Rasmus og Sille (M,F,M,F)

”Hej”, sagde Rasmus og gav Sille et kram.

”Det er hyggeligt at møde dig”, fortsatte han og smilede til hende.

”I lige måde”, sagde Sille og kiggede sig om efter et bord de kunne sidde ved.

De fandt hurtigt et bord og begyndte at snakke sammen.

Sille var en utrolig smuk pige med langt hår, faste bryster og ikke så høj. Rasmus gættede hende til at være lidt under 1,60m. Selv var han ret muskuløs bygget, et par tatoveringer på armen der var synlige, da han havde en hvid t-shirt på. Sille var let til at få til at grine og Rasmus benyttede enhver lejlighed til at charmere sig ind på hende. Hun havde et godt glimt i øjet. De snakkede om løst og fast og fik drukket et par kopper kaffe hver, i den smålune forårssol. Sille fortalte hvordan hun var kommet ind på musikkonservatoriet og hvordan hun var blevet headhuntet, til et stort orkester nede i Wien. Hun havde spillet adskillelige koncerter i udlandet – faktisk flere end hjemme i Danmark. Rasmus lyttede intenst til det hun fortalte og var flere gange virkelig forundret over, hvordan hun kunne have opnået så meget, på så kort tid. Hun måtte virkelig være dygtig.

”Hvad laver du så”, spurgte Sille interesseret. Nu har jeg jo snakket længe.

Rasmus rettede sig i stolen og syntes at de skulle gå videre og se om de ikke kunne finde noget at spise. Så skulle han nok fortælle om hvad han lavede.

Det var Sille med på og Rasmus bestilte regningen.

”Gud, hvor er du høj”, sagde Sille da de rejste sig og hun så op på Rasmus. Rasmus smilte til hende. ”Jeg er vel i nærheden af 2 meter, så rager da lidt op i menneskemængden”, sagde han tilbage og grinede.

Sille kiggede på hans arme. ”Træner du?”

Rasmus lo. ”Nej, det har jeg ikke brug for. Jeg får rigeligt trænet via mit arbejde. Kom, der ligger et godt spisested lige hernede. Der serverer de også en super lækker vin.”

”Er det Restaurant Havdyb du tænker på?” Spurgte hun og smilte.

”Ja, kender du den?”

”Nej, men jeg har hørt godt om den. Den skulle have noget af de bedste retter i København.” Sille smilede op til ham, mens de gik ned mod restauranten.

Da passerede en butik med musikinstrumenter, standsede Sille op og kiggede på de udstillede ting i vinduet. Rasmus var gået er par skidt videre og vendte tilbage til hende, for at få del i vindueskiggeriet.

”Har du set… noderne er fra Carl Nielsens originale noder til hans Symphony No. 6 - Oriental Festival March.” Sille næsten sukkede ved synet.

Rasmus kiggede ind på noderne. Han kunne da godt se de var gamle og der stod da også Carl Nielsen på dem, men helt i svime faldt han altså ikke over dem. ”Det kan jeg godt se”, sagde han. ”Samler du på antikke noder?”

Sille grinede. ”Ja, det er lidt skørt, det ved jeg godt. Jeg tror jeg vil kalde det, at jeg er fagramt. Super nørdet indenfor mit felt. Har du også noget du samler på?”

Rasmus grinede. ”Ikke sådan lige. Ikke fysiske ting som sådan, samler på oplevelser ude i naturen. At sidde ud til en svensk skovsø, hvor intet kan forstyrre en og bare sidde og nyde stilheden med en fiskestang. Det samler jeg på.”

Sille smilede og til ham. ”Det kan jeg godt forstå. Det er også virkelig smukt. Jeg har dog ikke prøvet det, men måske du kan vise mig det en gang.”

Der bredte sig et kæmpe smil i Rasmus’ ansigt. ”Ja, det vil jeg meget gerne.”

Sille tog Rasmus i hånden. ”Kom, lad os få noget at spise.”

