Theodors Historie (b,F,M,b,F,F,M,g)

Det er super, vi glæder os til at læse videre
:wink:

4 Synes om

Yes kan ikke vente
Glæder mig

9 Synes om

virkelig god historie glæder mig til næste afsnit Hvornår kommer det ud

4 Synes om

Hejsa i alle dejlige mennesker, :slight_smile:

En lille opdatering herfra :baby:

Kapitlet er skrevet færdigt & er indsendt til forlaget og bliver tjekket for evt. stavefejl og sådan, kapilet er så også blevet meget længere end vi regnede med & vi syntes at det er blevet rigtigt godt, så jeg håber da at i også kan lig kapitlet. Ja jeg ved godt at der gik længere tid end jeg havde regnet med, men arbejdet & vennerne udenfor fetich verden har taget meget af tiden dertil, “This is the way” som the mandalorians siger, og nogen gange så er vejen bare lang & bumpet, Men håber i nyder afsnittet og forhåbentligt vil der komme endnu et afsnit "snart nær dig :baby_symbol: "

Med venlig Hilsen
Forfatteren :grin:

5 Synes om

Glæder mig til at læse det

4 Synes om

Os me

2 Synes om

Kapitel 8 (Indkøbsturen)

Jeg går ud af badeværelsesdøren og går over imod stuen igen, jeg stopper ved køkkenet og ser at Camilla er i gang med at forberede frokosten, “Hej Theodor, har du lyst til at hjælpe med at sætte rugbrød og pålæg ind på bordet?” spørger hun. “Hej Camilla, ja det vil jeg da gerne hjælpe med” svarer jeg og begynder at bære brød og pålægget ind på spisebordet, Jeg kan mærke, at jeg skal tisse og lader det løbe ud i bleen, Jeg går tilbage i køkkenet og begynder at bære tallerkener ind på bordet og fordeler dem ud på pladserne, da jeg er færdig med dem, henter jeg glassene og bærer dem ind i spisestuen, hvor jeg ligesom med tallerkenerne først sætter dem ned på bordet og så bagefter begynder at sætte et glas ved hver tallerken, da jeg er færdig med glassene går jeg ud og henter bestikket, men lige da jeg skal til at tage knivene siger hun “Theodor dem skal du ikke tage, de er for farlige til at du går med dem, så du tager bare gaflerne, så tager jeg knivene når jeg er færdig her” “okay, men det er altså ikke farligt, jeg har gjort det før” svarer jeg “men det er mig der bestemmer her Theodor” siger hun idet hun tager en gryde af plusset og sætter den på en bordskåner. “Så er resterne fra i går varmet op og klar til servering, nu mangler vi bare at risene er færdige og så er der frokost” siger Camilla, og forsætter med at forberede de sidste ting til frokosten “Er der mere jeg kan hjælpe med Camilla?” spørger jeg og hun svarer “Nej Theodor, du kan bare gå ind og sætte dig ved bordet, så kommer jeg ind med det sidste om lidt”, jeg går ind i stuen og efter et stykke tid kommer Camilla ind med en baby stol “Hvem skal sidde i den?” spørger jeg med et undrende og måske bekymret ansigtsudtryk “Fjollehoved altså, det skal Ea´s baby” svarer hun.

På babystolens bakke ser jeg, at der ligger 2 lyserøde hagesmække, “Hvem er den anden hagesmæk til?” Tænker jeg, netop som jeg hører hoveddøren bliver åbnet og folk derude der står og snakker, jeg kan høre, at det blandt andet er Ea´s stemme, Camillia går ud i køkkenet igen og jeg kan høre at stemmerne kommer tættere og tættere på. Christian og Sanne kommer ind i spisestuen, og sætter sig ned i sofaen, efterfølgende kommer Ea ind med sin datter og sætter hende ned i babystolen, hun tager den ene af hagesmækkene og binder den omkring Malenes hals, hun tager den anden hagesmæk og går over imod mig med den, “Hvad skal du med den der?” spørger jeg, inden hun svarer “Det er så du ikke sviner på din fine trøje” svarer Ea, og slynger hagesmækken omkring min hals. Med erfarne hænder, binder hun en lille sløjfeknude på den imens hun siger “Det er for dit eget bedste” og går ud på gangen. Camilla kommer ind med 2 gryder og sætter dem på bordskånerne, inden hun sætter sig ned ved siden af mig “Så nu sidder du her ikke alene” siger hun og smiler til mig “Det gør jeg da aldrig” svarer jeg og tisser i bleen igen, efter lidt tid kommer Ea ind i stuen igen, i hånden har hun en sutteflaske med mælk i og går over til sin datter og sætter flasken på bakken. Malene (babyen) tager sutteflasken og begynder at drikke af den, "Theodor i stedet for at du sidder og spiller resten af dagen, imens de andre er i skole og børnehave, så syntes jeg, at du skal tage med mig ud og handle ind, efter frokost" siger Camilla.

“Hvad skal vi handle?” spørger jeg nervøst og hun svarer “Vi skal handle ind til noget aftensmad og andre dagligvare, toiletpapir og en helt masse andre ting, Nå jo vi skal også havde købt nogle flere bleer til jeres blemåse”, jeg bliver helt rød i ansigtet, da hun siger “ble” ordet og tisser i bleen igen, Sanne begynder at øse ris op på min tallerken og efterfølgende en omgang boller i karry, inden hun sætter tallerkenen foran mig igen, jeg tager min gaffel og begynder at spise maden, imens hun øser op til de andre og så sig selv bagefter, inden hun sætter sig ned og går i gang med at spise, “Det smager da rigtig godt” siger Ea “Tak, det er en opskrift jeg har fået af min indiske nabo Maneet” svarer Sanne, netop som min koncentration skifter over til deres samtale, jeg ser derfor ikke, at jeg taber noget ris ned på hagesmækken “Theodor, se hvor maden lander, altså du er da lidt af en baby, når du sådan griser på din fine lyserøde hagesmæk” siger Sanne “Det er da lige før, at det er Malene der er den store pige og Theodor der er babyen her” svarer Ea med et lille smil og blinker med øjet til Theodor, “Stop! Det var altså ikke med vilje og jeg er ikke nogen baby…” reagerer Theodor inden han skubber stolen ud fra bordet og forlader spisestuen og går ned ad gangen.

