Theodors Historie (b,F,M,b,F,F,M,g)

da jeg sagde det havde du lige sagt at den snart kommer som du også sagde for 2 uger siden

da jeg skrev det kunne man ikke se din historie endnu

2 Synes om

Sådan er det desværre nogen gange, Der kom en helt masse private ting og arbejde i vejen, så jeg ikke fik skrevet den færdig. kan desværre ikke sidde og skrive på dem hver dag. :smile:

Men tak for du læser den.

3 Synes om

selvfølgelig læser jeg den
du er 2021 bedste forfatter

men håber at man ikke skal vente 2 uger på det næste kapitel… :slight_smile:

5 Synes om

Det giver jeg dig ret i lucashansen12 :grinning::+1:

2 Synes om

En lille opdatering fra forfatteren.

Kapitlet 7 er næsten færdig, men der har været en masse at se til og mindre tid til at skrive videre på Theodors Historie. Men frygt ej, den er på vej :slight_smile:

9 Synes om

Sikke en dejlig opdatering, jeg er sikker på vi er MANGE der glæder os, den er så sød :heart_eyes: :heart_eyes:

4 Synes om

Venter stadig på historien

1 Synes om

Jeg fornemmer at det bliver endnu et godt kapitel, når der går så lang tid imellem dem :smiley:

4 Synes om

En lille opdatering fra forfatteren igen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kapilet er skrevet færdig, Men forlaget aka @junior :rofl: læser den lige i gennem og retter små fejl
Men Frygt ej Kapitlet er på vej i en side eller 20 nær dig :wink:

Der har været en masse voksen ting at se til og ikke tid til at kunne skrive så meget.

2630Diaperlover

5 Synes om

Forlaget melder om travlhed de kommende dage, men vil benytte enhver pause og chance til at prøve at fremskynde behandlingen af det indsendte kapitel, og vurderer allerede nu, at det ikke forventes, at der blive behov for omskrivninger, eller ændringer der blot vil forsinke udgivelsen :rofl:

3 Synes om

Er den snart ude.

Nu har jeg venter i hele 3 dage :frowning:

Jeg kan fortælle @Wayne at forlæggeren er i gang med en af de sidste sider, så mon ikke den kommer ud i natten til i morgen eller morgen aften :grinning:

2 Synes om

Kapitel 7 (Den Nye Pige)

”Vi må hellere begynde at pakke Legoklodserne ned i plastickassen, men vi kan stille vores minifigurer, rumskibet og båden på skrivebordet” siger Alex. Jeg gør som han siger, og begynder at samle klodserne op fra gulvet og lægge dem tilbage i kassen, imens han tager sin båd og går over med den til skrivebordet og sætter den ned og på vejen tilbage, går over til sengen hvor han henter plasticlåget og putter det tilbage på kassen, efter jeg har fået styr på de sidste klodser og skubber den ind under sengen igen. Jeg tager mit rumskib og går over til Alexs skrivebord og sætter det ned, Han går over og tager fat i håndtaget og åbner døren ”havde Han ikke låst sin dør, det var da underligt” tænker jeg og går over til døren og følger med ud på gangen. Jeg siger til Ham ”jeg kommer om lidt, jeg skal lige ned på mit eget værelse og hente noget, det tager kun 2 sekunder” Han svarer straks ”nej nej, det har vi altså ikke tid til, de andre venter på os derinde og maden er varm”. Vi går ned af gangen og hen til badeværelset, døren er åben, men der står en lille pige på en skammel og vasker hænder, jeg spørger Alex ”Er det Ingrid? Hun ser da ikke særlig gammel ud og hun ligner jo kun en på 3-4 år” Alex svarer ”ja det er Ingrid, men hendes alder må du altså selv spørge om” Ingrid slukker for vandhanen og begynder at tørre sine hænder i håndklædet og går ud ad badeværelset.

Da hun passerer os, kigger hun på mig og giver et lille smil og går imod Spisestuen, da jeg kigger tilbage går Alex ud på badeværelset og begynder at vaske sine hænder, imens jeg lettere irriteret bliver stående og venter udenfor, på at det bliver min tur, jeg tænker lidt for mig selv “jeg kunne jo godt have nået ned forbi mit værelse, og nu står jeg så bare her og glor, jeg må jo så bare huske at få ryddet op på mit værelse, lige efter aftensmaden, så der ikke er nogen der opdager buksebleen på gulvet! Hvorfor tog jeg den ikke på inden Alex bankede på døren?”. Da Alex er færdig slukker han for hanen og går over for at tørre sine hænder i håndklædet. Han går ud ad døren og siger “så er der ledigt, jeg går ind til de andre”, idet han går forbi mig, siger han “vi ses derinde” og går hen imod døren til spisestuen. Jeg går ind på badeværelset og lukker og låser døren, fordi jeg vil gerne havde lidt privatliv derinde, jeg går hen til skabet og åbner højre låge, hvor der står en pakke Drynites 4-7 år, jeg tager pakken ud og tænker ”der mangler da en pakke bleer her” men tager bare en bukseble ud ad pakken, uden at tænke mere over det og lægger den på wc brættet.

Jeg smider hurtigt bukserne ved siden af toilettet, folder buksebleen ud og træder ned i den, med skiftevis den venstre og så den højre fod og efterfølgerne trækker jeg buksebleen op, og går over til spejlet hvor jeg kigger på mig selv i det, jeg tænker ikke så meget over at det er en pige ble, men spekulerer lidt på om det måske er Ingrids bleer? Inden jeg hurtigt går over til toilettet igen og tager mine bukser på. Jeg skylder ud i toilettet og går over til skamlen, som jeg træder op på inden jeg tænder for vandhanen og vasker mine hænder, jeg slukker for vandet igen og træder ned fra skamlen igen og går over til håndklædet og tørrer mine hænder, endeligt går jeg over til døren, låser den op og træder ud på gangen og går ind til de andre i spisestuen, da jeg træder ind, kan jeg se at der er kommet flere stole ind til bordet og at det er trip trap stole, lige pludselig er der en stemme bag mig der siger ”Jeg skubber lige til dig Theodor” og jeg træder til siden, Jeg ser at det er en kvindelig pædagog som holder en stor gryde i hænderne, men jeg ved ikke hvem hun er, hun går forbi mig og sætter gryden på en bordskåner og sætter sig ned ved bordet. Hun siger ”Theodor tag en plads ved bordet, der er en ledig plads ved siden af Ingrid” jeg går over til stolen og trækker den ud fra bordet og sætter mig ned, da en anden pædagog kommer ind ude fra gangen, med en brødkurv i hånden og sætter den ned på bordet.

Hun finder en ledig stol ved siden af mig og skal lige til at sætte sig ned, da hun spørger mig ”Vil du ikke ind og sidde lidt tættere ved bordet?” og jeg svarer ”Jo det vil jeg da gerne” og hun skubber stolen længere ind til bordet og sætter sig ned ved bordet og siger, aftens menu er Svensk pølseret med flutes og der er også salat til, Alex kommer med en smart bemærkning ”Det er da kun kaniner der spiser salat altså” Den anden kvindelig pædagog fortæller mig at hun hedder Rikke og at det er Nikoline der sidder over på den anden side, Hun tager min tallerken og begynde at lægge lidt mad på den, inden hun sætter den tilbage nede foran mig, Hun spørger mig så ”Theodor vil du ikke at være sød at tage Ingrids tallerken og række den til mig” Jeg svarer ”Jo det kan jeg da godt” og tager Ingrids tallerken, da jeg holder den i hånden kan jeg se at det er en prinsesse tallerken.

Jeg giver den til Rikke og som vælger at drille mig lidt ”Det tog da sin tid, skulle du lige beundre hendes tallerken? Du vil måske også gerne havde sådan en? Måske med Spiderman eller Thomas Tog?” Jeg svarer hende ikke og kigger bare væk, ned foran min egen tallerken, for at skjule hvad jeg tænker, eller tænke gør egentligt ikke, jeg er nemlig bare gået i stå, og efter et stykke tid hører jeg hende sige ”Theodor jeg laver kun sjov med dig, sæt dig nu ned og begynd at få spist noget af din mad, men først gider du så ikke at give Ingrid hendes Tallerken tilbage? Men pas på den er varm!” Jeg sætter tallerkenen foran Ingrid og hun siger tak, jeg begynder at spise min mad. Alex spørger efter flutene og Nikoline tager et flute og knækker en del af og giver det til ham og Alex siger tak. Lige pludselig siger Rikke ”Theodor se hvor maden lander henne, du har jo spildt over din T-shirt, du skal vel ikke også til at bruge hagesmæk ligesom Ingrid har gjort, når hun smed med maden vel?” jeg svarer ”Nej! jeg er ikke en baby, jeg behøves ikke en hagesmæk!” Jeg var så fokuseret på de andre, at jeg ikke opdagede at jeg havde spildt mad på min trøje. Lige pludselig rejser Ingrid sig fra bordet og løber ud på gangen og ned imod sit værelse.

Rikke siger ”Se nu hvad der skete, jeg tror altså du gjorde hende ked af det med den kommentar Theodor” og rejser sig op og går ned imod Ingrids værelse, Jeg kigger på de andre og siger ”Det var altså ikke med vilje, det var altså ikke meningen at gøre hende ked af det. Nikoline siger ”Theodor spis du bare videre, så finder jeg lige en klud, så vi kan få tørret din mad væk fra trøjen” og rejser sig fra stolen og går ud i køkkenet hvor hun finder en klud. Efter 5 minutters tid kommer hun tilbage med en våd klud og går over til mig og fjerner madresterne fra t-shirten og siger ”så er resterne fjernet Grisling, så husk at resten at maden skal ind i munden og ikke på tøjet. Ellers bliver det en hagesmæk når vi spiser ved bordet” og går over til sin stol og sætter sig ned og spiser videre, Alex siger tak for mad og spørger så ”Må jeg godt rejse mig fra bordet og gå ned på værelset Nikoline?” hun svarer ”Ja Alex, du må godt rejse dig, men husk lige at gå en tur på toilettet først” Alex rejser sig nu fra bordet og går ud på gangen, jeg hører badeværelsesdøren lukke sig.

Patricia spørger Nikoline om salaten, hun rækker hende salaten og hun tager imod den og putter lidt på sin tallerken og stiller skålen på bordet, jeg spørger så Nikoline ”Må jeg gerne rejse mig?” Hun svarer ”Ja men jeg syntes at du skal gå forbi Ingrids værelse og sige undskyld Theodor” ”Men jeg har ikke gjort noget imod hende” svarer jeg uforstående. Hun svarer en smule bestemt tilbage ”Jeg syntes alligevel at du skal gå forbi hendes værelse og snakke lidt med hende” ”ja ja, ok, det skal jeg nok” svarer jeg og skubber stolen ud og går ud af spisestuen, da jeg kommer ud på gangen, kan jeg mærke at jeg skal tisse så jeg giver slip og lader tisset komme ud i bleen. ”føltes lidt sjovt at bare tisse i bleen” tænker jeg og går videre hen ad gangen. Jeg stopper ved en dør, hvor der står Ingrid på og ser at der er enhjørninger og Prinsesse klistermærker på, jeg skal lige til at banke på, da jeg hører Rikke stemme nær døren, jeg får hurtigt en klump i halsen, og i en lille smule panik, vælger jeg så at gå ned imod mit eget værelse. Jeg åbner min dør og lukker den igen. Jeg går over til mit vindue og åbner det, da jeg syntes der var meget varmt og går tilbage til skabet, på vejen derhen træder jeg i nået og kigger undrende ned på gulvet. Der ser jeg bleen som lå i min taske ligge ”jeg mente da ellers meget at jeg havde puttet den ind i skabet” tænker jeg, og flytter min fod fra den, samler den op og forsætter over til skabet.

