Hvad der kan gå galt, vil gå galt (2 små Historier)

Hvad der kan gå galt, vil gå galt

De 2 følgende historier bygger op om nogle fantasier jeg havde for et par år siden, disse fantasier var nogle jeg kom på når jeg eksperimenterede alene hjemme og bange for jeg vil blive fundet i en akavet position af en person som tilfældigvis ville gå ind i huset i stedet for at banke på, deraf se udviklingen og hvordan de vil reagere.

Der skal gøres opmærksom på at der sikkert forfindes en del stavefejl

The Point Of No Return

Alene hjemme tænkte jeg da jeg så mine forældre gå ud af døren, sætte sig i bilen og køre afsted. Jeg havde set frem til denne dag, hvor de skulle på ferie i en uge og jeg havde huset for mig selv. Købt til denne specialle uge havde jeg fået forskellige baby og bondage ting hjem som jeg skulle eksperiementere med.

I al hemmelighed havde jeg 24 timer forinden begyndt at tage en kraftig fiber indsprøjtning, alt hvad jeg spiste var højt fiber indholdige produkter, samt havde jeg ikke besøgt et toilet. Dette skulle komme mig til bonus for endelig at udleve en fantasi jeg havde læst om. Jeg gik ud i fryseren og fandt det glas jeg havde sat natten forinden. I dette glas havde jeg lagt en nøgle til den hængelås jeg ville bruge til at fiksere mig selv med og sikre jeg ikke kom op før isen var tøet op, at jeg deraf kunne føle ægte tvang på mig selv. I al hast skyndte jeg mig ind på mit værelse og gjorde klar. Jeg smed dynerne ned fra sengen og lavede et hurtigt krydstjek. “Bleer, tjek – Gummi Bukser, tjek – Stikpille, tjek – Glas med nøgle, tjek – Seler, Tjek – Sut, Tjek – Bodystock, Tjek”.

Alt syntes værende på plads. Hurtigt satte jeg nogle remme rundt om sengen og tjekkede at alle selerne sad som de skulle. Jeg strippede tøjet af mig og lagde mig ned oven på sengen. Glasset satte jeg ved siden af mig og gjorde klar. Jeg tog nu 2 bleer op fra gulvet og foldede den ene ud under mig, for at haste lidt på situationen tog jeg body’en halvt ned over mig. Jeg tog stikpillen op, tog en dyb vejrtrækning og proppede den ind. Hurtigt i alt hast tog jeg enden af bleen op og lukkede den tæt omkring, kort efterfulgt af nummer to. Jeg dragede gummibukserne op over min ble og knappede hurtigt bodyen i skridtet.

Jeg spændte mine fødder fast til sengegærdet med noget velcro som spredte mine ben, hvorefter jeg tog en sele op mellem benene, 2 fra siderne og 2 fra skulderne, Da disse var lagt ind på min mave strammede jeg nu dem alle godt og satte hængelåsen fast som en bolt. Jeg tjekkede hurtigt mit design, bevægede mig lidt frem og tilbage og blev enig om at der ingen udvej var her. Jeg drog sutten ind i min mund og med meget besvær tog jeg 2 refleksbånd og spændte mine hænder løst fast til spænden der gik rundt om sengen.

Med alle mulige sommerfugle i maven og en kraftigere krampe i tarmen, vidste jeg at jeg nu havde opnået det jeg ville. Jeg lagde mit hoved ned på puden og lukkede mine øjne. Men måtte kort efter åbne dem pga en ny krampe fik mig i bevægelse. Efter 5 minutters kamp som jeg vidste jeg ville tabe fyldte jeg nu min ble op som følte som det jeg havde forventet.

Tiden gik langsomt af sted og jo mere jeg lå der havde jeg lyst til at komme op, men kunne se på glasset, at det end ikke var halvt smeltet endnu. Jeg så op på vægen hvor jeg havde sat et ur og kunne se at omkring en time nu havde gået. Jo mere jeg lå der blev jeg mere og mere desperat for at komme ud og følte tvangen som var 100% selvforskyldt. Jeg prøvede at ligge mig til at sove for at vente tiden ud, men pludselig hørte jeg et bang og indså at nogle var inde i huset da døren havde smækket af gennemtræk.

