Munch København - vi holder pause indtil 2024

Hej alle,

Vi troede vi havde fundet et nyt sted, men desværre vil Cecilies ikke booke til os, med mindre vi forudbestiller maden og køber en aktivitet med. Det er stik modsat det vi havde talt med dem om tilbage i august. Men flere mails frem og tilbage med to forskellige medarbejdere resulterede i at de til sidst skrev:

Som udgangspunkt laver jeg ikke en booking til jer, da I ikke skal have nogen aktivitet.

Som fortalt tidligere, så er det en travl dag, så jeg kan ikke love jer noget, da der sagtens kan komme flere bookinger ind. :blush:

Så lige nu tænker jeg vi holder en lille pause til efter julefrokostsæsonen. Eventuelt kunne vi overveje at lave et uformelt rende-vous på en af de steder i Valby der er nævnt i Munch København - skal vi finde et nyt sted at mødes??

Såfremt der en der har mod på at overtage at stå for arrangementet, så er jeg åben for det - nu har vi arrangeret det siden 2015; men jeg må indrømme at den sidste omgang her har demotiveret mig en smule.

Det har altid været åben for enhver at arrangere noget, og jeg skal meget gerne støtte op om og deltage i det omfang jeg kan, sålænge det er åbne arrangementer og overholder de almindelige regler for god opførsel.

Mange hilsner
Nicolai

13 Synes om

Jeg håber da du ikke giver op på at afholde munch, kære Nicolai. Jeg syntes du gør et super godt stykke arbejde (ikke kun indenfor munch, men også indenfor ABDL miljøet i det hele taget) :blush:

Som jeg skrev i mine forslag til Valby stederne nær Valby station, så har jeg spurgt dem om man kan booke plads én gang om måneden den første onsdag 16 til xx, og det var der bestemt. Jeg var der inde på en onsdag ca. kl 16 og der var ret roligt og masser af pladser, så jeg tror bestemt ikke at det er et problem :slightly_smiling_face:

Når det så er sagt, savner jeg også at dem af jer der kommer til munch, giver jeres mening til kende, for det er surt at sætte ting i gang, uden at vide om folk syntes det er en god ide eller ej (evt. med alternativer etc.).

Så giv ikke op Nicolai :heart:

7 Synes om

Det er helt forståeligt at du føler dig demotiveret.

Med det sagt, så har jeg fortsat en forhåbning om at deltage ved fremtidige munch aftener, så jeg håber at du eller andre vil fortsætte arrangementet eller genoptage det senere når i har fundet et alternativt mødested. :grin:

3 Synes om

:point_up::blush:

3 Synes om

Jeg ville bestemt savne at gå til Munch, sammen med den flok skønne mennesker i alle er🥰

@babylai Du skal føle efter, hvad der er rigtig for dig, og du skal bare vide du har gjort en stor forskel i mit og vores liv. Vores Munch’s (for jeg føler det er vores alle sammens, takket være Nicolai) har personlig givet mig mere tillid til at gå ud generelt, og har virkelig følt mig velkommen fra dag ét af☺️

Jeg personlig, er villig til at rejse en del, selv til Valby, eller andre steder😆 Hvis det afholdes der😃

5 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.