Munch København - 2. august 2023

Munch den første onsdag i måneden, kl. 16:00 - 18:00 - eller hvor længe folk bliver hængende. Nogle gange går nogle ud i mindre grupper og spiser et andet sted, andre gange bliver vi på caféen.

Hver første onsdag i måneden mødes vi til Munch på Café Vivaldi, Axeltorv i København. Lige overfor Tivolis hovedindgang.

Vi glæder os rigtigt meget til at se både gamle og nye deltagere.

Husk at støtte caféen ved at købe en sodavand eller mere - så de fortsat har lyst til at have besøg af os.

Læs mere på Little’s Munch - København og husk at tryk “Deltager” på arrangementet her.

Deltager - bliver min første munch! Glæder mig til at møde jer alle sammen :grin:

11 Synes om

Mange tak for i dag! Det var super hyggeligt at møde jer :smiling_face:

11 Synes om

jaaaa tak for i dag!
jeg var så nervøs men det var der slet ikke nogen grund til!!! :face_holding_back_tears:

8 Synes om

Ked af at jeg ikke kunne være med i dag, men jeg er simpelthen for syg (bare forkølet) til det ville være forsvarlig.

Lyder til det var smadderhyggeligt.

5 Synes om

Håber du snart er frisk i gen da

1 Synes om

Og tak alle der var til munch det var super hyggeligt

2 Synes om

Tak for et fantastisk første munch alle sammen :blush:.
Er bestæmt ikke sidste gang jeg har lyst til at komme :grin:.

8 Synes om

Jeg kan godt forstå at man er lidt nervøs når man skal mødes med så mange nye mennesker🙂
Håber bestemt at du har haft en god oplevelse :upside_down_face:

Mvh Kasper

6 Synes om

Jeg håber bestemt at du havde det hyggeligt, troede faktisk at vi havde knækket dig​:sweat_smile: der blev i hver faldet grinet en del :sweat_smile:

Mvh Kasper

3 Synes om

Haha, der blev grint en del ja, men bare rolig, er tip top igen :grin::blush::see_no_evil:.
Glæder mig ihvertfald til næste gang jeg kan finde tid til at komme over!

5 Synes om

jeg havde en fantastisk tid!
Hvor er vi heldige at sådan et arrangement findes og I bliver ved med at holde det!
:heart_eyes:

6 Synes om

Jeg bliver decideret fornærmet hvis du ikke kommer bare engang imellem :star_struck:

3 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.