Jeg blev pludselig meget bange og prøvede at kæmpe mig ud af de seler jeg havde puttet mig selv i, men indså at de var for stramme og havde brug for nøglen. Jeg tog mine hænder fri fra velcroen og tog glasset op til mig og i alt desperation begyndte at slikke på isen i håb om at de ville smelte hurtigere. Pludselig kunne jeg høre en person i huset råbe mit navn, endnu mere panik blev skabt idet jeg vidste der ikke vil gå mange sekunder før han fandt mig. Jeg slikkede mere og mere på is klumpen men så ikke ud til at hjælpe. Men pludselig gik min dør op og der stod min nabo overfor en fyr på samme alder som mig. Først så han på mig med normalt udtryk men pludselig som om han kom ud af en shok tilstand ændrede han, hans ansigtudtryk og virkede meget forskrækket.

Der var en dyb stilhed mellem mig og naboen i døren, der gik omkring ½ minut, som føltes som timer, før han sagde noget. Han spurgte mig om hvad der var sket, om det var selvforskyldt, om jeg var rigtig klog, hvad fanden jeg i det hele taget havde gang i.

Mine øjne løb i vand eftersom jeg var blevet afsløret i denne sære bedrift og indrømmede alt over for ham med lysten, bleerne, fantasien, alene hjemme og det hele. Naboen kiggede sært på mig og var stadig mere eller mindre mundlam, men ændrede pludselig hans ansigtudtryk til et smil, han gik langsomt hen til mig og satte sig ved siden af mig. Jeg havde personligt lyst til at skrige og løbe væk, men sutten beroligede mig samt havde jeg ikke megen mulighed for at undslippe min situation. Naboen uden at snakke tog hans hånd og lagde den ned på toppen af min penis. Jeg rødmede ved situationen og naboen kiggede endnu mere smilende og sødt på mig.

Naboen forklarede at han enligt syntes at dette var hot, samt havde han nogle lign. lyster, dog hans var mere på caretaker siden. Jeg blev helt målløs var usikker på hvad jeg skulle sige til ham. Igen var der stille og naboen rejste sig op og sagde at han kom om lidt. Jeg undrede mig kraftigt over hvad han ville, men efter fem minuuter kom han tilbage igen. Han havde to bæreposer i hånden og satte sig ved siden af mig igen. Han tog et sæt hånd seler frem og tog min højre hånd, han førte mit håndled ind i den og spændte den fast til sengen, kort efterfulgt af den anden. Jeg lå og tænkte over situationen, på en måde var jeg utrolig shokeret over dette, hvilket forklarede jeg ikke gjorde modstand. Men på sin vis kunne jeg også lide det.

Naboen trak en gag op af posen og smed et snuptag byttede han sutten ud med en oppustelig gag han spændte rundt om mit hoved. Jeg lå og tænkte over situationen og langsomt gik det op for mig, at han lige havde taget alt magten over mig og jeg deraf nu var fuldkommen åben til ham. Naboen sagde at jeg ikke skulle være bange for situationen men at han ville give mig en lærrerig oplevelse og håbe at jeg ville nyde dette i fulde drag. Op af tasken trak han en ble og vidste mig, fortalte at han også tændte på hele ble konceptet, men havde mere lysten til at tvinge andre i det.

Liggende i den nuværende hjælpeløse situation gik det op for mig, at dette skulle nydes. Ej havde jeg anden mulighed da han havde fuld magt over mig, og blev enlig ret glad for min nuværende situation. Naboen tog nu en blindfold op af tasken og spændte den rundt om mit hoved, hvorefter han stak et par ørepropper i ørene på mig. Denne situation jeg nu var i, var både spændende men også ret skræmmende da jeg ingen fornemmelse havde om hvad som skete om mig.

