Tema ugen

Glæder mig til næste del, lastfan, kan næsten ikke vente.

Venlig hilsen
Regntøj

Hej Regntøj! Du skal ikke vente længere, næste afsnit kommer nu.

Vi er nu nået til middag, og har middagspause, der bliver uddelt sandwich til alle. Mette kikker igen til Jonas’ ble, som stadig er ren og pæn, det irriterer hende nu lidt, hun havde sådan glædet sig til at skulle skifte ham. Hun beslutter at Jonas, da han ikke vil noget, skal holdes frem, ligesom man gør med små børn, hvor man tager dem under lårene og holder dem nærmest i hugsiddende for at få dem til at tisse eller lave, det har ofte en gunstig virkning at få luft til numsen. Men hun kan jo ikke løfte ham alene, så hun får hjælp af 2 piger. De tager Jonas med ind på ”pigernes WC”, for det gør jo ikke noget at en” lille dreng” ser piger på WC, Jonas, som jo er 14 år, ser da også et par piger der sidder på hug rundt omkring, åh ja, nu skal piger jo sidde til begge dele. Han går beredvilligt med til det pigerne finder på, det er nu lidt spændende, pigerne trækker buksene ned og tager den endnu rene ble af, så en pige ved hver lår, Mette støder til bagsiden på knæene og vupti, sidder han klar og får besked på at få tisset og skidt, for de slipper ikke Jonas før han har gjort det. Men efter 20 minutter er de total udmattede af at holde mig i den stilling. Jonas kunne stadig ikke noget som helst, prøvede sikkert slet ikke på det, han havde jo gjort det hele om formiddagen . De opgiver kampen og Jonas får bleen på igen og bukserne på plads. Godt drengene hjalp ham med at få tisset og lavet lort.
Nu er dagen gået og de skal hjem, den der fik mest ud af dagen var Jonas. Han snød Mette fra at skifte ham.

1 Synes om

Fedt at Jonas godt kan give igen, og at der er nogle der holder med ham. Det kunne næsten udvikle sig til en kamp mellem piger og drenge, med Jonas og Mette som ledere.

Venlig hilsen
Regntøj

1 Synes om

Næste dag, da eleverne møder i skolen, skal den, der skal sørge for at skifte Jonas udpeges, det bliver Camilla, hun skal nu holde øje med Jonas hele dagen og skifte en eventuel våd eller snavset ble. Mette har nu ikke glemt hendes fiasko, så hun barsler med en hævn. Hun aftaler med Camilla at hun skal på en eller anden måde presse en stikpille med et afføringsmiddel op i numsen på Jonas. Camilla siger til Jonas, at hun lige skal rette lidt på bleen, hun får derved held til at få stikpillen op. Jonas undrer sig over den kolde genstand der kom op i numsen, og beder om at få skiftet ble. Fint, Camilla er klar, yes, nu har jeg ham;de er allerede på vej ind på pigernes toilet, men en af de piger der sad og tissede i går, da Jonas blev holdt frem, forbyder at en dreng på 14 år kommer ind på pigernes toilet, så Camilla må spørge drengene om hun må komme ned på deres toilet, svaret er prompte nej, der er drenge på WC, så det er udelukket. Imens Camille og drengene forhandler smutter Jonas ind på drengenes toilet, for det haster. Stikpillen har gjort sin virkning Han skynder sig at hive bukser og underbukser ned og når også lige at få bleen af, ned på hug, pyyyh, han når det, mens vandtynd afføring strømmer ud af ham, som en af drengene siger, han tror Jonas tissede, så tynd er det .Det er et stærkt afføringsmiddel Jonas har fået i numsen, han bliver ved med at skide i næsten 5 minutter, Nu holder det endeligt op, Jonas har aldrig følt en sådan lettelse .en af drengene henter toiletrullen til Jonas, der skal adskillige meter til før numsen er ren. På med bleen igen og op med bukserne. Lige da han træder ud af skoven, står både Camilla og Mette klar til at modtage ham. Jonas, du må ha skidt i bukserne kom lad os se, Jonas hjælper selv til ved at hive bukserne så meget ned at de kan undersøge bleen, men der er absolut ingen lort deri, de spørger efter hvad han så lavede inde i skoven, ingenting, siger Jonas , pigerne spørger nu samtlige de drenge de så var i skoven for at høre om Jonas har skidt derinde, men alle benægter, den ene, som hjalp Jonas i går, siger at Jonas skulle hjælpe ham med at stå foran, mens han sad og sked, for han var lidt genert og havde mavepine og lavede tyndskid. Læreren kom nu til for at høre hvad de har gang i, i stedet for at holde sig til ugens tema. De fulgte alle sammen med i undervisningen.
Jonas narrede igen pigerne.

