Nik og Line (M,F)

Kap 1

Line kiggede på Nik over fra den anden side af sofaen.

”Niiik?” Vil du skifte mig? Spurgte hun med sin blødeste stemme hun kunne. ”Pleeease.”

Nik kiggede over på hende og smilede. ”Er du meget våd?”

Line lod en hånd glide ned over sin bodystocking og ned mellem benene. Der fandt hun trykknapperne og hev i dem. ”Jeg tror det”, svarede hun og smilte til ham.

Bodystockingen gav efter og en våd ble kom til syne.

Nik lagde en hånd på bleen og mærkede efter. Den var varm. ”Har du lige tisset i den?”

Line nikkede, så rottehalerne dinglede.

Nik trykkede lidt på bleen og vurderede, at det sagtens kunne holde til et par tistårer mere. ”Jeg skifter den senere. Du kan sagtens slappe af og se film. ”

”Men”, begyndte Line. ”Jeg vil gerne have en ren ble på nu.”

”Den kan sagtens tåle mere. Jeg skal nok skifte dig, men når jeg synes den skal.”

”Jeg gider altså ikke at begynde at gøre sofaen ren, hvis den bliver utæt.”

”Små piger renser ikke sofaer. Det er du slet ikke gammel nok til endnu”, svarede Nik og klappede hende på bleen. ”Kom her over til mig og put.”

Line vendte sig rundt i sofaen og lagde sig godt til rette op af Nik. Hun tog sit sut og puttede den i munden.

Efter et stykke tid tissede hun atter i bleen, men lod sig ikke mærke af det.

Da filmen var færdig, mærkede Nik på Lines ble. Den var ved at være godt våd, så han besluttede sig for at vække hende, da hun var faldet i søvn op af ham.

”Liiine”, sagde han blidt og trak hende langsomt op til sig, så hun lå i hans skød. Hun vågnede stille og roligt i det han tog hende op i sine arme og rejste sig op.

Hendes sut faldt på gulvet. ”Hovsa… nå den tager vi bagefter”, sagde han stille og begyndte at bære hende ind mod soveværelset.

Line var ikke særlig høj og da Nik var en stor mand, kunne han nemt løfte hende op og rundt i huset.

”Jeg synes du lugter lidt”, sagde han og kiggede på hende. ”Har du lavet stort?”

”Måske”, sagde Line og smilte op til ham.

”Så må vi hellere lige sende dig i bad en gang, så du kan blive ren og få en ny ble på”. Nik gik derfor hen til badeværelset og satte Line ned foran brusekabinen. Han tog hendes bodystocking op over hendes hoved, så hun kun stod i ble og nogle lange sokker. ”Hvornår har du gjort det?”, spurgte han.

”Da du ikke ville skifte mig. Jeg ville have haft brugt toilettet, men det måtte jeg ikke og havde derfor ikke andet valg end at bruge bleen.”

”Op med højre fod”, sagde Nik og pegede på den.

Line løftede benet, så Nik kunne tage sokken af hende. Så løftede hun den venstre. Nik tog sokken af hende.

”Ind med dig”, sagde han og pegede på brusekabinen.

”Men bleen”, begyndte Line.

”Ind med dig. Den tager vi af derinde. Gider ikke at rengøre badeværelset nu.”

Line gik ind i kabinen og vendte sig om med ansigt mod ham.

”Vend dig om”, sagde Nik. ”Jeg skal se, hvor meget du har skidt.”

Line vendte sig om og Nik kiggede på hendes ble. Så gik han lidt nærmere og åbnede hendes ble. Hun spredte benene og Nik tog bleen af hende. Han sagde ikke noget, da han lukkede den og lagde den ned i en spand med pose i, der stod på gulvet. Så tog han nogle vådservietter og fjernede det værste lort der stadig sad på hende. Dernæst tændte han for bruseren og mærkede på vandet. Han justerede lidt på temperaturen og begyndte at vaske hende.