Tiden gik og jeg lå bare og havde ingen ide om hvad klokken var ej om han stadig var i lokalet. Min blære var fuld og jeg tissede deraf i bleen som ikke føltes mindre i størrelse. Jeg lå og vænnede mig til situationen da mine øjne gled i og jeg faldt i søvn.

Pludselig blev mine ørepropper og blindfold fjernet, jeg åbnede øjnene og så det var naboen igen. Jeg kiggede op på uret og kunne se det var aften. Naboen tog også min gag ud af munden og spurgte om jeg kunne lide det. Jeg så op på ham og med et smil som en lille dreng der har fået en julegave, sagde jeg ja. Naboen smilede til mig og spændte mig fri fra selerne så jeg kun lå med body og en godt fyldt ble. Naboen lagde et håndklæde under mig og knappede bodyen op, trak den af mig og trak gummibukserne ned og af mine ben. Naboen åbnede for begge bleerne og kom med et ansigtsudtryk af væmmelse der ikke var til at tage fejl af, efter et par minutters ordentligt aftørring af hele ble området, lå jeg fuldkommen nøgen på sengen foran naboen. Følelsen var helt special men varede ikke længe.

Naboen som stadig havde poserne ved siden af mig trak en stor ble op og et par indlæg. Han lagde begge under min numse og tog noget zink salve op fra posen. Med kærlige og langsomme strøj smurte han mit ble område ind, følelsen var ret special og begyndte at gysse da han smørede mig ind i numsehullet. Han tog nu bleen op og satte den godt fast rundt om mig. Hvorefter han trak et par friske gummi bukser op over. Op af tasken tog han nu en natdragt. Han stak mine fødder ned i dem hvorefter han trak den op på mig og lynnede den i ryggen. Han stak en sut i munden på mig og sagde jeg skulle rejse mig op og følge med.

Han vidste mig ud i bryggerset hvor jeg fik et par sko på, han slukkede lyset i huset og låste døren. Min hjerne var stadig i en form for shok tilstand, for først da jeg kom ud, gik det op for mig at jeg faktisk stod ude på en trafikeret vej i en baby lign. nat dragt, sut i munden og en kæmpe ble numse der ikke var til at tage fejl af. Naboen tog mig i hånden og gik over mod hans hus, hele vejen derover vraltede jeg da bleen var så stor mellem benene. Vi gik ind i huset og jeg fik skoene af.

Naboen førte mig ned i kælderen, jeg havde aldrig været der før, kun oven på. Han låste et værelse op og tændte lyset. Mine øjne lyste op, dette så ud som noget lign et baby værelse med puslebord og en stor tremmeseng. Naboen viste mig over til sengen, tog side tremmerne ned og slog dynen til side. På sengen kom en sele konstruksion til syne, noget jeg syntes at have set blive brugt på et sindsyg hospital før. Naboen løftede mig op og lagde mig til rette. Med hurtige bevægelser spændte han både fødder, lår, overkrop, mave og hænder fast til sengen hvorefter han pakkede dynen godt omkring mig og lagde en bamse ved siden af mig. Han gik et øjeblik ud af værelset og kom tilbage med en stor sutteflaske.

Han gik over ved siden af mig og satte sig ned. Han strøg mig på håret alt imens han stak sutteflasken i munden på mig som jeg automatisk begyndte at sutte af. Alt imens jeg tømte den blev han ved med at strøg mig kærligt. Da flasken blev færdig rejste han sig op. Slog tremmerne op på siden og sagde godtnat til mig. Jeg ville også sige godnat men var for optaget med at sutte på sutten, samt kunne jeg ikke bruge andet end mit hoved.

Naboen slukkede lyset, gik ud og låste døren. Jeg så op i loftet og kunne se nogle selvlysende stjerner, jeg lå og tænkte over hvad der var sket. Men var stadig ikke klar over det, det eneste jeg vidste var at der var sket noget specialt og jeg var glad for det. Jeg lukkede øjnene og tænkte over hvad som ville ske dagen efter. Efter nogle minutter faldt jeg i søvn med et smil på munden og en lang nats søvn med de gladeste barndomsdrømme.

