Skituren - jeg fik en babysitter (M,F)

Skrevet af: Fluffi DK
Udgivet den: 22.07.2001 21:45

Jeg var ikke kommet af sted på skiferie de sidste par år, da min økonomi ikke havde været den bedste, men nu havde jeg endelig fået taget mig sammen til at spare op, så der var blevet råd til en lille forlænget weekend i Norge.

Jeg var allerede begyndt at glæde mig til at komme af sted, selvom der var to måneder til jeg skulle af sted. Jeg havde undersøgt om der ikke var nogle af mine venner der ville med, men ingen syntes de havde råd, så jeg mente at jeg kunne tage af sted alene, og så se om jeg kunne finde nye bekendtskaber på turen. Jeg var dog lidt bange for om jeg kom til at dele kahyt med andre, for på det sidste, havde jeg haft et lille problem med at jeg var kommet til at tisse i sengen om natten.

Jeg havde været vådligger til jeg blev 13 år, så det var en følelse jeg kendte, da jeg begyndte at vågne op i en lille sø. Jeg havde snakket med min læge om problemet, og han havde givet mig nogle bleer, som jeg skulle bruge, til problemet gik over. Jeg fik dog hurtigt brugt de par bleer, som han havde givet mig, så jeg måtte selv købe mig nogle flere. Jeg var dødgenert, men fik langt om længe taget mig sammen til at købe en kasse. Jeg troede at jeg kunne købe en 10-20 stykker, men de lå i en kasse med 2x42 stk. Så jeg havde bleer nok til det næste lange stykke tid.

Alt gik dog som min læge havde sagt; det gik over. Jeg var imidlertidig begyndt at kunne lide at sove med ble på, så da tiden kom til at jeg skulle pakke min kuffert til turen, lagde jeg to bleer med, for en sikkerheds skyld. Vel ankommet til færgen, blev jeg mødt af en høj stuepige, der bad om at se mit rejsebevis. Hun kiggede lidt på det, og sagde så til mig, at min kahyt var i uorden, men at jeg ville få tilbudt en større kahyt i stedet for, som normalt var beregnet til kørestolsbrugere. Det havde jeg naturligvis ikke noget imod, da jeg havde en del ski udstyr med. Jeg fandt min kahyt, og pakkede mit tøj ud, inden jeg gik op i restauranten for at spise aftensmad.

Efter maden fik jeg et par drinks i baren, hvor jeg efterhånden blev lidt træt, og sad og hang mere og mere ind over baren. Pludselig mærkede jeg en hånd på min skulder: ”du må da vidst hellere gå til køjs” – lød en kvindestemme bag mig. Det var den høje stuepige, der havde siddet og holdt lidt øje med mig hele aftenen. Jeg gav hende ret, og spurgte samtidig hvordan man kom op om morgenen på sådan et skib? ”Jeg kan da komme og banke på din dør klokken 7.30” –tilbød hun. ”Jeg ved jo hvor du bor”. Jeg takkede for tilbudet og gik ned i min kahyt for at sove.

Kahytten var stor og indrettet med moderne bekvemligheder for handicappede. Sengen var med tremmegitter, så man ikke kunne falde ud. Overfor stod et kæmpe puslebord, med vask ved siden af. Midt i rummet stod der noget, der mest af alt, lignede en hoppegynge i king size. Jeg gættede på, at det var til at hejse den handicappede op af sengen, og over på puslebordet. Jeg satte mig på kanten af puslebordet, og tog mit tøj af. Jeg var så træt, at jeg glemte alt om at tage ble på. Jeg ville bare sove, sove og sov…….

Pludselig vågnede jeg op, ved at der blev sat en nøgle i låsen til min kahyt. Jeg lod som om jeg sov videre. Ind kom stuepigen fra dagen før. Så er klokken 7.35, sagde hun højt, mens hun rev dynen af mig. Nej, du har jo tisset i sengen, udbrød hun, og jeg måtte jo give hende ret. I nattens løb var jeg kommet til at tisse i sengen, uden at jeg havde opdaget det. Nu var der en stor mørk plet midt på lagnet, ligesom mine underbukser var gennemblødte. Så var det da godt at du fik denne kahyt, grinede stuepigen. Vent her et øjeblik, sagde hun, og løb ned af gangen.

