Mit første caretaker besøg ( Sand historie )

Hejsa jeg vil gerne fortælle om mit første caretaker besøg der nær var gået galt til sidst. Alt i denne historie er sandt og ik fundet på :-). God læselyst!

Mit første caretaker besøg.

Det er dagen jeg har ventet på i 2 uger nu. Jeg kigger på klokken kun 1 time til han kommer. Mit hjerte begynder slå hurtigere. Jeg havde glædet mig så lang tid. Men var sammentidig også nervøs det var ikke mindre end 7 timer siden vi havde set hinanden på cam. Pludeselig bliver mine tanker afbrudt af min far. ”Nå jeg tager på arbejde vi ses igen klokken 7. Du ringer bare. Vis der er noget.” Jeg svare okay og ser ham køre ud af indkørelsen. Der mangler nu kun 30 min. Og jeg griber min telefon klokken er ved være 23. Jeg ringer høre hvor er han er henne. Og begynder vejlede ham hen hvor jeg bor. Pludeselig siger han. At han nu står på et stadion. Jeg for et gys igennem mig jeg ved hvor han står. Jeg tager telefon i hånden. Tager min tigerjakke og mine sko på går med nervøse skridt mod stadionet. Mens jeg stadig taler med ham. Jeg ser pludeselig en mørk person stå halv forvirrede med sin rygsæk og kigge til sidderne man kan se hans mobilslys. Jeg synker nu en klump står bare stirre i 5 sek tid. Før jeg tager en dyb indånding og trakser mig igennem den tunge sne for mine fødder. Det virker så urealistisk jeg virkelig skal møde en fra Diaper nu som også er en som mig. Mine sko synker i sneen men trasker alligevelet. Jeg kommer tættere på og råber hej. Og smider røret på. Vores ansigter mødes nu og vi går sammen hjem til mig. Jeg starter med byde han indenfor og tilbyde noget at drikke. Vi sætter os nu ind i sofaen og snakker lidt om forskelige ting. Jeg havde engentlig lyst til gå i gang men var meget generet for sige det. Jeg sidder tænker at når jeg nu ENDELIG har fået ham
hertil, skal jeg også nyde det og bruge det.

Efter en 15-30 min. Tager jeg modet og siger. ”Nå skal vi se komme i gang”. Hvor til han svare han er klar når jeg er. Jeg vælger og sige at jeg er klar. Jeg går nu ud på mit badeværelse og viser ham hvor jeg kan ligge. Han ligger nu håndklædet og begynder gøre klar til min forvandling. Han finder alt frem jeg skal have på. Bleer,sut,sparkedragt,body,puder,vådservitter. Jeg bliver nu bedt om ligge mig ned. Og det gør jeg. Har svært ved nyde det da det virker så urealistisk for mig det her. Men man kan mærke det noget han har gjort før. Han tager nu min tigerjakke af og min trøje af. Han knapper nu mine bukser op og river af mig. Han tager nu underbukser og sokker af og gir mig en sut i munden. Han løfter nu mine ben og ligger en Tena Maxi under mig. Han pudrede mig nu godt. Og ligger mine ben ned igen. Jeg mærker nu bleen ryge op over skridtet. Og derefter mærke de 4 stykker tape blive tapet om mine hofter. Det hele går ret stærkt. Inden jeg har set mig om har jeg også fået en body knappet fast til skridtet, Hvor efter jeg bliver puttet i en lyseblå sparkedragt som bliver lynt op. Jeg kravler nu ud i gangen kan næsten ik vente med se hvor nuttet jeg ser ud. mens caretakeren pakker alle tingene sammen igen. Jeg beholder sutten i munden. Da jeg kommer derud kan jeg næsten ik genkende mig selv. Havde forstillet mange gange hvordan jeg ville se ud i babytøj. Men slet ik forventtet jeg ville se sådan ud som jeg gjorde. Mega nuttet. Jeg kravler nu ind i stuen og sætter mig på numsen. Og ser Disney Channel. Caretakeren sætter sig i sofaen og holder øje med mig. De 8 timer her i paradis skulle bare nydes.

