Eva (F,G/g,M)

Kapiteloversigt

Jeg har kastet mig ud i at skrive en historie om pigen Eva der tager til USA for at besøge sin storesøster. Jeg har aldrig skrevet en historie før (ikke AB/DL anyway) , men jeg er selv godt tilfreds med den indtil videre :stuck_out_tongue:.
Håber i også kan lide den.

Denne Historie er skrevet af mig @Babykoen og tilhører derfor mig. I er meget velkommen til at linke til den på diaper.dk men jer ser helst at den ikke kopieres uden min tilladelse. TAK!
Enjoy:

Kapitel 1

Eva sad der i flyet på vej over Atlanten og tænkte over sit liv mens hun halv sov. Selv om hun kun var 13 var der alligevel en del at tænke over. Eva var ikke helt som andre piger på hendes alder. Hun var meget lille og var ikke rigtigt kommet i puberteten. Tænkte hun ikke over hvad hun tog på kunne hun sagtens gå for en 5-årig og det er ikke lige frem lykken hos en 13-årig. Og dog. For hun elskede at lade som om hun virkelig var en lille pige på omkring de fem. At holde fri som hun kaldte det. Når hun var en lille pige behøvede hun ikke at bruge så meget energi på hele tiden at være sikker på hun nu opførte sig og lignede en pige på 13. Når hun legede 5 år så var hun automatisk det i andre folks øjne, hun var ikke anderledes og lille bare en helt normal 5-årig. Desuden kunne hun godt lide den tryghed som små børn havde. Ingen bekymringer bare have det sjovt.

En anden ting var også at Eva godt kunne lide at bruge ble og det falder jo godt i hak med at lege lille. Det var ikke kun Eva der var lille, det var hendes blære også. Derfor kunne Eva ikke holde sig ret længe. Sagt med andre ord når hun skulle, så skulle hun. Som følge deraf havde hun altid haft mange ”uheld”. For at forhindrer disse uheld havde hun gået med ble, hun blev først potte-trænet helt som 4 næsten 5-årig og hun fortsætte med at bruge ble om natten og også ofte om dagen når der ikke lige var mulighed for at komme på toilet med det samme. Først da Eva fyldte 10 stoppede hum med at sove med ble, hvis man da kan sige det for hun tissede stadig sommetider i sengen og sov derfor tit med en Drynight når hun f.eks. havde drukket meget før sengetid eller havde fået cola.

Cola (koffein) havde altid haft en uheldig virkning på hendes blærekontrol. Også om dagen brugte hun stadig ”beskyttelse”, som Evas mor kaldte hendes Drynights, når de var på en længere biltur eller lignende. Så helt blefri var Eva på trods af hendes 13 år ikke, og det passede hende fint, for hun elskede den tryghed som bleerne gav hende. I starten var det bare rart ikke at behøve at bekymre sig om uheld, nu troede hun ikke hun kunne leve uden, selv om hun en dag skulle få fuld kontrol med blæren. Der var kun en person hun havde fortalt om sin kærlighed til bleer. Hendes storesøster som hun nu var på vej over for at besøge. Eller måske kan man ikke helt sige, at Evas storesøster var den eneste der vidste det.

Hun havde godt nok ikke rigtigt, sagt det til hendes bedste veninde Nanna, men hun vidste det nok godt. Ser i Nannas mor har en dagpleje og har derfor en meget narturlig tilgang til det med bleer: har man brug for at gå med ble, så går man med ble. Og det er uanset hvilken alder man har. Det lærte Eva en Fredag aften for omkring 1½ år siden. Nanna vidste godt at Eva havde problemer med at tisse i sengen, men det var ikke noget de snakkede så meget om til dagligt, så da Eva efter skole genopfriskede hendes hukommelse, sagde Nanna at det måtte hun nok hellere sige til Nannas mor. Så da Nannas mor senere den aften, kom ind til de to piger, på Nannas værelse, for at meddele at Evas mor, altså ikke behøvede at komme med sengetøj til hende, for det havde de da ekstra af, lykkedes det Eva at få fremstammet:

– Jeg tisser altså i sengen.
Nogen gange, ville hun havde sagt, men det druknede ligesom i hendes rødmen og nær gråd.

– Ja men lille skat, det er da ikke noget at være ked af.
Sagde Nannas mor og gav hende et stort kram og fortsætte:

– Hvordan plejer du at gøre derhjemme?

– Jeg sover for det meste med ble.
Sagde Eva og blev om muligt endnu mere rød i hovedet.

– Det skal du ikke skamme dig over. Nanna bruger også sommetider ble.

– MOAR!
Kom det med det sammen fra en meget rødmende Nanna der ellers havde været helt stille under scenen. Dette lod dog ikke til at forstyrrer hendes mor

– Har du selv nogle med?

– Nej det var det jo meningen min mor skulle komme med dem sammen med min dune og pude.

– Pyt. Det er ikke ligefrem bleer jeg mangler.
Smilede Nannas mor venligt til Eva som efterhånden var ved at komme sig.

– Jeg synes vi skal sige at i kommer ned til mig med jeres nattøj, så for i begge to en ble på og så er i klar til at hoppe i seng når den tid kommer.

Dette lod ikke at generer Nanna og Eva var heller ikke ligefrem utilfreds med at hun ikke var den eneste der skulle tilbringe natten i ble.

Da pigerne 5 minutter senere kom nedenunder, stod Nannas mor foran døren, til husets store badeværelse klar til at modtage dem.

– Jeg tror vi starter med Nanna bare så du kan se det ikke er farligt
Smilede hun og tog sin datter med ind bag døren. Lidt senere kom de ud igen. Nanna med en tydelig synlig ble. Kanten af den stak op over hendes natbukser og resten af den kunne sagtens anes igennem det tynde stof.

– Så er det din tur.
Ja det er det vel tænkte Eva og fulgte med. Inde på badeværelset hjalp Nannas mor først Eva med at tage tøjet af og derefter blev hun flyttet op på puslebordet. Først blev hun smurt ind i babyolie, Eva havde prøvet det før, men det var ikke noget hun og hendes mor brugte så tit, dernæst babypuder det kendte Eva alt til, hun brugte det selv, hver gang hun havde ble på, dog knap så meget, men det føltes og lugtede dejligt så hun følte ingen trang til at klage. Nannas mor tog nu hvad Eva genkendte som en pampers ble frem og foldede den ud.

