Om at være en mand som altid har følt sig meget feminin

Jeg er på mange måder glad for at leve i en tid hvor lgbt miljøet er blevet udvidet og der er ved at komme opbrud i kønsnormerne man er ved at godkende et tredje køn som er nonbinær eller hen, og transseksualitet er heldigvis ikke længere en sygdom, og det er jeg glad for, for på trods af at jeg er en mand og på visse punkter også har været drenget som barn i forhold til biler og teknik, og at lege med mudder, og stå på rulleskøjter og klatre i træer, og racerbaner, så har jeg aldrig ville slås som barn eller spille fodbold, men kunne godt lide at klæde mig ud, lege omsorgslege med tøjdyr og også slaskedukker, lege med piger i børnehaven og har generelt haft mange pigevenner gennem min opvækst gå til ridning gå på dansehold på efterskolen som den eneste mand på holdet, kan godt lide blomster og elsker pastelfarver og lyserødt og Care Bears My little pony og kawai stil, og kan godt lide at klæde mig ud i dametøj, og troede som teenager at jeg var transkønnet, som barn ønskede jeg mig et playmobil dukkehus og har oplevet at blive drillet med det og har haft svært ved at anerkende den side af mig da jeg var flov over at være feminin og er først begyndt at snakke ud om det og acceptere det inden for det sidste år og er blevet meget gladere og har fundet ud af at jeg er biseksuel men er blevet kaldt mange grimme ting som teenager og er blevet nedgjort så det har været en stor kamp at acceptere den del af sig selv men er gladere end nogensinde nu.

6 Synes om

Det er da fint at du har fået det godt.
Hvor kan man læse om det godkendelse af et tredie køn, som du skriver om?

Jeg har fuld forståelse for at nogle gerne vil være noget andet end de er. Jeg forstår dog ikke rigtigt at det skulle være noget der kræver godkendelse??

Det nye nonbinær er ikke et officielt køn og noget man skal godkendes tror mere det er en betegnelse man kan bruge men man har på nogle spil profiler og på fb og Instagram fået mulighed for at vælge mand kvinde eller intetkøn eller hverken eller så tror ikke det bliver et officielt køn, men jeg synes det er dejligt at der er kommet mere mangfoldighed

Ahh på den måde. Jamen det er der da sikkert nogle der bliver glade for.

Kan nu heller ikke rigtigt se for mig, ag det skulle blive et officielt køn. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.

1 Synes om

Jeg tror det er det forkerte sted, det virker ikke helt som en historie, men mere en slags rant

Taler vi om biologiske køn, eller personers selvopfattelse af kønsidentitet?

Og hvordan kommer ageplay ind i den sammenhæng?

Der findes i øvrigt 10 officielle binære køn :wink:

1 Synes om