Min barnlige weekend (F,F)

Hej med jer :cheer:

Ved godt det er alt for længe siden jeg postede de sidste historier, men skrivelysten har ligesom ikke rigtigt været der. Den er dog ved at indfinde sig igen, så derfor har jeg startet en historie om at blive passet når man som jeg er en “stor” pige :blush:

Jeg vil meget gerne have feedback, selvom der ikke står så meget, og høre om der er nogen der gider læse det, hvis jeg fortsætter fortællingen? :dry:

Endelig weekend! Jeg har glædet mig hele ugen til netop denne weekend. Jeg skal over til en god veninde, som skal passe mig! Passe mig, tænker du? Jamen det er sådan at jeg godt kan lide at være barnlig, og ikke have alle de der voksne forpligtelser, som man har til hverdag. Så hun har indvilliget i at være min voksne, så jeg bare kan koncentrere mig om at lege.

Når jeg bliver passet foregår det på den måde at jeg tager noget rart tøj med - dvs. ikke g-strenge, bh og andet voksentøj, men nogle bomuldstrusser og rart tøj med f.eks. Disney motiver på, som jeg kan lege i. Når vi er udendørs er det som regel i børnetøj også, medmindre det er en kold tid, så står den på flyverdragt eller regntøj (jo, man kan sagtens købe flyverdragte til voksne, endda i Stadium og sådan nogle steder) :slight_smile: Om sommeren er en kjole jo nok at have på. Og så bare tæer. Så mærker man virkelig nostalgien komme op i en.

Jeg bliver snart hentet og hun sørger for alting. Det bliver dejligt. Hun har lovet mig pommes frites og pølser til aftensmad!

8 Synes om

Synes det lyder som en historie, der kan udvikle sin interessant.

Lyder spændende:-)

dejligt med noget andet, fortsæt endelig camilla.

Go dag

1 Synes om

Jeg tror det var en trailer/smagsprøve til en god historie, som vi nok er flere der venter spændt på kapitlet 1… ud af 12 :slight_smile:

1 Synes om

Jamen så må jeg hellere skrive videre på historien! :slight_smile:

Tak for tilbagemeldingerne.

3 Synes om

vi glæder os til at hørre merre

Kommer der nogensinde mere til denne historie? Den lyder inspirerende :smiling_face:

2 Synes om

er der plads til en til? :))))

Historien kom aldrig videre, må jeg vist konstatere her 14 år senere :wink:

4 Synes om

Den er stadig god, 14 år senere :smile:

3 Synes om