Magnus ydmygelse (B,F,g,G)

Denne historie kommer til at indeholde elementerne: ble, tis, lort, mobning, sph, ydmygelse, ydmygelse og ydmygelse. Skriv gerne i kommentaren, hvad I synes om den, eller hvis i har fif, eller gode idéer til, hvordan I synes, historien skal fortsætte.

Magnus ydmygelse

Afsnit 1 - Begyndelsen på problemet.

Magnus var i en alder hvor man starter med at blive interesseret for det modsatte køn. Magnus boede hos sin mor og lillesøster, der var 5 år, og hed Isabella. Magnus var en af de mere populære drenge i klassen, men der var især en fra hans klasse, som han forsøgte at få opmærksomhed fra. Sara. Sara var en smuk, lyshåret pige, som ikke skænkede Magnus en tanke, så vidt han vidste.

Det var sommer, og Magnus var på stranden. Han lå og nød solens varme strøg, og hørte musik på sine høretelefoner. Han begyndte at have det lidt for varmt, så han gik ned i vandet for at blive kølet af. Vandets kølige karakter var akkurat lige så behagelig som solens varme, på denne sensommerdag.

Han stod i vandet og nød det faktum, at han ikke havde en eneste bekymring i sindet. Han lukkede øjnene og gav sig til at flyde i et øjeblik. Tankerne gik på, hvad han skulle bruge de næste dage på, og pludselig kom han til at tænke på Sara. Dagen før havde hun sat sig ved siden af ham i klassen, og han fik en klump i halsen, da han lånte hendes viskelæder, og hans hånd rørte hendes. Han begyndte at kede sig lidt i vandet, så han åbnede øjnene igen, og gik målrettet tilbage mod sit Håndklæde. Dog havde han lige et sidste ærinde, inden han kom helt tilbage.

Naturen kaldte. Han koncentrerede sig for at tisse i vandet, men havde lidt svært ved at få “åbnet for hanen”. Der gik lidt tid med at koncentrationen, og så gav han sig ellers til at presse lidt ekstra. Det virkede, for pludselig stod han og ladede vandet i strandvandet. Han stod og nød den dejlige følelse, og vandet der langsomt blev varmere omkring ham. Han kiggede rundt for at se, om nogen opdagede ham. Det så ikke ud til, at nogle bemærkede hans lille mission, og inden længe var hans blære helt tømt. Han gik helt tilbage, lagde sig på håndklædet og hvilede øjnene.

Alarmen ringede, og Magnus vågnede med et sæt. Han slukkede for alarmen og gned sig søvnigt i øjnene. Så kunne han mærke noget. Noget var ikke, som det skulle være. Han kunne mærke noget koldt og vådt i sengen, og han indså hurtigt hvad det nok var, da han kom i tanke om drømmen. Han havde tisset i sengen. Han løftede den våde dyne fra sig, og kiggede ned ad sig selv på den store, pinlige og våde plet på lagenet og de drivvåde underbukser, der lignede, at de kunne vrides, så våde de var. Hans hjerte begyndte at hamre, da han kom i tanke om, at det kunne blive opdaget.

Det var heldigvis lørdag, så der var en chance for, at hans mor stadig lå og sov. Hvis han var heldig, kunne han nå ned og kaste tingene i vaskemaskinen. Han tog en masse andet vasketøj, så det lignede, at han bare vaskede en masse. Ikke at det lignede ham, sådan impulsivt at vaske tøj lørdag morgen, men det var det mindst dårlige alternativ, han havde lige nu. Han listede ned på badeværelset, hvor den vaskemaskinen stod. Men døren til badeværelset var låst, så hans mor var nok derude. Hans hjerte sprang et slag over, da døren gik op.

Ud kom hans mor.“godmorgen” sagde hun, og kiggede på ham, med favnen fuld af dynebetræk og lagener. Han undgik hendes blik, og sagde nervøst “jeg vil lige vaske lidt tøj”. Hun kiggede mistænksomt på ham, og rynkede næsen. Så sniffede hun ud i luften, og kiggede ham i øjnene og sagde: “du har tisset i sengen, har du ikke? Jeg kan lugte tis” han kiggede ned i jorden, og sagde "jo.