”Aaah”, sagde Line med sin bedste barnestemme, hun kunne lave.

”Hvad er det, vi synger?”, spurgte han.

”Det er - Gå glad i bad, syng ju-bi-du-æ, så bliver du ren som ingenting”, sagde Line og begyndte at snurre stille rundt om sig selv, som en ballerina.

Efter et stykke tid var hun ren og Nik slukkede for vandet.

”Meeeere”, sagde Line og grinede.

Nik kom med et stort håndklæde og svøbte Line ind i det og trak hende ud af kabinen. Han kørte sine store hænder op og ned af håndklædet, så hun nærmest følte det som massage.

Pludselig ringede telefonen. Nik gik ud af badeværelset og tog den. Lidt efter kom han ud til Line og gav hende den. ”Det er fra kontoret”, sagde han og smilte til hende.

Hun tog telefonen. ”Det er Line”.

Nik tog fat om hende og løftede hende op.

Hun var lige ved at sige ”uh”, men koncentreret sig om samtalen og sagde i stedet: ”Okay”, til personen i telefonen. ”Er det kommet så vidt?”

Nik bar hende ind i deres soveværelse og satte hende på gulvet henne ved sengen. Hun lod håndklædet falde på gulvet og derefter satte hun sig på sengen og lagde sig ned, mens hun stadig var fokuseret på telefonsamtalen.

Nik kom hen til hende og løftede hendes ben og lagde en ble ind under hendes numse. Derefter tog han lidt creme som han smurte lidt rundt i skridtet på Line. Hun gav sig lidt, men holdt fokusset på samtalen. Så dryssede han lidt babypudder ud på resten af hendes skridt og lidt på hendes numse og fordelte det lidt, hvor han mente at der manglede lidt. Derefter spredte han hendes ben, så bleen kunne komme op i mellem.

Line lod som ingenting og snakkede videre i telefonen. Nik tog forsigtigt fat om bleen og lukkede den med tapen om hende, så lydløst så muligt.

”Det er bare i orden”, sagde Line. ”Vi mødes i retten kl. 09:00. Fortsat god aften”. Derefter lagde hun på og kiggede på Nik. ”Jeg skal i rettet i morgen, da vi har fået fat på et vidne til sagen om drabet i Gladsaxe.”

Nik smilede til hende. ”Det var dejligt. Så kan den måske endelig blive afsluttet.”
Line smilede til ham. ”Er jeg klar til at komme i seng nu?” Hun samlede sine ben og mærkede hvordan bleen sad tæt om hende.

”Det er du”, sagde Nik og klappede hende foran på bleen. Derefter trak han i hendes arme, så hun kom op og stå. Så løftede han hende op og smed hende længere ind i sengen. ”Fars lille pige nu - advokat i morgen”, sagde han til hende og kravlede op til hende i sengen.

De lå lidt og nussede hinanden. Line døsede lidt hen, mens Nik kiggede på hende. Inden længe sov hun.

Kap 2

Line vågnede og kiggede på uret. Klokken var lidt i 2 om natten. Hun kiggede over på Nik som stadig lå med den ene arm om hende. ”Niiik”, sagde hun stille og prøvede at vække ham. Han sov tungt. ”Nii-ik", prøvede hun igen. Han hørte hende ikke.

Hun sukkede dybt og vidste at hvis hun skulle bruge wc’et, måtte hun først spørge om lov. Det var ikke altid hun fik lov. Det var en af Niks regler. Hun mærkede på bleen. Den var lidt våd. Hun havde af og til prøvet, at tisse i bleen om natten uden af mærke det, men det var vel heller ikke så underligt, når hun stort set havde ble på hele tiden. Hun tissede lidt mere i bleen og mærkede hvordan den blev varm i sit skridt. ”Nii-ik”, prøvede hun igen.

Nik vågnede. ”Hvad er der, skat?” sagde han med søvndrukken stemme. ”Skal vi allerede op?” Han var lidt omtumlet.

