Munch København - 5. juli 2023

Munch den første onsdag i måneden, kl. 16:00 - 18:00 - eller hvor længe folk bliver hængende. Nogle gange går nogle ud i mindre grupper og spiser et andet sted, andre gange bliver vi på caféen.

Hver første onsdag i måneden mødes vi til Munch på Café Vivaldi, Axeltorv i København. Lige overfor Tivolis hovedindgang.

Vi glæder os rigtigt meget til at se både gamle og nye deltagere.

Husk at støtte caféen ved at købe en sodavand eller mere - så de fortsat har lyst til at have besøg af os.

Læs mere på Little's Munch - København og husk at tryk “Deltager” på arrangementet her.

Jeg har en ting kl. 17, men vil da gerne lige droppe forbi i 3 kvarter og hilse på, hvis det er i orden? :smiling_face:

3 Synes om

Alle er velkommen

7 Synes om

Jeg kommer med for første gang! Glæder mig😍

13 Synes om

Det er bestemt i orden, der er en del der jo ikke kan være der fra starten, andre går tidligt, det er drop-by. Som regel er vi en større eller mindre gruppe der går over på den anden side af Axeltorv og spiser sammen ved 18:30 tiden. Det finder vi ud af derhen af.

6 Synes om

Glæder mig til at se jer alle. Ofte er jeg der lidt før, men i dag bliver det ikke så tidligt som andre gange.

Der er altid booke til “Nikolaj”, til kl 16.

Vi sidder allerede to personer :laughing:

vil gerne komme og sige hej, men kommer lidt senere er det okay?

1 Synes om

Du Skal være så velkommen Mie, vi plejer normalt at være der til 6-7 stykker, og så er vi nogen stykker der normalt går på dalle valle efter Munch’en :slight_smile:

1 Synes om

vil elske at komme men kan ikke når det hvad laver i til munch ?? ?

Tak kommer ikke så sent alligevel, men kommer nok omkring 16:30 tiden

1 Synes om

Vi snakker om alt muligt, alt fra hobbyer til hverdags livet og alt andet :slight_smile:

1 Synes om

Skal man bare gå ind?

Tak for i dag, Det var rigtigt dejligt at møde jer! I er alle mega søde <3

5 Synes om

Ja, det var rigtigt hyggeligt. Tak for at jeg måtte være med og tak til arrangørerne (@babylai og @Storebror, right? :blush:)

Kun ked af at jeg ikke fik hilst på flere af jer og måtte gå tidligt. Håber at råde bod på det næste gang.

knus, pp (i den gule tshirt og blå kasket :smiling_face:)

3 Synes om

Ja tak for idag det var mega hyggeligt at møde jer :heart:

3 Synes om

Tak & i lige måde

-Busmanden :grinning:

1 Synes om

ha, havde glemt at det ikke lige er til at genkende folk fra IRL herinde :smile:

dig, der fortalte mig om den trehjulede bil… nød vores snak, men hvis du har lyst til at skrive sammen eller snakke, så må du gerne give mig et prik på skulderen, for jeg ved ikke hvilken profil, der er din :face_with_peeking_eye::smiling_face::see_no_evil:

1 Synes om