalender.). P.s sorry dette var et kort kapitel men som sagt jeg lovede som sagt ikke alle ville blive lige lange.

Jimmy’s speciale jul

14. December:

“Hvad er det du laver?” gentog personen spørgsmålet. Jimmy vendte sig om og der stod mor med et lidt overraskende ansigts udtryk… “Jeg øh, Kiggede efter julegaver” Sagde Jimmy lidt pinligt. “I Sofie’s rum?!” sagde mor. “Ja de kan jo ligge alle vegne” sagde Jimmy. “Det du altså for stor til!” sagde mor. “Ja undskyld” Jimmy gik ud af rummet. Han lukkede døren. “Shit det var tæt på.” tænkte Jimmy. Han gjorde nu som han altid gjorde og startede med spille playstation 3. Han sad tænkte frem og tilbage. Det var hans sutter, han ville have dem tilbage han måtte udtænke en plan, for hvordan han fik dem tilbage. Han fortsatte med spille. Da klokken var 22.30 valgte han at gå i seng. Han tog tøjet af og gjorde sig klar han lagde sig under dynen og tænkte, han ville altså finde ud af mere, om Den Forbudte Zone, han besluttede sig for, at i morgen der ville og måtte han altså udforske det. Han lagde sig ned og slappede af og så TV kort efter sov han.

Besluter Jimmy sig for udforske Den Forbudte Zone?, Hvordan vil han skaffe sutterne tilbage igen?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 15

3 Synes om