Det var et uheld. Jeg drømte at… Glem det". Hun kiggede sympatisk på ham og sagde “det er okay skat. Men sådan noget skal du altså ikke skjule for mig. Næste gang siger du det bare til mig, okay?”. Hans hår rejste sig i nakken ved ordene “næste gang”, men besluttede sig bare at svare “okay, selvfølgelig. Undskyld.”

Hans mor tog det våde tøj og vasketøj, og smækkede det i vaskemaskinen med ordene “jeg er sikker på, at det bare var en engangsforestilling. Ellers må vi… Glem det”. Magnus gik i køkkenet for at tage sig noget morgenmad.

5 Synes om

Afsnit 2 - Prøverummet

Magnus sad og spiste morgenmad, mens han tænkte på det, der var sket om natten. Inderst inde var han nok bare lettet over, at kun hans mor kendte til den pinlige hændelse. Mens Magnus sad i sin egne tanker, hører han sin lillesøster kalde fra sit værelse: “Mor! Mor! Jeg er tør, jeg har ikke haft nogle uheld i nat!”.

Moren kommer løbende ned fra badeværelset og siger henrykt: “Sådan skat! Hvor er jeg stolt af dig! Du er blevet sådan en stor pige!”. Isabella bliver glad for moderens anerkendelse, og spørger så “Vil det sige, at vi snart kan smide de dumme bleer ud?”, Moderen skæver over til Magnus, og svarer så drillende “Nu må vi se, man ved jo ikke om der er nogen andre, der får brug for dem igen!”. Magnus rødmer og kigger ned i sin morgenmad, for at undgå øjenkontakt med moderen.

Det var lørdag, og familien havde planer om at tage ned i det lokale shoppingcenter, for at købe noget nyt tøj. Magnus var ikke specielt glad for at han skulle med, han ville allerhelst være alene den dag, men det hjalp dog på humøret at både ham og lillesøsteren var blevet lovet en is. Inden de tog afsted, skulle Magnus tisse, men nåede det ikke. Han tænkte, at han nok sagtens kunne vente, til de kom over til shoppingcenteret.

De startede med at kigge på nogle sko til lillesøsteren, og Magnus gik og kedede sig, mens han holdte sig. Selvom det var lidt kedeligt, havde de det også ret hyggeligt. Efter de havde købt nogle søde, små lyserøde sko, blev det Magnus tur til at finde noget tøj. De gik i H&M, hvor der altid var noget helt fint tøj, som også havde en overkommelig pris. Magnus havde skudt det med at gå på toilettet helt væk, for han følte jo, at han sagtens kunne holde sig. Han var jo trods alt ikke en baby, selvom nattens uheldige scenarie pegede på andet.

Magnus havde fundet en trøje, en t-shirt og nogle bukser, som han så ville prøve i prøverummet. Han gik derind, og trækkede for, mens hans mor og søster ventede udenfor, så de kunne vurdere, om nu tøjet også så godt ud på ham. Da han kom ind, kunne han pludselig mærke, at han snart skulle tømme blæren, men han tænkte, at det godt kunne vente til, at de kom ud af butikken. Han prøvede først trøjen, og så t-shirten. Tingene passede perfekt. Så blev det buksernes tur. De virkede en anelse små, så små, at de faktisk var svære at få på.

Det lykkedes dog, men han kunne hurtigt se, at de så alt for stramme ud. Det var de jo også. Nu skulle de bare af. Det var ikke helt nemt, og Magnus brugte alle sine kræfter, men de ville bare ikke af. Han gjorde sig umage, og pludselig kunne han mærke det. Hans blære gav simpelthen slip. Først kom der et par dryp, og så en lille strøm ned ad de stramme bukser, og før han vidste af det, var der en stor, våd plamage på bukserne, som nåede helt ned til sokkerne, og samlede sig på gulvet.

Magnus blev ramt af lige dele panik og lamslåethed, da han kiggede ned på den skade, han lige havde forårsaget. Han vidste hurtigt, at der ingen vej var udenom. Han blev nødt til at gå til erkendelse. Han kaldte stille på moderen, der hurtigt kom ind. Hun var lige så overrasket som ham, men mest af alt var hun stiktosset.