Lidt senere blir jeg taget og i sofaen og pakket ind i hans dyne han har med. Mens vi ser de utrolige. Og selvom jeg taber sutten et par gange, for jeg den samlet op og puttet tilbage i munden dejligt. Jeg kan nu mærke jeg skal tisse. Læner mig tilbage i hans skød og giver slip. Inden længe er bleen fyldt.
Der går en 30-45 min efter før min ble bliver tjekket. Bliver nu løftet op på skulderen først og for lugtet til min numse og derefter får jeg åbnet sparkedragten og bodyen og bliver mærket på forkanten af bleen. Han smiller nu til mig og siger der da vist en baby der skal skiftes. Han beder mig nu kravle derud. Jeg lægger mig igen på håndklædet og nyder nu for alvor mit ble skift. Jeg for erstattes min babysut med en voksensut. Han river nu den i forvejen åbne body helt op, så han for fri adgang til kan skifte mig. Han er hurtig inden for et minut. Har han taget bleen af mig. Tøret mig pudret mig og givet mig en ny på. Han lukker nu bodyen igen og sparkedragten. Jeg bliver nu sat på gulvet mens han sidder over for mig. Han finder nu en lille æske lego frem som vi sammen sidder bygger på. Jeg begynder kede mig. Så tager i stedet legoklodserne og kaster væk. Han smiler bare og spørger om jeg ik gider lege med det mere. Jeg ryster på hovedet. Vi går nu ind på mit værelse og finder en bold vi triller rundt med i en 10-15 tid. Da vi har gjort det. Kravler jeg op i sofaen. Og pludeselig kommer han ind med 2 sutteflasker og en peter plys tallerken og med et glas babymos.

Han starter nu med ligge mig op i hans skød. Tage sutten ud af munden på mig. Og erstatte med en sutteflaske jeg ligger drikker i mig. Jeg føler mig virkelig som en baby. Og nyder det bare. Den omsorg, en der er der til passe på dig. Noget jeg ik har følt i lang tid. Da jeg færdig med drikke den. Bliver den hurtig erstattet med en ny flaske der lidt modvilligt kommer ind i munden på mig. Jeg drikker lidt og stopper så. Skubber flasken ud af munden og drejer hovedet væk. Han sætter flasken og sætter mig op og gir mig. En babyhagesmæk med en løve på som han binder om min nakke. Og begynder nu made mig med mosen. Som han lidt med villige forsøger få ud i sidderne og hurtigt mod mig. Så min hagesmæk bliver grisset til. Jeg syntes det smagte godt og spiste næsten det hele op. Han binder nu hagesmækken op og tøre det sidste af mig med en klud. Og derefter gir han mig en ny babysut i munden og pakker mig ind i dynen igen og sådan ligger jeg mens vi ser De Utrolige.

Da den er slut begynder klokken nærme sig mit yndlingsbabyprogram Wonderpets. Jeg har igen tisset i bleen og inden showet tjekker han mig og siger om jeg ik lige skal ha en tør numse…
Jeg MEGET i mod det da jeg ik vil gå glip af det. Men går alligevel med. Jeg for nu som noget nyt en Stofble på. Som bliver med velcro tapet om mig. Og for min body på igen der næsten ik kan lukkes. Jeg kunne nu tydelig mærke jeg havde stor blenumse og havde lidt svært ved kravle. Jeg blev nu sat ind og set Wonderpets. Da det var slut. Blev jeg igen igen skiftes. Dog til almendelig ble. Jeg blev nu sat i hans skød igen. Mens han halv vuggede mig, Mens han igen tilbød mig flasken som jeg drak helt op denne gang. Og madet derefter med yougurt. Pludeselig kunne jeg mærke jeg skulle lave stort, men han ik ville kunne se det. Ville jeg ik gøre det foran ham. Så sagde nu babysprog jeg havde glemt min bold på værelset. Han rejste sig nu op og gik ind efter den.

Jeg satte mig nu ned og gjorde i bleen før han kom tilbage. Der gik kun 10 min så kunne han lugte det. Og blev igen skiftet til en ren ble for 4-5 gang. Klokken nærmede sig halv syv. Vi havde aftalt stoppe en halv time før så vi kunne få pakket det sammen inden min far kom hjem. Jeg fik nu at vide jeg trængte igen til et ble skift. Men han ville ik kunne nå putte mig så. Så jeg fik valget nu. Jeg kunne inten få en ren ble på inden han gik. Eller kunne blive puttet i min våde ble. Og derefter måtte jeg skifte mig selv. Jeg valgte blive skiftet til en ren ble. Som jeg nød. Tiden var desværre ved være inde til sige farvel. Vi gik ind byttede bleer. Og jeg fik 2 sutter af ham. Men pludeselig skete der noget.