– Jeg troede ikke de lavede nogen jeg kunne passe

– Du er jo ikke ligefrem den største pige og desuden laver de dem i ret store størrelser efter hånden, så du skal ikke være bange den passer dig fint. Se selv! Og det kunne Eva jo kun give hende ret i. Den aften da de to piger lå i sengen spurgte Eva om det var rigtigt at Nanna nogle gange brugte ble.

– Ja, men kun sådan for sjov.
Havde Nanna sagt.

Og sådan gik det til at Eva ofte var ovre ved Nanna og havde ble på ”for sjov”. Det var helt fint med dagplejemoren som kun havde den regel at når man valgte at havde ble på, så brugte man ikke toilettet og man havde ble på, hele resten af dagen og om natten eller indtil man skulle hjem. Hvilket Eva synes var helt O.K. (hun prøvede dog at udgå at ”lave stort mens hun var der) og havde stort set altid ble hjemme hos Nanna. Det var dog ikke altid Nanna også havde ble på det kom meget i perioder med hende havde Eva opdaget. Nogen gange havde hun næsten ble på hele tiden og så kunne der gå laaang tid hvor hun ikke havde, men hun havde aldrig noget imod at Eva gik med ble. Det skal lige tilføjes at næste morgen vågnede begge piger med våd ble. Nanna havde godt nok vågnet ved at skulle tisse også bare gjort det i bleen, men som Nannas mor sagde, så er en våd ble, jo en våd ble.

Tilbage i flyveren vågnede Eva af sin slummer, ved en krampetrækning i hendes blære. Hun skulle tisse, og det skulle være nu! Hun fik hurtigt rejst sig op vendt næsen mod toilettet. Halvvejs lavede flyet et hop og Eva udstødte et forskrækket ”Uh!” og mistede næsten balancen. Sikkert på fødderne igen opdagende hun, at den drynight hun gudskelov havde på, lige så stille blev varmere. Det lykkes hende at knippe sammen inden alt for meget havde undsluppet blæren. Hun skyndte sig videre og ind på Wc’et, hvor hun fik lukkede døren, hevet bukser og ble ned og satte sig på brættet som heldigvis var slået ned (hun tvivlede stærkt på at hun havde nået det vis det ikke havde været). Da trykket var lettet kiggede hun lidt nærmere på bleen og overvejede om hun skulle hente en tør at skifte til, men blev enig med sig selv om at det kunne vente. Den kunne sagtens tage mere. Nu utroligt lettet og tilbage på sin plads, faldt Eva endelig i søvn.


Så er næsten kapitel endelig klar. Jeg unskylder det har taget så lang tid, men der har bare være så meget andet.
Jeg lover at der nok skal komme mange flere kapitler, men der kan måske også gå et stykke tid får det næste kommer…

lige lidt praktisk info. historien foregå jo i US of A så Eva får selvfølgelg også brug for at snakke med de indfødte som jo taler engelsk. Dette vil være skrevet med dansk med markeret med “*”, så man kan se hvad der er engelsk.
her kommer det så:

Kapitel 2

Eva vågnede næsten morgen ved at der blev delt morgenmad ud. Da hun noget søvnigt havde takket stewardessen, for hendes mad henledte hun sin opmærksomhed på sin ble. Nej den var ikke mere våd end aftenen før, så den kunne sagtens vente, og hvad var også ideen med en ble hvis man var nød til at gå på toilettet midt i maden? På trods af alt det dårlige, Eva havde hørt om flymad, så syntes hun nu, at den var ganske god og den gled hurtig ned, i den lille pige. Efter maden sad hun og vred sig i sædet. Hun kunne ikke vente! Hun glædede sig bare så meget til at se sin storesøster Sara, og udsigten til at være i ble under hele opholdet, var heller ikke ligefrem dårlig, at se frem til. Eva havde savnet sin søster meget, siden hun for lidt over et år siden, var taget til Amerika.

Sara som var 20 år, havde brug for en pause i sit liv og for at komme ud og opleve verden, havde hun forklaret til Eva og deres forældre, og som hun havde tilføjet, så var det jo også en unik mulighed, for at blive god til engelsk. Da hun så også havde fortalt, at hun ville tage afsted sammen med Jakob (Sara livs lange bedste ven og måske nogen gange kæreste, det var svært at blive klog på og Eva havde for længst opgivet), så hun ikke var alene, så var det svært for Evas og Saras mor og far at finde modargumenter. De havde for øvrigt selv været ude at rejse, da de var unge og havde altid talt om hvor godt det var. Penge var heller ikke noget problem, for ser i Evas og Sara bedsteforældre (farmor og farfar) var meget rige og glade for at dele ud af deres penge til familien.

De var jo alligevel for gamle til at bruge dem, som de sagde. Evas forældre havde dog den holdning at ”materielle goder”, ikke var noget man skulle lægge for meget vægt på. Derfor modtog de kun sjældent penge fra Evas bedsteforældre. Heldigvis for Eva og Sara havde deres forældre også den holdning, lige så snart Eva og Sara var blevet gamle nok, at det var op til dem selv at tage stilling til hvordan de forholdte sig til det. Derfor fik de to piger ofte mange gaver og lommepenge fra de glædesgivere. Det var også bedsteforældrene der betalte Evas rejse. Sara havde fortalt Eva at de, i hvert fald det først stykke tid, skulle bo i en hytte, lidt uden for en mindre by. Og eftersom Sara havde efterladt Jakob, hos nogle fyre han havde mødt (de var godt i gang med at udvikle noget computersoftware som efter eget udsagn ville revolutionerer verden), kunne de to have det helt for dem selv.

