Turen til Frankrig (M,F)

Denne historie er ren fantasi, alt indhold i den nedenstående historie er ikke sandt men opdigtet.

Baggrundsinfo:

Henrik er en ung fyr på de 25 år, han har lige overstået hans uddannelse og har derfor planlagt en tur til Frankrig alene. Men han får sig en uventet overraskelse i Frankrig.

Historie:

Dagen efter en færdig uddannelse er en helt ubeskrivelig følelse, ikke alle de ubeskrivelige nervøsheder ved at tro man skulle lave lektier, eller en indsats i skolen ikke var godt nok.
Næ… her sad jeg i min morgenkåbe lige kommet ud af sengen, stadig værende i min natble. Der var mindre end 8 timer til at mit fly gik i lufthavnen til Frankrig, jeg kunne bare ikke vente.

Jeg gik ud på badeværelset og smed badekåben, jeg kunne se bleen var rigtig våd efter i nat, jeg var nu glad for at jeg havde et problem om natten, ellers ville jeg ikke have haft økonomi til at få bleer hjem til mine egne fornøjelser. Jeg smed bleen ned i en pose og satte knude på den, og hoppede i bad.

Det var dejligt med en dukkert om morgenen, især hvis vandet kom op på de 48 grader, så bare stå der i en 20 min… Der fandtes ikke noget bedre. Desværre varer sådan nogle fornøjelser ikke for evigt, så jeg kom hurtig ud af badet.

Jeg tørrede mig godt og grundigt og gik ind i soveværelset, jeg tog en stofble på og et par gummibukser. Jeg klædte mig ud som en rigtig turist, iført et par lange shorts som var lidt større end normalt for at skjule min ble numse.

Jeg tog min kuffert frem og begyndte at pakke den. Jeg opdagede hurtigt at jeg ikke kunne have for meget tøj med, da jeg skulle have en ble pakke med som fyldte halvdelen. Jeg pakkede hurtigt kufferten med tøj og bleer, plus alt andet sikkert overflødigt udstyr.

Jeg tog kufferten med ind i stuen, og satte mig til at se lidt fjernsyn. Tiden sneg sig hurtigt op på 14:00 og tiden var inde til at komme med toget til Københavns lufthavn. Jeg sørgede for alt var låst af og stikkontakter slukket… Jeg vidste trods alt ikke helt hvornår jeg kom hjem igen.

Banegården lå kun omkring 100 meter fra hvor jeg boede, det var kun sket en gang hvor jeg var så doven at tage en bus derned… Men i dag kunne jeg lige så godt gå… havde hele 20 min. Alligevel.
Turen derned gik lidt langsommere end forventet, det var heller ikke hver dag jeg havde en ble på udendørs som jeg skulle vakle rundt i, men på den anden side havde jeg fundet ud af før, at en togtur som tager 3 timer kan være lang hvis toilettet ikke virker.

Toget kom til tiden, og jeg fandt mig hurtigt den reserverede plads, jeg satte mig ned og slappede af. Allerede efter de første 30 min. Køretid var min blære fyldt, men hvad havde jeg ellers bleen til, der sad en person over for mig, tror han undrede sig lidt da jeg begyndte at blive lidt rød i hovedet pga. jeg lukkede op for ventilerne.

Jeg tænkte ikke videre over det, og nogle sekunder efter, havde jeg en stor dejlig våd ble. Jeg satte mig godt tilbage i sædet igen, og slappede af, jeg vidste trods alt at der var 1½ time igen mindst.

Jeg vågnede op lidt senere, må have døset hen… Jeg kunne se på klokken at der stadig var omkring 40 min. Igen… tiden gik langsomt efterhånden, herren der sad overfor mig var væk, han kom tilbage lidt efter helt forarget – Han kiggede på mig.

”Deres toiletter virker fandme ikke… hvad fanden er det for noget vi betaler for!”. han så helt sur ud på mig, jeg fik næsten lyst til at spørge om han ville have en ble, men tænkte at jeg ikke gad alt den opmærksomhed det ville give mig.

”Ja, du har ret… det er af samme grund jeg har taget en ble på i dag, en tur på 3 timer uden toilet er dræbende… har oplevet det for tit”. Jeg smilede til ham og løftede ned i mine shorts sådan han kunne se hvad jeg havde på.

Han fik et underligt udtryk i ansigtet, som hurtig skiftede til en ustyrlig latter.