Et øjeblik efter var hun tilbage med en lille stak bleer i stor størrelse. Jeg må vidst hellere lige hjælpe sådan en lille baby som dig, sagde hun, mens hun fik gang i hoppegyngen. Med et snuptag, fik hun mine ben ind i seletøjet, og hejst mig op på puslebordet. Jeg nød hendes kærlige behandling, og legede med på legen. Læg du dig ned her på puslebordet, så får du en tør ble på, så vi ikke får flere uheld, sagde hun til mig.

Jeg lagde mig ned, og hun trak mine våde underbukser af. Puha, hvor har du tisset meget, sagde hun, imens hun åbnede en skuffe med diverse babyartikler. Så tog hun en engangsklud, og vred op i en balje med vand tilsat babysæbe. Nu kommer du til at dufte rigtigt godt, sagde hun, imens hun vaskede min bare numse, og omkring tissemanden. Derefter tog hun en pudder dåse, som hun pudrede mig godt med. Nu kan du da ikke tisse i dit tøj mere, sagde hun.

Så åbnede hun min taske og fandt noget tøj frem, som hun gav mig uden på bleen. Da jeg til sidst var klædt helt på, sagde hun at vi skulle op og have noget at spise. Jeg svarede at det var en god ide, men om jeg ikke skulle tage bleen af inden vi gik op. Hun forlangte at jeg beholdt bleen på, da hun ellers ville fortælle alle på skibet at jeg brugte ble. Hun havde nemlig set de to bleer jeg havde i tasken. Man kunne godt se at jeg havde ble på, da vi gik op i restauranten, og det knitrede også lidt når jeg gik.

Jeg forsøgte at lade som ingenting, men jeg var sikker lidt rød i hovedet. Vi satte os sammen, og hun fortalte at hun havde fri resten af weekenden, så hun rigtig kunne tage sig af mig. Hun fortalte mig at hun ville behandle mig som en baby hele weekenden, og at det var hende der bestemte hvornår jeg skulle på toilettet, og hvornår jeg skulle have ble på. Hvis jeg ikke adlød hendes ordre, ville hun annoncere i skibets højtaler, at jeg brugte bleer og tissede i sengen.

Da vi var færdige med at spise, gik vi ned mod kahytten igen. Jeg sagde at jeg trængte til at komme på toilettet, men hun forklarede at der ikke var tid, da vi snart var i havn. Jeg måtte jo bare bruge min ble sagde hun. Jeg forsøgte at holde mig. Vi fik pakket vores skiudstyr, og gik fra borde. På vej ned til bussen kunne jeg ikke længere holde mig, så jeg tissede langsomt i bleen. Det var dejligt varmt til at starte med, men efter en lille time i bussen, begyndte det at føles klamt. Jeg viskede til stuepigen, at jeg trængte til at blive skiftet, men hun svarede at jeg måtte vente til vi nåede frem.

Langt om længe kom vi frem til skisportsstedet, og vi fandt et cafeteria, hvor jeg kunne blive skiftet. Vi fandt et handicaptoilet, hvor vi gik ind. Jeg lagde mig op på puslebordet, og stuepigen trak mine bukser ned. Puha, hvor du lugter din lille gris, sagde hun, mens hun tog den våde ble af. Den var meget tung, efter at jeg havde tisset i den. Vi må vidst hellere give dig to bleer på, så du ikke tisser igennem, sagde stuepigen, og pudrede min numse. De to bleer var meget tydelige at se udenpå skitøjet, og jeg havde svært ved at samle benene, når jeg stod på ski.

Hele dagen stod vi på ski sammen, og med jævne mellemrum tjekkede hun, om jeg trængte til at blive skiftet. Jeg tissede dog ikke i bleen før vi skulle hjem, så jeg måtte sidde hele turen tilbage i bussen med våd ble.

Tilbage på færgen blev jeg skiftet i kahytten, hvorefter vi gik op og legede i et rum med en masse kugler. Jeg grinte så meget at jeg kom til at tisse i bleen, så da jeg kort tid efter skulle i seng, blev hun nødt til at skifte mig en gang til. Hun puttede mig i sengen, og ønskede mig en god nat.

Den nat tissede jeg ikke i bleen, og jeg kunne stolt vise hende en tør ble den efterfølgende morgen. Hun sagde at jeg åbenbart var blevet stor nok til at undvære bleerne, men sagde at hvis jeg nogensinde skulle få brug for hende igen, skulle jeg bare ringe. Med disse ord, sagde vi farvel til hinanden, og jeg rejste hjem.

SLUT PRUT FINALE

5 Synes om

Sikke en fantasi jeg havde for 20 år siden :wink:

2 Synes om

Håber der kommer et afsnit mere super god