Tema ugen

tema ugen
undskylder for ingen . eller ,

intro: jonas er 14 år og går 8 klasse han og er lav af sin alder han elsker at spille fodbold og i næste uge skal du ha tema uge med klassen.

kapitel 1:
jonas vågner op som alle andre dage det er mandag og de skal ha temauge han står op og tager tøj på og går nedenunder hvor hans mor står klar med morgenmad(havregryn) når han er færdig cykler han i skole han glæder sig til at se hvad de skal ha i tema ugen da han kommer der hen står hans bedste ven mathias og venter på ham de går ind i klassen og et par minutter efter ringer det ind jonas skal rigtig meget tisse men han kan ikke fordi de er ved at ha noget vigtigt om hvad de skal og til sidst bliver han nødt til at gi slip han mærke varmen sprede sig og ser at nogen af hans kammerater griner af ham så kommer læren hen og siger at de lige kan ordne det inde i “rummet” rummet var et værelse hvor ingen elev har været inde

kapitel 2: forvandlingen til baby
de går ind i “rummet” og jonas ser at der er en tremmeseng i det ene hjørne og over i det andet hjørne står der et puslebord læren sig at jonas skal lægge sig over og han gør som der bliver sagt lidt efter kommer hun med en ble

vil gerne høre hvordan starten er

1 Synes om

jeg syntes den er rigtig god og vil rigtig gerne høre mere :slight_smile:

Syntes også den lyder god… Glæder mig til at høre mere!! :stuck_out_tongue:

rigtig god starglæder mig til at høre mere :laugh:

Syntes det lyder som en historie jeg godt ville behandles som i mine ører. Så rigtig godt. ENDELIG fortsæt :-).

1 Synes om

han bliver sur og siger at han ikke er en lille dreng! men han skal ha den på han bliver bedt om at løfte numsen op og gør som der bliver sagt hun ligger en ble op under ham og i farten putter hun 2 stikpiller op i numsen på ham hun taper de to sidder sammen hun tar en lyserød sparkedragt og et par gummibukser han får gummibukserne på og får den låsbare sparkedragt på han bliver beordred til at gå ind i klassen og han bliver rigtig bange hvad vil de andre ikke sige :ohmy: da han kommer ind i klassen begynder alle at grine men læren siger at de skal tie stille og jonas kommer over i et hjørne på et blødt tæppe og får at vide at hvis han siger det til hans mor og far vil det ikke hjælpe fordi han har fået to stikpiller og om et par timer skider han og så vil han også få ble på derhjemme

kapitel 2:
jonas kommer hjem

1 Synes om

skriv endelig mere. Det en rigtig god historie. Glæder mig til fortsættelsen :slight_smile:

1 Synes om

Din historie er brager så god :laugh: :woohoo:

2 Synes om

Forsæt endelig!!!

er meget presset med lektier fra skolen og en skuespil men jeg skal nok finde på en fortsættelse når jeg har tid… alle andre er også velkommen til at lave en fortsættelse :woohoo:

Hej.

Vil lige prøve kræfter med en fortsættelse:

Jonas sidder i hjørnet og betragter de andre mens de sidder helt normalt på deres egne stole, med blikket rettet mod tavlen. Men alligevel er der nogen, der ikke kan dy sig for at tage et kig på klassens nye baby. De griner af og til lidt af ham, og kommer med lavmælte kommentarer om, at der “vist er en der er gået i barndommen igen.”

Jonas begynder så småt at kunne mærke effekten af de to stikpiller. Han krummer mavemusklerne sammen i et forsøg på at undgå det uundgåelige, dog uden held. Med en fæl og alt for høj pruttelud, sendes kaskader af lort ud af hans numse, og snart er bleen han havde på godt fyldt op. Jonas’ kinder blussede op, og han var snart rød i hele hovedet. Klassekammeraternes og lærerens blik vendtes mod den pinligt berørte Jonas, der ikke kunne gøre andet end at kigge ned, og håbe på, at bleen har holdt det meste indenbors.

Håber i kan lide den, og fortsæt endelig blebrugeren marcus, det er en virkeligt god historie du har gang i.

Venlig hilsen
Regntøj

1 Synes om

tak for alle kommentarene… jeg tror også jeg vil lave lidt videre.

læreren kom og tog mig op og tog mig hen i det “hemmelige” rum
hvor jeg blev skiftet, dagen i skolen gik med et frikvarter og en tår i bleen:) da jeg bliver hentet snakker min mor med læreren og jeg kan se at min mor får en taske med noget hemmeligt i :smiley: vi kommer hjem og mor siger at hun har
fået at vide Jonas har haft ble på og har brug for det. Jonas bliver helt “paf” og siger at det kan da ikke passe og råber hans mor lige op i ansigtet hun bliver helt vildt sur og råber ham lige tilbage i ansigtet så bærer hun ham op og gir ham en ren ble på… med nogen smæk ind imellem :blush: og så bliver han lagt direkte i seng!!!

det var lige en lille smule skal nok skrive igen imorgen eller på lørdag :woohoo:

blehilsner marcus

1 Synes om

Undskyld Marcus!

Håber ikke det gør noget at jeg også skriver lidt på dit spændende indslag.