Jeg åbner skabslågen og løfter det ene par bukser og ser min blesamling komme til syne, jeg lægger bleen ind til de andre og lægger bukserne ned ovenpå igen og lukker skabslågen og går over til skrivebordet igen. Jeg tager mine bukser af og går over til døren og låser den. Jeg kigger i spejlet og ser mig selv stå i bare ble og T-shirt, man kan godt se at bleen er våd, dens design er smattet lidt ud og hænger en lille smule, imens jeg kigger i spejlet, kan jeg mærke at jeg skal tisse og slipper presser og lader det flyde ud i bleen. “Det er altså lidt sjovt at tisse i bleen imens man står og ser det” tænker jeg og går tilbage til mit skrivebord. Lige pludselig banker det på døren, jeg skynder mig over til mine bukser og råber “ 2 sekunder, så er jeg der” og tager mine bukser på over bleen, jeg går over til spejlet for at putte t-shirten ned i bukserne, så man ikke kan se blekanten, da jeg er sikker på at man ikke kan se bleen, går jeg over og låser døren op og åbner den. Ude på gangen står Rikke og venter hun spørger “Theodor har du lige 2 minutter til at snakke?” “Ja kom bare ind” svarer jeg og går over til sengen og sætter mig ned og hun kommer ind på værelset og lukker døren og går over til stolen ved skrivebordet og sætter sig ned, så hun sidder overfor mig.

“Nå Theodor, Jeg har jo snakket med Christina om hvad hun fandt nede i kælderen, da du var nede med vasketøj og hvor der lå et par våde underbukser på gulvet” Fortæller Rikke. “De var våde fordi at de lå sammen med mit svømmehalstøj og fordi jeg tabte dem på gulvet i omklædningsrummet” svarer jeg og hun siger “Det er altså helt okay at havde uheld en gang i mellem, det er der altså også andre børn der har på din alder Theodor” “Jeg siger altså sandheden, for jeg er altså ikke en baby som de andre!” svarer jeg og tramper i gulvet. Rikke siger “Der er ingen der har sagt at du var en baby og hvad mener du med at de andre er babyer?” “Jeg mener kun at de andre er babyer fordi de bruger ble og det er kun en baby som der gør det” svarer jeg. Rikke kigger mig nu mere direkte i øjnene, og siger en smule alvorligt men stadig blidt “Det er altså ikke kun babyer der bruger ble, der er altså også ældre børn der bruger ble af andre grunde og det kunne være inkontinens som Ingrid. Hun kan ikke styre sin blære eller mærke når hun skal tisse, det sker bare, så derfor bruger hun også ble, men det gør hende ikke til en baby, men det er derfor der er bleer i skabene på badeværelserne, og nogen af de andre skal havde hjælp til at få dem skiftet derude. Så derfor har vi bestilt pusleborde til begge Toiletter”

Jeg kan mærke at jeg skal tisse igen og jeg vælger at prøve at holde mig som en stor dreng, men presset bliver hårdere og hårdere, så jeg prøver at tisse lidt ad gangen og Rikke spørger “Theodor hvorfor bliver du rød i ansigtet?, Er der noget galt eller havde vi ret med de våde underbukser i vaskekælderen?” Jeg tænker nu “Hvordan slipper jeg ud af den her knibe? Skal jeg bare fortælle sandheden?”, Jeg vælger at svare “Nej, der var ikke noget uheld, det var fordi jeg tabte dem i svømmehallens omklædningsrum, som jeg startede med at sige Rikke” “OK Theodor, så snakker vi ikke mere om det, men jeg syntes at du skal gå en tur over til Ingrids værelse, banke på og give hende en undskyldning for den kommentar, som du kom med under maden” “ja ja, det skal jeg nok gøre lige om lidt” svarer jeg en lille smule skarpt. Rikke siger “Det er godt at høre Theodor, jeg skal ned til Patricia nu og tale med hende, men jeg håber at du går forbi Ingrids værelse og giver hende en undskyldning, ellers s å kommer der konsekvenser for dig Theodor” Siger hun og rejser sig fra stolen og går over til døren, inden hun når at gå ud af den, spørger jeg “Hvad for nogen konsekvenser snakker du om Rikke?” Og hun svarer “Ja det er jo nogen som vi bestemmer, men det er noget vi måske ser nærmere på, du er selv med til at afgøre om det er nødvendigt”, hvorefter hun åbner døren og lukker den igen, efter at have forladt værelset, og ladet mig være alene med mine nyfundne tanker.

“Hvad mener hun med konsekvenser? Jeg må nok hellere lige gå forbi Ingrids værelse, inden jeg finder ud af det” tænker jeg og går over til vinduet og lukker det igen, ruller mørklægningsgardinet ned og går over til døren, åbner den og går ud på gangen og lukker døren igen og går ned ad gangen til jeg når Ingrids værelse, jeg banker på “bank bank” men der kommer ingen respons og jeg kigger ned af gangen, men der er ikke nogen, men jeg kigger ned på gulvet og ser noget ligge på gulvet. Jeg går over til objektet og bukker mig ned for at se hvad det er og da jeg kommer tæt nok på, kan jeg se at det er en sut, “hvem bruger stadig sut her, det var da godt nok noget mærkeligt noget” tænker jeg og samler den op fra gulvet. Jeg ser at der står et navn på sutten og læser det Ingrid… “Bruger hun stadig sut?, det var sgu da mærkeligt” tænker jeg og banker på døren igen.

“Bank Bank” men stadig ingen respons, så jeg går ned ad gangen imod stuen, og da jeg når badeværelset åbnes døren og Nikoline & Ingrid kommer ud derfra, Nikoline siger til Ingrid “Så er du klar til natten”, idet hun går forbi mig, lægger jeg mærke til at hun har en lyserød bodystocking på og at man kan se hendes ble, hun går ned til sit værelse og jeg følger efter hende og da hun når sin dør, Spørger jeg “Ingrid har du 2 minutter? Jeg vil gerne lige snakke med dig” “Det har jeg, Theodor ikke?” “Jo navnet er Theodor, bare Theodor” svarer jeg med et smil. Hun siger “Lad os gå ind til mig” og åbner sin dør. Da vi kommer ind ad døren, ser jeg at hendes vægge er lyserøde og der på dem hænger plakater, af en masse forskellige Disney prinsesser, også hendes seng er lyserød og der ligger en masse forskellige bamser på den. “Nå Theodor, hvad vil du snakke om?” Spørger hun og jeg siger “Jeg vil egentligt gerne give dig en undskyldning for den kommentar ved aftensmaden” “Nå den, ja den gjorde altså lidt ondt, men kom over og sid på sengen, så kan vi tale mere om det” siger hun og sætter sig ned på sin seng, jeg går over og sætter mig på sengen og kigger på hendes bodystocking, hvor man kan se hendes ble inde under den, “Men Theodor, nu kan jeg se at du kigger på min body og du undrer dig nok over hvorfor jeg har den på og ikke almindeligt nattøj, men det er fordi at jeg har ble på” siger hun og åbner sin body så hendes ble kommer til syne. “Men Theodor jeg har ble på fordi jeg har brug for dem, da jeg lider af noget der hedder in-kon-ti-nens og det betyder at jeg ikke kan mærke når jeg tisser, og derfor har jeg ble på” siger hun.

Jeg tager sutten op af lommen og spørger “Ingrid er denne her din?” og viser hende den, da hun ser den livner hun op og bliver lykkelig, hun svarer “Ja det er min! Hvor har du fundet den henne? Jeg troede at jeg mistet den, og jeg har ledt og ledt efter den men kunne ikke finde den” Hun tager den ud af min hånd og putter den i munden, uden at vente på noget svar, og sætter sig over ved siden af mig og giver mig et stort kram og siger “tak Theodor du er en helt” og sætter sig tilbage ved sin pude og tager sutten ud af munden og lægger den ved hendes hovedpude. “Må hellere til at gå ind til mig selv” tænker jeg og siger “nå Ingrid jeg vil gå ned til mig selv og slappe lidt af, ingen jeg går i seng” og rejser mig op fra sengen og Ingrid rejser sig op og siger “Theodor gider du at hjælpe mig med noget inden du går?” “Hvad skal jeg hjælpe dig med?” Spørger jeg og hun siger “Gider du ikke at lukke min bodystocking, jeg syntes at knapperne er svære at få lukket” “Selvfølgelig vil jeg at hjælpe dig Ingrid” svarer jeg og går over til hende, hun sidder på sengekanten og jeg tager fat I den nederste del af bodystockingen og tager den op til den øverste del og samler knapperne en efter en, da jeg har fået lukket dem alle sammen, rejser hun sig op I sengen og giver mig endnu et stort kram og siger “Tak for hjælpen Theodor, du må sove godt og vi ses I morgen” og sætter sig ned i sengen igen, jeg går over til døren og åbner den, siger godnat og går ud på gangen, lukker døren og går over til min egen dør som jeg åbner inden jeg går ind ad den og lukker den igen.

Jeg tager mine bukser af og lader dem falde til jorden, hvorefter det er blusens tur, med blusen i hånden samler jeg bukserne op fra gulvet og lægger dem begge på stolen ved skrivebordet, og går over til sengen hvor jeg løfter dynen og finder mit nattøj nede under den, jeg tager natbukserne på, og da jeg har fået bukserne op og skal til at slippe dem, banker det på døren ”bank bank” og jeg hører en stemme sige ”Theodor det er Nikoline, låser du ikke døren op, så jeg lige kan komme ind og tale lidt med dig og sige godnat?” Jeg svarer ”Døren er åben du kan bare komme ind”. Hun siger ”okay”, åbner døren og går ind på værelset, jeg ser at hun holder en pakke i hånden, men jeg kan ikke se hvad pakkens indhold er, blot at det er samme slags plastic som blepakkerne er lavet af, og jeg begynder at blive en smule bekymret, jeg mener jeg har jo sagt undskyld til Ingrid? Så der skulle jo ikke komme nogen konsekvenser, vel? Hun sætter sig på sengekanten, inden jeg når at tænke min tankestrøm færdig, og står bare og kigger på hende. ”Nå Theodor, jeg ved godt at Rikke allerede har snakket med dig om dit Uheld i vaskekælderen, men for en sikkerheds skyld, syntes jeg at vi skal lægge et vådligger lagen på din seng. For hvis du skulle komme til at havde et uheld i sengen. Så er det ikke madrassen der bliver våd og ødelagt, men vådligger lagenet som beskytter madrassen & hvad siger du til den ide Theodor?” Næsten stammende siger jeg ”Men de var jo kun våde fordi jeg tabte dem i svømmehallen altså”, hun siger ”Okay Theodor, det er ikke fordi jeg tror på dig, men for en sikkerheds skyld syntes jeg vi skal lægge det på, hvad siger du til det?” ”ja ja du lægger det bare på, men i morgen er det tørt, når jeg vågner og så piller jeg det af og så beviser det at jeg taler sandt”.