(Theodors Pov)

Jeg stopper ved badeværelset, åbner døren og går derind, jeg lukker døren igen og tager bukserne af, efterfulgt af mine underbukser, hvorefter jeg ser, at bleen sejler. “Den er godt nok våd” tænker jeg og tager den af, da den landede på gulvet, samler jeg den op og folder den sammen, går over til skraldespanden og smider den derned i, jeg tager mine underbukser og bukser på igen, går hen til spejlet og kigger i det, øjnene er hurtige og jeg ser, at jeg stadig har den lyserøde hagesmæk på. “Dumme hagesmæk og dumme voksne” siger jeg, samtidig med at Ea kommer ind ad badeværelsesdøren, med Malene på den ene arm og pusletasken slynget hen over den anden, idet hun ser mig “Undskyld Theodor, jeg vidste ikke, at der var nogen herinde og døren var ulåst, Malenes ble er lækket og hendes tøj er helt vådt” siger Ea “Det gør ikke noget, jeg er næsten færdig her” svarer jeg. Hun sætter pusletasken på gulvet og går over til puslebordet, hvor hun får lagt Malene ned på puslepuden og begynder at fjerne det våde tøj, nysgerrigt går jeg over til puslepuden og begynder at lege med Malene, imens Ea skifter hende, hun går over til pusletasken og tager en ny ble og vådservietterne op derfra og kommer tilbage til puslebordet, hun åbner og tager et par vådservietter fra pakken og begynder at rengøre Malene, hun får fjernet den brugte ble, og lagt den ved siden af og placerer de brugte vådservietter ovenpå den brugte ble, efterhånden som de bliver brugt, da hun er færdig folder hun bleen sammen og lægger den tilbage ved siden af, hun tager så den nye ble og folder den ud, inden hun lægger den ind under Malene, hun tager salven der stadig står på bordet fra sidst, og begynder at smøre lidt af det på i bleområdet “Så får vi ikke en rød numse” siger hun og sætter den ned igen ved puden, hun tager herefter Baby pudderet og begynder at drysse en masse pudder ud over Malenes bleområde, derefter sætter hun den tilbage og begynder at tage fat i bleens forside og folder den op så den sidder rigtigt, hun finder “tapen” i venstre side, åbner den og sætter den fast på fronten af bleen. Herefter tager hun højre “tape” og gør det samme, så begge nu er sat fast på forsiden, hun tjekker at velcroen sidder ordentligt på bleen og hun tager efterfølgende sine pegefingre og sikrer at lækagebeskyttelsen sidder som den skal.

“Theodor gider du at gå over til pusletasken og finde noget nyt tøj og en plasticpose til det våde tøj i pusletasken” spørger Ea “Jo, det gider jeg da godt, når det er hende” svarer jeg og går over til pusletasken, jeg tager noget nyt tøj derfra og går tilbage til dem med tøjet i hånden, “Theodor har du ikke lyst til at give Malene tøjet på egentlig?” spørger Ea “Det kan jeg da godt” svarer jeg og går hen til puslebordet, Malene ligger og kigger på mig og begynder at grine, efter at have fået trukket bodyen forsigtigt ned over hovedet på Malene, får jeg knappet bodyen og givet hende strømpebukserne på efter et par forsøg. “Tusind tak for hjælpen Theodor, så fik vi også overstået dette bleskift og mon ikke der kommer nogen flere bleskift i fremtiden” siger hun og smiler til mig “Det var da så lidt” svarer jeg og går over imod badeværelsets døren, “Theodor skal jeg ikke fjerne din hagesmæk, så den kan blive vasket sammen med det andet vasketøj” “Det må du meget gerne, for så slipper jeg for den her hagesmæk for evigt” svarer jeg, hun går over til mig og fjerner den med øvede hænder, og går over til puslebordet og lægger den ned ved siden af Malenes våde tøj. “Vi ses jo nok snart igen” siger hun og går over til pusletasken og tager den med over til puslebordet, hvor hun først samler en pose op (som jeg glemte) til tøjet og begynder ellers bare at smide tingene fra bordet ned i tasken, jeg åbner døren og går ned på mit værelse.

Da jeg er kommer ind på værelset, går jeg over til mit skrivebord og begynder at lege med mit Lego og efter en lille times tid, banker det på døren “Hvem er det?” spørger jeg “Det er Camilla, jeg ville bare høre om du var klar, til at tage ud og handle ind om små 20 minutters tid?” svarer hun “Det er jeg skam” svarer jeg og hun svarer tilbage “Vi mødes ude ved køkkenet” “Okay” siger jeg og leger videre. Efter der er gået et stykke tid, kigger jeg på uret og ser at de 20 minutter næsten er gået, Jeg går over til døren og åbner den, går ud på gangen, lukker min dør igen og går ned ad gangen imod køkkenet, jeg ser at Camilla står på trappen og venter på mig “2 sekunder, jeg skal altså lige tisse” siger jeg og Camilla svarer “Okay, bare skynd dig lidt Theodor”

“Det skal jeg nok” svarer jeg og går ud på badeværelset, “Skal jeg tage ble på?” tænker jeg og går over til puslebordet, jeg åbner en af skufferne forsigtigt og ser at der kun ligger DryNites (pige udgaven) af buskebleer, da resten af bleerne er tape versionen “Hvad skal jeg tage?” og vælger at tage en DryNites (med klokkeblomst) op fra skuffen, da det lige pludselig banker på døren “Theodor er du snart færdig?” spørger Camilla. “Ja, jeg er næsten færdig” svarer jeg og knapper bukserne op, jeg lader dem falde ned på gulvet og træder ud af dem, efterfølgende tager jeg mine underbukser af også og folder buksebleen ud, med skiftevis den højre og så den venstre fod, træder jeg ned i den og trækker den efterfølgerne op, mine underbukser samler jeg op fra gulvet og tager dem på, udenpå buksebleen, inden jeg tager mine bukser på og får dem knappet, jeg går over til toilettet og skylder ud, så det lyder som om jeg har brugt det og går over til håndvasken, får tændt for vandet og begynder at vaske mine hænder.

