Sygeplejeskolen (M,F,F,F,F)

Skrevet af: Baby Wern - Oversat af Babybom
Udgivet den: 16.10.2003 22:10

Endnu en fin oversættelse fra BabyBom…

Sherlly og Sandra sad i computerrummet på deres universitet og arbejdede med deres hjemmeopgaver.
De var ved at printe deres lekture og notater ud for klassen så opgaverne kunne afleveres den næste dag.
Det var midt på eftermiddagen og de var næsten blevet færdige da printeren løb tør for papir.

Wern sad ved et af de andre skriveborde “Wern, printeren er tom for papir” Sagde Shelly, som stod henne ved printeren.
Wern rejste sig fra sin plads og gik ind i det tilstødende rum for at finde en ny pakke printerpapir som han åbnede og lagde i printerskuffen.
Mens han stod og ventede på at printeren skulle genoptage sit skrivejob tissede han en stor tår i sin ble.
Wern havde et par blå cowboyshorts og en hvid T shirts på.

Han stod helt stille og stirrede på printerens display med de røde tal mens den varme urin fyldte hans ble.
Shelly ventede og ca. et minut senere kom hendes sidste papirer.
Hun kiggede på ham og sagde tak efter en pause.
Wern gik tilbage til sin plads og satte sig i sin stol, han forsøgte at komme til at sidde lidt mere behageligt så han rigtig kunne nyde sin våde ble.

De to studenter forlod computerrummet og gik ind i fællesrummet.
Wern kom ind til dem.
"Wow " Sagde han “Jeg ville lige en runde ind til jer to”.
Han gik hen til drikkeautomaten og puttede mønter i.
“Jeg vil lige tage lidt at drikke før jeg går ud på badeværelset og skifter ble”. Hans ble var næsten gennemvædet nu efter flere gange tisseri.

Sandra kunne se at hans T shirts kant var kravlet op ved bukselindingen så man kunne se kanten af en ble inden under.
“Bruger du ble Wern?” Spurgte Sandra
Wern blev rød i hovedet han var meget flov og nu havde han en tåre i øjet .
Han stod bare helt målløs og stille.

Sandra kom hen til ham.
"Du skal da ikke være flov over det det er helt ok. " Sagde hun og gav ham et stort knus.
Shelly kom op og tog fat i det bageste af hans T shirt.
“Ja den ble er jo virkelig våd”. Sagde hun
Wern begyndte nu for alvor at græde så Sandra trøstede ham med endnu et knus, hvorefter de tre gik ned igennem hallen og ind i Sygepleje området hvor Sandra og Shellys klasse hørte til.

"Vi har store bleer herinde så vi kan godt skifte dig Ok Wern? Spurgte Shelly…
Wern nikkede.
Der var ikke andre fra klassen til stede i lokalet så Sandra låste døren, imens Shelly begyndte at tage bukserne af Wern.
Begge pigerne så på hans total gennemvædede ble.

“Åh min kære” Sagde Shelly. “Du for jo bleeksem hvis du sidder i sådan en våd ble”.
Begge pigerne begyndte i fællesskab at give ham ble på.
Wern lå nu hjælpeløs som en baby.
Da Wern’s ble var skiftet hjalp begge pigerne ham på benene igen.

“Så er du klar søde”. Sagde Sandra og krammede Wern. Shelly fulgte ham hen til vasken, hvor hun vaskede og tørrede hans ansigt så ingen skulle se hvor meget Wern havde grædt.
“Når du igen trænger til en tør numse skal du bare bede os om at skifte dig Ok”. Sagde Shelly.
Og Sandra nikkede bekræftende.

“Men det er ikke altid jeg har ble på” Sagde Wern.
“Får du medicin for det eller andre ting?” Spurgte Shelly.
“Neej jeg er- jeg kan bare godt li det her” Sagde Wern. Når jeg er hjemme og alene så forestiller jeg mig at være en baby.

“Åh hvor er det nuttet, men vi kan gøre dig til baby når du er på arbejde” Sagde Sandra.
“Jeg prøvede ellers at tage det på så diskret”. Sagde Wern.
“Selvfølgelig og aldrig mere, men vi vil være dine babysittere når du er på arbejde” Sagde Shelly.
“Og så resten af sygeplejeskerne i klassen” Sagde Sandra.

Wern sagde bedende “Ah nej vil i ikke godt lade være med at fortælle dem alle sammen om det?”
“Nej det er for sent, babyer har brug for at blive passet og du er blevet en rigtig baby” Sagde Sandra. “Vi vil sørge for at skifte dine bleer, giver dig rent tøj på og made dig med sutteflaske lige som en baby når du møder på arbejde, vi vil tjekke din ble og skifte dig i løbet af dagen og når du holder fyraften vil du igen blive madet og skiftet”.