Hun tager et lagen op fra pakken og lægger resten af pakken på skrivebordet og går tilbage til sengen og smider dynen & hovedpuden på gulvet, og tager det almindelige lagen af og folder vådligger lagenet ud og spreder det ud over madrassen, jeg går over til skrivebordet og tager pakken i hånden og begynder at læse på den ”Drynites vådligger lagen” står der på den og lægger den ned på bordet igen. Da hun er færdig med lagenet, tager hun det almindelige lagen og spreder det ud på madrassen, ovenpå det andet lagen, og da hun er færdig med det tager hun dynen & hovedpuden op fra gulvet og lægger det op på sengen igen, og siger ”Så Theodor, så er du vist klar til sengetid, men mangler du ikke natblusen?” ”jo det gør jeg men den ligger på gulvet nu” Svarer jeg og hun finder den, og samler den op og siger ”Lad mig hjælpe dig med den” ”Okay” svarer jeg ”kom over til mig” siger hun, og jeg går over til hende, hun siger ”Først hovedet og så den højre arm og efterfølgende den venstre arm okay Theodor” ”Okay” svarer jeg imens jeg nervøst begynder at tænke “bare hun ikke retter på natbukserne, eller at bleen bliver synlig, når jeg rækker armene i vejret, selvom der jo ikke er nogen bluse eller undertrøje at “trække” op af bukserne…” men gør eller bare som hun siger.

Da natblusen er kommet på, går jeg over til sengen og kaster dynen til siden og lægger mig ned, da jeg har lagt mig, kan jeg høre plasticen fra lagenet sige sjove lyde, Nikoline kommer over til sengen og tager fat i dynen og lægger den forsigtigt over mig, ”Så er du puttet og klar til at sove, det er forresten mig der har nattevagten i nat, ”så vi ses i morgen tidlig” siger hun og giver mig et godnat kram og går over til døren, slukker lyset og lukker døren forsigtigt, efter at have listet sig ud på gangen. Jeg lægger mig om på siden og prøver at falde i søvn, men lydene fra lagenet irriterer mig, og jeg kan ikke tage det af, ”Jeg må hellere lade det ligge på, så jeg ikke får skældud i morgen, når hun ser at det ikke ligger på sengen, men ovre i skraldespanden” Tænker jeg og prøver igen at falde i søvn, men begynder så at tænke på hvilke konsekvenser det ville have haft, hvis jeg ikke havde taget snakken med Ingrid, og det at jeg fik at vide at der er blevet bestilt pusleborde til begge toiletter?, Der er jo kun 2 der bruger ble, Alex og Ingrid, og Alex er da for stor til et baby puslebord, han er i hvert fald ikke nogen baby, men måske det var det der blev ment med konsekvens? At blive behandlet som en baby? Trætheden sætter ind, og Theodor falder i søvn, inden han tænker videre over det, han har simpelthen formået at udmatte sig selv, blot ved at tænke for meget…

Jeg vågner og gnider mig i øjnene med hænderne og tænker ”Hvad er klokken mon?” Jeg sætter mig op i sengen og flytter mine føder ud imod gulvet, men støder lige pludselig min venstre fod ind i noget hårdt og jeg ved ikke hvad jeg ramte, da jeg åbner øjnene, ser jeg at jeg sidder i en tremmeseng, jeg kigger rundt i rummet og ser at mit værelse er helt anderledes. Der står et puslebord der hvor mit skrivebord stod før og mit skab er væk og nu ligger der bare et aktivitetstæppe på gulvet og en masse babylegetøj ovenpå det, jeg tager mine hænder og prøver at fjerne mine natbukser, men jeg kan ikke finde buksekanten, det viser sig at jeg har en heldragt på og lynlåsen sidder i ryggen.

Jeg tager min Venstre hånd ned til skridtet for at prøve at finde flere lynlåse. Jeg finder lynlåsene og prøver at trække i dem, men de er låst med en lille lås, så jeg ikke selv kan tage dragten af og efter et stykke tid hører jeg fodtrin ude på gangen og trinene stopper ved min dør og jeg hører døren blive låst op & Nikoline kommer over til tremmesengen og sænker tremmerne ned og løfter mig op, ”Hovsa du er da helt gennemblødt dernede, jeg tror vist at din ble er lækket, du er da vidst en værre tissebaby, jeg begynder at bande og svovle ”sæt mig ned din skøre kvinde, jeg er ikke en baby” og hun svarer ”Hvem er det er som er i en våd ble og har sovet i en tremmeseng med sut i munden, det er vidst ikke mig pusling” og går over til puslebordet og sætter mig på puden. Hun siger ”Læg dig ned” jeg lægger mig ned og hun finder nogen seler og samler dem imens hun siger ”Det er for dit eget bedste, så du ikke falder ned og slår dig” og tager så et nøglebundt op fra sin baglomme og tager en nøgle frem og prøver at sætte den i låsen “Det var ikke den, vi prøver den næste baby, så du kan få en ren og tør ble på, vi prøver den her nøgle, heller ikke den eller den, så må det være den her nøgle” siger hun og sætter den i låsen og drejer nøglen i låsen og den går op, “Slip mig fri skøre kvinde ellers bliver det værst for dig selv” Siger jeg og hun svarer tilbage “Der er vist en der er lidt små sur, men jeg vil ikke høre på de bandeord” og putter sin Venstre hånd ned i sin skjortelomme og finder en lyserød sut frem og putter den i munden på mig.

“Hvis du spytter den ud, så bliver det værst for dig selv Theodor” siger hun og jeg slapper helt af i kroppen og slår en lille fis “Der var vist en der slog en lille vind var?” siger hun og åbner bodystockingen og ganske rigtig var bleen lækket, “Du skulle vist have haft en stofble på med en masse indlæg og et par plastic bukser uden på. I stedet for den her ble” siger hun og begynder at vaske mig dernede, da hun er færdig, bukker hun sig ned og finder en ren ble frem, da jeg ser bleen og det viser sig at være en lyserød stofble og et par indlæg siger jeg “Jeg er altså ikke en baby eller en pige” hun reagerer ved at sætte sin pegefinger på sutten og sige “Tys Sissy! Det er mig der bestemmer her og hvis jeg vil behandle dig som en pige, så gør jeg det!” imens hun fjerner den gamle ble og smider bleen i skraldespanden ved siden af puslebordet. “Løft numsen Baby, så jeg kan lægge bleen under dig” siger hun og jeg løfter numsen lidt og hun lægger bleen ind under, “så kan du godt putte numsen ned på bleen” siger hun og jeg gør som hun siger og da hun har lukket bleen, går hun over til skabet som jeg ikke har set før, og finder en lyserød bodystocking og et par hvide strømpebukser med mønster på, og går tilbage til bordet og lægger det ved puslepuden.

“Vi må hellere se at få fjernet din våde body” siger hun og trækker mine arme ud af bodyen og løfter den over mit hoved og da den er kommet af, putter hun den ned i vasketøjskurven, “Hovsa vi har da helt glemt zinksalven og babypudderet” siger hun og åbner bleen igen og smører salve på de røde områder og tager efterfølgende pudderet og drysser det udover ballerne og de private dele og lukker bleen igen “Det var godt jeg kom i tanke om det, ellers havde du fået et ordentligt bleudslet dernede” siger hun og begynder at trække den nye body ned over mit hoved og putter armene ind i ærmerne og lukker bodyen og putter mine føder ned i strømpebukserne “Løft numsen Baby” og jeg gør som hun siger “Jeg må hellere gøre som hun siger ellers bliver det jo værst for mig selv og det har jeg ikke lyst til” tænker jeg og løfter numsen og hun trækker strømpebukserne op over bodyen og siger “så er du klar til en morgen flaske” og løsner selen og løfter mig op “Hun er jo stærk siden hun kan løfte mig så nemt” tænker jeg og vi går over til døren og hun åbner den med sin ene hånd og går ned af gangen og hun stopper ved køkkenet og kalder på En “Patricia Kom lige ud til køkkenet og hjælp mig” og Hun kommer ud fra stuen til os” hvad kan jeg hjælpe med Nikoline?” “Gider du ikke at tage babyen med ind i stuen, så kommer jeg ind med hendes morgenflaske, når den er klar” siger Nikoline og sætter mig ned på gulvet. Og mine instinkter siger “flygt” og jeg rejser mig op og prøver at gå, men jeg falder over mine egne føder og Patricia går over til mig og tager fat i mine hænder “kom baby vi skal den anden vej” og guider mig imod stuen og vi går ind ad dørkarmen og hun guider mig over imod sofaen, “kom baby kravl op i sofaen” siger hun og jeg kravler op i sofaen og sætter mig ned.

Patricia sætter sig ned ved mig og spørger “Er babyen sulten?” og uden at vente på noget svar, fortsætter hun med at sige “og du elsker da din Baba. Kom læg dit hoved på mit skød, så er du klar til din morgen flaske” og jeg lægger mit hoved på hendes skød og Nikoline kommer ind med en lyserød sutteflaske “så er sissy’ens flaske klar” siger hun og giver den til Patricia. Hun tager flasken med den ene hånd og vender sutten ned imod hendes anden hånd og sprøjter et par dråber ned på hendes indersiden af sit håndled, “temperaturen er perfekt og så åbner vi munden baby, så du kan få din Modermælkserstatning” siger hun og jeg åbner munden og hun putter flaskesutten i munden “husk baby at ikke at drikke for hurtigt ellers får du ondt i maven og det kan vi ikke have” siger hun og jeg begynder at sutte på flaskesutten og slapper af i kroppen “Prut” lyder det nede fra bleen og hun siger “Der er vidst en der har lidt luft i mavsen”, min mave begynder at rumle og jeg mærker et pres og det bliver større og større, til sidst må jeg give slip og jeg mærker at min afføringen løber ud i bleen. ”Der er vist en der har lavet bum bum i bleen, vi må vist hellere se at få skiftet din ble, når du er færdig med din flaske” Siger Patricia og putter flasken tilbage i min mund. Jeg begynder at græde for jeg vil ikke mere og råber ”Jeg er ikke en baby!!”

Jeg vågner med et sæt og sætter mig straks op i sengen og tænker ”puhaa det var kun et mareridt”, jeg tager dynen af og lægger den ved siden af mig, og imens jeg stadig fokuserer på drømmen, rejser jeg mig op fra sengen og mærker til min skræk, at mine natbukser er gennemblødte ”nej nej det sker ikke” tænker jeg og tager mine natbukser af, og ganske rigtigt er bleen lækket, en smule nervøst kigger jeg over på sengen, og ser at der er en kæmpe våd plet af tis på lagnet. Jeg skynder mig straks at fjerne dynen og hovedpuden, og smider dem ned på gulvet, efterfølgende fjerner jeg hurtigt det våde lagen og kaster det over til døren. Jeg ser at vådligger lagenet også er vådt og fjerner det fra madrassen, til alt held ser jeg at madrassen ikke er blevet våd, jeg tager det våde og nu brugte lagen over til skabet, krøller det sammen og lader det falde til jorden, jeg kigger over på skrivebordet og ser hvad klokken er på mit vækkeur ”08:20” står der, og ved siden af ser jeg at pakken med plasticlagnerne stadig ligger på bordet og går over til dem og tager et nyt ud af pakken, hvis jeg skynder mig, kan jeg måske nå at skifte sengetøj og skjule uheldet.

