Mit DM stævne med bleer (B,F)

Denne historie kunne godt være sand, men der er ting, som gør den uægte. Det er f.eks. det med at jeg bliver en baby igen, men nu vil jeg ikke afsløre for meget. Jeg håber i vil nyde den.

Intro:

Jeg er en meget god svømmer(også i virkeligheden). Jeg skulle til DM i svømning. Det var kun mig, som kom fra min klub. Min træner var selvfølgelig også med. Normalt boede jeg på et børnehjem (ikke i virkeligheden), men den her tur skulle forandre det hele.

Kapitel 1: Bil turen.

Jeg sad og ventede spændt i min træners bil. Vi var på vej til Fyn, hvor jeg skulle svømme til DM. Min træner og jeg havde en hyggelig snak på vejen derop. Hun fortalte mig, at hun gerne ville have et barn, men hun kunne ikke blive gravid. Jeg håbede et lille sted inde i mig selv, at hun måske ville adopterer mig, men hun ville jo have en baby ikke en teenager. Men jeg havde selv en lille hemmelighed. Jeg kunne nemlig godt tænkte mig at blive en lille baby igen.

Min træner havde faktisk tænkt på at adoptere mig, men jeg var jo ingen baby. Men hvad nu hvis jeg gjorde ham til en, tænkte hun. Ja. Det var det hun skulle gøre. Så senere den dag holdte hun ind på en tankstation, hvor hun købte en sodavand. Hun proppede noget vandrivende ned i den.

Mens vi sad og kørte igen, og længe efter at jeg havde drukket min sodavand tissede jeg i bukserne. Fuck, tænkte jeg. Min træner så hen på mig. Nej sikken en gris du er, grinede hun. Hun holdt ind til siden, og hun gik ud af bilen. Jeg kunne høre, at hun tog noget frem i bagagerummet. Hun kaldte mig derom. Jeg gik lidt vraltende derom.

Omme bag i bilen havde hun lagt et puslelagen. Jeg tænkte hvad fanden, men hun greb fat om mig og tvang mig ned. Hun tog et kammera frem og tog nogle billeder af mig i mine våde bukser. Så stak hun en stor grøn sut i munden på mig. Hun begyndte at tage alt mit tøj af mig. Lidt efter lå jeg helt nøgen foran hende.

Hun smilte og tog en meget stor tyk ble frem. Jeg kæmpede imod, men hun tog kammeraet frem. Jeg holdt op med at kæmpe. Nu pudrede hun mit skrid, gav mig nogle stikpiller i numsen og til sidst lukkede bleerne op om mig. Hun tog nu en stor sparkedragt frem, nogle smækbukser og en kyse. Hun gav mig det hele på.

Hun satte mig ind i bilen igen, men denne gang var jeg i en autostol. Så min lille baby dreng så skal vi til DM, sagde hun. Hvad skete der lige der, tænkte jeg.

Jeg vil gerne høre nogle kommentarer.

1 Synes om

Hej Carl

En god lille historie - men lidt kort syntes jeg :wink:

Kunne godt tænke mig lidt mere indhold og at handlingen ikke skrider for hurtigt frem.

Ideen til historien kan jeg rigtig godt lide. For hvor mange (i hvert fald mig) har ikke drømt om at blive “adopteret” af vores flotte søde ynglings lærerinde, træner etc. da vi var/er i din alder :slight_smile:

Mikkel Mus skrev:

Hej Carl

En god lille historie - men lidt kort syntes jeg :wink:

Kunne godt tænke mig lidt mere indhold og at handlingen ikke skrider for hurtigt frem.

Ideen til historien kan jeg rigtig godt lide. For hvor mange (i hvert fald mig) har ikke drømt om at blive “adopteret” af vores flotte søde ynglings lærerinde, træner etc. da vi var/er i din alder :slight_smile:

Ingen siger den er slut endnu… Men enig syntes også det en god historie. Men der må da komme mere i den. F.eks hvordan stævnet går, Hvad der sker efter Stævnet.

der kommer skam mere, men jeg havde allerede skrevet tre kapitler, men dem mistede min computer. spørg mig ikke hvordan. til de nysgerrie svømmede jeg til til DM 400 fly/butterfly og kom på en delt 4 plads jeg svømmede også 100 invidiuel meadlig( fly ryg bryst crawl) og der fik jeg en anden plads :slight_smile:

havde du så svømme ble på loll :wink:

bleslave skrev:

havde du så svømme ble på loll ;)

Som jeg allerede skrev i starten af historien, er det med bleerne kun en del af min fantasi som jeg kom ind i historien :wink:

jo jow tanken med at nævne svømme ble var nu os bare at gi nyt liv til din rigtig goe historie

Tænkte også på det. Da jeg læste det med hun gjorde dig til baby. At så må du sku svømme dit stævne i ført svømmeble ( I Historien ) Det kunne være fedt se hvad dine konkurrenter sagde til det :stuck_out_tongue:

Undskyld at der ikke rigtigt er sker noget men de sidste tre en halv uge har jeg været i Italien. Jeg kommer nok ikke til at skrive noget lige med det samme, fordi jeg snart har fødslesdag og det vil jeg prioterer højere :wink:

Håber der snart kommer en fortsættelse. For det er en god start. :slight_smile: