Eva (F,G/g,M)

Det er også helt ok. Synes også bare selv det er en god historie, som jeg selv håber på at der kom en fortsættelse til.

Men ser da frem til mere :wink:

Det er altid dejligt at høre der er nogen der kan lide det man laver.
Specielt efter at historien har været “død” så længe :slight_smile:

1 Synes om

Hej,

Ville lige sige at dette er bestemt en af mine favorit historier. Elsker søde lille Eva.
Håber virkeligt at du får lyst til at skrive igen, da jeg meget gerne vil læse det næste afsnit.

MVH
DiaperTech

Kan godt lide beskrivelsen af den svuppende våde ble :slight_smile:
… Sådan en vil jeg også ha!! :blush:

Hej, så er der langt om længe kommet mere :). Det er lidt tid siden jeg blev færdig med at skrive det her og jeg ville egentligt have skrevet noget mere før jeg lagde det op, men nu får i det alligevel. Så må vi se hvornår der kommer mere, som I nok har fundet ud af kan der jo godt gå lang tid :wink:

Håber I kan lide det

Kapitel 5

Eva vågende ved at Sara stod bøjet ind over hende og forsigtigt sagde:

– Du må hellere stå op nu lille skat, ellers kan du ikke falde i søvn i aften.

– Mmm.
Mumlede Eva, mens hun sætte sig lidt op i sengen og gned søvnen ud af øjnene. Hun blev dog straks lysvågen da Sara med en hurtig bevægelse trak dynen til side og satte to kolde fingre ind mellem Evas inderlår og kanten af hendes ble.

– Og du er stadig helt tør! Dygtig pige.
Bekendtgjorde Sara og klappede Eva på hovedet. Eva blev straks rød i hovedet. Sara havde tjekket hendes ble, præcis som man gør ved små børn, som ikke selv ved om de trænger til at blive skiftet eller ej, men måske var det i virkeligheden mere pinligt, at hun blev lidt stolt over at have holdt sig tør mens hun sov? Det var selvfølgelig dejligt at få ros, men burde en 13-årig pige, blive stolt over ikke at tisse på sig selv, mens hun tog en lille lur? Sagde en lille stemme i Evas hoved, men Eva slog det hen. Hun var sådan set ligeglad med var en 13-årig pige burde og ikke burde. Eva var bare glad for at være sammen med sin søster, og lige nu var hun glad (og lidt stolt over), at hendes ble var tør, og om lidt ville hun sikkert være glad, for at hendes ble var våd. Det var måske ikke særligt logisk, men Eva havde bestemt sig for, at sådan skulle det være, og hun var også ret sikker på at hendes søster viste det, selvom de ikke rigtigt, havde talt om det. Evas tankerække blev afbrudt af Sara:

– Kommer du eller hvad? Hvis vi skal nå at have aftensmad i dag skal vi til at komme i gang. Sagde hun henne fra døren. Eva hoppede ud af sengen og kiggede så ned af sig selv, hvorefter hun kiggede lidt forvirret rundt i rummet.

– Din nederdel ligger ude på badeværelset, sagde Sara og tilføjede drillende, kan du selv klare at tage den på?Eva rakte tunge af Sara og gik ud af rummet, mod badeværelset. På vej ind af døren fik Eva et klap på sin blenumse af Sara, mens hun sagde:

– Jeg er bare lige her ude i køkkenet, så du kan bare råbe hvis du skal have hjælp. Sara fortsatte grinene ud i køkkenet, mens det lykkes Eva uden de store komplikationer, at få sin nederdel på. Da Eva et øjeblik senere, kom ud i køkkenet, var Sara ved at ælte dej til en hjemmelavet pizza.

– Du kan rulle pizzaen ud mens jeg gør fyldet klar. Sagde Sara og rettede lidt på Evas nederdel, selvom den tilsyneladende sad som den skulle, men i stedet for at beklage sig, gik Eva i gang med kagerullen. Da de to piger senere sad ved bordet, efter intenst at have stirret, sultne på pizzaen, mens den var i ovnen, begyndte Sara at skære pizzaen ud, på Evas tallerken i små bider, og forsatte så med at made Eva. Flere gange flyttede Sara gaflen, netop som Eva skulle til at tage stykket, så der gik ikke længe, før Eva havde pizza i den meste af ansigtet. Det morede Sara utroligt meget og Eva kunne heller ikke lade være med at synes det var sjovt, selvom det var lidt irriterende, og hun blev ret fedtet. Eva fik dog lov at forsætte selv, da Sara var færdig med at give hende det første stykke pizza. Sara havde nemlig næsten ikke selv haft tid til at spise, og Eva mente også, at hun var løbet tør for steder, at smøre hende ind i pizza. Sara havde selvfølgelig svaret med et smil, at det var hende, som ikke kunne sidde ordentligt stille.

