Munch i Fredericia - 2. april 2022

Jeg ved ikke om det her er stedet, jeg skal slå et arrangement op, men jeg vil genstarte Munch i Fredericia den 2 april, kl. 11.00 På Urbania Streetfood i Fredericia.
Jeg roder stadig forvirret rundt herinde, og bliver nok aldrig dus med siden som den fungerer nu :roll_eyes: :woozy_face: så jeg vil da gerne have lidt (læs MEGET) hjælp, til at få fundet ud af, hvordan jeg får sat det op, så alle får muligheden for at se det :blush: :wink:

4 Synes om

Hej Mosle

Du har gjort det helt rigtigt, arragementet er nemlig oprettet i #arrangementer kategorien.

Hvis arrangementet skal oprettes som Munch København, kan du finde hjælp/inspiration i vejledningen.

Sådan opretter du et arrangement

Bare sig til, hvis du har nogen spørgsmål eller vil have yderligere hjælp :smile:

Mvh. Junior

5 Synes om

Husk det er på lørdag at dette arrangement løber af stablen.
Det plejer at være rigtig hyggeligt og en god mulighed for at møde andre ligesindede i afslappende omgivelser.

4 Synes om

Nåmenaltzår det er jo meget rart at mødes med dem man plejer :upside_down_face::blush: - og vi hygger, MEN det det KUNNE da være sjovt/rart/interessant/ nåed at møde nogle nye :blush::sunglasses: så når nu jeg finder nogle nye datoer, så kom da lige og sig hej :grin:

1 Synes om

mange tak for sidst det var super hyggeligt at se jer igen …håber snart vi ses igen …mvh abena m4

Ja det var virkelig hyggeligt at se dig igen. Men lidt ærgerligt at der bliver holdt sådan et arrangement hvor man kan mødes i neutrale omgivelser og lærer hinanden at kende og der så ikke er flere der møder op.

2 Synes om

Typisk at man først læser den slags opslag EFTER at arrangementet er afholdt. Må se om det kan passe næste gang.

1 Synes om

Jeg var faktisk i Fredericia men skulle noget andet kl 12 så det gav ikke rigtig mening den her gang.

1 Synes om