“Forklar mig lige, hvad du har lavet” sagde hun. Han svarede “Det var altså et uheld, jeg ved ikke hvad der gik af mig. Bukserne var meget svære at få af!”. Moderen svarede “Nu går vi sammen ud, og forklarer en ekspedient, hvad der er sket!”. Magnus blev helt rød i hovedet, men indså hurtigt, at der ikke var nogen vej udenom. Han kom ud, med de våde bukser i hånden, og hovedet bukket. De gik sammen over til en kasse i H&M, hvor en sød pige på hans alder stod bag.

Han kunne ikke få sig selv til at sige ordene. Det var simpelthen for pinligt. Moderen kiggede på ham, og sagde stille “Forklar den søde pige, hvad du har gjort”. Han prøvede at fremstamme en sætning, men det blev kun til et “Jeg… Jeg…” Hans mor tog over, og forklarede sagen: “Mins søn har tisset i bukserne, mens han prøvede et af jeres bukser. Han kan åbenbart ikke holde sig for tiden, for han tissede også i sengen i nat.”

Magnus havde aldrig været mere rød i hovedet, og hans øre føltes som 100 grader. Moderen forklarede videre med: “Han er nok omtrent på din alder, og alligevel går han og pisser i bukserne som en baby. Efter vi har været her, går vi direkte på apoteket, for at finde noget beskyttelse til ham. Jeg skal nok betale for bukserne, men der er nok lidt tis på gulvet i et af prøverummet. Jeg undskylder på min søns vegne”. Så betalte de og gik.

Magnus hørte hvad hun sagde, men troede bare, at hun ville ydmyge ham, for at han fik sig en lærestreg. Han blev dog hurtigt overbevist, da de gik over til apoteket, der lå lige ved siden af. Moderen spurgte en ekspedient: “Hej, jeg skal bruge noget beskyttelse mod inkontinens. Det er til min søn her”. Magnus var fortsat rød i hovedet, og han kunne mærke at tårekanalerne pressede på.

Ekspedienten kiggede på Magnus og spurgte "Hvor gode skal de være? Er du det, man kalder en “heavy wetter, eller er det bare lidt dråber, når du får et uheld?”. Magnus hørte sig selv sige “Det er ikke så slemt” men han mor afbrød hurtigt med et: “Ikke så slemt? Du har fuldstændig pisset din seng og bukser til. Vi må hellere tage dem, der kan holde til mest, bare for en sikkerhedsskyld”.

Magnus snøftede hele vejen hjem, mens han under tvang holdte bleerne i hånden (Se billede, for at se hvilke bleer, de endte med at købe til Magnus), så alle forstod, at de var til ham, og ikke hans lillesøster.

drynites-pyjama-pants-boy-8-15-aar-9-stk-206657.jpg

5 Synes om

Det bliver bare bedre og bedre og jeg glæder mig til at mere

Kapitel 3 - Sms-beskeden

Da da endelig var hjemme, var Magnus både lettet, men også trist. Den våde fornemmelse var stadig at mærke, da hans underbukser stadigvæk var våde. Hans mor var vist også blevet i bedre humør. Hun havde nok fået lidt ondt af ham. I hvert fald sagde hun i en venlig tone, at han hellere måtte komme i bad og få noget rent tøj på.

Magnus kunne mærke lettelsen blive endnu større, da han indså, at han ikke behøvede at have ble på efter badet. Hans mor vidste måske ligesom ham, at uheldet var noget, der ikke ville gentage sig. Det var dejligt at tænke på, at det med indkøb af bleerne på apoteket blot var en lærestreg, så han næste gang ville gå på toilettet så snart han kunne mærke, at naturen kaldte. Det var en lærestreg han sent ville glemme.

Han havde nu fået et bad og taget noget afslappet tøj på, så resten af dagen skulle bare stå på hygge, så han kunne få oplevelsen lidt på afstand. Det var dog lidt svært, for da han kom ud af badet, spurgte hans lillesøster nysgerrigt “Hvorfor tissede du i bukserne?”. Han vidste ikke hvad han skulle svare, så han prøvede at ignorere hende. Det virkede heldigvis, for hun spurgte ikke igen. Resten af dagen gik helt fint, hvor Magnus sad og spillede computerspil. Men omkring kl. 20 tikkede en sms ind, der gav Magnus sved på panden.

