Paris đź—Ľ

Info. jeg vidste ik om enne tråd skulle være under historier men jeg deler lige en uges ferie fra paris med jer her på. håber i bliver misundelige for det ville jeg nemmelig ik være xD ((( alt i denne tråd er sandt og intet er opdigtet )))

Vi ankom til Jaques Bonsergent ((( kan ik huske de der franske by navne xD ))) Fredag eftermiddag og fandt hurtigt frem til hotellet der kun lå omkring 300 meter fra metroen af, da vi endeligt fik basket os selv op på 4. sal til vores værelser skulle vi selvfølgeligt lige pakke ud og såen, før vi tog ud i byen for at kikke os omkring, så der gik lige 3-4 timer med det fordi nogle af os faldt i søvn ((( var oppe Fredag morgen kl halv 4 )))

Inden vi tog ud for at kikke os lidt omkring i byen så skulle jeg jo lige spille smart med at sætte min hanekam som ca. er 20cm. og hvad for man så ud af at gøre som jeg gjorde… en helvedes masse opmærksomhed fra rigtigt mange xD…

Anyways, vi gik et stykke op af gaden for at finde noget at spise for klokken var nærmest aftensmads tid, da vi have sovet lidt på hotellet. Så vi fandt et ret så lækkert sted ikke langt fra gal le èst ((( husk lige på jeg ik kan huske de franske lorte by sted navne xD ))) hvor der var en udsøgt middag på menu kortet til en rimlig pris eller dvs næsten 20 euro per person :s…

Vi kikkede så lidt på byen da vi havde spist og såen, og vi vandrede så tilbage til hotellet ved omkring 11-12 tiden om aftenen og vi gik os rimligt tid i seng den dag eller dvs. familien gjorde for jeg kunne ikke sove fordi jeg lå og græd og ville hjem igen fordi jeg indså hvor meget jeg elsker min bedste ven og hvor meget jeg elsker min kæreste og jeg havde droppet kontakten med dem hele ugen på grund af udenlands priserne på mobil. og sådan stod det faktisk på til mandag at jeg græd mig selv i søvn…

Anyways… vi tog ud til louvre og søndag ((( det skal lige siges her at alle museumer i paris har gratis entre den første søndag i måneden))) så vi gik ind for at kikke på kunst og malerier som jeg faktisk har en helvedes masse billeder af på mobilen som er lagt på computeren, og jeg ville gerne vise jer hvor smukt det ser ud men ved ikke hvordan man sætter billeder ind her :(… efter vi havde været på louvre gik vi over i en slags forlystelses park og kikkede der og er de gale en pris de sætter… 9 euro for at komme en tur i pariser hjulet :O… dagen gik og natten faldt på og den var vel bare såen rolig kan man vel sige ^^…

Mandag. der tog vi afsted mod eiffel tårnet og vi snød faktisk omkring 250 folk ved bare at gå ind midt i køen for at komme op xD men anyways vi kom da op i tårnet eller dvs. jeg og min mor kom kun lige op på 2. etage da jeg lider af højdeskræk og ikke turde komme helt op. men jeg vil da sige nøøøøøjre en udsigt ^^ fik også ret gode billeder derfra, undskyld rettelse MIN MOR fik gode billede :frowning: min mobil gik død :frowning: men håber da hun vil sende dem til mig snart hihi…

Da vi kom ned fra tårnet måtte min mor, min lille bror og jeg vente på min far min stedmor og min anden lillebror der stadig var oppe i tårnet og det skal så lige siges, at det var lyst da vi kom ned, men det var mørkt da de kom ned så vi ventede omkring 3 timer på dem…

I mellem tiden mens vi ventede kom der nogle af de der caricatur tegnere ovre og ville tegne mig for 5 euro og det koster normalt 20euro men det var fordi jeg havde sat hanekam op den dag ^^ og den der hanekam den gør sku noget ved folk i paris for der var rigtig mange inde på louvre der tog billeder af mig sammen med dem hehe… men jeg takkede nej til ham tegneren fordi vi ik havde flere pengefør min far kom ned så det blev ik til noget den dag :frowning:

Tirsdag tog vi alle til park asterix… hmm den er fed nok fordi der er nogle ret fede routsebaner der inde især den træ routsje bane de har… lad os sige i tager den de har inde i dyrehavs parken og ganger den med 5 og 10 gange mere vild i det så har i den der er i park asterix.

Anyways men jeg står i kø til den ser jeg så en med en lille bitte hane kam og han spurgte os om han måtte få billede af ham ((( tror der var 8 der tog billeder af mig der inde os ))) men fed fed park det er værd at prøve det siger jeg jer ^^

Onsdag tjaaa stille og rolig gik sammen med min far min sted mor og min ene lillebror mens min mor og den lillebror blev hjemme på hotellet… så vi gik op et sted jeg kan ikke huske navnet på, desværre men der var sindsyg mange billedkunstere og der fik vi så lavet caricatur tegninger af os 4 hver især og den første af mig ((( havde hanekam surprice xD ))) der malede han sku blomster i mit hår og min piercing som et hjerte i bunden hehe…

Da vi alle havde fået lavet en blev jeg så tilbudt at side model med min hanekam og blive malet som caricatur og det ville jeg gerne jo fordi jeg troede han ville beholde billedet som et minde om mig men da han var færdig med den gav han mig den som en gave til mig fra ham af hvilket var virkelig venligt af ham synes jeg jo ^^ ((( tro mig lad være at have en hanekam sat på 20cm i frankrig medmindre i kan lide opmærksomhed xD )))

Torsdag… tjaa det siger vel lidt sig selv pakke dag xD intet her og Fredag dvs idag den 11-07.2008 ankom vi sikkert til kastrup lufthavn og havde ingen problemer med at komme hjem

Ohhh havde helt glemt den lille sjove detalje med paris xD tror i vil finde den lidt komsik på en eller anden måde…

Jeg så omkring op til 4 AB Tøser tæt ved louvre og det var let at se for de meget tynde piger der havde en ret så bulet numse når man kikkede efter ^^

Og vil dog sige jeg synes nogle af de franske kvinder er onde ved deres børn for jeg så børn i omkring 6-9 års alderen iført ble og sad i barnevogn og de måtte ik gå selv for deres mødre selvom de gerne ville… er glad for min far ikke så det, for så havde han skudt hovedet af de forældre …

Ps. jeg købte self souviners der nede til kæresten og min bedste ven :stuck_out_tongue: tænker skam stadig på dem ^^…

Ps. Ps. håber i nød denne rejse gennem mit sind til paris og alt jeg har skrevet er 100% sand historie intet er opdigtet i den

1 Synes om

Jeg har nu svært ved at tro på, at det sidste ikke er en del af din fantasi.

opdaget lige jeg har fået lavet en fejl i mit emne :open_mouth: sorry så kun 4 AB tøsser først nu opdager jeg fejlen xD… og os de børn der sad i barnevogne var kun fra 3-6års alderen… ((( bær over med mine små fejl jeg havde ik sovet i 48 timer fordi jeg havde drukket for meget mokka og expresso )))

1 Synes om