”Nej, men jeg skal på wc”, sagde hun med sin blideste stemme. Hun havde virkelig ikke lyst til, at lave stort i bleen. Hun havde prøvet det før, men hun spurgte altid.

”Nej, du må ikke komme på wc nu”, sagde Nik. ”Læg dig nu ned og sov.”

”Meeen skaaat”, startede Line. ”Jeg skal altså virkelig meget.”

Nik tog fat i hende og hev hende ind til sig, så de lå tæt. Han mærkede på bleen som var varm. ”Godnat”, sagde han og lukkede øjnene.

”Ej, jeg vil altså ikke lave i bleen. Så skal jeg ligge med den hele natten.”

”Læg dig nu til at sove. Ikke så meget snak. Det bliver en lang dag i morgen.”

”Meeen”, begyndte Line, men blev afbrudt.

”Skat! - hvis du ikke lægger dig til at sove, så må jeg tænke over, hvilken straf du skal have for, at vække mig om natten med sådan en lille ting.”

Line sukkede let hen for sig selv. Hun ville prøve at holde sig, så hun kunne bruge wc’et i morgen. Hun prøvede at lægge sig til at sove igen. En halv time senere lå hun stadig vågen og hun skulle endnu mere på toilettet nu. Hun tænkte, at hvis hun skulle være frisk til, at tage i retten i morgen, så var der ikke nogen vej udenom. Hun slappede af og begyndte at lave i bleen. Det tog ikke så lang tid og tissede lidt mere. Følelsen af at være nød til at bruge bleen i sengen, gjorde hende flov. Hun mærkede, hvordan hendes ble sad tæt om hende og hvordan hendes pølser fordelte sig rundt i bleen. Hun mærkede lidt på bagsiden af bleen. Den var godt fyldt nu. Så mærkede hun mellem sine ben og foran på bleen. Den var også godt våd nu. Nik ville skifte den i morgen tidlig, men hun viste bare ikke hvornår. Følelsen af at være tvungen til at bruge bleen fik hende til at føle sig lille og sårbar. Godt hun havde Nik. Hun vendte sig om på ryggen. Man kunne sagtens høre hendes ble hver gang hun rørte på sig. Hun lukkede øjnene og det varede ikke længe inden hun atter faldt i søvn.

Hun satte sig med et sæt op i sengen. ”Jeg kommer for sent!”, udbrød hun. Hun kiggede hurtigt efter Nik i sengen, men han var der ikke. Hun svang benene hurtigt ud over sengekanten og rejste sig op. I det samme kom Nik ind i soveværelset. ”Godmorgen”, sagde han til hende og gik hen og kyssede hende med et efterfølgende knus. Så klappede han hende bag på bleen og spurgte om hun havde sovet godt. Line blev lidt flov og pinlig berørt af at stå over for Nik og have ble på. Det havde været værst i starten af deres forhold, men hun fik af og til samme følelse og denne morgen var ikke en undtagelse.

Hun kom Line i tanke om at hun havde lavet stort i bleen i nat og lagde nu også mærke til hvor tæt bleen sad på hende. Hun blev flov ved tanken om, at hun havde været nødsaget til at bruge den og blev lidt rød i hovedet. Nik smilede til hende. ”Jeg har morgenmad klar til dig nedenunder.”

”Jeg skal først lige på wc”, sagde hun og smilede tilbage. Hun kunne virkelig mærke, hvor rund og fast bleen sad om hende. Hun følte at den trængte til at blive skiftet meget snart, og håbede på, at hun kunne blive skiftet, inden de skulle spise.

Nik hev op i hendes store t-shirt, som hun altid sov med. Han kiggede ned på bleen og lagde en hånd ind på den. ”Du er godt våd, men mon ikke du overlever at spise morgenmad med den på.”

“Jamen”, startede Line. “Jeg har også lavet stort i den. Jeg vil gerne…”

Nik afbrød hende. ”Ja tak! Det fandt jeg ud af i nat, da du vækkede mig!”