Selvom begge piger gjorde hvad de kunne, lykkedes det dem ikke at blive færdig med hele pizzaen, så da de havde siddet lidt og kigget opgivende på det sidste af den, rejste Sara sig for at hente en vaskeklud til Eva. Mens Sara var henne ved vasken, så Eva sit snit til at lette det voksende tryk, i hendes blære. Hun løftede vægten lidt fra sædet, og mærkede hvordan den varme strøm, roligt flød ud i hendes ble. Det var kun en mindre tisse tår, men trangen var kommet pludselig, og havde været stærk. Eva troede ikke, at hun ville kunne have holdt sig, ret meget længere, selvom det ikke var mange minutter siden, hendes blære havde meddelt hende, at den trængte til at blive tømt. Eva tænkte dog ikke videre over det, men skyndte sig, at se ud som ingenting, da Sara kom tilbage med vaskekluden. Da Eva var ren igen og de havde ryddet op efter maden (det første havde taget noget længere tid end det sidste), blev de enige om at gå ind og se noget tv. Det var ved at være sent, men Eva var ikke træt endnu, på grund af hendes sene lur og Sara havde heller ikke noget imod at blive oppe. De satte sig tæt sammen i sofaen og Sara tændte for Disney Chanel.

– Det er vist et passende program for dig.
Sagde Sara med det sædvanlige selvtilfredse smil, som Eva havde lagt mærke til, at hun havde når hun gjorde eller sagde noget der understregede, at Eva jo bare var en lille pige på 5 år, som stadig brugte ble. Eva fniste og lagde sig ind mod Sara. Hun vidste at Sara var mindst lige så glad, for at se tegneserier, som hende. Det havde været en af deres ynglings aktiviteter, sammen ligeså længe, Eva kunne huske. Sara lagde den ene arm rundt om skulderen på Eva, og med den anden klappede hun forsigtigt på Evas ble, gennem nederdelen.

– Har du brug for en ren ble inden vi sætter os for godt tilrette? Spurgte Sara stille. Eva rystede på hovedet. Hendes pamper kunne sagtens klare mere, og den var stadig lun, så hun ville gerne nyde følelsen lidt endnu. Desuden syntes Eva allerede at de sad for godt til rette, til at flytte sig. Sara virkede også godt tilfreds, med ikke at behøve at rejse sig, så de blev siddende. Efter at de havde siddet uden at sige noget, andet end at fnise lidt af tv’et, begyndte Eva at røre på sig, og sidde mere og mere uroligt.

– Hvad er der galt? Spurgte Sara

– Jeg skal altså på toilettet. Svarede Eva med en meget lille stemme.

– Har du glemt hvad du har bleen til lille ven?

– Jamen… jeg skal ikke tisse. Jeg skal det andet… du ved. Stammede Eva

– Oh. Sara så tænksom ud et øjeblik, men genfandt hurtigt sit selvsikre og myndige ansigtsudtryk og stemme.

– Reglerne var du skulle have ble på hele tiden og bruge den, og du var selv enig i, at der ikke skulle være nogle undtagelser.

Eva kiggede fortabt på Sara, som tilføjede:

– Jeg skal nok skifte dig med det samme lille skat. Det er ikke så slemt, som du gør det til. Eva havde lyst til at spørge hvor hun viste det fra, men sagde ikke noget og blev siddende i sofaen. Begge piger sad et godt stykke tid i tavshed. De stirrede begge to på tv’et, men ingen af dem fulgte længere med. Eva sad og holdt sig om maven og havde det tydeligvis ikke behageligt. Pludselig rejste Eva sig op og kiggede fortabt og bedende på Sara.

– Du kan gå ind på værelset. Jeg forstår godt hvis du ikke har lyst til at gøre det foran mig lille ven. Sagde Sara med en blid stemme. Det havde ikke været det svar, Eva havde håbet på, men Sara havde ret hun havde bestemt ikke lyst, til at gøre det foran hende og Eva kunne ikke holde sig længere, så hun skyndte sig ind på værelset med en klodset gang. Få minutter senere kom Eva ud ild rød i hovedet, og med en tydeligt fyldt ble, der hang ned under hendes nederdel. Eva havde det som om, hun var ved at begynde at græde. Sara havde sådan set haft ret i at selve det at gøre det, ikke havde været så slemt. Det havde faktisk været en kæmpe lettelse, men hun synes det var ekstremt pinligt, og også ret ulækkert.

– Kom her lille skat. Sagde Sara og løftede Eva, og var omhyggelig med ikke at klemme bleen.