Jeg tager engangslagenet med over til sengen og begynder at folde det ud over madrassen, da jeg er færdig går jeg over til skabet og åbner en låge og tager et nyt stoflagen ud og kaster det over på sengen, jeg samler det gamle vådligger lagen op og kaster det ind i skabet og går over og samler det andet lagen op og kaster det ind til det første og lukker lågen ”det bliver ikke opdaget” tænker jeg, og går tilbage til sengen hvor jeg tager det nye lagen og lægger det på madrassen, jeg samler hovedpuden op fra gulvet og lægger den på sengen og efterfølgende gør jeg det samme med dynen, jeg skynder mig at tage bleen af og kaster den over til døren ”plask” siger det da bleen lander, så tager jeg min nattrøje af og lægger den ved siden af de våde bukser, jeg skynder mig over til skabet, åbner det og tager et par rene underbukser og en ren-trøje og et par bukser, og kaster det hele over på sengen, jeg lukker skabet igen, men er nu mere opmærksom på ikke at larme for meget, og går over til sengen, da det nu gælder om at tage hverdagstøjet på og komme ud på toilettet, så jeg kan “tisse” og vise at jeg, godt kan holde mig, og bruge toilettet, da jeg er færdig med at tage tøjet på, går jeg over til døren, og ligesom jeg skal til at åbne den, ser jeg at mit våde nattøj stadig ligger på gulvet, så jeg skynder mig at samle det op og går over til skabet med det, efter at have åbnet lågen, smider jeg nattøjet ind til de våde lagener, og lukker lågen endnu en gang, endeligt kan jeg gå over til døren og åbne den. Inden jeg træder ud på gangen, kigger jeg lige om der er frit, til at jeg kan tage bleen uset ud til badeværelset og det er der heldigvis, så jeg tager bleen i hånden og løber over til badeværelset, åbner døren derind til og skynder mig at lukke og låse den igen. ”Det var godt nok tæt på, tænk hvis der var nogen der så mig” tænker jeg og går hen til Skraldespanden og smider bleen ned i den, og går over til håndvasken så jeg kan få noget vand i hovedet.

Da jeg er færdig finder jeg et håndklæde og tørrer ansigtet med det og hænger det op igen, tilfreds med mig selv, går jeg over til døren og låser den op, da jeg åbner døren, står Patricia i sin natkjole og siger ”Godmorgen Theodor har du sovet godt?” ”Jo, jo jeg har sovet udmærket, hvad med dig?” Svarer jeg og hun siger ”Jo, jeg har sovet godt og tak fordi du spørger”, jeg går ud ad døren, så hun kan gå ind på badeværelset ”Vi ses ved morgenmaden om lidt” siger hun og lukker døren, jeg går ned ad gangen og ind i spisestuen, idet jeg træder ind ad døren, ser jeg at Alex og Ingrid allerede sidder ved bordet ”God morgen Theodor” råber de i kor, jeg tager en stol ud og sætter mig ved bordet og siger ”God morgen”, mit blik fanger Appelsinjuicen som jeg rækker ud efter og hælder lidt op i glasset foran mig, hvorefter jeg sætter kartonen ned igen, Nikoline kommer ind igennem dørkammen og i hænderne holder hun en brødkurv og siger ”Godmorgen Theodor & så er der friske rundstykker i kurven, så tag endelig for jer” og sætter kurven ned på bordet, inden hun sætter sig på en stol ved siden ad mig. Jeg tager et rundstykke og lægger det på min tallerken og skal til at skære det, da jeg opdager at det allerede er skåret over, så jeg åbner blot rundstykket og rækker ud efter smørret som jeg åbner, jeg tager min kniv og begynder at smøre det på brødet lidt efter lidt, bagefter er det pålægschokoladen jeg tager fat i og ligeledes putter på brødet, nu er jeg klar til at begynde at spise, Patricia kommer ind i spisestuen og siger ”Godmorgen alle sammen”, hvorefter hun sætter sig ned ved siden af Ingrid og tager et rundstykke begynder at smøre det, da jeg er færdig med at spise mit rundstykke, tager jeg mit glas med juice og begynder at drikke juicen.

Jeg siger tak for mad og skal lige til at gå ned til mit værelse, da Nikoline siger ”Theodor når jeg er færdig med at gøre rent her, så kommer jeg lige ned på dit værelse og så vi kan få talt om i går” ”Okay” svarer jeg og går ned til mit værelse og åbner døren derind til, da jeg er kommet ind ad døren og har lukket den går jeg straks over til mit vindue og åbner det, så der ikke lugter at tis herinde. Jeg sætter mig ved mit skrivebord, åbner min skuffe og tager et stykke papir op og lægger det på skrivebordet, bagefter tager jeg mit penalhus op og åbner det, jeg tager en blyant op fra den, da det banker på døren og jeg spørger ”Hvem er det?” hun svarer ”Det er Nikoline må jeg komme ind?” ”ja, kom bare ind” svarer jeg og hun åbner døren. Hun går over til sengen og sætter sig ned ”Nårh Theodor skal vi få kigget på vådligger lagenet, som vi lagde på i går som vi aftalte?” ”Ja lad os gøre det” svarer jeg med et lille lusket smil og hun rejser sig op fra sengen, tager min hovedpude og dyne og lægger dem på gulvet, inden hun tager sengelagenet af og ser at vådligger lagenet er tørt ”Godt gået Theodor, men vi lader det stadig ligge der bare for en sikkerheds skyld. Hvis nu du skulle komme til at havde et uheld en dag okay Theodor?” ”Ja ja, så siger vi det” svarer jeg og hun putter sengelagenet på igen og tager efterfølgende hovedpuden og dynen op og lægger dem begge tilbage på sengen, ”Theodor vi andre er nede i stuen og ser tegnefilm, Hvis du skulle havde lyst til at joine os andre og alle bamser er også inviteret. Men jeg håber på at vi ser dig dernede” siger hun og går over til døren og åbner den.

Hun går ud på gangen og går ned imod de andre og jeg går over til mit skab og åbner det, jeg tager de våde ting ud ad skabet og lægger dem ned på gulvet, går over til min vasketøjskurv og smider det gamle tøj ud på gulvet og tager kurven over til det våde nattøj og 2 våde lagener. Jeg tager de våde ting og putter det ned i kurven og slæber den over til det andet tøj, som jeg samler op og kaster ned i kurven, så det dækker de våde ting. Jeg lader kurven stå og går tilbage til skabet og løfter et par bukser, så min hemmelige blesamling kommer frem, jeg tager buksebleen fra svømmehallen i hånden og putter bukserne tilbage på plads. Jeg tager bukserne af og efterfølgende lader jeg mine underbukser falde ned til jorden. Jeg folder buksebleen ud og træder ned i den, med skiftevis den højre og så den venstre fod, efterfølgerne trækker jeg buksebleen op og tager underbukserne på igen udenpå og til sidst mine bukser ligeså. Jeg går hen til sengen og tager min store haj bamse ”Benny”, i hænderne og går over til døren, åbner den og går ud på gangen, jeg lukker døren og går ned ad gangen til stuen.

Jeg går ind i stuen og ser at de andre ligger i sofaerne og at der er en ledig plads ved Patricia og hun sidder med sin dyne, jeg går over til hende ”Må Benny og jeg sidde her?” spørger jeg ”Selvfølgelig må i da det Theodor og I må også godt låne noget dyne” ”Tak” svarer jeg og sætter mig ved siden af hende i sofaen. ”Hvad ser vi egentligt Patricia?” spørger jeg hende om og hun svarer ”Tror tegnefilmene bliver kaldt luftens helte” ”Dem kender jeg godt” svarer jeg og begynder at følge med i tv’et, Nikoline kommer ind med forfriskninger og sætter dem på sofabordet, jeg er så optaget i tegnefilmen at jeg ikke lægger mærke til at det er tudkopper der står på bordet. Jeg tager koppen op og begynder at drikke af tuden og sætter den tilbage på bordet, jeg begynder at blive lidt søvnig og vælger at spørge Patricia ”Er det okay at jeg lægger mig op ad dig?” ”Theodor det ville kun være hyggeligt” svarer hun og så lægger jeg mig op ad hende og mærker hvordan øjenlågene igen bliver tungere og tungere, til sidst kan jeg ikke holde dem åbne mere, og falder i søvn op ad hende. Lige pludselig bliver jeg vækket af Patricia ”Så står vi op lillemand, der er frokost lige om lidt” siger hun, idet hun tager sin dyne og går ned på sit værelse med den, jeg sætter mig op i sofaen og tager min hånd ned til mine bukser for at mærke på bleen om den er blevet våd imens jeg sov, men jeg kan ikke rigtigt mærke det, så jeg rejser mig op og går ud imod badeværelset og prøver at åbne døren, men den er låst og en stemme siger ”Der er optaget” og jeg kan høre det er Alex’ stemme derinde, men der er også en anden derinde kan jeg høre.

Jeg går ud på gangen og ned imod det andet badeværelse og ser Patricia går imod mig og smiler, hun siger “Vi ses ved bordet” og går ned imod køkkenet, jeg går over til badeværelsesdøren og åbner den og låser den igen, da jeg har fået lukket den indefra. Jeg trækker mine bukser ned, efterfulgt af mine underbukser og mærker bag på bleen, der er den stadig tør og mærker så efter foran på bleen, der er den lidt våd “Den kan sagtens holde til mere” tænker jeg og trækker mine underbukser og bukser op igen og går over til døren. Jeg låser den op og går ud på gangen igen og går ned imod spisestuen, jeg går ind ad døråbningen og finder en stol ved siden af Ingrid, og sætter mig ned, Nikoline kommer ind med 2 fade. På det ene er der lunt leverpostej med bacon ved siden af, og på det andet er der resterne af den svenske pølseret som vi fik i går til aftensmad. Hun sætter fadene på et par bordskånere og siger så er der frokost, hvorefter hun sætter sig ned på en stol. Jeg tager 2 stykker rugbrød til at starte med og spørger så Nikoline “Må jeg be’ om noget leverpostej?” “Selvfølgelig må du da det Theodor” og tager min tallerken og begynder at øse noget leverpostej på det ene rugbrød og tager et par bacon skiver, og lægger dem ovenpå, hun sætter tallerkenen ned foran hende og begynder at skære rugbrødsmaden ud i små firkanter “Så er der ryttere til småbørnene” siger hun og sætter tallerkenen foran mig. Jeg tager min gaffel og sætter den ned i en rytter “Så er det tid til at rytterne bliver spist af den farlige drage” siger jeg og begynder at spise leverpostejsbidderne og da jeg er færdig med dem, putter jeg spegepølse på og masser af remoulade på den anden mad med ristede løg og sylte agurker på.

