En lille piges drøm (F/g,M)

Denne historie er 100% opdigtet og er baseret på mine drømme/ fantasier som lille pige. Personerne er fiktive, men de steder historien foregår, findes i virkeligheden.

Jeg sidder på gulvet i min lejlighed og ser tegnefilm og spiser morgenmad. Udenfor er det snevejr og solskin, og jeg glæder mig til at komme ud at lege. I dag kommer min babysitter og passer mig hele dagen, og han har lovet mig at vi skal en tur ud på legepladsen og hygge os. Klokken er kun 10, så der er god tid til at han kommer. Da tegnefilmen er slut går jeg ud og tager bleen af og går i bad. Det er dejligt at stå under bruseren og jeg giver mig god tid og skruer godt op for varmen. En halv time efter er jeg endelig færdig. Jeg går ind på mit værelse og finder noget tøj og en ren ble frem, og jeg når lige at få det på da det banker på døren og min babysitter kommer. Jeg går ud og lukker op, og han træder ind i entreen og kigger blidt ned på mig da jeg har sat mig midt på gulvet. “Hej, min lille pige, hvor er det flot at du har fået tøj på helt selv!” han bukker sig ned og løfter mig op i sine stærke arme og bærer mig ind i stuen og sætter mig foran fjernsynet mens han rydder op efter morgenmaden. Bagefter kommer han hen og sætter sig ned ved siden af mig og aer mig på kinden. “Er du klar til at vi skal hen at lege i vuggestuen?” spørger han. Jeg nikker, jeg har en sut i munden så jeg kan ikke svare. Han tjekker min ble for at se om den er våd, men det er den heldigvis ikke. Så går vi ud i entreen hvor han giver mig flyverdragt og hue på, for det er meget koldt udenfor. Til sidst sætter han en suttekæde fast i mit tøj og giver mig sutten i munden, og så går vi. Vi kommer ned i opgangen. Jeg kigger rundt, hvad mon ikke naboerne vil sige hvis de så mig, tænker jeg. Min babysitter tager mig i hånden og vi går ud på gaden og hen til vuggestuen som kun ligger måske 200 meter væk. Vi har legepladsen helt for os selv, og Christian, som min babysitter hedder, åbner kassen med sandting og placerer mig i sandkassen. Sandet er heltv vådt, men jeg mærker ingenting da jeg er pakket godt ind i både ble, body og flyverdragt. Jeg bestemmer mig for at bygge et sandslot og jeg begynder at grave løs frem fra kassen så der til sidst er et mindre orgie af legesager omkring mig. “Nå, Ida, kan du lege pænt mens jeg henter mig en kop kaffe?” spørger Christian, der har nøgle til vuggestuen.

Jeg har alt for travlt med mit sandslot, så jeg svarer ikke og han går ind. Han er kun væk i to minutter før han kommer tilbage, og han sætter sig på kanten af sandkassen og hjælper mig med at fylde spandene og vende dem så tårnene på slottet kan blive rigtig fine. “Jeg er tørstig” siger jeg pludselig. Christian samler mig op fra sandkassen og vi går hen til bænkebordet hvor hans taske ligger som han har pakket til mig, så vi ikke kommer til at mangle noget på turen. Han tager en sutteflaske frem, det er en med jordbærmilkshake og det elsker jeg. Christian løfter mig op på skødet hvor jeg sætter mig godt tilrette. Jeg læner mig ind mod ham og han tager sutten væk og giver mig sutteflasken i munden. Jeg drikker begærligt som om jeg ikke har fået væske i dagevis. Imens jeg sidder der, stryger Christian mig kærligt over håret, og jeg er lige ved at falde i søvn af at mærke hvordan han holder mig ind til sig og vugger mig. Jeg drikker ikke mindre end to flasker før jeg er mæt, men nu har jeg også masser af energi! Jeg løber hen til gyngerne for at tage en gyngetur, og jeg kommer rigtig højt op, og nej hvor det kilder i maven! “Pas nu på, ikke så vildt!” lyder det advarende fra Christian der ikke tager blikket fra mig. Men jeg har det alt for sjovt til at jeg kan lade være, men efter ti minutter er jeg næsten blevet søsyg af alt det gyngeri og jeg må alligevel stå af. “Nu må du vist hellere komme tilbage i sandkassen, Ida!” Christian tager mig i hånden og følger mig derhen, og jeg skal da også lige sidde og finde balacen igen før jeg bygger videre på sandslottet. Netop som jeg sidder og leger allerbedst, skal jeg tisse. Meget endda. Jeg giver slip og bleen bliver dejlig varm, og jeg sætter mig ned midt på numsen så det skvulper. Jeg nyder følelsen at at sidde her i en sandkasse med flyverdragt og elefanthue på og tisse i bleen som et barn på to år ville gøre.