Evas forestillinger, om alt det, hun skulle lave med sin søster, blev afbrudt af kaptajnen, der bekendtgjorde at de ville lande om kort tid. På trods af kun at være 13 år gammel, havde Eva ingen problemer med at forstå engelsk og var også rimelig god til at tale det, så hun skyndte sig at spænde sikkerhedsselen, som kaptajnen gav dem besked på. Kort efter, stod den lille pige for første gang i sit liv, på amerikansk jord. Selv om Eva ikke ligefrem, så ud som en terrorist, tog det hende alligevel lang tid, at komme igennem tolden. Samtlige lufthavns ansætte og bekymrede mødre, skulle høre om hun var blevet væk fra hendes mor, og Eva var ovenud lykkelig, for at hun havde sit pas og sit visum til at bevise, at hun faktisk var 13. Endelig kom hun dog ud, og her stod hun så, helt fortabt i den kæmpe store hal, fyldt med mennesker.

– Hvordan skal jeg dog nogensinde finde Sara? Sagde Eva højt til sig selv, og mærkede i det samme to prik på hendes skylder. Eva gav et lille hop og udstødte et vræl, men da hun så hvem det var…

– SARA!
Råbte Eva og faldt hende om halsen.

– Hej søs.

– Du gav mig et helt chok.

– Ja det kunne jeg se, smilede Sara, kom lad os gå, vi skal nå et tog.

Hele vejen ned gennem den længe korridor pludrede Eva løs om alting og ingen ting. Sara havde opgivet at følge med og smilede bare, til den lille pige, som havde taget hende i hånden. Ud for toiletterne stoppede Sara pludselig og sagde højt:

– Skal vi ikke lige skifte dig?

– Ssh ikke så højt.
Tyssede Eva og rødmede meget voldsomt

– bare rolig de kan jo ikke forstå os

– nej nej men alligevel
surmulede Eva, imens Sara trak hende med ind i puslerummet.

– Den er godt nok våd var?
Sagde Sara da Eva var kommet op og ligge på pulsebordet. Eva kiggede ned på sin drynight og ganske rigtigt, så var den noget mere våd, end da hun steg af flyet.

– Det var også forbi du forskrækkede mig
Mumlede Eva

– Det var i hvert fald godt du havde ble på
Drillede Sara og tog en pampers op af tasken som hun begyndte at klippe huler i med en saks.

– Hvad laver du?

– Det er jo en lang tur til hytten, og det bliver noget besværlig at skifte dig i toget, så jeg giver dig dobbelt ble på.

– Oh… ok
Sara lagde den nu hullede pampers, ind under Evas numse og begyndte at smøre hendes bleområde ind i babyolie. Sara kunne se på Eva ,at hun virkelig nød det. Efter olien brugte Sara rigelige mængder af puder og også det blev smurt godt ud. Eva lukkede øjnene af fryd, da Sara trak bleen op mellem hendes ben og lukkede tapen. Det var det hun havde savnet allermest efter Sara var rejst. Sara tog nu en anden ble op fra hendes taske, men denne gang var det ikke en pampers.

– Hvad er det for en ble?
Spurgte Eva

– Jeg fandt en hjemmeside der sælger det de kalder Juniorbleer. Det er størrelserne mellem de største børnebleer og de mindst voksenbleer. Den har er nok lidt for stor til dig, men med pamperen indenunder, passer den fint. Håber jeg, smilede Sara, jeg har også nogle af dem i en lidt mindre størrelse. Sara lukkede ble nummer to om Eva og hjalp hende ned fra puslebordet. Eva studerede omhyggeligt resultatet og udbrød med frygt i stemmen:

– Alle vil da kunne se jeg har ble på under mit tøj. Hvis jeg da overhoved kan få mine bukser på over dem her.

– Bare rolige. Jeg har noget andet tøj med til dig,
Sagde Sara og træk et par lyserøde smækbukser op af tasken. Sara hjalp Eva i bukserne og gul trøje med blomster på. Da Eva var i tøjet sagde hun:

– Se nu, man kan da ikke se du har ble på medmindre man kigger godt efter, og desuden hvem vil interessere sig for om en pige på 5 har ble på eller ej. Eva kiggede kritisk på sig selv i det stor spejl, som hang på puslerummets ene væk, men måtte give sin søster ret. Selv om man godt kunne gætte at hun havde ble på hvis man kiggede nøje efter, så gjorde smækbukser et godt job med at skjule det. Sara tog hendes stilhed som et tegn på at hun var enig og sagde:

– Husker du reglerne? Du er fem år gammel og bruger ble hele tiden, når det bare er os to behøver du ikke opfører dig som en på fem, men tænk lige lidt over det når vi er ude ikke? Eva sagde at hun var helt med og kastede et sidste blik på sig selv inden de gik ud af døren. Lige uden for, stod en mor og hendes datter som så ud til have cirka samme alder som Eva (altså ikke hendes rigtige 13 år, men de fem). Moren smilede til Sara og sagde, som de passerede dem på vej ind i puslerummet:

– Nogen gange tvivler man på om de nogensinde lære det.*
Eva og den fremmede pige rødmede kraftigt, og Sara svarede med et smil:

– Ja mon ikke*
Da døren var lukket spurgte Sara:

– Du fik morgenmad på flyet ikke?

– Jo

– Godt, så går vi ned til toget med det samme, så er vi sikre på at nå det. Sara to Eva i hånden, eller omvendt, og de to søstre begyndte at gå. Lidt efter, da Eva var kommet sig, over den pinlige episode og angsten over at gå iført to tykke bleer, i en overfyldt lufthavn, begyndte hun at snakke løs om alt det hun ikke havde fået sagt til sin søster, imens de havde været adskilt. Sara var tavs hun smilede bare og kiggede på den lille pige i de søde smækbukser, som vraltede lidt, på grund af hendes godt polstrede numse. Det var hendes søster.

Fortsættes


Så er første del af kapitel 3 klar.:

Kapitel 3 - Del 1

Sara og Eva kom til togstationen, som lå i forbindelse med lufthaven, i god tid. På vejen havde de været lige ved at glemme at hente Evas taske, men var heldigvis kommet i tanke om det. De havde en længere togtur på flere timer og en bustur til den lille by som hytten lå nær ved, foran sig. Fra byen ville de så køre ud til hytten i en bil Sara havde lånt. De to piger sad på en bænk og snakkede mens de ventede på toget. Sara fik en kop kaffe og Eva en kakao. Det var koldt i vejret så Eva var taknemlig da de endelig kunne stige på toget. De fandt en plads med et bord. Eva satte sig ved vinduet og Sara ud mod gangen. Det lod til at der var faldet lidt ro over Eva, hun snakkede i hvert fald ikke som et vandfald mere. Sad bare og kigge ud at vinduet og prøve at suge det hele til sig.