Line stod som en lille pige, som ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige. På den ene siden stod hun i en meget våd og beskidt ble og ville meget gerne have en skiftet, men hun viste også at hvis hun ikke gjorde som Nik sagde, så ville der komme en straf senere. Og hun vidste aldrig hvad det kunne være.

Nik tog Line i hånden og gik ud i køkkenet.

Line kiggede på ham. ”Du har bagt boller”, udbrød hun i et stort smil.

Nik smilede til hende. ”Jeg synes du skal have en god start på dagen inden du skal i retten.”

”Hvad tid stod du op?”

”Jeg var vel oppe klokken lidt i seks, da jeg synes at du skulle have boller til morgenmad.”

”Ååårh, sweety”, sagde hun og gav han et stort kys og efterfølgende et stort kram.

”Sæt dig ned”, sagde Nik blidt. ”Jeg henter lige de sidste par ting.”

Line satte sig ned og trak stolen ind til bordet. Hun mærkede godt, hvordan bleens indhold fordelte sig, men det var Nik som skulle skifte hende, så var det ikke hendes problem.

Det varede ikke længe, inden hun havde sat 2 boller til livs og var i gang med den tredje.

”Hvad er klokken?” spurgte hun.

Nik så på uret. ”Den er lidt over syv. Du skulle først være der klokken 9, ikke?”

”Jo”, svarede Line og tog en tår kaffe. ”Jeg skal lige have læst nogle papirer igennem inden jeg skal i retten.”

”Når du er færdig med at spise, så skifter jeg dig”, sagde Nik og tog selv en tår af sin kaffe.

Der gik ikke mange minutter inden Line puttede den sidst bid bolle i munden og skyllede den ned med kaffe.

”Nik, sweety,” sagde Line med sin halvfyldte mund. ”Jeg bliver nød til at forberede mig.”

Nik rejste sig op. ”Selvfølgelig”, sagde han og hev Lines stol ud fra bordet. Det var hun ikke lige forberedt på. Nik var ret stor i forhold til Line, så han tog fat i hende og smed hende op over højre skulder, så hun hang der og dinglede. Line skreg lidt og grinede alt imens Nik begyndte, at gå med hende ud på badeværelset. Han klaskede hende hårdt bag på bleen så den larmede. ”Og det er så for at vække mig i nat", sagde han og grinede.

”Jamen jeg ville jo på wc”, sagde Line nede bag fra hans ryg og kunne næsten ikke holde op med at grine.

”Det har vi snakket om”, sagde Nik og stillede hende på gulvet. ”Det er okay at spørge, men ikke om natten. Der sover vi.”

Line kiggede på ham og smilede. ”Jeg ved det godt. Jeg vil bare ikke ligge og sove med en beskidt ble.”

”Så må du bruge den før sidste bleskift om aftenen, så du kan sove i en ren ble hele natten.”

”Jamen der skulle jeg ikke.”

”Du kender reglerne”, sagde Nik. ”Jeg tænker at der vil komme en konsekvens af, at vække mig i nat.”

”Hvad?” Sagde Line mistroisk spørgende.

”Det skal jeg nok vise dig, når det sker, men indtil videre skal du på arbejde. Lad os så få den ble af.”

Kap 3.

Line kiggede sig i spejlet. Hendes nystrøget skjorte sad perfekt indenunder hendes nypressede jakkesæt, der fremhævende hendes slanke krop, som sammen med et par flotte støvler, gjorde hende 7 cm højere.

Hendes flettede hestehale, startede et godt stykke oppe på hovedet og sad tæt ned over hendes nakke uden, at der stak den mindste hårtot ud nogen steder. Hun rettede på jakken foran spejlet. Hun smilte veltilfreds til sig selv, vendte sig om og hev lidt op i jakken bagtil. Man kunne ikke se hun havde ble på. Hun klappede sig på numsen, inden hun lod jakken falde ned igen. Hun kiggede over på Nik, som sad på sengekanten og betragtede hende.

