kbh pride 2023

hej

jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at mødes til lidt hygge i forbindelse med kbh pride den 19 / august /2023 jeg regner med at være i kbh fra torsdag den 17 august/2023

jeg skal igen i år gå med abdl flaget til priden så er der nogen der ser mig må de gerne tage fadt i mig hvis det er jeg bider ikke så kom bare hen og sig hej

skal nok lige et billede af mit outfit op på siden og telegram

6 Synes om

Jeg tænker at jeg er i kbh til pride den 19, så jeg tænker da man godt kunne mødes et eller andet sted :grin:

1 Synes om

Tror jeg har misforstået, det pride noget der. Er det ikke en gade fest for bøsser lesbiske transkønnede osv? Eller er det en gade fest for ens seksuelle kink og hvad man ellers kalder det? Tyskland har noget der hedder Folsom eller noget i den dur. Hvor det bærer præg af folks seksuelle kink /fetish?

Ikke fordi jeg har noget i mod pride. Er bare nysgerrig. Nogle der evt kan sende et link? så man kan læse om det. Og hvad meningen helt præcist er med priden :slightly_smiling_face: . God pride, håber vejret er med jer :pray:

3 Synes om

Når okay, har selv søgt på det. Som jeg forstår budskabet. Er det en form for demonstration mod had forbrydelser. Over for bøsser lesbiske transkønnede mm. Hvor man ville gøre det klart. De også skal accepteres i denne verden. Bare fordi man ikke, ser sig som et naturligt køn. eller har en anden form for tiltrækning af andet køn. Eller hvordan man lige beskriver det :sweat_smile: :grinning: .

Det ville sige, det har ikke noget med folks seksuelle kink/fetish at gører. Hvorfor så tage ABDL kink med, og andre fetish. Og synliggøre dem. Når det ikke er det, emnet pride handler om? Jeg ved jo godt en trans mand går i kjole osv. Men det vel en naturlig del af det? :grinning:

Ville det så ikke være en bedre ide, og gører som tyskerne. Og lave en demonstration gade fest. inde for de forskellige kinks/fetish. Også for at beskytte LGBT+ personer :person_shrugging: .

2 Synes om

(indlæg slettet af forfatteren)

Pride er mangfoldighedens fest for at gøre opmærksom på at det er ikke alle folk der er til trukket af det samme køn men også ikke tænder på det samme som normale folk så der for er der kink/fetisch med til pride og jeg fløjt hammerende lige glade hvad folk tænke hvis jeg kommer til pride i ble og onsie, det er nemlig det er er pointen i det helle at det skal være acceptabel at være den man uden at blive råbt af og udstødt bare fordi man er anderledes

Men det er op til folk selv hvad de syntes

Med venlig hilsen den glade hvalp med ble :grinning::grinning:

1 Synes om

Jeg takker for svaret, jeg prøver bare at blive klogere på budskabet med pride. For som jeg har forstået det. Er det ikke noget. Heteroseksuelle deltager i medmindre de har fællesskab med LGBT+ personer i forvejen. Eller er det forkert antaget? :grinning: .

Det heller ikke fordi jeg hakker ned på pride. Jeg er bare nysgerrig omkring budskabet. For som sagt har jeg kun forståelsen på. Det er for alle andre end bare dem der er heteroseksuelle :grinning:

2 Synes om

Du er overhovedet ikke forkert på den - det er helt rigtigt at det er en demonstration (den er bare meget nøje planlagt)

Og det er for lgbt+ rettigheder og synlighed.
Der er dog et kæmpe stort overlap mellem lgbt og kink/fetish og rigtig mange af de kink-steder vi kender i dag er kommet på grund af homo miljøet.
Derfor er kink langsomt sneget sig ind i pride og folk diskuterer endeløst hvorvidt det faktisk hører til… Jeg synes at man godt kan være bekendt at vise nogle af de milde ting fra kink, så længe det ikke er den eneste grund til man er der… Hovedgrunden til at man tager til Pride skal (i min optik) altid være at man er lgbt eller vil vise støtte overfor det, at man så samtidig ser det som en mulighed for at vise kink (som er en seksuel afvigelse ligesom lgbt) frem, synes jeg er fair.

5 Synes om

Ikke helt. Læs mit svar højere oppe. Pride er ikke en fest der fejrer mangfoldighed, det er, pr. Definition, en demonstration.
Kink er noget der i de senere år har sneget sig ind, da det jo også er en seksuel afvigelse, ligesom lgbt+ er det.
Og grunden til det har sneget sig ind er det store overlap mellem kink og lgbt+ miljøet. Her tænker jeg især på lædder-bøsse miljøet.
Kink er ikke en del af pride ellers.

4 Synes om

Jeg har som homoseksuel deltager i Pride haft mine egne og flere børn med på turen. De har lært at folk kan lide at ha gummidragter, kjoler, hundemasker og alt muligt andet på, så kink er da en kæmpe del af den oplevelse. Derfor er der med mine øjne masser af plads til ABDL

2 Synes om

Det ligger direkte i navnet “Pride” at være stolt af den man er… og indirekte at man anerkender det andre mener de kan være stolte af.

På den ene side, er det klart en demonstration, hvor budskabet er mangfoldighed og anerkendelse, og på den anden side, så er det en modernisering af karnevald, hvor der er plads til alle i optoget, så længe det ikke som sådan eksluderer andre…

Heldigvis er der flere upassende grupperinger, som ikke selv føler at de har en naturlig plads i optoget, så det plejer at blive til en fejringens dag, i det store hele og giver anledning til mere og mere normalisering af diverse kinks/skævheder.

Der er 2 måder man kan deltage på, 1 ved at gå med i optoget og 2 ved at bakke op om arrangementet ved at være en aktiv tilskuer.

PS. Tak til alle der vælger at deltage :heart:

Nå jo… det er mere end “bare” en parade, der er massere af ting på programmet i løbet af Pride ugen

2 Synes om

Tråden er et godt eksempel på forskellene i miljøet. Vi er forskellige mennesker med forskellige holdninger og overbevisninger. Jeg syntes man skal komme præcist som man har lyst, særligt som LGBTQ+ person, kink eller ej.

2 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.