Mit ble elsker liv

Ikke som så mange andre begyndte min lyst til bleer da jeg var omkring 5 års alderen.

Jeg var i pleje hos en familie som også havde en pige i pleje som gik med bleer hver dag.

Jeg tænkte mange gange at det var lidt underligt at hun gik med bleer og jeg ikke, så jeg fik lyst at vide hvordan det var. Det gik hurtigt med at vække min lyst til bleer. Jeg måtte bare få ble på hver dag, selv om de andre ikke ville give mig ble på. Så hver dag så snuppede jeg en ble at ta på.

Men efter at jeg begyndte i folkeskole gik der en tid hvor jeg ikke havde mulighed for at ha ble på, men da jeg var omkring 11 års alderen fik jeg igen mulighed at få fat i ble, da vi fik ny nabo som havde små børn. Da jeg ret tit besøgte dem, så snuppede jeg nogle få bleer fra dem uden at de kunde se det, og efter en tid blegyndte jeg at ha mere end en ble på så det blev lidt tykkere.

Det blev den første tid til at jeg havde 2 bleer på, og senere blev der flere, og når jeg så var kommet til slutningen af folkeskolen, gik jeg ofte med op til 10 bleer på samtidig, da det gav den optimale nydelse for mig. Nu tænker måske nogle af jer at jeg er skør, men sådant var det for mig.

Da jeg var færdig med folkeskolen var jeg allerede begyndt at fortjene mine egne penge, så jeg kunde da allerede købe mine egne bleer, som jeg kunde nyde. Men det mest irreterende var at der ikke er voksen bleer til salg i butikkerne, så jeg har måtte nøjes med de største børnebleer der er, men det hindrede mig ikke i at nyde det at ha ble på.

Kun en enkelt gang lykkedes det mig at få fat i en voksen ble, og det blev virkeligt nydt fuldt ud, da jeg var alene hjemme i en hele uge kort tid efter at jeg havde fået fat i denne ble. Jeg havde den på hele tiden da jeg var hjemme, og hele tiden mens jeg var hjemme havde jeg kun en stor tshirt og bleen på, det var virkelig en dejlig tid.

Det er lidt af min livs historie, og håber at i har det godt med historien jeg skrevet her, og får jeg respons fra jer er mere end godt at få.


1 Synes om