– Nu skal jeg nok sørge for at det hele bliver godt igen.
Forsatte Sara trøstende og stillede Eva ned på gulvet, da de kom ud i badeværelset. Sara tog Evas nederdel af og fjernede bleen, mens hun stadig stod på gulvet. Hun rengjorde det værste med vådservietter, og lagde så Eva op på puslebordet hvor hun forsatte rengøringen. Sara arbejdede effektivt men kærligt, og da Sara fandt en ny ble frem, og lagde den tilrette, under Evas nu helt rene numse, havde Eva det allerede, meget bedre.

– Jeg giver dig din natble på nu. Det er vist ved at være på den tid. Håber ikke at det var alt for slemt alt sammen. Sagde Sara og kiggede bekymret på Eva mens hun lukkede bleen. Eva kunne ikke lade være med at smile og svarede:

– Det var ikke så slemt. Jeg er glad for at det er overstået og jeg er også glad for at jeg har dig til at hjælpe mig. Sara lyste op i et smil og kyssede Eva på panden, da hun løftede hende ned fra puslebordet. Ikke længe efter, var de gået i seng. Denne aften var de gået i seng sammen, i den store dobbeltseng, og Sara var hurtigt faldet i søvn, men Eva lå stadig vågen og tænkte, selvom hun kunne mærke, at søvnen var ved at tage over. Eva tænkte på episoden, og ville gerne holde fast ved, hvor ubehageligt det havde været, at bruge bleen til at lave i, men hendes tanker kredsede i stedet om, hvor rart og trygt, det havde været, bare at overlade alt til Sara bagefter, og hvordan hun havde gjort alting godt igen. Eva vendte sig og gabte. Det var jo det her hun ville have, tænkte hun og sluttede fred med sig selv, og sine tanker. Den lille pige nåede netop at registrere, hvordan hendes blære gav slip og en varm strøm løb ud i den tykke natble, før hun faldt i søvn.

Eva vågende brat næsten morgen ved at noget angreb hende.

– Kildemonsteret tager dig! Råbte en morgenfrisk stemme, som kun kunne tilhøre Sara. Eva havde altid været overbevist om, at der var noget galt med mennesker, der var friske om morgenen og havde flere gange tænkt, at det ville passe meget bedre, hvis det i stedet var Sara, der tissede i sengen. Hun satte jo tydeligvis ikke pris på, at ligge i den. Men det havde Eva ikke tid til at tænke over nu, for Sara var gået løs på hende og vidste præcis, hvor på maven og ned af armene, hun skulle ramme, for at få den lille pige, til at vride sig, som en orm og grine eller nærmere skrige så det gav genlyd i værelset.

– STOP, STOP! Skreg Eva

– Jeg stopper først, når jeg er sikker på, at alt din morgensurhed er væk, og det kan godt tage lang tid gnavpot. Sagde Sara og fortsatte angrebet, ved at rykke ned til Evas fødder, netop som en mørk skygge, begyndte at brede sig i Evas ble. Sara holdte inde med at kilde, og overraskelsen spredte sig i Evas ansigt, samtidig med at den mørke plet i bleen voksende og skiftede farve til svagt gullig

– Nu er jeg vist færdig. Sagde Sara med et veltilfreds smil og tilføjede da Evas juniorble var færdig med at suge til sig: Det er du vist også, så kom lad og os gå ud og spise morgenmad. Eva var blevet rød i hovedet, og rakte tunge af Sara. Ikke nok med at Sara havde siddet mere eller mindre oven på hende mens hun havde tisset i bleen, så havde hun ikke haft noget kontrol over det overhovedet. Hun havde slet ikke følt, at hun skulle tisse og havde først mærket det, da varmen spredte sig i bleen, men hun var trods alt, kun lige vågnet. Dumme morgenmennesker mulede Eva til sig selv, mens hun vraltede efter Sara ud i køkkenet, men kunne ikke lade være med at smile når hun mærkede hvordan den tunge ble vuggede mellem hendes ben. Eva kiggede sig om da de kom ud i køkkenet:

– Ingen pandekager i dag? Kunne du ikke have lavet morgenmad i stedet for at vække mig?

– Joh, men jeg synes det var synd for dig, at du skulle ligge der, med en helt kold ble, så jeg tænkte jeg ville hjælpe dig, med at lune den lidt. Svarede Sara med et drillende smil. Eva lod sig og sin blenumse dumpe ned på en køkkenstol og prøvede, at se fornærmet ud, men det lykkes ikke rigtigt. Sara smurte et par franskbrøds mader med syltetøj og satte sig.

