Jeg er stadig interesseret i bleer (B,F)

Hej, her er Jesper igen. Der er pludseligt gået 2 år siden jeg sidst fortalte om mine interesser for bleer. Jeg er nu næsten 15 år gammel. Min mor regnede med at interessen for brugen af bleer ville aftage, når jeg kom i puberteten; men nej, tværtimod. Nu kan jeg både tisse, skide og onanere i en ble. Min mor er stadig flink til at hjælpe med at blive skiftet; men er lidt ked af, når jeg har lavet lort er det megasvært at få gjort kønsbehåringen rent…

Derfor har hun forlangt, at hvis hun fortsat skal hjælpe med det, så skulle hårene barberes væk. Se, det var jo lidt af et problem, hvad ville kammeraterne ikke sige, hvis jeg pludselig var som en lillle dreng igen. Hvad skulle jeg gøre ? Selv sørge for det, eller lade hårene falde. Fuck, hvor svært. Jeg tænkte så meget på det, at jeg missede meget i skoletimerne, det var ikke smart.

Der blev grinet, når jeg ikke hørte, når lærerne henvendte sig til mig. Det endte med at jeg måtte tage en hurtig beslutning. Det blev hårene der tabte. Samme aften skulle barberingen foregå. Min mor havde selvfølgelig købt en skraber og barberskum til formålet.

Mor skulle være barberen. Jeg blev sæbet ind, både foran, under og i røven. Så nu kunne skraberen komme i anvendelse. Hårene lagde sig hurtigt, undtagen lige på pungen, det var et vanskeligt sted. Det gik da også sådan at blodet, ikke flød, men piblede frem. Men det tog vi med, endelig færdig, hurtigt op og se resultatet i spejlet. Der stod jeg og lignede en lille dreng, dog pikkens størrelse vidnede om min nuværende alder.

Næste dag, skulle vi have idræt, så jeg var spændt på, hvad kammeraterne ville sige nu. Men, men den store reaktion udeblev, kun ’en sagde, at det så ret sej ud, py, det lettede.

Indtil nu har ingen kammerater fået noget at vide og jeg har heller ikke fortalt om mit bleforbrug.

I skolen bruger jeg kun almindelige underbukser.

Men et par gange har det været tæt på at gå galt. Den ene gang var vi i en idrætstime på boldbanen. Jeg skulle sådan skide, jeg glemte lige at jeg jo ikke have en ble på, jeg trykkede som jeg plejer, kom så i tanke om det, shit, jeg kunne ikke holde på det nu. Jeg skyndte mig at løbe ud af banen, hev bukserne ned i hast og sked, lige for øjnede af mine kammerater. Pinligt, pinligt. Jeg undskyldte med at jeg pludselig havde fået dårlig mave.Jeg fik heldigvis fri, for underbukserne så ikke så pæne ud bagefter.

Den anden gang var, da en af mine kammerater havde fået lov til at tage en med til fodboldtræning og jeg fik tilbuddet. Jeg havde en ble på og da vi bagefter skulle i bad, huskede jeg heldigvis at jeg havde en ble på, så jeg skyndte mig ud på toilettet, tog den af og manglede muligheden for at skaffe den af vejen, jeg turde ikke at skylde den ud i toilettet, så jeg smed den ud af vinduet, som til al held vendte ud til den anden side. Jeg hørte siden om fundet af bleen; men holdte min kæft…

Det går ellers godt med at bruge bleerne til både småt og stort, det er et eller andet sted meget befriende at kunnen gøre, hvad man nu skal, lige når man ønsker det…Min mor er stadig behjælpelig også med at barbere nye hår væk.

1 Synes om