Alle de nye indtryk, hun havde fået på så kort tid. Ikke lang tid efter kom madvognen rundt og Sara købte to sandwich, en kildevand til sig selv og cola til Eva. Eva spiste grådigt hendes sandwich. Selv om det stadig kun var lidt oppe af formiddagen (Eva var ikke helt sikker på præcis hvad klokken var, hendes ur viste stadig dansk tid), og selvom det ikke var så længe siden, hun havde fået morgenmad på flyet, så var hun både sulten og tørstig, efter de mange nye oplevelser. Efter de to piger havde spist, begyndte de at spille kort og snakke om gamle dage. Eva blev ved med at sidde og flytte på sig fra tid til anden. Hun kunne ikke vende sig til, at sidde ned med de to bleer på, men efter noget tid blev Eva mere og mere urolig, og Sara havde en god idé om hvad der var under opsejling. Eva lænede sig ind mod sin søster og hviskede:

– Jeg skal altså tisse

– Så tis.
sagde Sara i en for Eva alt for høj stemme. Hun havde svært ved at vende sig til at andre mennesker ikke kunne forstå hvad de sagde.

– Har du glemt hvad du har på?

– Men da ikke her i toget? Hvad hvis den lækker?

– Det tror jeg ikke du skal være bange for lille ven. Bare pamperen alene, kan tage meget mere, end du kan tisse ad gangen, og bare rolig ingen, vil vide hvad du gør. Selvom de gjorde det, ville de nok også være ret ligeglade.

– Men, men…
Eva opgav at diskutere med sin søster. Hun vidste at hun ikke kunne vinde, og desuden var det her ikke hvad hun ville? Hun prøvede nu alligevel at holde sig lidt. Selv om hun havde tisset i en ble mange, havde hun aldrig prøvet at gøre det et sted så offentligt i hvert fald ikke med vilje, men på den anden side, så ville det heller ikke være med vilje ret meget længere. Så også her gav Eva op. Ikke at hun kunne holde det, ret meget længere alligevel. Eva mærkede hvordan varmen spredte sig i bleen, da hun gav slip. Det var en ordentlig tår og hun mærkede hvordan det dejligt varme våde, nåede helt om bag og op til hendes numse, men Sara havde ret, bleen sugede ivrigt, det hele til sig og efter et stykke tid, føltes bleen knap nok våd, bare lun og dejlig. Det var det hun havde glædet sig til. Sara så hvordan Eva, gav slip og lukkede øjnene, mens et stort smil spredte sig på Evas læber.

– Var det godt?
Spurgte Sara da Eva kom tilbage til ’overfladen’. Den nu tydeligt lettede pige, rødmede kraftigt, men nikkede. Eva drak det sidste af sin cola og justerede sin sidde-position til bleens nye form. Hun var pludselig blevet meget søvnig og gabte højt. Eva nåede lige at overveje om det var jetlag inden hun faldt i søvn.

Anden del af kapitel 3 følger snarrest muligt.

Fortsæt til Kapitel 3 - Del 2

7 Synes om

jeg håber at du skiver mere

1 Synes om

Helt enig det er en fantastisk historie, ikke noget med ulykker eller vold, bare en hyggelige historie om at få lov at være et blebarn! Ideen med at holde det hemmeligt i et andet land er også genial, og den kan jo ændres den dag der alligevel pludselig er en dansker i nærheden!

1 Synes om

Her er anden del af kapitel 3… Det er meget lang tid siden jeg skrev resten, så jeg anbefaler at man evt. læser det foregående igen, det var jeg i hvert fald nød til:

Kapitel 3 - Del 2

Eva åbnede langsomt øjnene og kiggede sig om omkring. Det var først da hun hørte Saras stemme, at hun huskede hvor hun var.

– Godmorgen lille ven
Eva mumlede noget som svar hun ikke engang selv vidste hvad var og flyttede på sig. Hendes ble ’svuppede’ mens hun prøvede at finde den mest behagelige stilling. Så våd havde den ikke været da hun faldt i søvn, tænkte Eva, og den var også stadig lun. Dette kom noget bag på Eva. Godt nok tissede hun ofte i sengen, men hun havde højest sovet et par timer og på så kort tid, plejede der ikke at være problemer. Hun gav colaen og alle de nye indtryk hun skulle fordøje skylden. Eva kiggede på sit ur, men det hjælp ikke meget, da det ikke havde stillet sig selv mens hun sov.

– Klokken er lidt i fire, sagde Sara, men det behøver du ikke bekymrer dig om. Her giv mig dit ur, små piger på din alder, har ikke brug for at gå med ur, fortsatte hun drillende til sin søster. Eva rakte tunge af Sara, men gav hende uret. Herefter sad de to piger og snakkede lidt, om løst og fast. Eva var efterhånden kommet så langt ned i tempo, så Sara faktisk kunne deltage i samtalen. Omkring kl. halv fem kom madvognen rundt igen, og Sara købte en kage til dem hver, og en cola til deling, og de kastede sig ivrigt over maden. Ikke lang tid efter, kunne Eva mærke at hun skulle tisse igen. Denne gang overvejede hun slet ikke holde sig, men gav bare slip med det samme. Hun tisse ikke så meget, men hun kunne mærke at den inderste ble, pamperen, ikke sugede særligt ivrigt mere, men at det løb igennem til den anden noget større Juniorble.

– Er du færdig?
Spurgte Sara og smilede sødt til hende. Eva nikkede. Hun fattede ikke hvordan Sara havde, kunne se det på hende. Hun havde ikke engang været særlig fordybet i det den her gang. Sara havde gættet hvad Eva tænkte og træk på skuldrene. Eva kunne næsten hører hende sige: det er bare sådan noget storesøster ved.