”Ja du har fuldkommen ret, tror jeg at jeg vil gøre næste gang.”. Han blev ved med at grine. Vi begyndte hurtigt at snakke om forskellige ting, som om vi kendte hinanden. Men med godt selskab var vi også hurtige fremme.

Jeg tog min kuffert og steg ud, bleen hang som en klods om benet på mig, så vaklede rimeligt meget ind til terminalen. Jeg var på vej hen til toilettet for at skifte om til en engangsble, men hørte i højtaleren at det var sidste udkald til at checke ind til flyet til Frankrig.

Fuck – tænkte jeg… Nå men håbede bare der var et toilet når jeg kom igennem, ind til afgangshallen. Jeg gik hen og viste min billet og gik hen til køen for at komme igennem metal detektoren. Køen var på omkring de 5 personer, så kom hurtig hen til stedet.

Jeg tog alle min ting ud af lommerne og gik igennem scanneren. Beep!. En frygtelig lyd kom fra den, jeg gik tilbage og tjekkede alle lommer efter indtil jeg opdagede min livrem til shortsene. Jeg tog livremmen ud og lagde den op og tjekke alt andet, og gik igennem.

Beep!. En gang til… hvad er nu det tænkte jeg. Jeg blev vist hen foran metaldetektoren og en af vagterne kørte en scanner omkring mig, og den begyndte at bippe fra mit underliv. Jeg fik en frygtelig tanke, det var mine sikkerhedsnåle.

”Tag dine shorts af!”, vagten befalede mig, men jeg havde ikke lyst. Hen begyndte at blive vred, og jeg kunne se der ikke var en anden vej. Jeg trak bukserne ned, og min ble kom til syne. Folk omkring mig og vagten fik et helt underligt udtryk i ansigtet, og blev helt alvorligt.

”Undskyld… Undskyld. Mange gange, jeg beklager… en anden gang så venligst sig sådan noget først”. Jeg trak mine bukser op. Jeg havde lyst til at tude over den ydmygelse jeg lige var blevet udsat for. Men tog hurtigt mine ting og gik videre, kunne høre folk hviskede bag mig men tænkte ikke videre over det… Skulle bare væk lige derfra.

I min håndbagage havde jeg heldigvis en engangsble, så jeg fandt det nærmeste toilet og skiftede over til en ny ble, jeg havde desværre glemt underbukser så jeg trak shortsene op over min ble, den nye ble var heldigvis ikke lige så stor som den anden. Så kunne heldigvis skjule mig.

Jeg pakkede bleen sammen og lagde den i en pose og puttede i min rygsæk. Jeg gik ud fra toilettet og fandt hurtig den gate jeg skulle flyve fra. Jeg tjekkede tiden for afgang og kunne se at der gik 30 min. Så jeg satte mig ned på en stol og slappede af, og lod tiden gå.

Før jeg vidste af det var gaten åbnet, og jeg gik ind af, jeg havde fået en plads på 2 klasse, så det måtte være midt i flyet. Jeg fandt hurtigt min plads og satte mig ned, jeg spændte selen fast og lænede sædet tilbage. Folk havde hurtigt fået sat sig, men heldigvis satte ingen personer sig ved siden af mig.

Flyet kom op i luften og fløj af sted. Uha 2 timer til vi er der, glædede mig til jeg kom ud allerede efter 5 min syntes jeg det var ubehageligt. Men jeg prøvede at ignorere det, men følelsen af at skulle tisse kom lige pludselig, som bare fik den anden følelse op igen. Det begyndte at blive ubehageligt, så besluttede mig for at tisse i bleen.

Jeg tissede langsomt, ville helst ikke skabe for meget opmærksomhed i et fly jeg ikke bare kunne gå væk fra. Men jeg skulle have vidst min blære bedre, væsken strømmede ud og det blev ved, lige som om trykkede i flyet hjalp på trykket. Til min forskrækkelse kunne jeg mærke at bleen lækkede og sædet blev vådt.

Fuck tænkte jeg… jeg prøvede at ignorere det, men lugten af tis på sædet og shortsene blev værre… Jeg blev nødt til at skifte, men havde ikke flere bleer eller underbukser med. Jeg blev helt urolig, og som jeg frygtede gik der ikke lang tid før en anden passager havde brokket sig over at det stank at tis.