Da jeg er færdig med at vaske mine hænder, slukker jeg for vandet og tørrer mine hænder i håndklædet ved siden af, jeg går over til døren, låser den op og går ud til Camilla “Så er jeg klar, til at tage med ud og handle ind” siger jeg og hun svarer “Det var godt Theodor, så lad os gå ud til bilen”, vi går ud ned ad trappen og ud af døren, hun låser bilen op “Må jeg godt sidde foran?” spørger jeg Camilla og hun svarer “Theodor du er altså ikke gammel nok til at sidde foran, du skal sidde bagved i din autostol” og går over og åbner bagagerummet, hvor hun lægger et par indkøbsnet, jeg åbner passagerdøren i højre side og skal lige til at sætte mig på barnesædet, da jeg opdager at det er blevet udskiftet med en anden slags autostol. Jeg sætter mig på stolen og prøver at få selerne på, men efter et par forsøg, kan jeg stadig ikke finde ud af hvordan de virker “Camila jeg skal altså bruge noget hjælp til de her seler” siger jeg “Jeg kommer og hjælper dig om 2 sekunder, jeg skal lige indenfor igen, da jeg har glemt købekortet” svarer hun og går over til trappen, og går op ad den og ind i bygningen, Efter et par minutter kommer hun ud af bygningen og kommer igen over til bilen “Nårh hvad var det jeg skulle hjælpe med Theodor?” spørger hun “Jeg kan altså ikke finde ud af de her seler” svarer jeg og hun siger “Det er fordi det er en 5-punktssele, det er så i sidder bedre i bilen og er bedre beskyttet, hvis der skulle ske et uheld” og tager min højre arm og putter i gennem den første sele og så den venstre i den anden sele, for til sidste at klikke dem sammen med den sidste sele. Jeg kan mærke at selerne presser op imod bleen, der stadig er tør, “Så sidder vi sikkert og er klar til køreturen” siger Camilla.

Hun går over til førersædet, åbner døren og sætter sig ind, og får starter bilen “Hovsa Vi glemte da noget” siger hun og åbner sin taske og tager min savlesmæk op derfra, Hun går ud ad døren og går om til min dør, efter hun har fået åbnet savlesmækken, lukker hun døren op, og lægger savlesmækken rundt om min hals, for at lukker den igen “Så er vi godt beskyttet igen, imod savlemonsteret” siger hun med et lille grin og et stort smil på læben. Hun lukker døren igen og sætter sig ind på forsædet igen og slipper håndbremsen, så snart hun har fået lukket sin egen dør igen, og har fået selen på, forsigtigt begynder hun at bakke bilen og får lavet en trepunktsvending, inden bilen begynder at køre ud af grusvejen, jeg kan mærke at presset på blæren bliver større og større. Jeg prøver at tænkte på noget andet og kigger ud ad vinduet, ser på alle billerne på vejen. Camilla kigger i bakspejlet og spørger “Er der noget galt Theodor?” “Jeg skal bare tisse igen, men hvor skal vi egentligt hen?” svarer jeg, “Vi skal i Føtex og handle ind, da det er der vores købekort virker til sammen med de andre af Salling Groups Butikker, det er ca. 25 minutters køretid”, forklarer hun, og endnu engang kan jeg mærke tissetrangen der bliver større og større, men jeg prøver at lade være med at tænke over det og kigger bare ud ad vinduet igen. Lige pludselig kan jeg mærke at bleen ændrer form, da den bliver våd og selen begynder at stramme mere omkring bleen, idet vi kører over et bump, jeg prøver at tage mine hænder ned for at mærke om bleen har lækket, Camilla ser på mig bakspejlet Theodor! Vil du så lade være med at pille ved din sele siger hun, lettere forskrækket svarer jeg “Men det er bare fordi, at den klemmer så meget nede ved mine lår… Er vi der ikke snart?” svarer jeg “Jo, vi er der snart” svarer hun og fokuserer igen på kørslen.

Efter vi har kørt i ca. 30 minutter siger Camilla “Så er vi her…” og kører ind på en stor parkerings plads, jeg ser at der står “Føtex” på den store bygning, hun får fundet os en bås at holde i og parkerer billen inden hun slukker for den, Hun tager sin sele af, åbner sin dør og går ud og lukker den igen, jeg prøver at åbne min dør, men den vil ikke åbne, hun går over og åbner døren for mig “Hvorfor ville døren ikke åbne da jeg prøvede?” spørger jeg og hun svarer “Det er fordi at jeg har slået børnelåsen til på døren, så du ikke bare hopper ud af bilen lige pludselig… Nå skal vi se at få dig ud af autostolen, så du kan komme ind og tisse, du skal vel stadig tisse?” “Jo, jo” siger jeg, da hun ikke skal vide, at jeg nu har en våd ble på, hun begynder at løsne selerne og tager dem af en efter en “Så mangler vi bare din savlesmæk” siger hun og tager savlesmækken af, hun holder den i hånden, imens jeg kravler ud af autostolen og ud af bilen, og lægger savlesmækken ind på stolen inden hun lukker døren. Hun går over til bagagerummet, åbner bagklappen og tager indkøbsnettene, lukker bagklappen igen og låser bilen, hun prøver at tage mig i hånden “Jeg vil ikke holde i hånden” svarer jeg, og trækker hånden til mig Theodor nu hører du efter hvad jeg siger, vi går på en travlt trafikeret parkeringsplads og jeg er den voksne her, så jeg bestemmer, nu tager du mig i hånden og så går vi imod Føtex! svarer hun og rækker sin hånd ud.