Wern stod der og var ganske lamslået.
Sandra fulgte ham tilbage til computerrummet, nu sad han i en frisk og ren ble bag sit skrivebord som om ingen ting var hændt, han tænkte over sin nye tilværelse som han egentlig var rigtig godt tilfreds med.

Få timer senere kom Kathy en anden sygeplejestuderende og hentede ham
“Hey” Sagde hun og smilende og fortsatte uden at uden at sænke stemmen og så alle andre i nærheden kunne høre det “Skal du med ned og skiftes?”
Wern svarede " ja jeg har brug for det før jeg skal hjem".

“Ok. Så kom med mig”. Sagde Kathy
Wern rejste sig fra skrivebordet, Kathy tog ham i hånden og fulgte ham ned til sygepleje klasseværelset.
Dette lokale var aldrig låst fordi der altid personer tilstede.
Liggene på en hospitalsseng, som også blev brugt i undervisningen, fik Wern skiftet sin ble af Kathy under hele forløbet talte hun babysprog til ham.

“Har baby en våd numse?” Spurgte hun.
Wern blev rød i hovedet.
Kathy gjorde ble skiftet færdigt.
Før Wern var parat til at stå op af sengen lagde hun sin hånd på hans brystkasse og bad ham om at blive liggene.

Hun gik over til et bord i nærheden og lavede en sutteflaske til ham.
Hun puttede sutteflasken i hans mund og lod ham sutte i sig mens hun holdt flasken som om han var en rigtig baby.
Da flasken var tom hjalp Kathy Wern op og fulgte ham ned til computerrummet få at lukke det af.

Så blev han fulgt ud til parkeringspladsen og hen til sin bil som Wern steg ind i.
Kathy lænede sig ind mod fordøren og sagde "Jeg syn`s du er en sød lille baby og vi elsker at passe dig.
Wern afslutede med at bekendtgøre for Kathy at han i virkeligheden ikke kunne lide tilværelsen
Hun gav ham blot et stort smil som svar.
Wern kørte hjem og gik i seng.

Han stod op næste morgen og kørte på arbejde, men han gik ikke direkte ned i computerrummet.
Cindy endnu en sygeplejeelev ventede på ham ved indgangen.
“Hej Wern”. Sagde hun. “Du skal gå med mig og få skiftet ble og blive klædt om til dit nye arbejdstøj”.
Wern fulgte med Cindy op til sygeplejeskernes klasseværelse.

Da de kom ind i lokalet, sad der mindst tyve sygeplejeelever og deres lærer, som alle vidste hvad der var sket med Wern.
Undervisningen blev afbrudt og læreren bad hele klassen om at hjælpe til med at få Wern skiftet, klædt om, madet for til sidst at følge ham ned i computerrummet.
Det blev Shelly og Kim der fulgte ham ned.

De fortalte hans chef hvad der var sket med Wern, de forklarede det hele lige fra begyndelsen, til hende.
Hans chef lod dem fortsætte på samme måde.
Deres lærer ville gerne bruge Wern til demonstration af pleje af en patient som eksempel.

Få timer efter kom Wern`s chef forbi og hun drillede ham fordi han var i babytøj.
Wern blev populær blandt de studerende, han måtte til alle tider rejse sig fra sit eget skrivebord få at hjælpe dem med deres computer problemer og som tak fik han et smil og et kærligt klap i hans tykke blenumse.

Ved frokosttid kom der to sygepleje elever og madede ham oppe i kantinen for øjnene af flere hundrede kolleger.
Derefter blev han skiftet og fulgt tilbage til sit arbejde.

Efter nogle få dage var Wern blevet så vant til de daglige rutiner og han var meget selvoptaget.
Der var en student som var mor, hun var lige begyndt at amme sit eget barn.
Hun havde rigeligt med mælk i sine bryster så hun tilbød at amme Wern nogle få timer om dagen.
Han elskede det.

Efter et par uger hvor Wern havde været helt den lille, vendte han igen tilbage iført normalt tøj, men han gik fortsat med ble når han var på arbejde.
Forskellige sygeplejestuderende kom og kuntrolerede hans bleer og sørgede for at han intet manglede.

Werns søde chef som var en kvinde omkring i fyrrende skiftede ham to gange inde på sit kontor en forårs dag hvor ingen af de sygepleje studerende var tilstede i huset på grund af en forårs pause.
Wern forelskede sig en dag i en af de sygeplejestuderende som havde passet ham.
De blev gift og hun fik et job på det lokale sygehus.

Når de begge havde fri fik Wern lov til at være hendes lille baby.
Det endte med at hans kone bragte Wern med på sit arbejde for at vise ham frem for sine kolleger.
Det endte også med, at hun var nødsaget til at have ham med sig på arbejde, hver dag og der var han altid placeret i et af de andre rum på hospitalet, mens hans kone arbejdede.
Så kom andre af hendes kolleger og venner og skiftede Werns bleer når hans kone havde travlt.
Wern og hans sygeplejeske mommy levede lykkeligt til deres dages ende.

Slut.

2 Synes om