“Hva så, tissebuks?” stod der. Det var Morten fra klassen, en af hans venner. Magnus fik en klump i halsen, og gennemgik dagen for at finde ud af, hvordan Morten vidste, hvad der var sket. Hvordan har han dog fundet ud af det? Hvad har han set? Magnus prøvede at bevare roen, og valgte at svare, som om intet var hændt: “Hvad mener du med det?”. Morten forklarede: “Min storesøster siger, at hun ekspederede dig i kassen i H&M i dag, og at du pissede i bukserne, som en lille baby i prøverummet.

Hun sagde, at hun var sikker på, at det var dig, og at hun også så dig med en pakke bleer på vej hjem. Skal du så virkelig bruge ble, for ikke at pisse i bukserne?”. Morten fik ondt i maven af beskeden. Han kunne mærke at sveden begyndte at dryppe ned ad panden, men hvad værre var, at han kunne mærke, at han begyndte at tisse lidt igen. Han opdagede det dog hurtigt, og skyndte sig ud på toilettet, for at gøre sig færdig. Da han kiggede ned, åndede han lettet op, for skaden var ikke slem, og der var allerhøjst en lille tår, der ramte hans underbukser.

Det var nok til, at ingen ville opdage det, tænkte han. Han vidste nu lige præcis, hvad han skulle svare: “Hvem, mig? haha! jeg har været i jylland de sidste to dage, så din storesøster må have forvekslet mig med en anden. Hun kan sikkert godt lide mig ;-). Tror du selv at jeg er sådan en baby, der stadig tisser i bukserne? haha!”. Planen virkede, for Morten svarede blot tilbage med et “Nå okay, fair nok. Vi ses på mandag efter weekenden, min ven”. Missionen var fuldført, og måske kunne Magnus lægge de sidste 24 timer bag sig.

2 timer senere blev han dog modbevist. Han sad på sit værelse, og spillede computer, da hans mor bankede på. “Kom ind!” sagde han. Hun svarede “Hej skat, det er bare mig. nu skal du jo snart i seng, så jeg vil lige tale med dig, inden du lægger dig til at sove”

Magnus vidste godt hvad det handlede om, men vidste ikke, hvad der præcist skulle til at foregå. Han blev dog hurtigt klar over det, da så, hvad hans mor havde i hånden. Det var bleerne, som de havde købt på apoteket. Han prøvede hurtigt at protestere, men han kendte sin mor for godt til at vide, at det var en tabt sag. Hans protest kunne føre til to ting: Hårdere konsekvenser eller smæk.

Ingen af tingene havde han lyst til, så han satte sig på sengen og ventede på, hvad hun ville sige: “Nu har du jo haft et par uheld både i nat, og i formiddags, så nu må jeg hellere lære dig lidt disciplin. Faktisk vil jeg selv sige, at den her aftale er fair. Den lyder sådan her: Hvis din ble er tør i morgen, når jeg kommer og tjekker, smider jeg bleerne ud. Hvis ikke, må vi hellere bestille tid hos lægen, og bruge beskyttelsen, indtil du kan holde dig tør”.

Magnus følte sig som et pattebarn, der var ved at få skæld ud. Men helt forkert var det jo ikke, hvis man så på hans opførsel bare de sidste 24 timer. Han kendte dog sig selv godt, og det der skete i nat (og i formiddags), ville ikke ske igen. Han tænkte, at det smarteste nok ville være bare at adlyde, så han kunne smide de forbandede bleer ud næste morgen.

Han sagde modvilligt ja, og moderen svarede “Godt skat. Jeg er stolt over, at du tager det som en mand. Jeg vil gerne lige se, når du har fået den på, så jeg kan vurdere, om den sidder som den skal”. Det gik han med til, og moderen gik ud af rummet. Han klædte sig af, og tog bleen på. Sikke et forfærdeligt syn, tænkte han, da han stod der i spejlet, og så på sig selv. Der stod han, kun iført en bukseble (se billede), lavet til børn, der ikke kan holde på vandet.