Jeg tager fat i hendes hånd og så går vi sammen over imod den store bygning. Vi går ind ad en af Karruseldørene, og går over til informationen “Undskyld i har vel ikke et toilet her i nærheden vel? Jeg tror desværre, at han er ved at tisse i bukserne” spørger Camilla ekspedienten, som viser sig at være en ung pige der svarer “Det kan vi jo ikke have, men jo vi har et par kundetoiletter indenfor i butikken” svarer hun “Tak” svarer Camilla “Hav en god dag” siger ekspedienten. Jeg tager igen fat I Hendes hånd og vi begynder at gå over imod den store bygning, “Tak og i lige måde” svarer Camilla og slipper min hånd “Men du bliver ved siden af mig hele tiden” siger Camilla “Det skal jeg nok” svarer jeg og vi går over til indkøbsvognene, tager en ledig vogn og går ind i butikken, Camilla tager en seddel op fra sin lomme og begynder at læse op fra den “Sodavand, saftevand flere smage, hakket Oksekød, hakket gris og kalv, kyllingelår, kartofler, ris, majs, ærter, boller, rugbrød, pålæg, shampoo, balsam, håndsæbe, vådservietter, baby pudder, zink salve, tapebleer og buksebleer i størrelse 6, 7 & 8” “Men vi må hellere få startet med at komme på toilettet, så du ikke tisser i bukserne som et lille barn, du er da pottetrænet ikk?” spørger Camilla. “Jo jeg er altså en stor dreng og ikke en baby” svarer jeg og vi går over imod kundetoiletterne, som sjovt nok ligger ved babyafdelingen og hun stiller indkøbsvognen ved en af gangene, “Nu kan du godt selv gå ind ikke eller skal du havde en hånd derinde?” spørger Camilla “Jeg kan selv” svarer jeg og går ind ad døren til toiletterne.

Da jeg er kommet ind ad døren, ser jeg 3 forskellige døre og jeg kan se at der står Herrer, Damer og Pusleplads/Handicaptoilet.

Jeg vælger døren hvor der står Herrer, åbner den og går ind, da jeg er kommet ind, kan jeg se at der er flere båsetoiletter og tager den første ledige, jeg låser båsen og begynder at knappe mine bukser op og trækker mine underbukserne ned, så bleen kommer til syne igen, jeg trækker buksebleen ned og prikker lidt til den, og klokkeblomsts magi er begyndt at forsvinde stille og roligt på bleen, “Den kan sagtens holde til meget mere” tænker jeg og trækker den op igen og efterfulgt af mine underbukser og bukser. Jeg knapper bukserne igen og skyller ud i toilettet, selvom jeg er alene på toilettet og låser døren op igen, jeg går over til håndvasken, tænder for vandet og begynder at vaske mine hænder og da jeg er færdig slukker jeg for vandet og går over til håndtørreren. Jeg stikker mine våde hænder ind under den og får tørret mine hænder imens den larmer og da de er tørre, går jeg over til udgangsdøren, jeg åbner døren og ser at Camilla står udenfor og kigger på forskellige ble mærker “Skal det være Libero eller Sallings egne bleer?” siger hun højt. “Så er jeg tilbage” siger jeg og hun svarer “Det er godt at høre, for så kan vi forsætte indkøbene”

Hun tager 2 pakker af Libero Up & Go i str.7 og en pakke af Up & Go i str. 6, Hun går tilbage til indkøbsvognen og putter dem deri, hun går tilbage og tager 2 pakker af de normale Liberobleer i str. 7 og en i str. 6 også. Hun går igen tilbage med blepakkerne til indkøbsvognen og lægger dem ned i vognen, og går en sidste gang tilbage til hylderne, hun tager nu en kasse vådservietter og bagefter 4 dåser baby pudder. Hun kalder på mig “Theodor kom lige herover og hjælp mig, med at lægge kassen i indkøbsvognen, og kom tilbage bagefter” “ja ja… jeg kommer nu” svarer jeg, inden jeg går over til hende og rækker hænderne ud, hun sætter kassen på mine underarme og babypudderet oven på kassen. Jeg lægger kassen nederst på indkøbsvognen og pudderet oppe i vognen, jeg går tilbage til Camilla og stopper ved siden af hende “Jeg tænker at vi skal havde nogen flere hagesmække til jer grisebasser, så vi har et par stykker i reserve, hvis nu i skulle svine de andre for meget til og hvis vi ikke lige har tiden til at vaske dem” siger hun.

Hun kigger på hylderne og efter et stykke tid, finder hun en med snor, “Den her burde i alle sammen kunne passe, så Theodor stå lige stille, så jeg kan prøve den på dig, for at se om den passer jer” siger hun, så jeg står helt stille og kan mærke, at jeg får røde kinder, da hun tager den rundt om min hals og begynder at binde den. “Den passer da helt fint, men de har dem altså kun i lyserøde, så det må i leve med, selv om i er drenge der også” siger hun og binder den op igen, inden hun tager den af og tager 6 pakker af dem og lægger dem i vognen. Hun tager 4 tuber zink salve og lægger dem ned i vognen.