Rasmus var ved at eksplodere indvendig af glæde. Hvilken pige Sille var. Ikke én ting, kunne han finde på hende, som han ikke syntes om. Måske var hun det han ville kalde perfekt. En ægte enhjørning.

Snakken fortsatte ned af gaden til de drejede ind på Restaurant Havdyb. De fik anvist et bord og snakken fortsatte hen over bordet. Rasmus kiggede flere gange på hende og tænkte at hende måtte han bare have hevet i havn.

Efter tjeneren modtog deres ordre fortsatte snakken ufortrødent, lige indtil at Rasmus måtte på toilettet for at tisse. Sille blev siddende imens.

Da Rasmus kom tilbage fortsatte snakken. ”Kan du ikke fortælle lidt om dit job. Vi har snakket om alt muligt og ikke været omkring hvad du laver”, sagde Sille og drak noget af den serverede vin.

”Jeg arbejder ude på en boreplatform”, sagde Rasmus og smilede til hende.

”Nååå, så det er derfor du ikke behøver at træne”, grinede Sille og kom til at stirre lidt på Rasmus’ arme igen.

Rasmus lagede godt mærke til det, men gjorde ikke noget væsen ud af det, men spændte alligevel lidt sin arm, så hans muskler blev endnu tydeligere end de allerede var.

Vinen forsvandt hurtigt fra flasken og Rasmus bestilte hurtigt en ny.

Sille kunne godt mærke at hun var blevet fuld, men tænkte hun hellere måtte gå på toilettet.

Sille undskyldte sig, rejste sig og tog sin taske med.

Rasmus kiggede efter hende. Hun var virkelige en flot pige. Hendes figur, bagfra var fuldstændig timegalsformet. Hendes stramme bluse, fik hendes bryster til at sidde ekstra perfekt. Hendes bukser sad tæt på hendes krop og hendes numse. Han studsede lidt over at hendes numses proportioner, virkede lidt større end den burde. Og bukserne manglede da også formen for hendes balder. Rasmus tænkte at han måtte have kigget forkert og tænkte at det måske var vinen som gjorde ham lidt ør. Han sad jo også over for den nok mest lækre kvinde han havde mødt til dato.

Der gik lidt tid, så kom Sille tilbage. Han kiggede igen på hendes bukser, men kunne ikke rigtig se om bukserne virkelig sad mærkeligt på hende, da hun kom direkte hen imod ham. Dog var der en lille bule eller fold på bukserne foran. Mere nåede han ikke at se, inden hun atter havde sat sig.

Snakken fortsatte lystigt, men Rasmus tænkte stadig over hvordan det kunne være hendes bukser sad som de gjorde.

Sille var kommet i et vældig godt humør og foreslog om de ikke skulle tage ud og drikke rigtige cocktails. Den var Rasmus med på, så han fik hurtigt bestilt regningen og betalt. Da han havde betalt, rejste de sig op og Sille vendte ryggen til for at tage sin jakke på.

Rasmus kiggede igen på hendes numse. Jo, den var godt nok. Numseformen på Silles bukser manglede. Han måtte hellere finde ud af hvordan det kunne være. Han tog sin jakke på og de forlod begge Restaurant Havdyb. De drejede til højre for at gå ned mod en cocktail bar som Sille kendte. Mens de gik, kiggede Rasmus flere gange ned på Silles numse, når han kunne komme til det. Det var ikke lige til. Hun var simpelthen for lav til at han kunne se noget. Og hendes jakke dækkede også for halvdelen af hendes numse. Så han tog en beslutning og gav hende en klap bag i. Sille blev meget stille med det samme og lidt stiv i kroppen. De standsede begge op midt på fortovet. Lyden af hånden der ramte hendes bukser gav ikke den velkendte hånd-på-numse-klaske-lyd. Den var noget mere afdæmpet. Rasmus vidste heller ikke lige hvad han forventede, men smilede til hende og lagde sit hoved lidt på skrå.

Sille kiggede på ham med store og lidt bange øjne. Lidt som hun ikke ønskede at denne aften skulle slutte nu.