– Det er i hvert fald godt du er færdig nu, for vi skal af toget lige om lidt. Her nu skal jeg tage din taske, hvis du tager din pusletaske. Eva rødmede. Hun synes det var pinligt, og var sikker på alle kunne gætte, at det var hendes puslegrej, der var i tasken. Hvis folk gad tænke over det, kunne de da også se, at det var en typisk pusletaske, men sådan en kunne jo bruges til så meget, men alligevel det var jo en pusletaske, og når hun bar den? Den behøvede jo ikke være til hende, men hun var jo det eneste barn osv. Alt det tænkte Eva, men hun rejste sig nu alligevel og tog tasken.

Hun mærkede hvordan bleen sank da hun rejste sig. Den var blevet noget mere fyldig, end sidst hun stod op, men smækbuskerne gjorde stadig deres arbejde, selvom der ikke længere skulle den store detektiv til at spotte bleen, hvis nogen ellers gjorde sig den ulejlighed at kigge efter den. Sara kunne lige nå at bruge togets toilet, inden de standsede ved stationen. Det var jo ikke alle der havde det så nemt, som Eva påpegede Sara.

– Du må da gerne låne en
Sagde Eva og holdte pusletasken frem. Det ville Sara nu ikke. Da de var kommet af toget, foreslog Sara at de gik over til bussen med det samme. Der var godt lidt tid til bussen gik og ikke særligt langt, men hvis de missede den, skulle de vente til næste dag. Og som Sara storsmilende gjorde opmærksom på, så kunne Eva ikke gå særligt hurtigt. Specielt ikke hvis hun skulle undgå, at vralte for meget. Dette fandt Eva knap så morsomt, men kunne dog ikke lade være med at grine og var i øvrigt enig med sin storesøster. Henne på bus stationen holdte bussen der allerede, selv om der stadig var omkring 20 minutter til den skulle køre. Buschaufføren, en rar gammel mand, sad dog allerede i bussen og lukkede dem straks ind. Sara sagde hun skulle have 2 billetter til Huntington, som den lille by hed, og chaufføren spurgte hvor gammel den kønne unge dame var, og Sara svarede automatisk 5 år.

Det resulterede i en lidt lavere pris end ellers, hvilket jo faktisk var at snyde, tænkte Sara, men hun havde nu ikke tænkte sig at forklarer at Eva faktisk i virkeligheden var 13 år, det var vist bedst for alle, bare at holde sig til planen og de fem år. De satte sig bagerst i den tomme bus. Ingen af dem sagde noget, de sad bare begge i stilhed og glædede sig til, at de om 4 timer endeligt, ville være fremme ved hytten, imens der efterhånden kom lidt flere mennesker til i bussen, uden at den dog var i fare for at blive fuld. Lige som bussen satte igang tissede Eva lidt mere i sin ble. Det føltes stadig underligt at sidde og tisse, i fuld offentlighed, men når bare hun ikke ligefrem prøvede på at holde sig, var det stort ser op til hendes krop, hvornår hun tissede. Nu gjorde pamperen ikke engang et forsøg på at suge hendes dråber til sig. I stedet løb det bare direkte ud i den yderste ble, men dog stadig uden fare for, at de to bleer ville lække. Efter ikke ret lang tid, faldt Eva hen. Eva vågnede langsomt og hun opdagede at det var blevet mørkt og at hende og Sara nu var de to eneste passagerer i bussen.

– Godmorgen sovetryne, kaldte den gamle chauffør kærligt ned til Eva, Vi er der næsten nu.*
Eva flyttede på sig og kunne mærke at hendes ble var endnu mere våd nu. Hun håbede chaufføren havde ret. Hun kunne rigtig godt tænke sig en tør ble nu. Heldigvis, og ikke særligt overraskende hvis man vidste, at chaufføren havde kørt ruten i mere end 20 år, havde han ret og bussen holdte ind i den lille by. Sara og Eva rejste sig og gik igennem bussen. Eva gik noget besværet og det kunne ikke længere være en hemmelighed for nogen, at hun havde en godt fyldt ble på. Da de nåede hen til chaufføren sagde han:

– Det er da vist godt vi er fremme nu. Hun trænger da vist til at blive skiftet*.
Han smilede til Sara og Eva rødmede kraftigt.

– Der er ingen grund til at skamme sig. Jeg har selv børnebørn på din alder, så jeg ved godt hvordan det er. Desuden er vi jo fremme nu, så er det jo ikke noget problem*.
Underligt synes Eva faktisk, at det var trøstende og Sara svarede:

– Ja, det har du selvfølgelig ret i, vi takker for turen*

– I lige måde.
Sagde han imens de to piger gik, eller for Evas vedkommende vraltede, ud af døren.

– Han var da rigtig flink.
Sagde Sara, da de var kommet hen til bilen. Selv om Eva synes det var noget pinligt, var hun nød til at give hende ret. Da Eva satte sig ned, kunne hun virkelig mærke hvor våd bleen var, og hun var meget glad for, at de nu næsten var fremme. Sara spændte hendes sikkerhedssele, og Eva følte en trang til at sige, at det kunne hun altså godt selv gøre, men som hun sad der i lyserøde smækbukser og en synlig meget våd ble, var det ligesom om, hun følte at der ikke ville være autoritet bag hendes ord. Men måske var det netop på grund af hendes ekstremt barnlige udstråling, at hun havde brug for at bevise hun faktisk var stor…

Eller var hun det? Eva var faktisk ikke helt sikkert mere. Hendes tanker blev afbrudt af, at Sara drejede ned af en grusvej. Efter et stykke tid nåede de til hytten, som ikke kunne ses fra vejen på grund af bevoksning. Faktisk så var den omgivet af skov på alle sider og Sara forklarede at den lå helt for sig selv. Det var Sara rigtig glad for. De stoppede foran hyttens fordør og Sara lukkede Eva ud af bilen, og tog begge tasker, så Eva kun skulle slæbe på sig selv. Inde i hytte skyndte Sara sig, at tage Eva med ind på badeværelset.

– Wuh!
Måbede Eva da de kom derind og hun fik øje på det store puslebord, som var udstyret med alt hvad men kunne ønske sig. Hvis altså det man ønsker sig er alle mulige slags bleer og hvad der dertil hører.

– Ja, jeg regnede med at der nok ville blive en del bleskift, så jeg så ingen grund til ikke at være forberedt.