“Så mangler vi vist ikke mere i babyafdelingen så vidt jeg husker, og vi kan altid komme tilbage, hvis jeg kommer i tanke om noget” siger hun “ok-aa-y” svarer jeg med en lys stemme og følger efter hende ned til fødevare-afdelingen, hun tager de forskellige pakker kød som vi skal bruge og lægger dem ned i vognen, og begynder at tage flere pakker kyllingelår og lægger dem ned også, “Så er vi færdige her, Theodor du skal havde din hånd på styret hele tiden, så jeg ved hvor jeg har dig henne og så du ikke bliver væk i butikken, for det kan vi ikke have” siger hun og jeg gør hurtigt som hun siger og lægger min højre hånd på styret. Efter vi har fået fundet de andre ting på indkøbslisten, går vi ned mod lejetøjsafdelingen og stopper ved siden af LEGO “Du må finde en ting til max 300kr”, jeg går over til en af hylderne og tager det store politi-lastbilsæt og lægger det ned i indkøbsvognen, “Den er til det store legeværelse, som vi er i gang med at bygge, nede i et af kælderrummene” siger Camilla, da jeg lægger min hånd tilbage på indkøbsvognens styr igen og vi går op mod kasserne. Da vi er kommet derop af, stiller vi os i en af køerne til kasserne, og da vi er kommet frem til kassen, begynder Camilla at lægge varerne på båndet og kasseekspedienten begynder at scanne varerne, vi går ned for enden af båndet og Camilla begynder at lægge varerne ned i indkøbsvognen igen, jeg ser bleerne komme nærmere og Camilla går op til kasseekspedienten for at betale.

“Theodor kan du ikke lægge bleerne ned i vognen?” spørger Camilla, “Jo, det kan jeg godt gøre” svarer jeg og begynder, at flytte blepakkerne en efter en, efterfølgende ser jeg hagesmækkene og baby-pudderet, så jeg samler dem sammen og lægger dem ned i indkøbsvognen. Da der er betalt, kommer Camila tilbage og tager fat i vognen, “Så kan vi godt gå imod bilen igen” siger Camilla og vi går ud af Føtex, og ud på parkeringspladsen igen, “Jeg er altså tørstig” siger jeg, "Vi kører forbi McDonalds Drive In på vejen hjem” svarer hun og fortsætter “men husk at du skal holde mig i hånden, når vi går på parkeringspladsen", så jeg skynder mig, at tage fat i hendes hånd. Vi forsætter imod bilen og efter et stykke tid, når vi hen til bilen, hun åbner sin taske og begynder, at rode rundt i den, efter et stykke tid får hun fundet bilnøglen frem og låser bilen op inden hun åbner bagagerummet, “Theodor gider du, at hjælpe med, at tage poserne og bleerne fra indkøbsvognen og lægge dem ind i bagagerummet? Jeg skal lige tjekke indkøbslisten, som jeg glemte i bilen, for at se om vi har fået det hele med…” spørger Camilla. “Jo det kan jeg godt gøre” svarer jeg og begynder, at tømme indkøbsvognen og lægger det hele ind i bagagerummet, “så er det alt sammen lagt i bagagerummet” siger jeg “Har du også taget alle blepakkerne?” spørger Camilla “Jaer” svarer jeg og hun svarer tilbage “Godt, så sætter du dig bare ind på dit autosæde, så kommer jeg og spænder dig ind om lidt”.

Jeg åbner passagerer døren og sætter mig ind i autostolen og hører bagagerummet blive lukket, jeg ser at Camilla tager indkøbsvognen og kører den over til et af stativerne, hvor vognene kan afleveres, hun kommer over til døren, tager fat i selen og spænder den fast. “Så mangler vi bare din savlesmæk” siger hun og samler den op ved siden af autostolen, åbner den og lægger den rundt om min hals, for at lukker den igen “Så kan savlemonsteret bare komme an” siger hun med et lille grin og smil på læben. Hun lukker døren inden hun sætter sig ind på forsædet og får startet bilen, netop som bilen foran os kører ud, Camilla slipper håndbremsen og sætter bilen i første gear og begynder stille og roligt at køre ud fra parkeringspladsen, “Hvornår er vi så ved McDonalds?” spørger jeg “Vi er der om ca. 15 minutter” svarer hun og kører ud på vejen til resten af trafikken. Jeg begynder at mærke, at jeg skal tisse igen, men prøver, at holde mig, så jeg tænker ikke rigtigt over andet, jeg følger ikke med i trafikken og efter et kort stykke tid siger Camilla “Så er vi ved McDonald’s Drive In”, hun tilslutter sig køen dertil og efter 10 minutters tid er det ved at være vores tur, “Theodor, hvad vil du helst have til din Happy Meal? Cola eller Milkshake?” spørger Camilla.

“Jeg vil gerne have en jordbær milkshake og det skal være den allerstørste de har” svarer jeg, hun kører frem til boksen og ruller sit vindue helt ned “God eftermiddag, hvad skal det være?” siger den kvindelige stemme, Camilla svarer “Hejsa, vi skal havde et Happy Meal m. Cheeseburger, 2 Tasty Chicken Cheese og 3 Chili Cheese Tops”, “Hvad skal i have at drikke til jeres Happy Meal? Skal det være med æblebåde, gulerødder eller pomfritter til? Og er legetøjet til en dreng eller pige?” spørger stemmen igen. “Pomfritter” råber jeg “Legetøjet er til en dreng og der skal pomfritter samt en jordbær milkshake til får jeg at vide” svarer Camilla, “Hvis i kører frem til vindue 1, så kan i betale” fortæller stemmen, og vi kører frem til vinduet. Efter et stykke tid, kommer der en ung pige over til vinduet og åbner det “Hejsa det bliver 98kr” fortæller hun. “Det er bare helt i orden” siger Camilla og lægger sit kreditkort på dankortterminalen “biiip” siger maskinen “Vil du have en kvittering?” spørger pigen, “Ja tak” svarer Camille, “Værsgo, hvis i bare kører frem til næste vindue, så får i jeres mad der og forsat god dag” siger pigen, vi kører hen til næste vindue og venter på vores mad, efter et stykke tid, bliver vinduet åbnet, og en anden ung pige kommer til syne “Hej så var der en Happy Meal, 2 Tasty Chicken Cheese og 3 Chili Cheese Tops”. Hun rækker Camilla maden “Mange tak” siger Camilla og sætter maden ved siden af sig på front passager sædet, “Sikke en kær lille fyr, som du har siddende på bagsædet” siger pigen, “Kan du sige tak for komplimentet” spørger Camilla mig om.