Jeg spørger Nikoline “Gider du også at skære den her ud for mig?” “Ja det gider jeg da godt” svarer hun og går over til mig, hun tager min kniv & gaffel og begynder at skære maden ud i stykker, da hun er færdig lægger hun bestikket ved siden af tallerkenen og går ud i køkkenet, jeg kigger på Ingrid og kan se at hun har spildt mad på sin bluse og siger “Ingrid du har altså spildt på din bluse” samtidig med at Nikoline kommer ind med 2 kander saft mere og kigger på os “Så er der mere saft… Ingrid har du nu griset på din trøje igen?” siger hun og går ud i køkkenet igen, hun kommer tilbage med en våd klud og en lyserød Hagesmæk “Sådan er reglerne i huset, når man griser som en baby, så bliver man behandlet som en baby ved bordet” siger hun og går direkte over til Ingrid og binder hagesmækken rundt om hendes Hals.

“Tag den af jeg vil ikke havde den på for jeg er ikke en baby!” skriger Ingrid “Det kan godt være Ingrid, men du opfører dig som en lige nu, og hvis du tager den af, så får det konsekvenser” svarer Nikoline og går over på den anden side af bordet og sætter sig ned på sin stol, hvor hun begynder at spise sin frokost igen. “Det gælder også for jer andre, hvis I sviner som en baby ved bordet, så bliver i behandlet som en baby ved bordet” siger hun og tager et stykke bacon i munden, da hun siger de ord kan jeg mærke at jeg skal tisse af skræk og tisser i bleen og bliver helt rød i ansigtet. “Theodor, er der noget galt, siden du er helt rød i hovedet?” Spørger Nikoline “Nej nej det er ikke noget galt” svarer jeg og spiser videre. Alex kigger på Nikoline og spiser videre, Patricia kigger sjovt på mig og siger “Nu griser du heller ikke vel?” Og tager et par skefulde af den svenske pølseret på sin tallerken og sætter sig tilbage på sin plads hvor hun fortsætter med at spise.

Jeg får spist de sidste stykker af rugbrødsmaden og siger “Tak for mad, må jeg godt rejse mig fra bordet?” “Det må du gerne Theodor” svarer Nikoline. “Tak” svarer jeg og rejser mig op og går ud igennem døråbningen, ud på gangen, stopper ved badeværelset for at gå derind og låse døren. Da jeg har sikret lidt privatliv, tager jeg mine bukser af, efterfulgt af underbukserne, så den våde ble kommer til syne og det ligner at den slet ikke kan holde til mere, jeg river derfor siderne af bleen i stykker og den falder ned til gulvet med et plask, jeg samler den op og smider den i skraldespanden. “Skal jeg tage en ny ble på?” tænker jeg og lige da jeg skal til at gå over til skabet, banker det på døren “Vil du med ud at spille bold Theodor?” og jeg genkender stemmen som Patricias. “Det vil jeg gerne Patricia, jeg skal bare lige vaske hænder og skifte til noget sportstøj” “Okay vi venter på dig ved trapperne” Svarer hun og jeg trækker mine underbukser og bukser op, og går over til håndvasken, jeg tænder for vandet og vasker mine hænder, indtil sæben er skyllet væk, så slukker jeg for vandet og tørrer mine hænder i håndklædet.

Jeg går over til døren og låser den op, går ud på gangen igen og går ned til mit værelse hvor jeg får skiftet til noget sportstøj, og går hen til de andre der står og venter på gangen. “Hvor er Alex henne?” spørger jeg de andre “Han er lige på toilettet sammen med Nikoline, da hans ble lækkede ved spisebordet, så de er lige ude og skifte ham på toilettet, men de skulle være færdig lige om lidt”. Døren til badeværelset går op og de kommer ud, Alex er kun iført sin ble “Jeg skal lige ned og havde noget andet tøj på” siger Alex og går ned til sit værelse, Nikoline kommer ud med hans våde tøj i en plasticpose og går forbi os, og går ned i vaskekælderen. Alex kommer tilbage til os iført nyt tøj, imens har Patricia været nede i kælderen og hentet et par fodbolde og åbner døren, vi går ned imod fodboldbanen og jeg ser at det er sådan en multibane med bander rundt om, Patricia kaster boldene ind på banen og åbner lågen derind til. Ingrid sparker til en af bolde og rammer muren “Skal vi ikke spille mur?” Spørger hun, vi taler lidt om det og bliver enige om at vi spiller mur og Patricia fortæller os om reglerne.

Vi spiller et par om gange og tiden flyver afsted, jeg kigger på mit armbåndsur og ser at klokken er 14:00, jeg kan mærke at jeg skal tisse, og fortæller de andre “Jeg løber lige på Toilettet og tisser” “Okay” svarer de, jeg går ud af lågen på multibanen og op imod huset, jeg ser på parkeringspladsen at der holder nogen biler som jeg ikke kender, “Det er nok de nye medarbejdere” tænker og går op til huset. Da jeg åbner døren, ser jeg at der står 2 pædagoger som jeg ikke har mødt før og de kigger på mig da jeg åbner døren og kommer op ad trappen “Theodor det her er Sanne & Casper, de har aftenvagten sammen og Sanne har nattevagten” fortæller Nikoline “Hyggeligt at møde jer” siger jeg og giver dem hånden, “Det er også hyggeligt at møde dig Theodor” Siger de og Nikoline spørger “Hvad skal du egentligt Theodor, hvorfor er du ikke ude med de andre og spille bold?” “Jeg skulle på toilettet for at tisse” fortæller jeg og går forbi dem og går ud på badeværelset. Jeg låser døren og går over og slår brættet op og tisser, da jeg er færdig går jeg over og kigger i skraldespanden og der ligger et par våde bleer og Alex’s megavåde ble ligger øverst, jeg går over til håndvasken og vasker mine hænder og tørrer dem i håndklædet, jeg går hen til døren og låser den op, går ud på gangen og ned ad trappen til vaskekælderen.

Da jeg kommer ind ad døren, ser jeg at mit lagen og nattøj hænger på en tørresnor “fuck hun kiggede i min vasketøjskurv og fandt det” tænker jeg og vender mig om, da jeg skal til at gå ud ad vaskekælderen kommer Nikoline ned af trappen, “Theodor vi skal lige havde en lille snak os 2 sammen” siger hun “Okay” svarer jeg og ved godt hvad det handler om. “Nå Theodor jeg fandt jo dit våde nattøj, lagenet samt vådligger lagenet i din vasketøjskurv, og det betyder at fordi at du ikke kom og fortalte mig det, i stedet for at gemme det væk, så kommer der en konsekvens, og det betyder at du skal sove med ble i nat, og hvis den er våd i morgen tidlig, så forsætter du med at havde ble på om natten, indtil du har været tør i 7 dage og sådan er det altså” “Det var altså ikke med ville og det vil jeg ikke, for jeg bruger ikke ble og er ikke nogen baby som de andre” svarer jeg. Hun siger “Theodor det er ikke nogen diskussion det her, det er mig der fortæller hvordan landet ligger lige nu, og det er at du sover med ble om natten”.

“Det vil jeg ikke og jeg tager den bare af om natten så og tager den på igen om morgen inden morgenmaden så, for jeg bruger ikke ble!” siger jeg og hun siger “Det tror jeg ikke at du har lyst til at gøre, det bliver værst for dig selv” “I kommer bare an og så ser vi om bleen bliver på, når I er gået” siger jeg og går ud af vaskerummet og går op ad trappen og ud til de andre igen. Da jeg er kommet ned til multibanen åbner jeg lågen og spørger “Hvad spiller i?” Ingrid svarer “Vi spiller bare lidt frem og tilbage til hinanden” “Okay” svarer jeg og begynder at spille med de andre. Da vi har spillet fodbold i en lille times tid, spørger Patricia om vi vil med ind og se en film. Det bliver vi hurtigt enige om og jeg samler boldene op, vi går sammen over til huset og ind ad døren, jeg går ned i kælderen med boldene og går tilbage op ad trappen og ind til mit værelse og åbner min dør. Jeg går over til min seng og samler min dyne op og går tilbage til stuen, hvor de andre sidder og kigger på hvad vi skal se af film. Jeg sætter mig ved siden af Ingrid og hun spørger “Theodor må jeg låne noget af din dyne?” “Selvfølgelig må du da det Ingrid” og hun rejser sig op fra sofaen og lader mig få sin plads ved armlænet af sofaen, så jeg sidder forrest i sofaen der er tættest imod tv’et og hun sætter sig foran mig og læner sig op ad mit bryst, “Så har jeg noget at ligge op ad vis jeg skulle falde i søvn” siger hun og tager dynen over os, vi skulle se Bjergkøbing Grand Prix havde de andre aftalt.

Da der er gået en lille 40 minutters tid af filmen, falder Ingrid i søvn og ligger op ad mig, jeg ser at hendes sut ligger ved dynen, Så jeg samler den op og putter den ind i hendes mund og straks begynder hun at sutte på den. ”Det er da ret nuttet” tænker jeg og ser tegnefilmen videre, da filmen er slut kigger jeg på uret og ser at klokken den er 16:45 og Ingrid sover stadig, Patricia skifter over til Cartoon Network, og det er Jackie Chan Adventures der er i gang, jeg kan mærke at jeg skal tisse, men jeg vil ikke vække Ingrid og venter med at gå på toilettet. Efter er par afsnit kommer Casper ind i stuen og siger “Der er aftensmad om 20 minutter” og går ud i køkkenet igen, Jeg prikker til Ingrid og siger ”Ingrid der er aftensmad om 20 minutter, så du må hellere se at vågne op, så du er frisk når der er mad” hun vågner stille og roligt op og sætter sig op i sofaen “Hvor lang tid har jeg sovet? Hvorfor har jeg min sut i munden?” spørger hun “Du har sovet i 2 timers tid, og jeg puttede din sut i munden, du så ret nuttet ud med den i munden” svarer jeg og rejser mig op fra sofaen, jeg tager min dyne op over skuldrene, “Jeg går lige ned min dyne” siger jeg til de andre og går ud af stuen, ud imod gangen.

Da jeg er nået ud på gangen, er jeg ved at støde ind i en dreng ved trapperne, som jeg ikke har mødt før, han stopper op og præsentere sig som Lucas og bor også på solsikken, Jeg præsentere mig selv som Theodor og er lige flyttet ind. “Vi ses ved spisebordet” siger han og går hen imod spisestuen, jeg forsætter ned imod mit værelse. Jeg åbner min dør og lukker den igen, går over til sengen med min dyne og lægger den der, så går jeg over til skabet og åbner skabslågen så jeg kan finde et nyt par nattøj, da jeg har fundet det og besluttet mig for hvilket par det skal være, lukker jeg skabslågen igen og går over til skrivebordet, hvor jeg lægger nattøjet på stolen og går herefter tilbage til døren, jeg lukker den op og går ud ad døren, og lukker den igen, jeg går ned af gangen imod spisestuen og da jeg når køkkenet, kan jeg dufte aftensmaden “Boller i karry” siger jeg og går ind i spisestuen. Jeg ser at der er en ledig plads imellem Patricia og Ingrid, jeg går hen til trip trap stolen og sætter mig ned, Ingrid siger “Hej Theodor velkommen til og hyggeligt at du gider at sidde ved siden af os” “Jamen mange tak Ingrid” og Casper kommer ind med aftensmaden, Sanne kommer med 2 hagesmække og siger “Så er der også hagesmække til dem der griser på deres tøj” og lægger dem på bordet, hun sætter sig ned ved siden af Ingrid. Hun rejser sig op igen og begynder at øse mad op på tallerkenerne, og sender dem rundt til os, og sætter den sidste tallerken foran hende selv.

