Munch 4. oktober - nyt sted - nu i Herlev

OBS OBS NYT STED!

Tilmeld dig Munch onsdag D. 4 Oktober 2023 fra klokken 16:00

Munch er altid den første onsdag i måneden, kl. 16:00 - 20:00 - eller hvor længe folk bliver hængende.

For første gang siden vi startede i 2015 bliver det denne gang et nyt sted.

Vi har valgt at prøve noget nyt og flytte det til Cecilie’s, Hørkær 1, 2730 Herlev. Det er et sted med rimelige priser, bedre mad, masser af plads og hvis vi får lyst kan vi gå en runde minigolf. Vi synes der virker som et rigtigt hyggeligt sted og ser frem til at høre hvad du synes om det.

Vi glæder os rigtigt meget til at se både gamle og nye deltagere.

Husk at støtte caféen ved at købe en sodavand eller mere - så de fortsat har lyst til at have besøg af os.

Læs mere på Little’s Munch - København og husk at tryk “Deltager” på arrangementet her

3 Synes om

Bliver spændende med et nyt sted. :grinning:

3 Synes om

Som en lille service, er der her et kort med placeringen:

2 Synes om

… det er sgu for langt væk i min gamle bil…

Se også billederne her fra Munch København - skal vi finde et nyt sted at mødes?

4 Synes om

ca en 40 60 min med bus tog ,plus 1km gå tur. altså uden at tælle trafikken med

2 Synes om

Hvornår har du alligevel sidst været med? Det er da vist nogle år siden.

Og så sidder jeg og undrer mig over hvad en Københavner har en bil for, hvis den ikke kan bevæge sig udenfor voldene :rofl:

3 Synes om

Det er en gammel Citroen på veteranplader…
Ser om ikke det kan lykkes på et tidspunkt…

Ooooh - en af mine drømme biler er en klassisk Citroën som ex DS 21

MvhNicolai

Ja det forstår jeg. Min er noget mere basal :red_car:

Til dem der kommer i bil og ikke har været der før, er her et billede af en deres parkeringsskilte.
Der er ca. 30-40 pladser resserveret til deres kunder, indenfor døren (et stykke fremme) ved baren, står der en stander, hvor man kan indtaste sin nummerplade.

3 Synes om

Hvordan kan man blande de to ord sammen :thinking::thinking:

Citroen / drøm ?? :laughing::sweat_smile:

Hej bliver der også afhold munch i Jylland eller er det kun kbh :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Der blev tidligere afholdt lidt munch i Jylland, men det kræver nogle initiativtagere :slight_smile:

1 Synes om

Ahh ja okay jeg er helt ny her men jeg tager gerne initiativet hvis der er interesse

1 Synes om

Der var en gang, en lille dreng som havde kigget på alle de mange forskellige parkerede biler og havde skrevet nummerplader, farver og modeller ned, som en rigtig detektiv, særligt en af bilerne havde vagt hans interesse og han havde derfor sat en cirkel rundt om navnet Citroen, nu skulle der bare spares penge sammen, han vidste nemlig præcist hvad de skulle bruge på… Med et vågnede han og fandt ud af at det havde været en drøm.

:wink: :stuck_out_tongue_winking_eye: Ku ik la vær :smiling_face_with_three_hearts: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 Synes om

Prøv gerne det. Vi er da en del der bor her i Østjylland.

3 Synes om

@Mosle har flere gange snakket om at starte Munch i Fredericia op igen men hvis det bare er de samme få mennesker der dukker op og der ikke kommer nogle andre, giver det mere mening bare at mødes privat.

4 Synes om