“Mange tak” svarer jeg, med helt røde kinder og smiler, “Det var da så lidt og hvor gammel er du så?” spørger pigen, jeg viser hende mine hænder og viser 6 fingere imens jeg siger “Så gammel er jeg” og hun siger “6 år gammel, så er du da en stor dreng hva?” og smiler til mig “Tak” svarer jeg og kigger ned i skødet, “Der er vist en, der har fået lidt for meget opmærksomhed” siger den søde pige i vinduet. “Vi må også hellere se, at komme videre, men forsat god dag” siger Camilla “Mange tak og i lige måde” svarer pigen, og Camilla kører ud fra Drive In og parkerer bilen på en af parkeringspladserne, efter at have slukket for motoren, rækker hun over på passagersædet efter Happy Meal´en og giver mig æsken, jeg åbner den og tager som det første, legetøjet op af æsken.

Jeg får kigget på legetøjet og ser at det er en minion dukke, jeg lægger den ved siden af autostolen og tager cheeseburgeren op og begynder at spise den, “splat” lyder det i den stille bil, da der falder noget ketchup & sennep ned på savlesmækken, “Det var vist meget godt, at du havde savlesmækken på” siger Camilla og spiser en af sine Chili Cheese Tops. Hun starter bilen igen, og forsætter ud ad landevejen, jeg er blevet tørstig og tager derfor fat i min Milkshake og drikker en stor slurk af den inden jeg den tilbage i kopholderen. Imens bilen stille og roligt triller hjemad, får jeg spist resten af Cheeseburgeren, dog ikke før der falder lidt mere ketchup ned på savlesmækken, men jeg tænker ikke rigtigt over det, får bare lagt cheeseburgerpapiret ned i æsken, og kommer i gang med at spise mine pomfritter, en ad gangen og da jeg har spist lidt over halvdelen, kan jeg godt mærke, at mine øjne bliver tungere og tungere, og det ender da også med, at jeg til sidst, falder i søvn. Camilla kigger i bakspejlet og siger “Der er vist en der var lidt træt”, inden hun igen fokuserer på kørslen.

Jeg bliver vækket ved at Camilla nusser mig på kinden “Theodor vi er hjemme nu, du skal vågne nu” “jeg vil ikke op, bare 5 minutter mere” svarer jeg, “Nej Theodor, du skal vågne nu” siger hun blidt men bestemt, “Okay” svarer jeg og lukker øjnene op. “Så tror jeg også at savlesmækken har levet op til sin opgave” siger hun og åbner den, for at tage den af og lægge den ved siden af autostolen, efterfølgende tager hun selen af mig “Tak” siger jeg og begynder at vågne mere og mere op, jeg hopper ud af autostolen og kan mærke, at min ble er blevet tungere “Jeg må vist have tisset imens jeg sov” tænker jeg og kravler ud af bilen. Jeg går om til bagagerummet, hvor Camilla er i gang, med at tage poserne ud og sætter dem ned på asfalten, “Theodor gider du, at hjælpe, med at bære bleerne indenfor?” spørger hun “Ja, det gider jeg godt” svarer jeg søvnigt og tager en pakke bleer i hver hånd og går over til døren, idet jeg skal til at åbne døren, bliver den åbnet af Sanne “Hej Theodor, så er i tilbage og du hjælper med at bære tingene ind” siger hun" “Jaer for jeg er en stor dreng der hjælper andre” svarer jeg “Det kan jeg se, du sætter bare bleerne ved siden af døren til vagtværelset” siger hun. “Okay” siger jeg og går ind ad døren, og op ad trappen, da jeg når vagtværelset, sætter jeg bleerne op ad væggen og går ned til mit værelse, hvor jeg åbner min dør og lukker den efter mig igen, inden jeg også låser den. Jeg kan tydeligt høre stemmer udenfor og går derfor over til vinduet, jeg ser at Camilla og Sanne stadig står ved bilen og snakker “BØØØH!” råber jeg til dem. “Theodor altså, du gjorde os da forskrækket” siger Sanne grinende, som ligesom Camilla vinker til mig, imens de smiler, jeg griner og vinker tilbage til dem inden jeg lukker vinduet og trækker mit rullegardin ned.

Jeg går over til min kontorstol og sætter mig delvist ned på den, imens jeg løsner mit bælte og tager mine bukser samt underbukser af, den nu endnu mere våde ble kommer til syne “Jeps jeg har helt sikkert tisset i den imens jeg sov” siger jeg højt, og ser at blomsterne foran, næsten er helt væk på bleen “Nogle gange fungerer magi hurtigere end forventet” siger jeg og griner, jeg lader bleen falde til gulvet “klask” siger det, da den rammer gulvet og da den ikke skal ligge hvor man kan komme til at træde på den, skubber jeg den under skrivebordet med foden. Jeg tager mine underbukser og efterfølgende mine bukser på igen og hører Sannes stemme ude på gangen, og en dør der åbnes, jeg tænker ikke mere over det og begynder at lege med mit Lego, jeg sidder og bliver lidt halv træt igen og tænker “en lille lur skader da ikke” og lægger mit nu næsen hjemmebyggede rumskib fra mig på bordet og jeg går over til min seng, fjerner dynen så jeg kan lægge mig ned og tager dynen over mig igen, imens jeg lægger mig på siden og efter et kort stykke tid falder jeg i søvn.