Han kaldte på moderen, og ind kom både moderen og lillesøsteren. Lillesøsteren begyndte at fnise over hendes storebrors barnlige look, så Magnus smed hende ud af værelset. Moderen prøvede at holde masken, og det gik også fint, på trods af lidt fniseri. Magnus var meget irriteret. “Husk vores aftale, skat. En tør ble betyder, at du aldrig skal bruge dem igen”. Magnus kunne lide hvad han hørte, så han lagde sig til at sove, så det hurtigere kunne blive morgen.

8-15-garcon.png

3 Synes om

der er god

Kapitel 4 - Babysitteren

Magnus vågnede sent. Der gik ikke længe før han kom i tanke om, hvad der var mellem benene. Bleen. Han fik gåsehud ved tanken om at han skulle have bleen på hver nat, og han var meget nervøs for at mærke, om den var våd. Han tog hånden langsomt ned, og mærkede efter. Helt tør. Magnus kunne græde af glæde, og selvom han egentlig havde regnet med, at den ville være tør, havde han bange anelser. Han lukkede øjnene lettet, og blundede lidt videre…

Så åbnede han øjnene igen med et set. Bleen var stadig tør, men han kunne mærke, at han ikke havde længe til at finde et toilet, hvis den skulle forblive tør. Han skyndte sig over til badeværelset, som SELVFØLGELIG var låst. “Åh nej” tænkte han, mens han stod og trippede udenfor badeværelset kun iført en ble. Han bankede hårdt på døren, og hørte hans lillesøster råde “Der er optaget!”. Han råbte igen “SKYND DIG!”. Der gik længere og længere tid, og han overvejede, om han havde andre muligheder.

Hvis han tissede i en potteplante, ville straffen nok blive endnu værre, end hvis hans mor troede, at han havde tisset i bleen om natten. Han stod og hinkede lidt på fødderne, for at holde sig, og det blev sværere og sværere. Med et, var det for sent, i samme øjeblik som hans mor kom ned ad trappen, og så ham stå der bagfra, og give slip. En lind strøm af tis spredte sig mellem hans ben, og den varme fornemmelse kunne hurtigt mærkes i hans skridt.

Hans mor så bleen blive mere og mere gul, mens han stod og smågræd lidt. Hun sagde ikke et ord, for hun var lamslået over at se sin søn stå og tisse i en ble. Døren gik op, og ud kom lillesøster, som nærmest så direkte ind i den gule, våde ble. “Hold da op, der er vist en der har haft et uheld” Sagde hans mor så, bag ham. Han vendte sig om og svarede grådkvalt “Det er hendes skyld! Hun brugte alt for lang tid derinde! Hvis hun havde været lidt hurtigere, var det aldrig sket!”.

Moderen kiggede på ham med hævede øjenbryn, og sagde “Du burde da kunne holde dig i mere end 10 minutter før du tisser i bleen som et eller andet pattebarn! Du har virkelig bevist overfor mig, at du har brug for bleerne. I hvert fald om dagen, ser det ud til.” Magnus blev ked af det, men vidste, at der ikke var noget at gøre. Han kunne ikke vinde denne diskussion, især ikke iført en ble så våd, at man kunne lugte den 3 meter fra ham, der hvor moderen stod. Det var lidt som om, at man mister sin autoritet, efter man lige har stået og tisset hjælpeløst i en ble.

Han fik en ble i hånden af sin mor, og fik at vide at han skulle tage sig et bad, og så tage bleen på. Da han kom ud, havde han det overhovedet ikke bedre. Hans ellers høje selvtillid havde virkelig lidt et knæk de sidste par dage, og han forstod ikke, hvorfor han pludselig havde så svært ved at holde på vandet. Eftermiddagen gik som forventet, men han havde ingen uheld. Han huskede at gå på toilettet, men var stadigvæk beodret til at beholde bleen på.

Da klokken var 17, fortalte hans mor ham og hans lillesøster, at hun skulle ud med nogle veninder fra arbejdet. “Men denne gang har jeg hyret en babysitter. Jeg tager afsted lige om lidt!”. Magnus vidste godt, at babysitteren kun var hyret, for at irritere ham. Han havde været alene og passet sin lillesøster utallige gange, men hans nye status som midlertidigt blebarn havde nok gjort, at han ikke kunne det mere. Øv.