Rasmus smilte til hende. ”Hvad er det du har på?” spurgte han og gik et skridt om bag hende for at se nærmere. Sille drejede sig om, så han ikke kunne se. Hun stod lidt på gaden og var for en kort stund lidt paf. Så tog hun mod til sig: ”Jeg har ble på”, sagde hun sagte og holdt vejret. Rasmus forsatte med at smile til hende. Der var ingen grund til at ødelægge den gode stemning, blot fordi hun havde en ble på. Men hvorfor havde hun dog det? ”Jamen det må du hellere fortælle mere om når vi kommer ind på baren” sagde han og smilede til hende.

Sille vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre, så hun stod lidt afventende. Ville aftenen nu være forbi? Hun syntes rigtig godt om ham, men hun var ikke helt klar over, hvad hans træk nu ville blive.

”Nu går vi ind på baren og bestiller et par drinks, så tager vi den derfra. Der er jo ikke sket noget ud over at jeg har opdaget din hemmelighed.” Rasmus smilte til hende. ”Har du stadig lyst til at drikke drinks?”

Sille vidste ikke rigtigt hvad hun ville. På den ene side, ville hun gerne forklare ham om bleen med det samme, men på den anden side ville hun ikke. Det hele var gået lidt stærkt. Men sket var sket og nu vidste han det. ”Selvfølgelig vil jeg det” sagde Sille. Hun tænkte at nu når han vidste at hun gik med ble, kunne hun også slappe mere af. Det havde dog ikke været planen, at han skulle opdage det i dag.

Snakken fortsatte ned af gaden, med nogle andre emner end Silles ble, dog i det lidt mindre muntre humør. De fandt hurtigt cocktailbaren og fandt en plads nede i det ene hjørne. Rasmus var hurtigt oppe og bestille to store cocktails til hver, da han tænkte at hun hellere måtte have noget at drikke. Og hendes fortælling kunne måske godt trække lidt ud.

Han kom ned til hende med cocktailene. Hun smilte til ham. Hun var godt klar over, at hun hellere måtte fortælle om hvorfor hun gik med ble.

”Skål”, sagde Rasmus og hævede glasset. Sille tog sit glas og ramte forsigtigt hans glas for at skåle.

”Hør”, sagde Rasmus. ”Jeg er lidt ligeglad med hvorfor du går med ble. Du er en skide sød pige og jeg vil meget gerne gå ud med dig en anden gang.”

De ord fik Sille til at slappe lidt mere af og hun tog mod til sig og begyndte. ”Jo, ser du”, begyndte hun. ”Det forholder sig sådan, at når jeg bliver fuld kan jeg ikke holde mig. Så enten løber det bare eller også får jeg en vanvittig hurtig tissetrang, som nogle gange gør utrolig ondt. Så det er lettere at tisse med det samme, for at slippe for smerterne.”

”Nå”, sagde Rasmus. ”Er det bare det?” Han smilte til hende og tænkte at det da var en helt fin årsag til at hun havde ble på.

Sille smilte til ham og så lidt ned i bordet. Det var lidt mærkeligt at sidde og fortælle en fremmed mand om sine bleer.

Rasmus tog igen sit glas og sagde skål. Sille kiggede op på ham. Han blinkede til hende. Hun blev et stort smil og tog hurtigt sit glas og skålede med ham. Tænk at han havde en sådan holdning. Overbærende. Forstående. Og så var han også ret flot. Sille kiggede på ham. Han havde et utroligt flot smil. Virkelig charmerende. Snakken fortsatte med andre emner end bleerne. Så det var ligesom nævnt og så kunne han jo tænkte lidt over det.