“Bank bank” lyder det fra døren “Theodor er du der?” lyder det dæmpet fra døren, og “lyden af døren der bliver låst op”, inden døren bliver åbnet, jeg vågner ved, at der er en hånd der aer mig i håret “Hejsa Theodor, du skal altså ikke sove mere, ellers får du altså ikke sovet i aften” siger personen, jeg gnider mig i mine øjne og åbner dem efterfølgende, hvor jeg ser en kvindelig pædagog sidde på sengekanten. “Hvem er du egentlig?” spørger jeg "Gud ja, vi har jo ikke mødt hinanden før, men jeg hedder Alberte og jeg er pædagogstuderende her på Solsikken" siger hun og smiler til mig, “Okay, hvad er klokken egentlig og hvornår er der aftensmad?” spørger jeg. Hun svarer “Klokken den er 10 minutter over fire og der er aftensmad om ca. 2 timer, men nu skal jeg lade dig vågne i fred og så ses vi nede i stuen om lidt” siger hun.

(Albertes Pov)

Da vi er færdige med overlap og jeg tager en tår af min kaffe, kommer Sanne over til mig, “Gider du lige, at tjekke op på Theodor, når du har tiden? Jeg har ikke set eller hørt fra ham, siden de kom tilbage, efter at have været ude og handle ind", “Det kan du tro, jeg kigger til ham så snart jeg er færdig med min kaffe” svarer jeg og tager endnu en tår. “Tak, jeg vil nemlig tage hjem nu og slappe af” fortæller Sanne “Forsat god aften” svarer jeg og sætter koppen på bordet, Sanne går ud af døren og efter at have taget endnu en tår kaffe, går jeg over til skrivebordet og tænder for computeren, samtidigt stikker Peter hovedet ind ad døren til vagtværelset og fortæller, at han tager ud og henter de andre børn fra skole og børnehave, han går efterfølgende ud til bilen og jeg hører bilen køre væk imens jeg logger på computeren, jeg begynder at læse aftenreporterne fra i går og finder Theodors frem, da jeg ikke har mødt ham før og for lige at læsse lidt om ham, får læst de sidste rapporter derfra og ser at klokken næsten er 15:30, jeg går over til mødebordet, tager kaffekoppen og drikker resten af den, og tænker for mig selv “Øv, kold kaffe!” og går over til døren og går videre ud på gangen, inden jeg lukker døren til vagtværelset, jeg hører at Peter er kommet tilbage med de andre børn og efter et stykke tid bliver hoveddøren åbnet.

Ingrid kommer som den første ind ad døren og råber “Halløj i hytten” og griner efterfølgende, hun går forbi vagtværelset på vej imod stuen, “Hej Ingrid har vi haft en god dag i børnehaven?” spørger jeg, hun svarer “Det har været en våd dag, da det regnede dernede, men vi fik lov til at hoppe og plaske i vandpytterne efterfølgende” “Så var i jo heldige, kom lige her over Ingrid” siger jeg. “Hvorfor?” spørger hun “Fordi jeg siger det og fordi det er tid til at få tjekket din ble” svarer jeg “Okay, men den er altså helt tør” svarer hun “Så kan der da ikke være noget problem hvis jeg tjekker om den er tør, men hvis den er våd og du lyver for mig, så bliver det altså værst for dig selv” siger jeg. Hun går over til mig og jeg løfter op i hendes bluse og løsner hendes bukser, hendes lyserøde prinsesse bodystocking kommer til syne, jeg trækker hendes bukser helt ned og knapper bodyen op, så hendes “Tørre ble” kommer til syne, “Den er da godt våd, der kan da næsten ikke være mere kapacitet i den, vend dig lige om” siger jeg og hun vender sig om. “Bleen er også helt våd bagi” tænker jeg og putter en finger ned i blekanten, jeg tager fingeren op igen og tørrer den af på mine bukser “Ingrid din ble er jo helt våd, hvorfor lyver du for mig og siger at den er tør?” spørger jeg hende om.

“Det ved jeg ikke” svarer hun “Nå, men vi må hellere se at få dig skiftet så” siger jeg og begynder at tage hendes bukser helt af, men opgiver da jeg mærker hvordan skoene gør det besværligt, og vælger i stedet at trække bukserne på plads igen, dog uden at knappe bodyen, “Det var da heldigt, at bleen ikke er lækket endnu og at dine bukser heller ikke er blevet våde” siger jeg og tager hende i hånden, vi går over til badeværelsesdøren og jeg åbner den “Hvis du bare går over til puslebordet og tager dine sko af” siger jeg, hun gør heldigvis som jeg har sagt og går over til puslebordet, for at tage skoene af, og efter at have sat sig ned, lykkedes det også, i mellemtiden har jeg fået lukket og låst døren igen, så de andre kan se, at der er optaget, jeg går over til hende, tager fat omkring hende og løfter hende op på puslebordet, og efter at have sparket lidt til hendes sko, begynder jeg at tage hendes bluse af, “Vi får dig skiftet og i en ren ble på ingen tid” siger jeg, og tager fat i tapen på bleen, men 2 fingre på hver hånd, får jeg åbnet den i begge sider og siger til hende, at hun skal løfte benene op og det gør hun. Jeg tager fat i bleens front og trækker den ned, så den ligger åben på puslepuden, så spørger jeg Ingrid "Kan du være en stor pige og holde benene oppe?”, jeg forventer ikke rigtigt noget svar, men åbner pakken med vådservietter og tager et par stykker ud og begynder, at vaske hende bagved og lægger de brugte vådservietter ned i den åbne våde ble, inden jeg tager nogle nye og begynder at vaske hende imellem benene, samt hendes private dele. Jeg lægger igen de brugte vådservietter på bleen, inden jeg folder den sammen og går over til skraldespanden, for at smider bleen ud og kommer tilbage til puslebordet.