– Jeg nåede for resten at se på vejrudsigten, inden jeg blev besat af kildemonstret, og det skulle blive solskin og ret varmt i dag, så jeg tænkte, at vi kunne tage på udflugt til søen, som vi talte om i går.

– Jah! Udbrød Eva og hoppede op og ned på stolen, så natbleens ellers fremragende evne til at holde ”uheld” indkapslet og væk fra huden (som Eva havde læst på pakken), blev sat på en alvorlig prøve. Kort efter lå Eva på puslebordet og Sara var netop blevet færdig, med at fjerne netbleen og vaske hende.

– Jeg må hellere pakke en pusletaske til dig, hvis vi skal være nede ved søen hele dagen. Udbrød Sara da hun havde bøjet sig ned, for at tage en ny ble, fra hylden under bordet. Sara begyndte at samle nogle pampers bleer, vådservietter og pudder sammen og kom det i Evas pusletaske, som stod ved siden af bordet.

– Er der noget du ikke her der nede?
Spurgte Eva, som Sara havde ladet ligge, på puslebordet med bar numse.

– Ja faktisk. Vi må også heller pakke din badedragt. Jeg henter den lige. Svarede Sara og var straks ude af døren.

– Du kunne ikke have givet mig en ren ble på først? Sagde Eva højt, selvom Sara ikke kunne høre hende. Det føltes lidt sjovt at sige det højt. Eva tænkte over sætningens betydning: Hun skulle have en ren ble på og hun skulle åbenbart, have en anden til at gøre det. Selvom det var mærkeligt, synes Eva det føltes rart. Da Sara havde været væk lidt, sikkert ikke mere end få minutter, men det føltes længe for Eva der lå og ventede, slog en tanke ned i den lille pige på puslebordet, som fik hende til at fnise for sig selv. Hvad nu hvis hun tissede nu, mens hun lå her? Så kunne Sara få en lærestreng, for at gå fra hende, uden at gøre bleskiftet færdigt. Eva rødmede også lidt, da hun havde færdiggjort tanken. Hun var selvfølgelig nød til, at lade som om det var et uheld, og det ville være ret flovt, ikke at kunne holde sig, de få minutter, som udgjorde den længste periode, hun ikke havde haft ble på, siden hun kom. Det kunne også være ligemeget, tænkte Eva, for hendes blære lod til at være helt tom. Sara kildede det hele ud af mig før tænkte Eva, og blev lidt flov igen, da hun genoplevede episoden.

– Jeg troede du havde glemt mig. Sagde Eva bebrejdende, da Sara i det samme, kom ind af døren.

– Beklager lille ven. Det tog lidt at finde din badedragt, og jeg tænkte at jeg ligeså godt, selv kunne tage min bikini på med det samme, men nu skal jeg nok skynde mig at få en ble på dig igen. Vi skulle jo nødigt have nogle ulykker. Sagde Sara med hendes sædvanlige drillende stemme. Eva smilte sammen med Sara over hendes lille joke, der havde været mere aktuel end Sara anede, og en lille stemme i Evas hoved, forbandede at hun havde været tissetrængende.

7 Synes om

siger allerede inden jeg har læst det. JEG ELSKER DIG! :woohoo: det er efter min mening en af de bedste historier på siden.

2 Synes om

super god historie :slight_smile:

Som sædvanligt en god fortsættelse :slight_smile:

Keep up the good work !

ja det var en god historie :slight_smile:

Det har du ret iv :wink:

Det er bestemt min hensigt at fortsætte historien, men der kommer nok desværre til at gå noget endnu inden der kommer mere.

Mange tak for alle de positive tilbagemeldinger. Det er er dejligt at vide I kan lide historien :slight_smile:

1 Synes om

det kan vi så det har du fortjendt :cheer:

Super god historie elsker den

Fik lige læst den her - efter at have genlæst Saras Hemmelighed.
De er skønne - begge to! @babykoen du må meget gerne fortsætte dem!

4 Synes om

Eller skrive en ny :wink:

1 Synes om

Fantastisk god historie, der kommer virkelig nyt liv i gamle historier her på det nye site:-)

1 Synes om

selv om det er “lidt” siden du har skrevet historien, kan den altzår saaaaaagtens fortsættes NU :star_struck: :relaxed:

1 Synes om

Sød historie :heart_eyes:

1 Synes om

Mange tak :smiling_face_with_three_hearts:

Du kan tjekke mine to nyere historier ud også:
Nødpasning
Saras Plan (F,G,F,g,F)

1 Synes om

Det her er virkelig en fantastisk historie jeg kan slet ikke vente til at der kommer mere​:heart_eyes: Jeg sidder hele tiden og håber at sara vil amme eva men der stod ikke noget om amning :wink:

1 Synes om