Der var nok gået en times tid og musikken var begyndt at blive skruet lidt op. Baren var begyndt at blive fyldt med andre glade mennesker, som stod og dansede ved bordene. Sille havde også lyst til at danse. Hun sad og rokkede med til musikken. Rasmus sad også og sang med nogle gange. Han kunne bestemt ikke synge, men Sille var ligeglad. Det var en fantastisk aften. Hun rejste sig op og begyndte at danse ved siden af bordet. Hun håbede lidt at Rasmus ville blive siddende, da han jo var et ret stort skur til at danse ved bordet. Hun dansede lidt på den ene side af bordet og dansede så hen til Rasmus. Der stod hun foran ham og dansede lidt inden hun strakte sig hen til ham, lukkede sine øjne og kyssede ham. Hun blev helt varm inden i. Hold op hvor kyssede han dejligt. Hun kyssede ham atter på munden. Han tog sine hænder ned på hendes hofter, mens hun dansede videre. De store cocktails havde fået hende til at smide lidt af sin tilbageholdenhed. Nu når han godt vidste, at hun havde ble på, kunne han jo bare mærke.

Rasmus tog sine hænde ned på hendes hofter. Hun var en super flot kvinde, der dansede foran ham. Umiddelbart kunne han ikke mærke nogen ble på hendes hofter, men han var meget nysgerrig på hvordan bleen føltes at røre ved. Sådan dansede hun et stykke tid foran ham. Hendes øjne smilte om kap med hendes mund. Hendes lange hår, havde næsten samme rytme som musikken i højtalerne. Resten af hendes krop var fuldstændig i takt med beatet. Sille lagde sine hænder ovenpå hans og løftede dem om på hendes numse. Han kunne nu tydeligt mærke at det ikke var hendes numse, hans hænder rørte gennem bukserne. Følelsen var mere fast. Han klappede hende blidt på numsen med den ene hånd og kiggede på hende med et smil. Hun kiggede på ham og gik helt ind til ham og lagde armene om ham. Rasmus trykkede Sille ind til sig stadig med sine hænder på hendes numse, men flyttede så hænderne op på hendes ryg for bedre at kunne kramme hende.

Sille slap stille og roligt Rasmus og dansede videre foran ham. Rasmus kiggede på hende og kunne igen ikke lade være med at smile. Hun vendte sig rundt flere gange under dansen og vrikkede med sin numse hen mod ham. Rasmus syntes det var fantastisk. Lidt spøjst at hun sådan ville vise ham sin ble-numse hele tiden. Han var lidt forundret over det. Måske var hun i virkeligheden meget afklaret over, at hun var nød til at gå med ble når hun skulle drikke. Hun skjulte det ikke længere for ham.

”Rasmus, for fanden”, lød en bekendt stemme. ”Hvad fanden laver du her?”

Rasmus drejede hovedet og så Adam stå lige ved siden af sig.

”Hvad fanden laver du her?” svarede Rasmus tilbage og rejste sig op. De gav hinanden et kram og Rasmus satte sig ned igen.

”Jamen det her er mit stamsted”, fortsatte Adam. ”Hvem er du med herinde?”

Rasmus vendte sig om Mod Sille der var stoppet med at danse. ”Hej, Sille.” sagde Sille og rakte hånden frem.

”Hej, Adam. Jeg er Rasmus’ gamle klassekammerat fra folkeskolen.” Han vendte sig om mod en kvinde bag sig. ”Det er Caroline.”

Sille og Rasmus gav begge hånd og hilste pænt.

”Kan vi ikke sidde hos jer? Der er så mange herinde”, sagde Adam.

Rasmus kiggede på Sille som nikkede svagt. Rasmus blinkede til hende. ”Jo, det kan i sagtens” sagde Rasmus.

”Så giver jeg lige en omgang”, sagde Adam og forsvandt.

Sille satte sig ind på sofarækken omme langs væggen og Rasmus fulgte efter. Caroline satte sig på en stol på den anden side af bordet. Snakken gik lystigt i gang for ingen kendte hinanden. Caroline viste sig at være Adams veninde, som han havde kendt i snart ti år. Snart var Adam tilbage med fire cocktails og ti shots.

Snakken gik og alle ved bordet hyggede sig. Sille så ofte op på Rasmus og Rasmus ned på Sille. Under samtalen lagde Rasmus sin store hånd på Silles lår. Sille smilede mens samtalen fortsatte.