1 Synes om

Denne historie bliver bare bedre og bedre. Godt, fortsæt endelig.

Venlig hilsen
Regntøj

Hmm syntes t Regntøj og lastfan der har overtaget den her historie. Altså enten skal denne historie flyttes til Never ending story eller også skal Marcus selv skrive. Well ikke min historie så er ligeglad. Ved bare ingen skal skrive i min historie. Den skriver jeg selv.

2 Synes om

Ja, jeg indrømmer blankt at jeg nok er gået rigeligt ind i denne historie, så undskyld til Marcus .Lad høre fra dig, hvis du selv ønsker at fortsætte, jeg stiller mig naturligvis til rådighed, hvis du ønsker det.

Det er helt fint for mig… Er selv meget presset med et skoleskuespil så det er helt okay men ellers tak for tanken

1 Synes om

Med stor tak til Marcus med tilladelse til at fortsætte historien.

En ny dag oprinder i skoven, hvor klassen har tema uge ,skal det lykkes for en af pigerne at få lov til at skifte Jonas’ ble, vi får se.

Jonas mødes straks med drengende ,som lige har hørt at pigerne aftaler med en lærer om at holde øje med Jomas, det er lidt mistænkeligt at han ikke skal have skiftet ble. Læren skal også kikke ned på drengenes toilet jævnligt. Men nu skal alle lærerne mødes til en briefing om dagens tema.
Imens mødes drengene med Jonas ”på toilettet”, nu har de i 20 minutter til at få Jonas til at skide. Det har en af drengende råd for. Jonas skal trække bukserne ned og den endnu ubrugte ble tages af. Jonas får et lavement med afføringsmiddel sprøjtet op i enden. Det er koldt, synes Jonas, det er også 250 ml, der bliver tømt. men om få minutter er du af med det igen.
Jonas får besked på at indtage skovskidderstillingen , for inden for 5 minutter vil han komme til at skide en hel del. Der går faktisk kun 3 minutter så lyder der en ordentlig prut og ud kommer en vandtynd afføring og der kommer meget, bagefter efter en grundig aftørring får han bleen og bukserne på igen. Lærerne er lige blevet færdige med briefingen, en pige bliver udpeget til at skifte Jonas ble, det bliver Margrethe i dag, en lærer, Leif skal holde øje med Jonas. En af drengene kommer i tanke om at Jonas’ tynde afføring ikke er blevet dækket til, han snupper toiletrullen skynder sig ind til stedet. Læreren Leif vil lige inspicere drengenes toilet, drengen trækker bukserne ned og sætter sig på hug over Jonas’ afføring, pu ha,du har da vist tynd mave i dag, siger Leif, det giver drengen ham ret i og ser ret så forpint ud i ansigtet. Leif vil ikke forstyrre længere, men slutter med at sige til drengen at han må dække det hele til bagefter.
Jonas er nu til syn ved Margrethe, og der som ventet ikke noget, Margrethe tegner et mærke på bleen for at sikre sig at den ikke bliver udskiftet i løbet af dagen, for man ved jo aldrig.
Ved middagstid er der igen blesyn og Jonas har stadig den samme tørre og rene ble på.
Ved afslutningen af dagen må Margrethe også konstatere at hun heller ikke fik lov til at skifte ble,øv-øv.
Endnu en dag hvor Jonas ved drengenes hjælp vandt slaget over de skuffede piger, de ligner nogle som lige har tabt EM i håndbold.

1 Synes om

God historie. Kommer der mere?