– Jeg elsker dig søs!

– Er du nu sikker på det er mig du elsker og ikke alle dine bleer? Grinede Sara og hjalp Eva op på puslebordet. Da Eva var kommet op og ligge, tændte Sara for vandet i badekaret.

– Det bliver nok nødvendigt med et bad oven på den tur, nå lad os så få den våde våde ble af min lille pige, så hun kan blive tør og varm igen. Fortsatte Sara i babysprog men Eva legede med og grinte som kun en rigtigt glad lille pige kan. Sara arbejdede hurtigt og trak alt tøjet at Eva og åbnende hendes ble. Pamperen var fuldstændig gennemblødt og juniorbleen var også temmelig våd. Dog havde den ikke lækkert. Sara vaskede hende hurtigt i bleområdet med vådservietter og løftede hende derefter over i badekaret.

– Hvis du vasker dig så går jeg ud og laver os noget hurtigt aftensmad.

Eva orkede næsten ikke men gjorde som der blev sagt. Lidt efter kom Sara tilbage. Hun løftede Eva op og tørrede hende. Derefter kom Eva op på puslebordet igen.

– Du får en juniorble på, så vi er sikker på den kan holde hele natten, men størrelsen mindre den her gang når du ikke skal have en anden på indenunder.

Sara tog bleen på hylden under bordet og foldede den ud. Hun løftede Evas numse og lagde bleen ind under. Så smurte hun først Evas bleområde, med babyolie og derefter med rigeligt puder. Til sidste løftede hun bleen op mellem Evas ben og lukkede de to stykker tape i hver side, så bleen sad stramt til. Eva kom ned fra pulsebordet og så at bleen var ganske stor, men at den sad godt på hende. Sara gav Eva hendes T-shirt på, mere syntes hun ikke Eva behøvede. Derefter gik de ud og spiste, den pasta med tomatsovs som Sara havde lavet. Eva fik også et på glas cola dertil. Da de var færdige var Eva næsten faldet i søvn hun vaklede med Saras hjælp, ind til den store dobbeltseng og faldt i dyb søvn med det samme.


Klokken var over 5 da jeg var færdig med at skrive det her i går nat, så jeg var næsten lige så træt som Eva og min ble var temmelig våd :blush:. Jeg beklager at der skulle gå så lang tid inden der kom mere men sådan er det altså… Jeg tror dog jeg har fået blod på tanden nu men jeg vil ikke love noget. Blot at der helt sikkert kommer mere på et eller andet tidpunkt :stuck_out_tongue:

Fortsæt til Kapitel 4

6 Synes om

Forresten så lader det ikke til at jeg kan redigerer i det oprindelige indlæg med de foregående kapitler og derfor heller ikke overskriften, måske en admin kan hjælpe mig?

glæder mig til at du skriver mere :slight_smile:

jeg håber der kommer mere den er vil god

er du helt sindsyg en god historie!!! :laugh:

ville ønske jeg selv var så lille at ingen ville sige noget til at jeg ville bruge ble… i det hele taget bare være eva:P

BLIV VED JEG KAN IK VENTE PÅ MERE!!!

hilsen mwmw :silly:

kommer der ikke snart mere

Ej jeg elsker den historie <'33 Hvorfor kommer der ikke snart mere :smiley:

Har faktisk allerede lidt skrevet mere på den…
Jeg er i USA med familien så her ikke så meget privat liv lige nu :stuck_out_tongue: men jeg kunne forestille mig der kommer mere inden ikke så længe når jeg kommer hjem om en 10 dages tid.

Jeg er forresten glad for at høre at du kan lide historien.

1 Synes om

hej jeg skriver for at høre om der ikke snart kommer mere på denne dejlig historie

Forfatteren skal nok selv skrive, når der er mere.
Jeg låser tråden indtil da.

Kapitel 4

Evas øjne åbnede sig lige så langsomt og hun kiggede op i det det lysebrune træloft. Hov? Sådan plejede hendes loft da ikke at se ud? Eva flyttede lidt på sig og kiggede sig omkring. Rummet hun var i lignede da slet ikke hendes værelse og den store seng hun lå i var bestemt heller ikke hendes egen. Men så lige da hun var ved at blive bange, huskede hun det hele. Hun havde dog stadig svært ved at tro det. Kunne det hele ikke bare have været en drøm? Men værelset… hun var jo i hytten, og da Eva samlede sine ben var hun ikke længere i tvivl. Den store og våde ble mellem hendes ben kunne umulig være en af hendes drynights eller babybleer for den sags skyld, og det godt det samme. For da Eva satte sig op i sengen for at undersøge bleen nærmere kunne hun hurtigt se at havde det været en drynight havde den aldrig klaret den gennem hele natten og hun ville have ligget i en lille sø.

Resultatet havde heller ikke været alt for meget bedre med en pamper. Bleen var synligt større end aftenen før og de små blomstermotiver der havde udgjort bleens våd-indikator var næsten helt udviskede til signal for bleens ejer, Eva (og ikke mindst Sara) om at hun havde haft ”et uheld”. Ikke at det var nødvendigt. Eva kunne sagtens mærke hvor våd bleen var, men den var dog ikke blevet rigtig ubehagelig endnu. Den var stadig lun så det kunne ikke være alt for længe siden Eva sidst havde brugt den. Eva tvivlede også på at Sara ville have nogen som helst problemer med at se, at bleen var våd uden blomsterne, men synes nu alligevel det var lidt sjovt. Hun sagde stille for sig selv:

–Uh oh. Mine blomster er væk, må finde min ’øster. Og med disse ord inspireret af en pull ups reklame hoppede Eva ud af sengen, hvilket fik hendes ble at synke et stykke længere ned mellem hendes ben, og vraltede ud for at finde Sara. Eva fandt Sara stående i køkkenet.

– Når der er du. Jeg var bange for du aldrig ville vågne, sagde Sara og fortsatte:

– Hvordan har min lille tårneroses ble det?

– Den er ret våd, mumlede Eva og blev lidt rød i hovedet.

