Mit ble elsker liv part 2

Lidt mere til den anden historie om mig selv.

Op gennem tiden har det sommetider været hårdt at være en ble elsker som mig. Mine forældre, specielt min mor fandt ud af det sometider og da blev hun ret sur, og fik alle mine bleer fjernet, men det fik ikke min lyst at forsvinde. Kort tid efter bleerne var blevet fjernet havde jeg fået fat i nye bleer. Når jeg var færdig med folkeskolen fik jeg arbejde på en fiskefabrik i min hjemby, og der fik jeg et skab som jeg kunne ha mit arbejdstøj i, og det var stort nok til jeg også kunde ha en masse bleer gemt der, så min mor ikke kunde få dem alle fjernet hvis hun opdagede det. Og hver gang jeg tog hjem fra arbejde havde jeg altid nok til at jeg kunde ha bleer på hele tiden til jeg kom på arbejde igen. Og igennem den tid havde jeg ble på næsten 24/7. Når jeg siger næsten 24/7 så var der tider når jeg var hjemme sammen med mine forældre at jeg ikke havde ble på, og årsagen var simpelthen at jeg ville ikke få alle bleerne jeg havde fået skaffet hjem fjernet.

Efter at have arbejdet på fabrikken startede jeg på teknisk skole og var der i to år, og i den tid kunde jeg ikke så godt nyde bleerne som på fiskefabrikken, men aligevel var lysten lige så stor som den var før, men den blev virkelig plejet da jeg flyttede til en anden by at gå i en anden skole, og der fik jeg mulighed at bo på et skolehjem, hvor jeg fik mit eget værelse, og da kunde jeg hver dag når jeg var på skolehjemmet nyde det at ha ble på, men ikke så mange som jeg ville ønske på skoledagerne, men somme weekender fik jeg lov at bli på skolehjemmet og da havde jeg så mange på som jeg havde lyst til.

Men hele mit liv har jeg altid haft ønske at dele det med andre, men det har ikke altid været så nemt når specielt mine forældre ikke kunde li det at jeg gik med bleer.

Men jeg håber i kan li det jeg har skrevet og jeg ville meget gerne høre fra jer om det jeg har fortalt jer om mit liv.


1 Synes om