Jeg høre pludeselig døren blive låst op og min første tanke var ”Shit !.” Næremest som om vi havde planlagt det. Tager caretakeren sin rygsæk og løber over i baggangen og pakker det sidste sammen. Jeg spænder så hurtigt jeg kan ind foran min far. Som kigger meget overrasket på min ble. Hvor efter jeg lidt sarkastisk siger til ham. Sådan ser jeg så ud i ble sød ikke?. Han svarer ik på det men fortsætter mod køkkenet som ligger lige før baggangen. Jeg løber igen ind foran ham. Og spørger hvordan det gik og forsøger afskær ham fra bagindgangen. Han begynder forklare om hvad han tjente o.s.v. Men jeg tænker ”Se nu kom ud af den dør forhelvede”. Pludeselig går caretakeren ud og smækker lidt døren efter sig. Min fars snak bliver pludeselig afbrudt hvor efter han går ud i baggangen. FUCK Man tænker jeg man kan se ham igennem døren hvor efter min far siger. ”Sig mig lige engang står der ik en i døren.” Jeg lyver og siger næ jeg kan ik se nogen. Jeg var så sikker på jeg var død nu og han ville opdage det. Han går hen til døren. Hvor efter jeg lynhurtigt spænder ind foran ham og siger lad mig gøre det!.

Jeg tager mig nu god tid med åbne døren. Og da jeg ser han tager rygsækken og går lidt åbner jeg døren. Og hvisker løb til ham. Da han er væk om muren lader jeg min far komme til og siger. Se jeg sagde der ik var nogen. Og du var nok bare træt.
Han siger måske har jeg ret. Og siden har vi ik talt om det. Jeg går nu ind til mig selv. Og hvisker flere gange. Er du sindssyg det var tæt på. Hvor efter jeg ringer til ham og spørger om han kommet godt af sted og hvor tæt på det var o.s.v. Da jeg har lagt på børster jeg tænder og går i seng. Med en god følese og med min Tena Maxi på. Der går ik lang tid før jeg sover…

SLUT ;).

3 Synes om

Gerne kommentare :wink:

Mega nice :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Lyder som en (lidt for) spændende oplevelse.
Godt skrevet!
Det glæder mig i øvrigt at se at andre også gerne vil dele deres oplevelse med CT-besøg. Hermed opfordringer til at dele jeres oplevelser, det er rigtig sjovt at høre om. Husk dog at spørge jeres CT først, om det er okay :wink:

God historie og det er enda sandt :D.

Tintin skrev:

Lyder som en (lidt for) spændende oplevelse. Godt skrevet! Det glæder mig i øvrigt at se at andre også gerne vil dele deres oplevelse med CT-besøg. Hermed opfordringer til at dele jeres oplevelser, det er rigtig sjovt at høre om. Husk dog at spørge jeres CT først, om det er okay ;)

Den passer historien. Og det var sådan jeg havde det. Da det som sagt var første jeg blev passet ;-). ALT i historien er sandt. Ikke noget der fundet på. Det viste sig min far havde fået en tur ( Han er taxamand ) Til der hvor vi bor. Så kunne han lige så godt tage fri i stedet for køre tilbage tilæ Aalborg derfor kom han en halv time tideligere hjem. Jeg lovede ham ik nævne hans navn før jeg fik tiladelse.

1 Synes om

Tror skam på at historien er sand. Med mit “lidt for spændede” hentydede jeg til afslutningen :wink:

2 Synes om

Ja må give dig ret i det blev en tand for dramatisk. Da min far kom hjem. Men alt endte heldigvis godt ;-).

nice. Hvor gammel var du da første gang

18 ;). Var i år i Januar Måned ca.

Aabdreng skrev:

18 ;). Var i år i Januar Måned ca.

I år ;).

har din far slet ik kommenteret den ble du havde på ?den lidt for spændende morgen

Han kender min lyst. Så han var vel ik overrasket.

nej ok så var der vel ik noget unormalt i det. jeg fik besøg af et vennepar uanmeldt i dag gisp men hunden nåede lige at advare mig ,så jeg nåedeat få bukser på, min ble var både våd og beskidt og heldigvis også tæt så den ikke lugtede ja og min ny indkøbte voksen sut røg ind under sengen uha

1 Synes om

Ja men mon ikke.

Uhh!! Aabdreng… Det havde jeg godt nok ikke nerver til at gennem fører. :blush:

Men en rigtig god fortælling, det var lige så hårene rejste sig. :side:

Jep og så godt beskrevet og forklaret. Syntes jeg selv :).

helt sikker godt skrevet stur 5 tal til dig :woohoo:

1 Synes om

Tak :D. :stuck_out_tongue: