Spørgsmål om munch

Hejsa, er der nogen som ved hvad vi gør med munch i 2024? Jeg hører at det ikke var helt vellykket med det nye sted i Herlev, så er vi ude i at brugerne selv skal arrangere i fremtiden?
Er bare nysgerrig.

1 Synes om

Der kommer snart et opslag omkring Munch i 2024 i Valby. Stedet er fundet, og vi forventer at afholde første Munch her den 3 januar :slight_smile:

Så hold øje med ageplay.dk :mag:

1 Synes om

Så er arrangementet lagt op - så gå ind og tryk “Deltag” :slight_smile:

Munch København 3. januar 2024 - nu i Valby - Ageplay Danmark

1 Synes om

Spørgsmål til munch. Jeg har aldrig deltaget. Jeg er ikke skamfuld over denne side af mig, men jeg har ikke behov for at dele den med offentligheden. Hvor “åbenlyst” så at sige er munch arrangementerne? Undskyld hvis jeg spørger dumt, men ville ikke være komfortabel ved at sidde med folk i fetish wear på et offentligt sted.

Undskyld hvis spørgsmålet lyder dømmende eller lignende. Det er virkelig ikke ment sådan. Vil rigtig gerne møde like-minded folk.

Hejsa Chubbyhubby, med “åbenlyst” mener du vel hvor meget der bliver snakket om ABDL? Eller er det om abdl beklædningen? Fordi at alt AB tøj og synligt tilbehør er Forbudt derinde til Munch som der også står i event informationen,

der bliver talt om alt for himmel og jord derinde, men du skal være mere end velkommen derinde og de bider ikke derinde. :slight_smile:

4 Synes om

Som @2630diaperlover skriver så er AB tøj forbudt, det samme gælder fetish tøj etc. Vi er helt almindelige mennesker der mødes, på samme måde som du ville mødes på cafe med din familie, venner etc.

Dit spørgsmål er på ingen måder dømmende, men et godt spørgsmål nu du ikke har været til Munch før :slight_smile: Så kig forbi hvis du har lyst.

1 Synes om

Tak for de gode svar!
Jeg læste reglerne igennem, og er noget mere tryg nu.
Kan desværre ikke i Januar, men holder februar åben :+1::ok_hand:

1 Synes om

Bare rolig, vi afholder det altid den første onsdag i måneden (også til februar) :innocent:

2 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.