”Ser jeg okay ud?” spurgte hun Nik og lagde hovedet lidt på skrå.

Nik kiggede på hende og lod blikket glide op og ned af hende. Så kiggede han op på hendes ansigt igen. ”Ja for fanden! Du ser bragende godt ud. Go get 'em, Tiger!”

Line gik over til ham og flettede sine fingre ind i hans hår. ”Tror du at jeg kan få lov til at tage ud sammen med kollegaerne og drikke en øl, når vi er færdige i retten?”

Nik lagde sine hænder om på Lines numse og mærkede på hendes ble. Den sad perfekt på hendes numse og han begyndte at køre sine hænder op og ned. ”Ja, selvfølgelig kan du da det”, sagde han.

Line flettede sine fingre lidt mere i hans hår.

”Tror du også at jeg kan få lov til at tage bleen af, hvis vi skal på bar. Det er jo lidt nemmere at gå på wc uden at have den på.”

Nik tog sine hænder til sig. ”Nej, det kan du ikke. Du skal desuden have nogle flere bleer med i din taske, når du skal skifte i retten og på baren.”

Line stoppede med at nulre han hår og flyttede hans hænder op på hendes numse igen. ”Nik, sweety. Jeg skal altså ikke have ble på, når jeg er ude og drikke sammen med mine kollegaer.”

Nik klappede hende på numsen, så man kunne høre hun havde en ble på. ”Jo, du skal! Og hvis den skal skiftes, så ved du hvad du skal.”

Line skubbede hårdt Nik ned i sengen. ”Ej, kom nu Nik! Det er mega besværligt at tage billeder af en våd ble og vente på du ser billedet før jeg kan skifte. Det er faktisk pisse irriterende!”

Nik kiggede op på hende. ”Line, du tager ikke den ble af før jeg har sagt det, forstået?”

Line så surt på ham. ”Måske…”, sagde hun og vendte sig om og gik ud af soveværelset.

Nik rejse sig op og gik ud i entreen. Han fandt hendes taske frem og gik ind i soveværelset og lagde to bleer ned i den, samt nogle vådservietter. Så lukkede ham rummet i tasken, så de ikke kunne ses, hvis hun åbnede den i retten for, at tage noget op af den. Derefter gik han ud igen i entreen og satte tasken.

Line kom ud i entreen og kiggede på Nik.

”Hvad!!” Sagde hun og slog irriteret ud med armene.

Han tog hendes jakke ned fra knagen og gjorde tegn til at hun skulle vende sig om.

Det gjorde hun og han hjalp hende jakken på uden at sige noget.

Hun vendte sig om mod ham og smilede. ”Ja ja”, sagde hun opgivende. ”Jeg skal nok.”

”Det er godt”, sagde Nik og trak hende ind til sig, han gav hende et stort kærligt kys, efterfulgt af et lige så stort kram. Så tog han sin hånd ned mellem hendes ben og tjekkede om hun var varm.

”Bare rolig skat. Jeg er stadig tør”, sagde hun hviskende i hans øre.

Han smilede og sagde at der lå to bleer og vådservietter i højre side af tasken, men at rummet var lukket, så det ikke kunne ses.

Hun kyssede ham og sagde: ”Jeg elsker dig”, imens hun kiggede ham dybt i øjnene. Derefter forsvandt hun ud af døren.

Nik havde fri fra arbejdet i dag og havde forberedt den helt store gider-ikke-at-lave-en-skid-dag. Han gik ud på badeværelset og fandt den ble, som han havde taget af Line efter morgenmaden. Den var stadig varm, da han smed den i affaldsspanden. Derefter tog han noget tøj på og gik ned med affaldet.

Da han kom op i lejligheden igen, smed han sig ind på sofaen. Det varede ikke længe inden han faldt i søvn.