Imens har Ingrid lagt benene ned på puslepuden igen “Løft lige benene igen Ingrid” siger jeg og hun løfter dem op igen, imens jeg åbner for en af skufferne og tager en ren ble ud og folder den ud, “Du skal lige løfte numsen op, så jeg kan få bleen under dig” siger jeg og lægger bleen under hende og fortsætter “Så kan du lægge måsen ned på bleen”, knapt har jeg afsluttet sætningen i mit hoved, før Ingrid har gjort det og jeg så kan løfte bleens front op over hendes private dele, men den passer ikke helt, så jeg beder hende løfte numsen op igen, bare en lille smule, så jeg kan trække bleen lidt frem og igen kan sige til hende “Så kan du lægge måsen ned på bleen igen”, nu passe den og jeg tager babypudderet og drysser det ud over bleområdet, inden jeg stiller det tilbage, jeg trækker fronten op igen og begynder at finde “tapen” i venstre side, åbner den og sætter den fast på fronten af bleen, herefter tager jeg højre “tape” og gør det samme, så begge nu er sat fast på forsiden, jeg tjekker at velcroen sidder ordentligt på bleen og tager efterfølgende mine pegefingre og sikrer at lækagebeskyttelsen sidder som den skal, jeg får fundet begge sider at bodystockingen og begynder at knappe den sammen efter at have trukket den på plads, “Så kan du godt sætte dig op på puslepuden” siger jeg og hun sætter sig op “Hvad laver Theodor egentlig?” spørger hun, “Det er da et godt spørgsmål, jeg var faktisk på vej ned for at tjekke til ham, men han ligger nok og sover eller sådan” svarer jeg og siger efterfølgende “Armene ud som et fly, så får vi dig løftet ned fra puslebordet igen” “Okaay” svarer hun og rækker sine små arme ud som et stort T, da hun er kommet ned, begynder jeg at give hende bukser på, efterfulgt af hendes sko “Så er du klar til leg igen, men husk at komme til en af os og sige hvis du skal skiftes, end at jeg skal komme og tjekke din ble hele tiden” siger jeg til hende og lukker hendes bukser igen, da jeg kan se, at bukseknappen ikke sider ordentligt i, jeg går over til badeværelsesdøren og åbner den, Ingrid går ud først og jeg lukker døren efter os, da jeg går ud på gangen.

Jeg går ned af gangen til Theodors Værelse og banker på “Theodor er du der?” Da jeg ikke har hørt noget fra ham vælger jeg at åbne døren, heldigvis har jeg taget nøglerne med, da jeg læste i hans rapporter, at han har for vane at låse døren, “Hallo det er Alberte, er du okay?” spørger jeg, da jeg kommer ind ad døren, ser jeg at han ligger og sover, og går derfor over til sengen, jeg skal lige, til at sætte mig på sengekanten, da jeg ser noget ligge under skrivebordet, så jeg går over til skrivebordet og sætter mig på hug. Jeg ser at det er noget lyserødt tøj, der ligger derunder, “Gad vide hvad det her er” tænker jeg og trækker det ud, straks jeg rører ved det og får det ud, ser jeg at det er en lyserød ble, med klokkeblomst motiver, der næsten er væk “Theodor bruger da ikke ble… I hver fald ikke ud fra hvad jeg har læst i hans rapporter” tænker jeg og tager bleen op i hånden “Den er da godt nok våd, så jeg må hellere få skrevet fundet ind i hans aftenrapport.” tænker jeg, og folder den våde ble sammen, jeg går over til skraldespanden og smider den ud, og går tilbage til sengen og sætter mig ned på sengekanten. Jeg lægger min hånd ned på dynen og rusker forsigtigt i ham, ”Theodor du skal vågne nu, for du skal også kunne sove igen i aften” siger jeg og ser at der begynder, at komme liv i ham, jeg begynder at ae ham i håret. “Hejsa Theodor, du skal altså ikke sove mere, ellers får du altså ikke sovet i aften” siger jeg, Theodor gnider sig i hans øjne og åbner dem efterfølgende, da han ser mig sidde på sengekanten, spørger han “Hvem er du egentlig?” Letter overrasket over spørgsmålet, skal jeg lige tænke hurtigt inden jeg svarer “Gud ja, vi har jo ikke mødt hinanden før, men jeg hedder Alberte og jeg er pædagogstuderende her på Solsikken” og smiler til ham, heldigvis er han ikke blevet skræmt og svarer en smule søvndrukkent “Okay, hvad er klokken egentlig og hvornår er der aftensmad?”, jeg svarer ham, at Klokken er 10 minutter over fire og at der er aftensmad om ca. 2 timer, for at være venlig, giver jeg ham lov til at vågne i fred og går ned i stuen til de andre.

Fortsæt til Kapitel 9

8 Synes om

Kapitel 9 er skrevet færdig (og afleveret til forlaget :stuck_out_tongue_winking_eye:), og jeg er allerede i gang med at rette det i forhold til stavefejl, gentagelser og formatering, det er dog dobbelt så langt som Kapitel 8, så der går lige et par dage eller mere, før det er helt klar til “udgivelse”.

3 Synes om

Vil have mere nuuuuuuu

3 Synes om

Wow en god fortsættelse. Glæder mig allerede til næste kapitel :slight_smile:

2 Synes om

Os meeeeeeee

4 Synes om

God historie
Håber du fortsætter

4 Synes om

:mx_claus:t3::santa:t3: Glædelig Første December og glædelig jul,

Tænk at det er over et år siden at jeg starte med at skrive på Theodors Historie, og bare rolig Kapitel 9 & 10 er også på vej, her er et lille smug kik fra kapitel 10 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvad mon der sker, find da selv ud af det i de næste kapitler :grin:

6 Synes om

Glæder mig

3 Synes om

Jeg vil have mere :cry:

2 Synes om

Os me

4 Synes om

Hvornår kommer næste kapitel?

2 Synes om

Spørger me os om

2 Synes om

Det er ikke til at sige præcist hvornår det kommer, jeg har for længst modtaget det fra Patrick, men har haft travlt med flere ting, blandt andet nogle kommende forbedringer til sitet.

Noget andet der har gjort, at det har skulle tage så lang tid, er at det gode kapitel var blevet for langt, og allerede 1 gang er blevet delt op, hvilket betyder at der til gengæld er flere kapitler på vej.

6 Synes om

Oki men jeg er utålmodig
Vi små børn er jo utålmodige

5 Synes om