Endnu værre blev det, da babysitteren kom. Det var hans nabos datter. En smuk, lyshåret pige, ikke mere end 3 år ældre end Magnus. Det gjorde hele situationen endnu værre, at det lige præcis var hende, der skulle passe ham. Hun var dog blevet briefet om hele situationen, og havde fået fortalt lidt om, hvordan Magnus’ sidste tre uheld havde været, med en masse detaljer vel at mærke.

Hun blev taget imod en Magnus, der prøvede at lade som ingenting, men hun brød hurtigt isen med en “Nå, så du har svært ved at holde på vandet, hva?” Han blev meget overrasket over hendes bramfrihed, og prøvede at slå det væk med et “Hvad gør vi med aftensmad?”. Det virkede, for hun svarede, at de kunne købe nogle pizzaer. Magnus syntes, at det lød som en god idé med lidt trøstemad efter de hårde dage.

Efter aftensmad, blev lillesøster puttet, og det var bare ham og babysitteren. Stemningen var lidt mærkelig på grund af det faktum, at hun ikke var meget ældre end Magnus selv, men må siges at være “In charge” eftersom hun blev hyret. Hun sad og kedede sig lidt, men fandt et godt forslag på, hvordan de kunne slå tiden ihjel: “Har du lyst til at se en film?” spurgte hun. Det var han frisk på.

Han valgte bestemt en uhyggelig gyserfilm. Planen var at vise hende, at han absolut ikke var noget pattebarn, og så kunne det måske være, at hun ville krøbe sig lidt ind til ham. Hun var frisk på valget af filmen, så alt gik efter planen. De drak en masse sodavand, spiste popcorn, og nød den uhyggelige film. Det gik rigtig godt for Magnus, og han lagde armen rundt om hende.

Hun sagde ikke noget til det, så alt gik godt, og hans hjerte begyndte at hamre lidt hurtigere. PLUDSELIG kom fik de begge et kæmpe chok i filmen, og Magnus kunne mærke, at det satte gang i noget, der helst ikke skulle sættes i gang. Han begyndte at mærke tissen komme ud i den ellers rene ble. Han rejste sig op og skyndte sig ud på toilettet, men nåede kun at gå et skridt hvorefter han væltede.

Imens alt dette skete, var hans ble godt igang med at blive helt gennemblødt. Han lå der på gulvet, og kunne pludselig mærke noget endnu værre. Han lækkede. Hun begyndte at fnise, da en lille pøl af tis begyndte at sprede sig på gulvet rundt om Magnus. Han blev ildrød i hovedet af pinlighed, og havde allermest lyst til at grave sig selv ned i et stort hul.

Pludselig hørte han et “Klik” fra et kamera, så han rejste sig op og skyndte sig ud på toilettet med både våd ble og våde bukser. Han blev inde på toilettet, indtil hans mor kom hjem, og babysitteren var gået. Babysitteren havde forklaret moderen situationen, så da hun kom hjem, sagde hun: “Din lille våde tissebuks. Du kan jo ikke holde dig tør i en dag. Og så lækkede du oven i købet. I morgen køber jeg nogle rigtige voksenbleer til dig. Jeg er skuffet over dig, du er blevet reduceret til et vaskeægte bletissende, infantilt, hjælpeløst pattebarn.” Med den besked måtte Magnus gå nedtrykt i seng, med en ren ble på.

5 Synes om

Det er godt

1 Synes om

Kapitel 5 - En barnlig voksenble

Magnus vågnede og så hans mor stå for enden af sengen, med foldede arme, og et seriøst blik. I hånden havde hun noget, der gav Magnus en knude i maven. En vaskeægte voksenble. Den var i hvert fald voksenagtig i størrelsen, men dens print signalerede noget helt andet. På bleen var der nemlig barnlig print, som gjorde hele situationen meget værre. Udover det virkede bleen meget puffet og stor i forhold til dem, han tidligere havde haft på. Og så skulle man også tage dem på, på samme måde som babyer får ble på;

Man skulle ligge på ryggen med benene oppe. Moderen greb fat i Magnus’ dyne og rev den af ham, så han kun lå med sin våde bukseble på. Så tog hun bleen af ham, og bad ham om at tage benene op. Hele situationen var meget ydmygende for ham, men han vidste at hvis han stred imod, ville det hele blive endnu værre.