En stewardesse, gik igennem gangene og lugtede sig frem og kom op til mig. Hun kiggede alvorligt på mig. ”Hr. jeg ved godt det er et ubehageligt spørgsmål… men har du tisset i bukserne?”. jeg blev helt urolig, og vidste der ingen vej var uden om. ”Ja… det er mig, men jeg har et problem, min ble kunne ikke holde til det og jeg har tisset igennem bleen og på mine shorts. Men har kun et par rene shorts tilbage… ved ikke hvad jeg skal gøre.”. jeg havde lyst til at græde igen, men bare så ned i det andet sæde af skam.

”Okay… jeg kan se det ubehagelige problem og forstå det ikke er rart, vent her et øjeblik, se hvad jeg kan gøre”. Hun gik væk og jeg satte mig tilbage og så helt uskyldig ud. Stewardessen kom tilbage med noget hvidt i hånden, jeg gisnede… hun kom hen til sædet.

”Hr. dette er det bedste jeg kan gøre, vi havde heldigvis et par bleer ude på vores lager af ting og sager… desværre ingen underbukser….”. hun smilte til mig… jeg vidste bare at alle omkring mig havde set bleen og hørt om den… aldrig nogensinde i mit liv havde jeg været i sådan en pinlig situation.

”tak… jeg går ned og skifter om”, det var svært at sige, som en klump i halsen der hele tiden kom frem. Jeg rejste mig fra sædet og gik op og tog et par bukser i min håndtaske, men kom hurtig i tanker om at mine shorts var våde og en kæmpe mørk plet var kommet frem, jeg var så dum at jeg havde taget et par grønne shorts på, så tis farven kom godt igennem og farvede shortsene sort.

Jeg gik hurtigt ned af gangen med bleen i den ene hånd og shortsene i den anden, alle folk kiggede efter mig hele vejen ned. En del var måbende andre grinede ustyrligt. Jeg lukkede mig hurtigt ind på toilettet og foretog skiftet, den ble hun havde fundet var meget rar, havde aldrig set sådan en før, den virkede helt blød, hvis… ja helt baby agtigt. Jeg tog det nye par Short på, og smed bleen ud.

Jeg gik ud derfra og kom op til min plads igen, med masser af folk igen måbende efter mig. Jeg pakkede shortsene op i min taske og skulle til at sætte mig ned da jeg opdagede at den plads jeg normalt sad på var der kommet et nyt betræk på, jeg satte mig ned og kunne hurtig mærke og høre at stewardessen havde lagt et plasticdække inden under betrækket.

Jeg blev helt rød i hovedet, men slappede af. Da jeg havde siddet i en 15 min kom stewardessen hen til mig igen, hun satte sig ned på sædet ved siden af mig og tog hendes hånd ned i skridtet på mig.
”Er det en god ble baby?” hun grinede lidt af mig, og trak hånde til sig.

”Nu skal du høre her, nu hvor vi kommer til Frankrig, skal vi more os sammen og du skal adlyde hvad jeg vil have dig til… det skal nok blive sjovt”. Hun smilede til mig.

”Hvad mener du?.. kan du da ikke mene, gider jeg da ikke!”. jeg blev næsten helt arrig, selvom det nærmest tændte mig. ”Hør her baby, vil du gerne have at resten af flyet skal vide at du havde en våd ble og var ude og skifte som en lille baby over højtalerne… pga. det kan jeg nemt ordne!”. hun blev lidt sur, jeg tænkte lidt over det… vidste der vist ikke var andre undtagelser… flere pinlig episoder gad jeg da i hvert fald ikke.

”Okay… okay… skal nok!”, jeg smilede til hende, vidste hun havde krammet på mig… men følelsen omkring det var faktisk overbærende på den måde at det tændte mig, så besluttede mig for at gøre som hun sagde.

”Godt… for resten jeg hedder Susanne, hvad med dig?”. Hun smilte til mig igen nu. ”Jeg hedder Henrik”, jeg gav hende hånden.

”Hej Henrik, nå nu skal du høre, du hører efter hvad jeg siger i denne tid, når vi er landet mødes vi i afgangshallen, og der følges vi fra… nu skal du ikke skuffe mig vel?”. Hun rejste sig og gik herfra. Selvfølgelig ville jeg da ikke gå glip af dette tilbud.

Jeg lænede mig tilbage og faldt i søvn.

4 Synes om