Et par timer senere, vågnede han igen og fandt fjernbetjeningen frem. Han zappede lidt rundt på de forskellige kanaler og stoppede ved en af nyhedsstationerne. Line var i fjernsynet. De sendte åbenbart direkte fra retssalen. Nik satte sig op og skruede op for lyden. Line snakkede med ham som var anklaget og stod med siden til kameraet. Nik blev rigtig stolt af Hende. Hendes professionalisme kunne virkelig ses og måden hun formulerede sig kunne ikke gøres bedre. Nik smilede for sig selv. Hold kæft hvor han elskede hende.

Han betragtede hendes fremtoning og hendes kropssprog. Han kiggede pludselig meget intens på skærmen. Havde hun lige givet deres tegn til at hun skulle tisse. Det var et tegn at de havde snakket om længe og at det skulle være diskret, så ingen andre ville opfatte det at det betød noget.

Kameraet zoomede ind og Nik kunne ikke længere se Line.

Næste gang hun tonede frem på skærmen, sad hun ned. Nyhedskanalen slog væk fra retssalen og begyndte et nyt indslag.

Nik så på sin telefon. Der var ikke kommet nogen sms fra Line. Hun var jo også i fjernsynet og på arbejde, så hun skrev sikkert senere.

Nik rejste sig op fra sofaen og gik ind i soveværelset. Han fandt sit løbetøj frem og forsvandt hurtigt ud af døren.

Tiden gik og Nik var atter kommet hjem og havde spillet lidt PlayStation. Han så på sin telefon. Der var kommet en besked fra Line. ”Vi vandt” stod der mere store bogstaver. Næste besked fra hende var ikke mere end fem min gammel. ”Jeg elsker dig!” stod der og intet andet. Nik smilede for sig selv og skulle lige til at lægge mobilen fra sig, da der kom en ny besked fra Line. Det var en lille video, hvor hun tog sine bukser af ude på et toilet. Man kunne høre der var andre derude, men at hun var inde i en bås med lukket dør. Hun trak sine trusse af og en våd ble kom til syne. Hun lagde hånden ind på den og kørte hånden lidt op og ned. Nik kunne høre at bleen larmede lidt inde i båsen. Nik løftede telefonen tættere op mod sine øjne for bedre at kunne følge videoens detaljer. I det samme sluttede videoen.

Nik sukkede let og skulle til lige at lægge telefonen fra sig på sofabordet, da der kom en ny besked: ”Jeg bliver nød til at skifte den. Jeg har tisset i den to gange.”

Nik skrev tilbage til hende. ”Jeg er stolt af dig. Du gør mig så glad. Du skifter bare.”

Lidt efter kom der en ny videobesked. Nik trykkede på den. Den viste to fingre der tog fat om tapen i den ene side af en meget våd ble og åbnede den. Mens bleen blev holdt oppe af hendes samlede ben, skiftede fingrene over til den anden side og åbnede tapen. I en yderst kontrolleret bevægelse åbnede Line sine ben mens hun holdt fast i bleen foran. Bleen svingende op foran kameraet og derefter sluttede videoen.

Nik sendte to hjerter tilbage til Line.

Tiden gik og Nik så lidt fjernsyn, tog et bad, bestilte en pizza, ryddede lidt op og faldt igen i søvn inde foran fjernsynet. Klokken var halv tre, da han vågnede med et sæt. Han kunne høre, at der blev sat en nøgle i låsen. Line forsøgte, at liste ind og lukke døren så forsigtigt så muligt.

Nik satte sig op i sofaen og lyttede efter. Han kunne høre, hvordan Line tog sine støvler af en efter en og hvordan hendes jakke faldt på gulvet ude i entreen.

Line kiggede ind i stuen, da hun kunne se der var lys.

”Hej”, sagde hun med et kæmpe smil. ”Så er jeg hjemme”. Hun snøvlede lidt.

”Hej skatter”, sagde Nik og rejste sig op fra sofaen og gik over til hende.

”Hold kæft, hvor er det dejligt at være hjemme”, sagde Line og nærmest smed sig i armene på Nik.