Han lukkede øjnene mens hans mor gav ham den store, barnlige ble på, mens han fandt trøst i, at det kun var hans mor der så ham i denne sårbare position. Da det var gjort sagde hun: “Jeg er efterhånden træt af din barnlige opførsel. Jeg håber at bleen her kan få dig til at indse, at du er nødt til at opføre dig som en mand, og ikke et pjevset, sengevædende pattebarn.”. Magnus besluttede sig for at vise lige netop, at han ikke var det.

I dag skulle Magnus i skole, hvilket han var meget nervøs for. Ville de andre se bleen? Hvad hvis han skulle skiftes på et tidspunkt? Mange spørgsmål gik igennem hans hovede, men i det mindste syntes han ikke, at hans ble var synlig, når han havde bukser på. Så helt slemt var det ikke. Resten af morgenen gik som en helt normal morgen. Han spiste morgenmad, cyklede i skole, og havde to kedelige dansktimer, og i alt den tid havde han heldigvis holdt sig tør, og husket at gå på toilettet.

Det var frikvarter. Magnus sad lidt usikkert på sin plads. Han følte at alle kunne se bleen, men det var nok bare noget, han bildte sig ind. Morten, hans bedste ven, gik hen til ham. “Har du haft en god weekend, tissebuks?”. Magnus blev rød i hovedet, og svarede “Hvad mener du med det?”. Morten tog sin computer op, og viste et billede. Det var det billede, som babysitteren tog. På billedet ser man Magnus ligge på maven, i et par våde bukser og en pøl af hans eget tis. Ydmygende. Han kiggede på billedet og sagde “Det der er jo ikke mig på billedet. Det kan alle da se”.

Morten svarede:
“Gu er det da så”
“Gu er det ej!”
“Indrøm det nu bare, tissebuks!”
“Stop nu med at kald mig det, din lille lort!” sagde Magnus, og skubbede til Morten.

Morten tændte helt af, og sprang på Magnus. De lå begge på jorden og sloges nu. Der var dannet en ring af tilskuere rundt om slagsmålet, og alle fra klassen var der. Selv Magnus’ crush, Sara. De gav hinanden knytnæveslag i maven og sparkede, men Magnus kunne godt mærke, at han havde mødt sin overmand. Pludselig havde Morten ham i et fast greb, og han sagde: “Sig hvad du er”

“Aldrig”
“Kom så, indrøm det nu!”
“Næ!”
“SIG DET” Sagde Morten og strammede grebet
Magnus snøftede og sagde lavt “Jeg er en tissebuks”

“Godt du har lært det nu, lille tissebuks. Lad os se beviset” sagde Morten, og trak bukserne af Magnus. Nu lå han der, til skue for hele klassen, med en ble på. Så begyndte han at tisse af skræk. Bleen udvidede sig, og fugt-indikatorerne skiftede hurtigt farve. Magnus lå bare der på jorden, og tissede i den barnlige voksenble.

Det blev hurtigt opdaget, og en af pigerne fra klassen pegede, og råbte “SE, LILLE TISSEBUKS TISSER I BLEEN!” Hele klassen skreg af grin, og begyndte at råbe i takt: “TI-SSE-BUKS! TI-SSE-BUKS!” Magnus græd, skyndte sig at tage bukserne på igen, og løb ud af skolen. Han valgte at tage cyklen, og cykle hjem mens han græd.

Da han kom hjem, stod hans mor og kiggede på ham. Hun vidste udmærket, hvad der var sket, da han stod der med tårer i øjnene. Hun spurgte: “Har du nu pisset i bleen igen?” Han kunne ikke andet end at græde og nikke. Han gik sur og ked af det ind på badeværelset, og tog et bad.

5 Synes om

Kommer da meder

3 Synes om

Skøn Historie! Jeg har tilladt mig at lave en lille smule formatering, for at gøre den lettere at læse og sikret at alle billeder stadig kan ses efter migreringen.

2 Synes om

Kommer der flere afsnit?

Hej. Jeg tænker en dag at skrive videre på den. Magnus’ ydmygende færd er nok ikke helt ovre. Og tak for formateringen junior

3 Synes om

Vil have mere

1 Synes om