– Ja det kan jeg se. Sara klappede Evas polstrede numse og satte forsigtigt en finger ind i bleen, mens hun fortsatte grinende:

– jeg synes ellers mor sagde at du ikke tissede særligt meget i sengen mere.

Eva blev ild rød i hovedet og kiggede ned i gulvet.

– Jamen lille skat dog. Det er da ikke noget at blive flov over. Se klokken er 14 du har sovet i 14 timer! Udbrød Sara:

– Hvis jeg skulle sove så længe ville jeg også få brug for en ble!

Tanken om sin søster i ble fik Eva til og grine, og samtidig kunne hun noget bedre forstår hvorfor hendes ble var i den forfatning når hun viste hun havde sovet i 14 timer.

– Nu skal du ikke få nogen gode ideer, smilte Sara og klappede Evas blenumse igen:

– Når du nu har ventet 14 timer mon så ikke også du kan vente til efter vi har spist ”morgenmad” med at blive skiftet? Jeg har lavet amerikanske pandekager de står inde i ovnen og holder sig lune. Jeg viste jo ikke lige hvornår du ville vende tilbage til de levende. Eva satte sig ned på stolen, og kunne nu rigtigt mærke hvor våd hendes ble var, men den lækkede ikke og synet af alle de mange pandekager trak hendes opmærksomhed i en anden retning. Eva var meget sulten og tog godt for sig. Da de begge havde spist sig mætte, fulgte Sara Eva ud på badeværelset og hjalp hende op på puslebordet. Sara fjernede den tunge natble og gjorde grundig Evas bleområde rent med vådservietter. Herefter fandt hun en pamper frem fra hylden under puslebordet.

– Du kan vist godt klare dig med sådan en har i dagtimerne. Sagde Sara og løftede Evas numse så hun kunne ligge den nye ble ind under hende. Sara brugte rigeligt med både babyolie og puder, hvorefter hun lukkede de to stykker tape og løftede Eva ned. Sara hentede en pink T-shirt med en enhjørning på og en lille nederdel til Eva.

– Du får den her på så kan nemmere tjekke og skifte dig.

Eva så ingen grund til at protestere. Der skulle ikke meget til før at nederdelen ville afslører hendes ble, men nu var hun jo alene med Sara og desuden så den sød ud. Efter Sara havde brugt toilettet, gik de ud i haven, Sara havde drillet, med at Eva havde godt af, at se hvordan store piger brugte ”potten”, så hun ikke helt glemte det. Haven var en firkantet rydning i skoven. Hele vejen rundt langs trægrænsen var der et lavt hvidt stakit med en låge bagerst i haven, hvorfra en smal stil førte ind i skoven. Sara forklarede at stien førte ned til en større sø, og spurgte om de skulle gå der ned. Det blev de enige om at gøre. Fordi stien var så smal, var de to piger nød til at gå efter hinanden. Sara ledte an og Eva gik bagved og nød det hele. Det var en dejlig dag, selvom det ikke var specielt varmt i vejret så varmede solen dejligt på hendes krop. Skoven og luften omkring hende duftede skønt og hver gang hun tog et skridt, kunne hun mærke bleen mellem sine ben. Selvom om Eva nød at gøre sin ble våd og mærke den blive lun og fugtig så var der nu også noget ganske særligt ved en ny tør ble. Særligt efter man havde været i en meget våd ble længe.

Eva kunne føle hvordan bleen knitrede mellem hendes ben og hvordan babyolien havde gjort hendes hud blød som… ja en babys, og mærkede babypudret blive gnedet mellem hende og bleen, samtidigt med at den afgav sin svage men umiskendelige duft. Alt dette tænkte Eva på, imens hende og Sara i stilhed arbejdede sig gennem skoven. Efter 10-15 min. gang åbnede skoven sig. I en halv bue omkring søens bred hørte træerne op og der var nogle meter med ”sandstrand” ned til vandet. Det var en stor aflang sø flere kilometer lang, og de to piger stod i den ene ende. Sara fortalte ar denne ende af søen, næsten var lige så øde som deres hytte.

Når folk fra byen tog til søen, hvilke de ofte gjorde i godt vejr, så var det altid den anden ende. Både forbi der var ”strande” der var større og fordi det også var der vejen gik til. Ville man hen i den ende hvor pigerne stod måtte man gå langt igennem skoven på stier som den de var kommet af eller sejle på søen. Der var ganske vist ofte nogen der sejlede men sjælden helt ned i den modsatte ende hvor det også hurtigt blev for lavvandet. Så Sara mente at de kunne betragte det som deres private del af søen hvilket fik Eva til at grine. De to piger tog sko og strømper af og gik i ud for at soppe lidt. Efter at være blevet helt varm i solen syntes Eva at vandet var iskoldt, men hun havde altid været glad for vand og hendes fødder vænnede sig hurtigt til temperaturen.

Dog blev Eva utrolig forskrækket da Sara lod som om hun ville sprøjte vand på hende. Eva skreg højt og dækkede sit hoved min sine hende. Sara var flad af grin og Eva noget flov, specielt fordi et lille dryp havde undsluppet hende, og nu var havnet i hendes ble. Kun ganske lidt men hun havde ikke haft nogen kontrol over det. Da Sara var kommet sig over sit latteranfald (Eva havde også været nød til, at grine af sig selv til sidst) gik de ind igen og lå og solede sig i sandet, imens de blev enige om, at de måtte lave en udflugt til søen, på et andet tidspunkt med rigtig badning, madkurv og det hele. På vejen tilbage til hytten, havde de ikke gået ret længe, før Eva blev klar over at hun meget snart skulle tisse.

Hun havde haft en voksende trang siden det lille dryp i bleen tidligere og nu skulle der snart være. De gik som før Sara forrest og Eva lige bagefter, men Eva vidste, at hvis hun stoppede i mere end bare et øjeblik, ville Sara se det og vide hvad det betød, og Eva havde underligt nok ikke lyst til at Sara skulle vide når hun tissede, men hun viste ikke om hun kunne tisse imens hun gik. I hvert fald var hun nød til lige at stoppe op, for at komme i gang. Så det gjorde hun. Bare et kort øjeblik til strømmen begyndte. Det føltes underligt. Det var ikke en lang vedvarende strøm, som det plejede at være når hun slap blæren løs. Tisset kom i sjat, hver gang hun tog et skridt.