Jeg ser at Casper går ud i køkkenet og kommer tilbage med en skål salat, som han sætter på bordet, ”Vi skal jo også havde lidt grønt til maden” siger han og sætter sig ned igen, Alex rækker ud efter skålen og tager den over til sig, og får spildt noget karry sovs på sin trøje, da han læner sig ind over tallerkenen og begynder at putte noget salat på hans tallerken. ”Så har vi aftens første grisebasse” siger Sanne og tager den ene hagesmæk, rejser sig op fra stolen og går over til Alex med den, hun tager et stykke papir fra køkkenrullen og begynder at fjerne sovsen fra hans trøje, ”Sådan er det når man ikke kan finde ud af at holde sin trøje ren under maden” siger hun og tager hagesmækken rundt om hans hals og binder den med en sløjfe, ”Men det var jo ikke med vilje Sanne, det var jo fordi at jeg skulle havde salatskålen” siger han og hun svarer ”Så kunne du havde bedt en af os, om at komme med den, i stedet for at svine din trøje til og derfor får du hagesmækken på, da du ikke kan finde ud af at holde dit tøj rent under maden”.

”Men det var ikke mig der sviner mit tøj til frokosten” siger han og peger på Ingrid og laver et surt ansigt imod Sanne, ”Hvor er du dum!” svarer Ingrid og rækker tunge imod Alex, Sanne går over til Ingrid og tager den anden hagesmæk fra bordet og binder den rundt om hendes hals ”Ingrid det er bare for en sikkerheds skyld, så du ikke sviner din prinsesse trøje til” siger Sanne og sætter sig på sin plads. “Så Lucas ser du noget sport egentligt?” Spøger jeg ham om og han svarer “Jo jeg interesserer mig for fodbold, især Fremad Amager hvor min yndlingsspiller hedder Kasper Fisker, jeg skal ud og se dem spille på onsdag efter skole med min far, men jeg har en stor spillertrøje-samling som jeg kan vise dig efter maden” “Den vil jeg da rigtig gerne se efter maden, så kan jeg vise dig mine ishockeytrøjer bagefter” svarer jeg og spiser videre, “Puha jeg kan da ikke spise mere” tænker jeg og lægger bestikket på tallerken idet jeg siger “Tak for mad, må jeg godt rejse mig fra bordet?” “Det må du godt Theodor” svarer Casper, jeg rejser mig fra bordet og går ud på gangen, ned imod mit værelse, jeg åbner døren og lukker den igen, går over til skabet og åbner den venstre låge hvor jeg tager mine ishockeytrøjer af bøjlen og lukker lågen igen. Jeg lægger trøjerne på sengen og går over til mit skrivebord, trækker stolen ud og sætter mig på den, jeg begynder at lege med mit Lego der står fra i går, da det banker på døren, rejser jeg mig op fra stolen og går over til døren og skal lige til at låse den op, da jeg opdager at jeg ikke har låst den.

Jeg åbner døren og ude foran står Lucas og venter “halløjsa Theodor, jeg regnede med at du var på dit værelse og så tænkte jeg, at du kunne starte med at vise mig dine trøjer, og så kunne jeg vise dig mine trøjer bagefter” siger Lucas “Ja jeg gik herned for at slappe lidt af og lege med lidt Lego, inden vi skulle se hinandens trøjer, men kom indenfor” svarer jeg og går over til min seng. Han går over til sengen og tager den ene op og begynder at kigge på den ”Den er altså pæn og prøv lige at se detaljerne på den” siger Lucas og lægger trøjen på sengen igen og tager en anden trøje op, ”Hvorfor er den her guld farvet og ikke rød som de andre Theodor?” Spørger Lucas ”Det er fordi at det er en mesterskabstrøje, da vi vandt DM i ishockey & så blev de special lavet til fansene” svarer jeg og tager mit Mighty Bulls Halstørklæde og lægger det på stolen, Lucas lægger trøjen på sengen igen. ”Theodor skal vi ikke gå over til mit værelse? Jeg har en masse spændene trøjer som jeg syntes du skal se” siger Lucas ”Jo, det kan vi da godt Lucas” svarer jeg og samler trøjerne op igen og går over til skabet med dem, jeg åbner skabslågen og lægger dem ind på plads igen og lukker lågen, sammen går vi over til min dør og Lucas som er tættest på døren åbner den, da vi kommer ud på gangen, står Alex utålmodigt tæt ved badeværelset ”Hvad venter du på Alex?” spørger jeg ”Begge badeværelser er optaget og jeg skal tisse” svarer han ”Alex hvorfor tisser du ikke bare i din ble? Det er jo det de er lavet til, og du skjuler den ikke særligt godt nemlig” siger jeg og peger på hans blekant der stikker ud fra hans bukser. Jeg lukker min dør og vi går ned til Lucas værelse og han åbner sin dør, da vi er kommet ind på værelset, ser jeg at der ligger en masse bamser på hans seng, og han har en reol fyldt med action figurer, jeg sætter mig på hans seng og jeg hører en plastic lignende lyd komme fra sengen. ”Hmm den lyd har jeg da hørt på min egen seng, det er da de der Drynites vådligger lagener, tisser Lucas også i sengen?” tænker jeg og ser på Lucas som går over til sit skab og åbner lågen.

Imens Lucas finder sine trøjer frem fra skabet, tager jeg en af action figurerne ned fra reolen, og går tilbage til sengen, hvor jeg igen sætter mig ned og begynder at lege med den, Lucas kommer tilbage med et par stykker af hans trøjer og et par halstørklæder. Det er så et lille udvalg af min lille samling Theodor. Jeg tager en af trøjerne op og vender den om, der står Fisker bag på ryggen med tallet 16 på også, ”Nåh du fandt min yndlingstrøje” siger Lucas ”Den er da lidt beskidt syntes jeg Lucas?” svarer jeg, han siger ”Det er fordi at det er en Match Worn trøje, som jeg har fået af ham efter en kamp, den har aldrig været vasket og det skal den heller ikke” ”Det er sku da fedt nok” svarer jeg og lægger den tilbage på sengen, jeg kigger på hans ur og ser at klokken er 19:30, ”Tiden er da godt nok nået stærkt” tænker jeg. ”Nå Lucas, vil du med ned i stuen og se noget tegnefilm, inden vi skal i seng senere?” spørger jeg, og han svarer ”Det kan vi da godt, jeg skal bare lige have trøjerne tilbage i skabet, og lige få noget nattøj på, du kan bare gå i forvejen, så mødes vi bare dernede” ”Okay” siger jeg og går over til hans dør, åbner den og går ud på gangen, jeg lukker hans dør igen og går ned af gangen til stuen. Jeg ser at vagtværelsesdøren står på klem og jeg kan høre at Casper og Sanne har en samtale derinde. ”Har du fået læst de seneste mails?” Hører jeg Sanne sige ”Det har jeg ikke lige fået gjort nej, hvad nu da?” svarer han ”Puslebordene skulle meget gerne ankomme i morgen, imens børnene er i skole og vi får den muligvis nye vikar på besøg. Christian skal holde samtale og vise rundt i morgen formiddag” siger hun ”Det bliver da også meget bedre med puslebordene, end at skulle skifte bleerne på gulvet eller på deres senge” svarer Casper, ”Husk mig lige på, at jeg skal ned til Theodor når det er puttetid og hjælpe ham med natbleen, han havde tisset i sengen i morges og havde skjult det for Rikke i hans vasketøjs kurv, og som konsekvens skal han sove med ble i en uge og bleen skal være tør om morgenen, ellers bliver det forlænget indtil bleen og sengen er tør” siger hun.

Jeg lister mig forbi vagtværelset og kommer ind i stuen, tænder for tv´et og slår det over på Cartoon Network, og indtager en sofaplads, da jeg har set tegnefilm i små 20 minutter, kommer Lucas og Alex ind i stuen og sætter sig ned i den anden sofa, ”Kan vi se Disney Channel?” Spørger Alex ”Det kan vi da godt” svarer vi og jeg slår over til Disney Channel, da vi har set tegnefilm i et stykke tid, kommer Sanne ind i stuen og siger ”Alex, så er det sengetid og det er jeres om en time, i to” og Alex rejser sig op fra sofaen og går over til Sanne, de følges ud af stuen. Jeg skal til at skifte kanal, da jeg ser at der kommer 3 episoder af Kim Possible, og den serie elsker jeg. Da det sidste afsnit er færdig, kommer Casper ind i stuen ”Så er det sengetid drenge, så sluk for tv´et og gå ud på badeværelset, og få børstet jeres bisser, og få noget nattøj på, og så i seng” siger han, jeg slukker for tv´et og vi følges ud af stuen og Casper stopper op ved køkkenet ”nå jo Theodor, Sanne kommer ned til dig om 10 minutter og hjælper dig med at komme i dit nye nattøj” siger han, og jeg forsætter ned ad gangen. Lucas stopper ved det første badeværelse, går ind og lukker døren, jeg forsætter ned til det andet badeværelse og da jeg er kommet derned, åbner jeg for døren og går ind, jeg låser døren og går over til toilettet, slår brættet op og får tisset af, da jeg er færdig, slår jeg det ned igen og går over til håndvasken, hvor jeg vasker mine hænder og får børstet mine tænder, da jeg har stillet min tandbørste på plads, går jeg tilbage til døren og låser den op igen. Da jeg kommer ud på gangen, står Sanne og venter utålmodigt, udenfor min dør, med en pusletaske hængene over den ene skulder, ”Kom så Theodor, lad os se at få det overstået, for vi har altså ikke hele natten til det her” siger hun og åbner min dør, jeg går ind ad døren og sætter mig på sengen, straks hører jeg plasticlagenet igen ”Det havde jeg da ellers fjernet” tænker jeg. Hun går ind efter mig og lukker døren efter sig, med det samme går hun over til sengen, og tager fat i dynen og lægger den over på stolen, hun går tilbage til sengen og sætter tasken på den. Hun åbner tasken og tager et skiftelagen op derfra, lægger det på sengen, ”så kan du godt tage tøjet af Theodor og lægge dig på sengen, så vi kan få dig i en nat ble, og gjort klar til natten, eller skal du også havde hjælp med tøjet?” siger hun ”Jeg kan godt selv” svarer jeg og begynder at tage min bluse af, efterfulgt af mine bukser og lader det ligge på gulvet. ”Du skal altså også have underbukserne af fjollehoved eller skal jeg tage dem af?” siger hun, jeg lægger mig op på sengen og siger ikke mere ”Det tager jeg som et ja” siger hun og går over til mig.