Nik løftede hende op som han altid gjorde og gav hende et kæmpe kys, som dog blev afbrudt lidt hurtigt. ”Hold kæft hvor du stinker af alkohol. Du er jo pisse fuld”, grinede han.

”Mmmjaaa”, sagde Line med en smule tøven. ”Mmmåske lidt.”

Nik satte Line ned på gulvet igen.

”Skal vi ikke spille lidt kort?” Sagde Line og gik over mod sofaen.

Nik greb fat om hende og hev hende tilbage. Så hev han lidt ud i hendes bukser bagtil, så han kunne se om hun havde skidt. Det havde hun ikke. Så mærkede han hende foran på bleen. Den var tør.

”Seee”, sagde Line. Jeg er en stor pige. Jeg kan godt holde mig.

Nik kiggede på hendes bukser foran. Der var noget galt. Han åbnede hendes bukser og lod dem falde ned på gulvet. Bleen sad ikke særlig pænt. Tapen i den ene side var sat fast nede midt på bleen.

”Ja, jeg har nok ikke være så dygtig som du er til at give mig ble på”, snøvlede Line og grinede.

Nik slap Line som tumlede over i sofaen.

”Skal du på arbejde i morgen”, spurgte Nik.

”Næææ, det skal jeg ikke”, sagde Line med en udånding.

Nik gik hen i skabet og fandt en flaske rom frem og to glas. Dem satte han på bordet og fandt derefter nogle kort frem.

”Skal vi spille rommy?” spurgte Line og kastede sig grinede tilbage i sofaen.

Nik grinede af hende, men stoppede da Line gjorde antydning til at skulle brække sig, greb han hende og løb ud med hende på badeværelset. Det var i sidste øjeblik. Hver gang hun brækkede sig i toilettet, tissede hun samtidig ukontrolleret i sin ble. De sad der et stykke tid ude på toilettet. Nik holdt Lines hår, så det ikke faldt ned i toilettet. Håret sad ikke lige så fint som i morges, da det nu havde enkelte totter strittende ud til alle sider.

Da Line var færdig med at brække sig, bar han hende ind i seng. Han lagde hende på sengen og tog hendes tøj af. Line var næsten helt bevidstløs.

”Hvor meget har du drukket”, spurgte han.

”Nok”, svarede Line. Hun var godt klar over at hendes hoved ville gøre ondt i morgen. ”Jeg vil bare sove.”

Kort efter faldt Line i søvn. Nik undrede sig over hvor sjusket bleen sad på Line, da hun normalt kunne skifte ble med et næsten perfekt resultat. Det kunne ikke være den som hun havde taget på efter hun havde sendt ham den sidste video.

Han gik ud i entreen og åbnede hendes taske. Der var ikke flere bleer i den. Hun måtte have skiftet to gange yderligere den aften uden at fortælle ham det.

Det ville hun ikke slippe godt fra i morgen. Aftalen var at hun skulle have grønt lyst når hun ville skifte ble og ikke før. Han måtte til at udtænke en passende straf til hende for den forseelse.

Han gik ind i soveværelset igen og fandt en ble frem fra skabet. Han så over på hende. Hvilken straf skulle han finde på at give hende? Tankerne kørte rundt i hans hoved, mens han åbnede hendes ble. Han tog vådservietterne og gjorde hende ren. Den brugte ble foldende han sammen og lade den rene ble ind under hende. Han tøvede lidt og gik derefter over i skabet til højre. Han låste skabet op med nøglen fra sin venstre lomme og kiggede endnu en gang over på Line: Straffen begyndte nu.

12 Synes om

Mere den er gooooooood :relaxed::relaxed::relaxed::relaxed:

3 Synes om

Mere mere. Kan slet ikke vente på mere.

3 Synes om

Heller ikke me

1 Synes om

Nøjer den er god :blush: - mere NU - NU - NU - NU - NU :upside_down_face:

4 Synes om

Enig

1 Synes om