Endelig er sandslottet færdigt. Jeg har dekoreret tårnene med småsten og lavet en fin lille voldgrav rundt om, og min babysitter roser mig da han ser hvor dygtig jeg har været. “Sådan en sød pige skal have en chokoladekiks!” han tager en pakke kiks frem fra sin taske og giver mig en, og jeg tager ivrigt imod, for nu er jeg sulten. Men da jeg har spist tre kiks får jeg ikke lov at få flere, for så får jeg ondt i maven, siger Christian. Lidt efter bliver skuret låst op og cyklerne taget frem. Jeg vælger en rød trehjulet med to sæder, så bagpå sætter jeg min bamse som har fået lov at komme med i vuggestuen. Jeg drøner rundt på legepladsen i fuld fart og får også væltet et par sandspande og en vandkande undervejs. Jeg er så ivrig at jeg helt glemmer at se mig for og jeg hamrer ind i en stor urtepotte som ikke bare sådan lige flytter sig. Cyklen vælter og jeg falder ned på asfalten og slår mig. Det gør egentlig ikke så ondt, men forskrækkelsen er alligevel stor nok til jeg begynder at græde så det kan høres over hele legepladsen. Christian kommer styrtende. “Uha, Ida, det var ikke så godt, kom her” han bøjer sig ned og løfter mig op til sig, trøster mig mens han bærer mig hen til bænken hvor han tørrer mine øjne og giver mig min sut, hvilket hjælper lidt. Jeg sidder hos ham i et kvarters tid og falder lidt ned, og han siger at jeg ikke må køre så hurtigt så jeg falder af. Pludselig kigger han undersøgende på mig. “Ida, har du noget i bleen?” Det ved jeg faktisk ikke og jeg ryster på hovedet og vil egentlig hellere hen og lege videre og prøve rutjebanen på toppen af bakken, den ser så sjov ud. Jeg hopper ned, men Christian får hurtigt fat i mig. “Kom, vi går lige ind og kigger!” han tager mig på armen og går ind i vuggestuens garderobe og tager flyverdragten af mig. Da konstaterer han at jeg ikke bare er meget våd, men også er kommet til at lave lidt prut. Det cykelstyrt må have forskrækket mig mere end jeg troede, tænker jeg og lægger mig ned så resten af flyverdragten og støvlerne kan komme af.

Vi kommer ud på badeværelset og Christian tænder for vandet og henter tasken med bleer og skiftetøj. Da han kommer tilbage, tager han noget tøj frem og lægger mig op på puslebordet hvor han begynder at tage bleen af mig. Den er fyldt helt op, og han vasker mig godt og grundigt. Imens ligger jeg og kigger op på en lille uro der hænger og danser over hovedet på mig. Det tager lang tid før jeg er helt ren, og det begynder at føles koldt at ligge med bar numse, så jeg begynder at klynke lidt. “Så, så, vi er snart færdige” siger Christian kærligt og giver mig sutten til trøst. Jeg spytter den ud, for nu er jeg ved at blive utålmodig og også lidt træt, og det mærker min babysitter straks. “Du skal vist snart hjem og putsove” pludrer han mens han smører min numse, så den ikke bliver mere rød end den i forvejen er ved at blive. Bagefter pudrer han grundigt og giver mig omsider en tør ble på, og jeg sukker. Klokken er i mellemtiden gået hen og blevet mange, og vi skal hjem. Jeg er alt for træt til at gå, så vi låner en af vuggestuens klapvogne som jeg bliver sat i og jeg får min sut igen, og denne gang bliver den i munden. Nu er jeg træt, det har været en lang og sjov dag i vuggestuen. Vi kører ud gennem havelågen og ud på fortovet. Folk er gået hjem og gaden ligger øde hen, og vi kan komme hjem uden nogen ser os. Da vi kommer hjem igen er vi trætte begge to. Christian får sig endnu en kop kaffe og jeg får en sutteflaske med kakao inden jeg bliver fulgt ind på værelset hvor jeg skal gøres klar til at sove. Christian tager trøjen og bukserne af og skifter min ble som endnu en gang er våd. Så får jeg en ekstra tyk natble på, min body og en sparkedragt i lyserød med en hund på. Han lægger mig ned i sengen og stopper dynen godt ned om mig og aer mig på håret mens han synger for mig, og bagefter læser han også en lille godnathistorie. Da historien er slut, stopper han igen dynen ned omkring mig og giver mig et lille kys på kinden inden han lister ud af værelset og lukker sig ud af lejligheden. Jeg hører ham ikke, for jeg sover allerede sødt og er langt væk i drømmeland.

Fortsættes i Den nye mor (F/g,F)

12 Synes om

Jeg har opdaget at fortsættelsen er ret populær, men hvor mange har læst denne?

3 Synes om

Me har

1 Synes om

Dener også go’

2 Synes om

Ja håber der kommer mere

1 Synes om

Er i gang med fortsættelsen til Den nye mor

3 Synes om

Glæder me mig til at læse

2 Synes om