Hun fjerner underbukserne og jeg tager med det samme mine hænder ned til mit skridt for at dække af dernede ”Theodor, det er altså ikke noget som jeg ikke har set før, du er altså ikke den første dreng eller den mindste som jeg skifter ble på” siger hun og tager fat i skifte lagenet ”Løft numsen lidt” siger hun og jeg løfter den lidt, hun lægger lagenet ind under mig og siger ”Så kan du godt sænke ballerne igen”, jeg gør som der bliver sagt og mærker straks overfladen på skiftelagenet. Hun går hen til pusletasken, roder lidt rundt i den og tager en ble op derfra, hun folder den ud med smidige håndbevægelser, ”Så Theodor, hvis du løfter rumpetten igen, så jeg kan lægge bleen under dig” siger hun og går over til mig. Jeg løfter rumpetten en lille smule og hun lægger bleen ind under den ”Så kan du putte rumpetten ned igen Theodor” siger hun og går hen til tasken, hun tager sink salven og babypudderet op derfra og kommer tilbage. Hun åbner tuben og putter noget salve på fingeren og smører det ud på ballerne ”Så får vi ikke bleudslet” siger hun og lukker tuben igen og lægger salven på sengen, hun tager babypudderet og åbner den og begynder at drysse pudder ud over bleområdet. Da hun er færdig lukker hun den igen, og lægger den fra sig på sengen. derefter tager hun fat i bleens forside, og folder den op hvor den igen sidder rigtigt, hun finder “tapen” i venstre side, åbner den og sætter den fast på fronten af bleen, herefter tager hun højre “tape” og ligeledes sætter den fast på forsiden, hun tjekker at velcroen sidder ordentligt på bleen og tager efterfølgende sine pegefingre, og sikrer at lækagebeskyttelsen sidder som den skal. er du næsten sikker for natten” siger hun ”Sanne hvad mener du med næsten?” spørger jeg ”Vi mangler et par lås-bare plasticbukser, som vi bruger til uartige drenge som prøver at fjerne deres ble efter vi er gået svarer hun og går tilbage til tasken.

Hun tager et par gennemsigtige plasticbukser op ad tasken og kommer tilbage med dem, først løfter hun min venstre fod og putter den igennem bukserne og efterfølgende højre fod, ”Så løfter vi igen rumpetten op i vejret” siger hun og jeg gør som hun siger, ”Jeg skal ikke havde mere ballade eller flere konsekvenser” tænker jeg. Hun trækker bukserne op og strammer snoren i plasticbukserne og tager en lille lås op fra baglommen i sine bukser, hun låser den op og låser plasticbukserne ”Så er du klar til at komme i seng, nu er det bare sengens tur” siger hun og putter nøglen ned i sin lomme igen, jeg rejser mig op fra sengen og går lidt rundt, hun tager skiftelagenet og putter det ned i tasken igen, bagefter tager hun salven og pudderet også de putter hun ned i tasken igen. Hun lægger tasken ned på gulvet og går over til stolen, tager dynen og lægger den tilbage på sengen, jeg går tilbage og ligger mig på sengen, ”Theodor vil du forresten ikke også havde noget nattøj på?” spørger hun ”Nej tak Sanne, det bliver alt for varmt så” svarer jeg ”Okay” siger hun og putter dynen over mig ”Kan du så sove godt? Så ses vi i morgen tidlig, jeg kommer og tjekker om bleen er tør” siger hun og går over til døren, slukker for lyset, åbner døren og går ud ad den og lukker døren igen. Jeg tager min hænder ned til plasticbukserne for at se om jeg kan få dem af, men jeg opgiver forsøget efter et par gange og lægger mig om på siden, og efter et stykke tid falder jeg i søvn.

Jeg vågner ved at jeg skal tisse helt vildt meget og rummet er helt mørkt, jeg tænder min natlampe og kigger på mit ur, det viser at kokken er 8:30, lige pludselig banker det på døren ”Hvem er det?” Spørger jeg ”Det er Sanne, Jeg vidste ikke om du var vågen? Jeg tænkte at vi skulle fået tjekket din ble. Er det okay at jeg kommer ind?” spørger hun Jeg skynder mig straks at fjerne dynen og flytter min venstre hånd ned og mærker på bleen ”puhaa, den er ikke våd” tænker jeg og tager dynen over mig igen, jeg siger ”ja, du må godt komme ind” ”Okay” svarer hun og åbner døren, hun går over til sengen og sætter sig ned på sengekanten ”nå Theodor skal vi få kigget, om du har tisset i bleen i nat?” spørger hun ”Den er altså tør” svarer jeg, Sanne kigger overvejende på mig og siger ”Tror hellere at jeg må tjekke den for en sikkerhed skyld, du løj jo for Rikke i går, angående dit våde sengetøj, og så kan vi ikke have, at du lyver om din ble også” hun fjerner dynen og plasticbukserne kommer til syne, hun tager nøglen op fra sin skjortelomme, og låser dem op ”Løft numsen lidt Theodor” siger hun, og jeg løfter den med det samme. Hun trækker plasticbukserne ned til anklerne og tager dem helt af, hun lægger dem ved siden af dynen, hun sætter sig lidt længere frem på sengen, ”Så kan jeg bedre se bleen” siger hun, idet hun tager 2 fingere ned i bleen og mærker efter. “Nå den er faktisk tør, det havde jeg ikke det komme, Jeg troede faktisk at den ville være våd, men lad os få den af dig og så kan du smutte i bad bagefter” Siger Sanne og løsner de 2 tapestykker på bleen og fjerner den, hun kaster den over i skraldespanden der står ved skrivebordet, jeg tager straks hænderne over de private dele og dækker dem igen, “Skal vi nu til der her igen Theodor?” siger Sanne og rejser sig op fra sengen og går over til døren. Jeg tager fat i dynen med min højre hånd og trækker den over mig, så man ikke kan se skridtet mere.

Hun åbner døren imens hun ryster en smule med hovedet og går ud ”vi ses ved morgenmaden” siger hun og lukker døren, Jeg fjerner dynen igen og sætter mig op i sengen, Jeg svinger benene ud over kanten på sengen, og rejser mig op, jeg går hen til Skabet og finder noget tøj jeg har lyst til at have på i dag. Da jeg er færdig, går jeg med tøjet i den ene hånd, over til knagerne og tager mit badehåndklæde i den anden hånd, jeg åbner døren og går over til badeværelset, jeg træder indenfor da døren står åben, og lukker døren efter jeg har lagt håndklædet fra mig ved døren, jeg lægger efterfølgende tøjet ved siden af, så det ikke bliver vådt og går over til toilettet, jeg slår brættet op, får tisset og slår brættet ned igen, jeg går over til håndvasken og vasker mine hænder. Jeg tørrer mine hænder i håndklædet der hænger på væggen. og går så tilbage til mit badehåndklæde og samler det op, jeg lægger det over på toilettet brættet og går ind i brusekabinen hvor jeg tænder for vandet, Jeg vasker mig over hele kroppen og håret efterfølgende, da jeg endeligt er færdig og føler mig ren, slukker jeg for vandet, og går ud af kabinen og tager håndklædet op, og tørrer mig med det, jeg sætter mig ned på toiletbrættet, så jeg også får tørret mine føder og går hen til det rene tøj, og begynder at tage det på. Efter at have taget det hele på, samler jeg badehåndklædet op og hænger det op på en ledig knage, og går derefter over til døren, åbner den og går ud på gangen, går videre ned imod spisestuen, jeg møder Camilla ved køkkenet ”Godmorgen Camilla” siger jeg ”Jamen godmorgen Theodor, har du sovet godt?” spørger hun ”Jo jeg har sovet udmærket, men hvor er de andre hende Camilla?” spørger jeg igen, hun svarer ”Det er jo hverdag igen, så de er i skole eller børnehave Theodor, men sæt du dig ind ved bordet, så kommer jeg med et par friskbagte boller”. Jeg går ind i spisestuen og sætter mig ned ved bordet, og efter et lille stykke tid, kommer Camilla ind med en kurv fyldt med friskbagte boller ”Værsågod unge mand, så er der serveret” siger hun og går ud i køkkenet igen, jeg tager en af bollerne og skal igen til at skære den over, men opdager at den allerede var skåret over, og tager derfor smørret i stedet for og putter lidt af det på bollen og smører det ud.

Jeg får spist et par boller og er blevet godt mæt, Camilla kommer ind igen og spørger ”Theodor gider du at hjælpe med at tage af bordet?” ”Det kan jeg da godt hjælpe med” svarer jeg, og begynder at tage af bordet, da vi er færdige, går jeg ind i stuen og tænder for tv´et og PlayStation ‘en, og begynder at spille Crash Bandicoot: Mind over Mutant. Efter jeg har spillet et stykke tid, hører jeg en lastbil komme kørende udefra igennem vinduet, Jeg sætter spillet på pause og ser at det er en Danske fragtmænd vogn der holder derude, og Sanne snakker med fragtmanden, han begynder at læsse af fra lastbilen og ud på liften, jeg kan se at der er en masse papkasser, ”Gisp! Det er da puslebordene der er kommet” tænker jeg og bliver mere nysgerrig, Jeg går ud på gangen og ser at Sanne underskriver nogle papirer og slæber et par af kasserne ud på det ene badeværelse, og går tilbage til de andre kasser, hun begynder at slæbe de andre kasser ned til det andet badeværelse, Jeg går ud gangen og kigger ned ad gangen, da Fragtmanden kommer ind af døren ”Hovsa i glemte helt at få puslepuderne, de var blevet blandet op med nogen andre forsendelser. Hej kiddo” siger han og jeg ser at han står ved trappen ”Ved du hvor der er en voksen henne?” spørger han ”Ja Sanne hun er dernede ved badeværelset, det er den næst sidste dør på venstre hånd” siger jeg og peger. ”Tak kiddo” siger han og lader den ene af puderne stå ved trappen og tager den anden ned til det andet badeværelse, jeg går tilbage til køkkenet og ser at Camilla er der og forbereder noget dessert ”Camilla hvor står glassene henne? Jeg er lidt tørstig nemlig” ”Hejsa Theodor dem kan du ikke nå, men der står nogle plastickrus ved køleskabet og der er frisklavet saft derinde” svarer hun, jeg går over til køleskabet, åbner det og tager kanden med saft op fra hylden ud af køleskabet, som jeg lukker igen.