Eva syntes var en sjov fornemmelse og fik et bredt smil på læben. Det var en ordentlig tår hun skulle af med, og eftersom den kun kom i skvæt når hun gik, tog det Eva flere minutter at blive færdig. Mens de gik varmede solen dejligt på Evas bare arme og ben, og pampers bleen, der nu var vokset en del i størrelsen efter at have suget til sig, varmede også dejligt mellem hendes ben. De nåede tilbage til hytten og Sara stoppede op, for at åbne lågen ind til haven. Da Eva stoppede bag hende, gav det et sæt i den lille pige, da hun kunne mærke hvordan en kort varm strøm, igen flød ud i hendes ble, selvom hun havde troet hun var færdig med at tisse for længe siden.

Hendes blære havde åbenbart ikke kunne tømme sig helt mens hun gik, men først nu da hun stod stille. Ligesom med dryppet, havde Eva heller ikke haft nogen kontrol over det. Denne gang var det bare noget mere. Det var lidt skræmmende, men også meget spændende synes Eva. Det var ligesom en mere rigtig måde, at tisse i bleen på. De går det sidste stykke op til huset, og ligesom Eva skal til at tage i håndtaget til døren til hytten, kan hun mærke at hendes nederdel bliver løftet op bagfra, og at Sara lægger en hånd på hendes ble. Eva er næsten ved at lave et lille hop, og er glad for hendes blære nu er helt tom. Eva bliver rød i hovedet ved tanken om at tisse, og om at have et rigtigt uheld i bleen, mens Sara mærker på den. Efter Sara har følt på bleen siger hun:

– Jeg kan mærke at du er rimelig våd, men mon ikke det kan vente til vi har fået snacks?
Og de to piger går ind. Eva sætter sig i sofaen og 2 min. senere kommer Sara ud fra køkkenet med cola og småkager og siger:

– Det er vist lige hvad vi har brug for var?
Og Eva kan kun give hende ret. Begge piger tager godt for sig, af både cola og kager, men da den værste sult og tørst er stillet, falder de hurtigt hen i hyggesnak. Sara fortalte historien om hvordan hun havde skaffet puslebordet. Først havde hun måtte spørge ejeren af hytten om hun måtte installerer et, men det havde ikke været noget problem. Hun måtte vældig gerne opstille et puslebord for hans skyld. Hytten blev så tit brugt af familier med børn, så det kunne kun være et plus, havde han sagt. Da Sara nåede til delen, om hvordan hun måtte kæmpe for at overbevise, en over hjælpsom ekspedient i babyudstyrsforretningen, om at hun ikke var mor selv, men blot skulle passe sin lillesøster, tog Eva sig den frihed, at lette presset i sin blære igen. Det var ikke helt så meget denne gang, som på vej hjem gennem skoven, men en rimelig tissetår flød da ud i hendes ble, som knap så ivrigt som tidligere, sugede det til sig. Det havde været noget nemmere at gøre det diskret denne gang. Eva havde været nød til at flytte lidt på sig, men hun var hurtigt blevet bedre til at bruge bleen, uden at lade sig mærke af det. Desuden havde Sara været fordybet i sit puslebords eventyr og ikke bemærket noget som helst. Da Sara var blevet færdig med hendes fortælling, slog hun hænderne sammen og sagde:

– Hov for søren nu når vi snakker om pusleborde, så må det da være på tide at få dig skiftet.
Sara tog Eva i hånden og fulgte hende ud på badeværelset. Da Eva rejste sig fra sofaen kunne hun mærke, hvordan bleen sank ned mellem hendes ben. Hvordan bleen tidligere havde siddet som et par polstrede trusser, hang den nu faktisk lidt ned under hendes nederdel. ude på badeværelset, løftede Sara Eva op på puslebordet og foldede hendes nederdel op. Sara kiggede og mærkede interesseret på bleen, inden hun åbnende den, hvorefter hun omhyggeligt undersøgte den igen og sagde:

– Ja den er jo rimelig våd, men den klarer det faktisk ret godt. Det er nu nok alligevel meget godt vi har de lidt større til natble og lange ture, tissetrold. Eva gabte højt og mumlede ja mens Sara vaskede hende færdigt og fandt en ny pampers ble frem.

– Det er måske tidsforskellen der driller. Det kan være du skal have en lur lille skat?
Eva gabte igen og mumlede noget der godt kunne lyde som ja. Sara foldede blidt bleen op mellem hendes ben og spændte de to stykker tape. Da Sara kørte sin finger ned langs bleens ben-elastisk, i begge sider, for at sikre at bleen sad rigtigt, var Eva næsten allerede faldet hen og hun sansede kun svagt, at Sara tog hendes nederdel af og bar hende ind og puttede hende i den store dobbeltseng.


Beklager det har været så længe undervejs men sådan er det altså :stuck_out_tongue:
Jeg vil meget gerne have kommentarer, men vil i hører hvornår næste kapitel kommer må i nok heller sende en pm til mig så tråden ikke bliver låst igen ;). I er forøvrigt altid velkommen til at sende en pm uanset hvad det drejer sig om.
Håber i kunne lide det!

Fortsæt til Kapitel 4

4 Synes om

1 Synes om

Rigtig god historie!, som også er skrevet rigtigt godt:)

Rigtig god historie :slight_smile:

1 Synes om

Tja. Den er ligeså god som de 3 sidste afsnit, så bare fortsæt.

Hvornår kommer der nogle nye gode afsnit til denne historie???

BleBamsen

1 Synes om

Hmm… Det er svært at svare på. “Ble-verden” fylder ikke en så stor del i mit liv pt., men nu når jeg kigger på historien igen kunne jeg bestemt godt have lyst til at skrive videre på den.

Jeg er travlt optaget af arbejde de næste 2-3 uger, men derefter har jeg fri i en periode så hvem ved måske kommer der snart noget meget… Jeg vil dog ingen ting love. Jeg skriver(/skrev) historien fordi jeg havde lyst til det, så vist ikke lysten er der kommer der ikke mere.

Men jeg ville bestemt være ked af at se historien dø, så jeg skal kigge på det :wink: