Jonas og Mette (B,G,F)

Jeg hedder Jonas og jeg er 16 år. Det er fredag og vi har lige fået fri fra skole. Jeg går hen mod busstoppestedet. Stiller mig og venter på bussen. Mette er på vej herhen. Hun ser faktisk pænt godt ud, tænker jeg. Nå men bussen kommer og jeg går ind. Jeg går op bag i bussen til min “stamplads”. Alle de andre går også ind i bussen. Imens ser jeg bare ud ad vinduet.

Da kommer der en og sætter sig en ved siden ad mig. Jeg drejer hovedet og ser at det er Mette. Jeg retter ryggen og sætter mig lidt mere stilfuldt. “Hej Jonas”, siger hun. Jeg siger også “hej” med et smil. Hun ser på mig og jeg bliver lidt rød i hovedet. Hun siger så “hvor ser du altså sød ud. Vil du ikke med mig hjem i weekenden?”.Jeg siger med det samme “ja” og min hånd glider ned og rammer hendes.

Da vi kommer hjem til hende, går vi stille og roligt ind. Alt er lyst og rent at se på. “Du kan bare gå op på mit værelse. Det er op ad trappen og så til venstre. Jeg finder lige nogle sodavand.”.

Jeg går op ad trappen og finder en dør til venstre. Jeg lægger hånden på dørhåndtaget, mens jeg i et par sekunder tænker på hvordan hun bor. Så går jeg ind. Jeg taber underkæben. Der er en stor tremmeseng, et puslebord og en masse legetøj på gulvet. Væggen er malet i en baby-lyserød farve. Hun kommer ind og lægger en hånd på min skulder og siger: “Hvad synes du?”

Jeg kigger på hende: “Hvorfor har du ikke et værelse som alle os andre?”. Hun svarer med et smil: “Det er fordi, jeg godt kan lide at lege, at jeg er baby, når jeg er hjemme.” Det fandt mine forældre ud af og siden har de behandlet mig som en baby".

Jeg griner lidt og spørger: “Må jeg ikke give dig en ble på så?” Hun siger storsmilende “ja” og lægger sig op på puslebordet. Jeg tager stille og roligt bukserne og underbukserne af hende og finder en ble under puslebordet. Der er søde babymotiver på den. Jeg lægger den under hendes numse, pudrer hende i bleområdet og folder bleen op.

Hun hopper ned og udbryder: “Jeg gider ikke have bukser på igen. Vil du ikke også have en ble på?”. Jeg tænker lidt over det, “det kunne da være meget sjovt”, svarer jeg så. Jeg lægger mig ned på puslebordet og hun giver mig en ble på.

Bagefter sætter vi os på gulvet og leger med duploklodser. Vi har det rigtigt hyggeligt. Men jeg synes, at det er lidt mærkeligt at sidde i en ble, det er lidt som om man sidder et par cm. over gulvet. Jeg spørger hende om, hvor længe hun har været til bleer. Jeg kan se, at hun sidder og overvejer sit svar nøje, efter lidt tid svarer hun: “Jeg har altid godt kunnet lide bleer, men det er 1½ år siden, at mine forældre fandt ud af det”.

Hun smiler lidt ved tanken. Jeg sender hende et smil og spørger: “Hvordan fandt de så ud af det?” - “Jo, jeg sad og legede og troede først, at de kom hjem meget senere, men så pludselig kom de hjem før tiden. Så sad jeg i ble og legede”. Jeg smiler igen til hende og vi legede lidt videre.

Efter en ½ times tid kommer hendes mor hjem - hun kommer hen til os. Jeg hilser pænt på hende. Hun spørger, om vi skal have skiftet vores bleer. Jeg siger nej. Men Mette siger ikke noget. Hendes mor går hen til hende og mærker på hendes ble, om den sidder godt.

Hun kigger lige til min ble også, men den er tør. Mette kommer op på puslebordet igen og får skiftet hendes ble. Men lige inden, at hun lukker bleen igen, ser jeg, at hun putter en pille op i numsen på hende. Hvorefter hun får en bodystocking på. Så bliver jeg lagt op på puslebordet også. Tænker det er mærkeligt, for min ble var da tør. Jeg får en pille op i numsen også, men tænker ikke over det mere. Får også en bodystocking på.

Mettes mor siger: "I kan vælge, om I vil sove en times tid nu og så være længe oppe i aften - eller I kan blive oppe nu og I skal tidligt i seng. Vi vælger det første. Vi bliver lagt over i sengen. Hun går ud og henter to sutteflasker med saftevand i. Vi drikker dem, hvorefter vi får en sut i munden. Den føles underligt, men også ret rart og trygt. Mette ser på mig og siger: “Jeg har længe godt ville se dig i ble og sut”. Jeg sender et smil til hende og lægger en hånd rundt om hende. Sådan falder vi i søvn.

Da vi vågnede, var vores bleer rigtigt godt våde. Men jeg kunne mærke, at jeg også havde lavet pølser i bleen. Blev rigtigt flov over det. Hendes mor kommer ind: "Puha hvor her lugter, I må da vist blive skiftet”. Jeg bliver rød i hovedet, for det jo mig der lugter af pubæ.

Hun lægger Mette over på puslebordet. Hun begynder lige så stille at tage hendes bobystocking af hende. Hvorefter hun åbner bleen. Der begynder at lugte rigtigt slemt, og jeg ser, at Mette også har lavet pølser i bleen.

Jeg bliver glad og sender hende et lille smil og hun giver mig et igen. Hendes mor begynder at vaske hende, og hun får en ny ble på samt en babystocking. Hvorefter det er min tur. Jeg lægger mig op på bordet og nyder at få skiftet min pølseble. Da hun er færdig, siger hun: “Vi skal spise om 10 minutter, hvis I lige vil komme derned”.

Vi sætter os til at lege med en sut i munden. Efter de 10 minutter tager vi en bamse hver og går ned i køkkenet, hvor vi får serveret pizza og mælk af en vippekop. Da vi har spist, ser vi Disney-show. Vi tisser og laver pølser i bleen begge to. Kl. 23. skal vi i seng og vi får en god tryg natble på. Om morgenen vågner vi begge op med en våd ble.

4 Synes om

Jeg er spændt på hvad den forsætte med…

1 Synes om

kaj skrev:

[quote]Hendes bor begynder at vaske hende, og hun får en ny ble på samt en babystock.

bor og babystock:huh:. det kan da ikke være mærkeligere

2 Synes om

hvad mener du

1 Synes om

t1107 skrev:

[quote]kaj skrev:

Hendes bor begynder at vaske hende, og hun får en ny ble på samt en babystock.

bor og babystock:huh:. det kan da ikke være mærkeligere

tror der skal stå mor - med m…baby-Kaj havde bedt mig læse hurtig korrektur, men klokken var midnat og jeg var træt, så det er muligt jeg overså en trykfejl eller to…men Kaj, ret du bare bor til mor…:stuck_out_tongue:

2 Synes om

Jeg syns det er en sød historie
Kærlig hilsen
Baby Bom

Det er squ da en fed historie og lang derfor er det ikke umuligt at komme til at lave en stave fejl hehe :slight_smile:

1 Synes om

hvad gør den pillen ^^

1 Synes om

hvad gør den pile^^

Det er en stikpille/afføringspille.
Ved ikke hvorfor man skal af med afføring når man får den i nummi, men et eller andet gør den.

1 Synes om

Super skøn og kærlig historie, jeg har rettet de få stavefejl der var, og slettet et indlæg der kun bestod af et fuldt citat af historien.

1 Synes om

Ved godt det er længe siden men kommer der måske mere

3 Synes om