Jeg tager et plastickrus og begynder at hælde saft i kruset, da jeg er færdig, tager jeg kanden over til køleskabet, åbner det og stiller kanden ind på hylden og lukker det igen, ”Tak for hjælpen Camilla” siger jeg og går ud af køkkenet igen ”Det var så lidt Theodor” siger hun og jeg går ind i stuen igen, jeg sætter saften på bordet og tager controlleren op fra bordet og starter spillet igen, efter et stykke tid kan jeg mærke at jeg skal tisse, så jeg sætter spillet på pause igen og går ud imod gangen. Jeg går ned imod mit værelse og ser at Sanne kommer ud fra badeværelset med nogen tomme papkasser ”Skal jeg tage ble på?” tænker jeg. Da hun går forbi, spørger hun mig ”Hygger du dig inde i stuen Theodor?” ”Jo det er hyggeligt nok, men det havde været hyggeligere, hvis de andre også var her” svarer jeg, ”Det forstår jeg godt, men de skal jo passe deres skole og børnehave, men de kommer hjem ved 15-tiden, og så får vi besøg om lidt, at en ny pædagog der hedder Ea, og hun er rigtig sød. Men må jeg hellere forsætte mit arbejde” siger hun og går ned imod det andet badeværelse, ”Okay” svarer jeg og går over til min dør og åbner den, jeg lukker den igen og låser den, jeg går over til skraldespanden og tager natbleen op derfra, jeg tager bleen ned i bukserne og trækker trøjen ned over buksekanten igen, så går jeg over til døren og låser den op igen, går ud ad døren og går over til badeværelset, og åbner døren.

Da jeg kommer ind på badeværelset, ser jeg at der står det nye puslebord som Sanne har sat op imens jeg var nede i stuen, jeg låser badeværelsets døren og går over til bordet, nysgerrigt og fascineret kigger jeg på puden, der har et barnligt design. Jeg lægger bleen på puslebordet og tager mine bukser af, efterfulgt af mine underbukser, jeg kravler op på bordet og lægger mig ned, jeg tager fat i bleen, åbner den og sikrer mig, at den vender den rigtige vej, inden jeg løfter numsen og lægger bleen ind under den. Jeg tager babypudderet der står på metalhylden, åbner låget og begynder at drysse pudder ud over bleområdet, da jeg er færdig lukker jeg det igen, og sætter pudderet op på hylden igen, derefter tager jeg fat i bleens forside og folder den op, hvor den igen sidder rigtigt, jeg tager “tapen” i venstre side, åbner den og sætter den fast på fronten af bleen, herefter tager jeg højre “tape” og sætter den ligeledes fast på forsiden, jeg tjekker at velcroen som erstatter tapen med lim, sidder ordentligt på bleen, og hopper ned fra puslebordet. Straks mine fødder lander på gulvet, går jeg over til spejlet og kigger i det, ”Det ser da meget godt ud, og bleen sider da meget godt” tænker jeg og går tilbage til mit tøj og begynder at tage mine underbukser udover bleen, jeg samler mine bukser op, og tager også dem på, så går jeg over til skabet og åbner den højre låge, hvor bleerne plejer at ligge. Idet jeg åbner lågen, ser jeg at bleerne mangler ”Hvor er de henne?” tænker jeg og kigger tilbage på puslebordet, hvor jeg nu ser at der er 2 skuffer på undersiden af bordet, jeg lukker skabslågen igen og går tilbage til puslebordet, åbner en af skufferne og ser at de manglende bleer ligger der.

Jeg ser at der ligger 2 forskellige størrelser af Drynites pigeversionen og nogle blebukser fra Libero op & go str. 5-6 & 7, og et ukendt ble-mærke i str. 6, og så ligger der også nogle stofbleer i flere farver, Jeg lukker skuffen igen og åbner den anden, der ligger de almindelige tapebleer fra Salling fri og en masse Pampers, og så ligger der også en kasse med enegangshandsker, Jeg lukker skuffen igen og går tilbage til døren og låser den op, efter jeg har fået åbnet den, går jeg ud på gangen igen. Jeg går ned til stuen, men stopper ved køkkenet og kigger ind ”Camilla har vi noget varm kakao?” spørger jeg ”Det har vi da. Vil du havde flødeskum til Theodor?” spørger hun ”Det vil jeg da gerne” svarer jeg, ”Du kan bare gå ind i stuen, så kommer jeg med det om lidt” svarer hun ”Okay” siger jeg og går ind i stuen, jeg starter PlayStation ‘en og begynder at spille Spiderman 3, efter et stykke tid kommer Sanne og Christian ind i stuen med en ukendt ung kvinde ”Det her er så Theodor, han er lige flyttet ind i fredags og er lidt at en krudtugle” siger Sanne til kvinden ”Theodor kan du ikke lige sætte spillet på pause og hilse på Ea, hun er den nye vikar og hun har allerede første vagt i morgen” siger Christian, Jeg sætter spillet på pause og går over til Ea, som jeg har lært, rækker jeg hånden ud og siger ”Det er hyggeligt at møde dig Ea” ”Det er også hyggeligt at møde dig Theodor, hvor gammel er du så?” svarer hun ”Jeg er 6 år gammel, men hvor gammel er du så?” svarer jeg. Ea smiler endnu mere, end hun gjorde til at starte med, og svarer ”Jeg er 24 år gammel” Tilfreds med svaret, spørger jeg så ”Har du så nogen børn?” ”Det har jeg faktisk, jeg har en datter på snart et år, som ligger udenfor i sin barnevogn, og en søn på 3 år som er i børnehave” svarer hun.

”Vi må vist hellere se at komme videre” siger Christian, og Sanne siger ”Vi kommer tilbage til frokost Theodor”, og sammen går de ud af stuen igen, jeg går tilbage til PlayStation‘en og forsætter med at spille, efter et stykke tid kan jeg mærke, at jeg skal tisse og tisser i bleen ”Den kan sagtens holde til mere” tænker jeg og forsætter spillet, lige pludselig kommer Camilla ind i stuen ”Hej Theodor jeg glemte jo helt at komme med din varme kakao. Så her er den med ekstra Flødeskum, så den er ekstra god” siger hun og kommer over til stuebordet, hvor hun sætter den ned ”Tak Camilla” siger jeg ”Det var så lidt Theodor, jeg går tilbage i køkkenet og forbereder dagens frokost” siger hun og går ud imod køkkenet igen, jeg kan mærke at jeg skal tisse igen, så jeg lader det løbe ud i bleen og tager en tår af den varme kakao, jeg får noget flødeskum på næsen, så jeg tager en serviet og tørrer det af igen, inden jeg forsætter med at spille; da jeg har siddet og spillet i lang tid, begynder jeg at kunne mærke, at det vil være rart med en pause, så derfor sætter jeg spillet på pause og rejser mig op fra sofaen, mine fødder bevæger sig ud ad stuen og ud imod gangen, hvor jeg møder Ea som er på vej op ad trappen med sin datter og har en pusletaske over skulderen, ”Hejsa Theodor, Malene vågnede fra sin lur og trængte til at blive skiftet, så jeg fik lov til at låne jeres puslebord ude på badeværelset” siger hun ”Okay det er lige derover” svarer jeg ”Vil du med ud og hjælpe mig med at skifte hendes ble Theodor?” Spørger Ea mig om ”Det kan jeg da godt hjælpe med, jeg har alligevel ikke noget at lave” siger jeg.

Vi følges ud på badeværelset og jeg lukker døren, hun sætter pusletasken fra sig på gulvet og lægger Malene ned på puslepuden, hun begynder at tage hendes strømpebukser af og knapper efterfølgende hendes body op og den meget våde ble kommer til syne, ”Theodor gider du at åbne pusletasken og tage zinksalven, babypudderet og en ren ble op dernede fra og komme over med det?” spørger Ea ”Det kan jeg da godt gøre” svarer jeg og lyner tasken op, tager salven, pudderet, bleen og vådservietterne, og går over med det. Jeg lægger tingene på bordet og hun åbner bleen ”Det var vist godt vi får skiftet bleen nu, for den kunne nok snart ikke holde til mere” siger hun og åbner vådservietterne og begynder at rengøre Malene, hun får fjernet den brugte ble, og lagt den ved siden af og placerer de brugte vådservietter ovenpå den brugte ble, efterhånden som de bliver brugt. Da hun er færdig spørger hun mig, om jeg vil smide den brugte ble i skraldespanden, imens hun giver den nye på, jeg tager den brugte ble op fra puslebordet, uden at sige noget, folder den sammen og smider den ud i skraldespanden, Ea smiler og får lagt den nye ble ind under Malene. Da jeg kommer tilbage ser jeg at hun har taget salven op fra bordet og smører nu lidt af det på i bleområdet ”Så får vi ikke en rød numse” siger hun og begynder at tale baby sprog til Malene, som straks begynder at grine, jeg går lidt tættere på og rækker min hånd over til Malene og lægger den på hendes mave og begynder at nusse hende, Malene tager sin babyhånd ned og tager fat i min lillefinger og holder fast ”Der er vidst en der kan lide dig” siger Ea, imens hun rækker mig salven tilbage og begynder at drysse en masse baby pudder ud over Malenes bleområde, derefter giver hun mig også pudderet tilbage, inden hun tager fat i bleens forside, og folder den op så den sidder rigtigt, hun finder “tapen” i venstre side, åbner den og sætter den fast på fronten af bleen, herefter tager hun højre “tape” og gør det samme så begge nu er sat fast på forsiden, hun tjekker at velcroen sidder ordentligt på bleen og hun tager efterfølgende sine pegefingre og sikrer at lækagebeskyttelsen sidder som den skal. "Det er smart med velcroen, så bleen kan lukkes igen, og ikke går til spilde” tænker jeg og skal lige til at sige det højt.

”Så er vi færdige med bleskiftet” siger hun og knapper bodyen igen, og giver hende strømpebukserne på igen og tager Malene op på armen, ”Theodor mange tak for hjælpen” siger hun og tager pusletasken op på skulderen igen ”Det var da så lidt” svarer jeg idet hun går ud ad døren og går ud af badeværelset, og tilbage ned ad trappen så hun kan komme ud af døren til barnevognen, jeg skal lige til at gå ud fra badeværelset selv, da jeg opdager at jeg stadig har salven og pudderet i hænderne, og ikke fik lagt dem på plads i tasken. I stedet for at gå ud efter Ea, tænker jeg at det da bare kan blive stående på bordet, så de er klar til næste gang, Malene skal sikkert skiftes alligevel inden de skal hjem…

Fortsæt til Kapitel 9

14 Synes om

Hele ventetiden værd

5 Synes om

Rigtig god fortsættelse.

4 Synes om

Sikke en fantastisk fortsættelse, rigtig spændende og godt fortalt😀

5 Synes om

Glædelig første december :santa: :mrs_claus: :christmas_tree: :tada: :gift:
Her er en lille opdatering på Theodors Historie, Jeg har fået et nyt arbejde &
det betyder desværre at jeg har mindre tid til at skrive på historien, men bare
rolig, der bliver stadig skrevet på den. Når tiden er der og jeg ikke er alt for
smadderet fra arbejdet af,

I ønskes en rigtig glædelig første december
Fra mig af :smiley:

10 Synes om

Jeg må sige det er en super god historie jeg kan se rigtig mange ting i mig selv for dengang jeg var på institution og fik mit første oplevelse med bleer da jeg ca var 8 år gammel og boede der i fem år

5 Synes om

Venter stadig
Savner historien

4 Synes om

En lille opdatering fra forfatteren :smiley:

Kapitlet er næsten færdig, Men på grund af skole og andre ting, så har jeg ikke så meget tid
til at skrive videre. Men Theodor er snart tilbage

2630Diaperlover :baby_bottle: :baby_symbol: :baby:

6 Synes om