Næste morgen vågner jeg tidligt og opdager til min store lettelse at bleen er tør.Det er også det første mor spørger om.
Jeg spørger om ikke jeg må gå i skole uden ble på, mor siger strengt, lad os prøve, men ikke noget med at komme hjem med beskidte underbukser.
Vel tilbage i skolen, hvor de andre drillepinde skal undersøge om jeg har ble på,jeg hiver straks bukserne ned så det ved selvsyn kan se, at jeg kun har underbukser på. Læreren bliver sur og siger at det ikke er stip tease vil vil have.
Vi skal have temauge om natures kredsløb, så vi skal selvfølgelig ud i naturen hele dagen. Læreren gør mig opmærksom på at jeg bare skal sige til, hvis jeg skal tisse eller lave, så får jeg en ble på.

Så synes jeg at vi skal lade en anden fortsætte historien.
Skal Jonas tisse eller lave?

1 Synes om

det er helt okay i skriver bare :smiley:

nå men Jonas og de andre fra klassen går ude i noget sumpet græs og Jonas sidder fast i det men de andre går videre og ligepludselig får han en enorm krampe og med et ryger det ud og han begynder at græde så hører læreren ham og kommer løbende og skælder ham ud men trøster ham også lidt.

nu er det spørgsmålet om Jonas skal blive ved med bare at have ble på eller skal blive til en meget lille baby og det der hører med til :woohoo:

1 Synes om

skal blive til en meget lille baby

Jeg er sådan lidt til begge så jeg ved det ikke

Jeg synes også han skal blive til en lille baby igen.

Venlig hilsen
Regntøj

1 Synes om

En ny dag truer .Klassen skal igen i skoven for at komme videre i tema ugen. Jonas bliver nu kaldt op til læreren som fortæller at vi skal i skoven, men først skal vi have lagt en ble på Jonas, det har jeg tænkt at det skal i gøre på skift, for det varer jo ikke mange år før i selv får børn og skal lægge ble på. Han skubber 2 borde sammen og beder Jonas lægge sig derpå. Hvem melder sig først, da ingen synes at have meget lyst udpeger læreren en. Det bliver Ruth, de andre placerer sig rundt om bordet og Ruth tager lidt famlende Jonas’ bukser af, også underbukser. Jonas begynder at græde mest fordi han er genert ved at hele klassen skal se på at han ligger halvnøgen her. Rolig, siger læreren, babyer er ikke blufærdige, så det skal du heller ikke være. Jonas får en kæmpe sut i munden, som får ham til at holde op med at græde. Ruth begynder at lægge bleen på ham, lærerren må hjælpe til, endelig færdig og Jonas får underbukserne på igen, godt du har taget boxer-shorts modellen på i dag, så er der god plads til bleen. Han får bukser på, så skal hele klassen ad sted. Udenfor står en trækvogn som pedellen har fundet frem og Jonas bliver sat i den, selvfølgelig med den store sut i munden, drengende skal på skift trække Jonas ud i skoven.
Hvad der sker derude på tema dagen , det får vi at se-----------

1 Synes om

Kum hurtigt med forsættelsen. Jeg kan næsten ikke vente!!

1 Synes om

Fortsættelse følger:

3 stærke drenge trækker trækvognen med Jonas, til at begynde med går det meget godt, men nu kommer vi ud på en smal markvej med 2 hjulspor, det er ret besværligt at manøvrere trækvognen igennem, endelig når vi skoven, hvor vi alle puster ud over anstrengelserne. Pigerne og drengene får noget at drikke og Jonas får en sutteflaske med saftevand. Nu skal pigerne finde ud af hvem der skal skifte Jonas, når han har lavet noget i bleen. Det blev Mette. Hun starter med at undersøge om jeg har noget i bleen, men det har jeg ikke.
Jeg får besked på at sige til Mette, når jeg har gjort et eller andet i bleen.
Læreren siger at når nogen skal på WC i skoven, skal pigerne gå derover i skoven og drengene skal gå derover.
Mens læreren begynder undervisningen om Livets Kredsløb, skal 2 af de drenge som trak Jonas ud i skoven på WC. De snupper en toiletrulle og spørger Jonas om han vil med derover. Det vil Jonas og drengene trækker trækvognen ind i skoven. Drengene trækker bukserne ned og sætter sig ned på hug og skider. Jonas skal faktisk også skide, drengene siger at det skal de nok hjælpe ham med. Lige så snart drengene er færdige og fået trukket bukserne op hjælper de Jonas med at trække bukserne ned og de tager forsigtigt bleen af, så Jonas kan skide på skovbunden. Jonas sætter sig på hug og skal faktisk skide temmelig meget , for han har holdt sig længe for at trække tiden ud med at blive skiftet af Mette, han får også tisset. Han bliver tørret grundigt og drengene sætter bleen på plads igen og bukserne på plads, så tilbage til de andre.
Mette, som jo ikke kunne følge Jonas på WC, styrter hen for at se om Jonas ble ikke snart skal skiftes, men det skal den jo ikke nu, hvor han har fået det hele ordnet, det ved Mette bare ikke.

1 Synes om