De snakkede ikke om gamle dage, da det ikke ville være fair overfor pigerne, men om alt muligt andet. Snart forsvandt de fire cocktails sammen med de ti shots. Adam var hurtig oppe og hente nye cocktails og stemningen løftede sig til et niveau, hvor alle nu var i et fantastisk humør.

Sille var efterhånden noget fuld. Hun vidste godt, at hun måtte slappe lidt af med de drinks. Rasmus’ hånd mærkedes så tryg på hendes lår. Hun følte sig tryg ved siden af ham, selvom hun lige havde lært ham at kende. Hun lagde sine hænder ned på hans hånd. Adam snakkede noget om hvordan surdej bare var den mest fantastiske dej, til at bage boller med. Sille havde lige underholdt bordet med hvordan en klassisk koncert i Wien kan bruges til lyd på Disney film, mens Rasmus havde snakket om sin olieboreplatform. Sille smilede for sig selv. Tænk at så vidt forskellige mennesker, kunne underholde hinanden blot ved at snakke, om de ting de virkelig godt kan lide at lave. Hendes hænder løftede forsigtigt Rasmus’ hånd, mens hun spredte sine ben og førte den ind til sit skridt. Hun mærkede hvordan Rasmus registrerede hendes skridt i bukserne. Hun trykkede sin hånd ind på skridtet og sukkede svagt inde i sig selv. Så slap hun lidt hans hånd og hånden lagde sig naturligt udenfor bukserne. Så trykkede hun atter hans hånd ind på sit skridt. Sådan blev hun ved, mens samtalen overbordet fortsatte. Måske var det de gode cocktails som gjorde at Adam og Caroline ikke lagde mærke til det. Det var heller ikke meningen de skulle det. Sådan sad hun et stykke tid, hvor Rasmus’ hånd blev trykket ind på hendes skridt. Efter et stykke tid lagde hun atter hans hånd hen på sit lår.

De grinede alle sammen over en joke Caroline havde fortalt. Adam gik i gang med at snakke om hvor Caroline og han havde mødt hinanden. Rasmus hørte kun delvis efter, da hans hånd igen blidt blev løftet op fra Silles lår. Han kunne mærke hvordan hånden strejfede hendes buksekant, men ikke højere oppe end før. Hun måtte havde haft åbnet bukserne, tænkte han i et splitsekund, inden hans hånd igen ramte hendes skridt. Og ganske rigtigt ramte hans hånd ikke et skridt hvor der sad et par cowboybukser, men en ble. Hvordan hun havde formået at åbne sine bukser og fået hans hånd ind på hendes ble-skridt vidste han ikke. Caroline og Adam sad og kiggede på hinanden, så han tog chancen for at se hvor hans hånd var henne. Han kiggede hurtigt ned i retningen af Silles skridt, men kunne ikke se andet end hendes jakke, som lå hen over hendes lår. Han kunne tydelig mærke hvordan hendes plastikble føltes. Den var blød. Han trykkede med to fingre lidt ind på bleen. Den føltes som den var lidt mere fast længere oppe end ved hans fingerspidser. Den var måske lidt våd længst nede i skridtet. Hun havde også drukket en del, så det var klart at hun ikke havde kunne holde sig. Samtalen forsatte og Sille gik i gang med at fortælle om sine akvariefisk.

Rasmus blev ved med at bevæge sine fingre nede på Silles ble. Adam havde også haft akvariefisk på et tidspunkt og begyndte at snakke med.

Sille blev lidt fjern en gang i mellem i samtalen, men hverken Adam eller Caroline lod til at lægge mærke til det.

Sille tog nu og lagde sin hånd blidt ind på Rasmus’. Han fortsatte med at trykke på bleen og kunne efterhånden godt mærke at Silles ben begyndte at vibrere. Hendes håndtryk blev mere og mere fast. Til sidst trykkede hun hans hånd ind på bleen og holdt den der. Han mærkede nu hvordan en varme spredte sig først nede ved hans fingerspidser, hvorefter varmen migrerede opad inde i bleen. Hun holdt hans hånd fast nede på sit skridt. Rasmus vendte hovedet og så på Sille med et stort smil. Hun kiggede på ham. Hun smilede også. Sille pustede langsomt ud, uden af de andre lagde mærke til det og rettede lidt på sig i sofaen.

Rasmus’ hånden var stadig nede på Silles ble. Hun havde sluppet det faste tag i hans hånd og aede nu blidt hans hånd. Hendes ble var nu varm og der hvor bleen tidligere føltes hårdere end nede ved hans fingerspidser havde nu fået samme varme og blødhed.

Lidt efter løftede hun endnu en gang hans hånd ud på låret. Hun aede atter hans hånd og gav ham et stille skub med skulderen.

Samtalen fortsatte hen over bordet. Da Adam igen rejste sig for at hente drinks, skulle Caroline på toilettet, hvortil Rasmus og Sille sad tilbage ved bordet.

Rasmus kiggede på Sille med store smilende øje. Sille smilede tilbage. Det havde været en fantastisk aften. Rasmus fornemmede at Sille begyndte at virke træt, så spurgte om hun var det.

”Ja, det må jeg nok indrømme at jeg er. Så jeg vil trække mig tilbage og sige tak for i aften. Det har været super hyggeligt.”

”Skal jeg ikke følge dig hjem?”

”Du må gerne følge mig ned til metroen, men jeg synes vi skal mødes igen en anden dag. Det har virkelig være en dejlig date.”

”Det vil jeg meget gerne”, sagde Rasmus og gav hende et kys.

Sille lukkede øjnene. Mødet med hendes læber og hans var så fantastisk. Hun kunne svæve hjem. Hun åbnede atter øjnene da kysset var slut. Hun så ham ind i øjnene. Han var vidunderlig.

Rasmus smilede til hende og i det samme kom Adam ned til bordet. ”De har lukket for udskænkningen. Så måske vi skal sige tak for i aften.”

”Vi har lige snakket om det samme”, sagde Rasmus.

Lidt efter stod alle fire ude på gaden. Det var stadig lunt i vejret. Da Rasmus og Sille have sagt farvel til Adam og Caroline gik de ned mod den metrostation som Sille skulle bruge.

”Tak for en fantastisk aften”, sagde Sille og lagde sin arm om Rasmus. Rasmus kvitterede med at lægge sin arm om hendes. Sådan gik de et stykke tid uden at sige noget, men bare at nyde det lune vejr og spasserturen. Efter et stykke tid tog Sille fat om Rasmus’ hånd der holdt om hendes hofte og satte den ned på hendes numse. Rasmus kiggede på hende. ”Hvad er der med dig og bleerne?” grinede han.

”Ja, det må du jo finde ud af”, svarede Sille og blinkede op til ham.

Han klappede hende på hendes ret runde numse. ”Du må da være godt våd efterhånden”.

”Det er jeg også. Jeg trænger virkelig til at blive skiftet.” Sille kiggede stille frem for sig og skævede så op til Rasmus.

Rasmus tog lidt fat om hendes blenumse. Han gav hendes numse et par klap. Bleen hun havde på var virkelig tyk. ”Jamen, så lad os da få skifte den ble. Du må da efterhånden være temmelig våd.”

Sille smilede op til ham. ”Jeg er virkelig våd efter den tur med fingrene du gav mig inde på cocktailbaren.”

”Så lad os se at få dig i en ren ble”, sagde Rasmus med et stort smil, hvorefter de drejede om hjørnet og gik ned til metroperronen.

18 Synes om

Super god start mer mer

4 Synes om

Mer mer den er super god

2 Synes om

MERE NU :nerd_face: :upside_down_face: :smiley: :blush: - det er da bisset at stoppe lige der :upside_down_face:

4 Synes om

SU-PER historie! Mer!!!

3 Synes om