Timing er alt

Endelig ferie, jeg havde glædet mig til dette i lang tid og idag var så dagen jeg kunne afprøve mine lyster, da jeg stod op og havde spist gik jeg ind på mit værelse og fandt udstyret frem. Stikpille, Ble, Gummibukser. Det var der, det hele.

Jeg tog bukserne og underbukserne af mig og stak en stikpille op. Jeg tog hurtigt bleen på og trak gummibukserne op. Jeg tog mine normale bukser over gummibukserne og lagde mærke til den tydelige ble udsnit jeg havde fået i bukserne. Pludselig ringede min mobil som jeg tog. Det var min kammerat som havde taget hele turen fra københavn til aarhus som fortalte mig at han ville være på stationen om 5 min. Jeg kom hurtig i tanker om at jeg havde lovet at hente noget af ham på tidspunktet og havde et kraftigt problem.

Jeg stod og trippede i et minuts tid indtil jeg besluttede mig for at afhente tingen hurtigt på cykel. Jeg farede ud af døren, satte mig op på cyklen og kørte afsted. På vej derned af kunne jeg mærke af effekten i tarmen langsomt virkede, men idet jeg sad på sædet holdte det nærmest følelsen inde. Efter fem minutters ned ad bakken cykling til stationen kom jeg frem. Jeg sprang af cyklen og gik hen til det spor han var ved, der stod han. Jeg hilste kort på ham og faldt i en mindre snak, men fik pludselig en krampe i maven. Jeg vidste jeg skulle skynde mig hjem nu, tog tingen og sagde farvel til ham. Han virkede lettere fornærmet, men jeg prioterede ikke at blive total pinlig gjort nede i byen. Jeg løb ud til min cykel, satte mig op og pludselig indså at den var punkteret. Jeg fik en kraftig kuldefornemmelse i hele kroppen da det gik op for mig jeg var nødt til at gå hele vejen hjem.

Jeg sprang af cycklen og begyndte at trække den op igennem strøget med al hast jeg havde i min krop. Da jeg pludselig igen fik en ny endnu kraftigere krampe i maven, jeg kiggede efter et toilet, men kunne ikke finde nogle skilte. Den første butik jeg kom til farede jeg ind til som skuffende ikke havde et toilet, jeg løb ind i et supermarkede og fandt et skilt til et toilet. men da jeg kom derned var der kø, jeg stod nu og holdte mine hænder for numsen, men pludselig kunne jeg ikke holde det længere og min ble blev opfyldt af ekskrementer, det kom ikke bare i en omgang men at masser af små med høje pruttelyde ind imellem. Folk kiggede utroligt sært på mig og tog afstand fra mig, jeg begyndte at rødme og havde lyst til at græde.

En person omme bag i køen spurgte om hvad det dog var som lukkede så grimt. Jeg indså at slaget var tabt og jeg lige så godt kunne komme hjem, helst hurtigt så muligt. Ud af butikken gik jeg cyklen ved siden af mig, vraltende afsted med en ret klar udmunding på min bag. Pinligheden var helt i top hele vejen hjem og følte alle blikkende kiggede på mig. Efter 10 minnuters gågang hjem stod jeg endelig foran min fordør, jeg stak hænderne ned i lommen og kiggede efter mine nøgler.

Der er nu to muligheder for fortsættelse af denne fantasi.

1. Jeg finder nøglerne og låser mig selv ind.<!-- Hvis du vil læse denne kig under, Del 1-->

Nøglerne lå i min højre lomme som jeg tog op og låste mig ind. Jeg gik ud på badeværelset strippede nøgen, pakkede bleen sammen og gik i bad og tænkte over den pinlighed jeg oplevede denne dag. Jeg vidste at der ville gå noget tid før jeg skulle gå igennem strøget igen og ihvertfald ikke i samme mundering. Efter badet gik jeg igen ind på mit værelse, tog en ny ble og lukkede den tæt omkring mig hvorefter jeg satte mig ind i stuen og så fjernsyn.

Det var kedeligt det som var i fjernsynet så jeg besluttede mig for at låse døren og gå ind og tage en morfar på øjet, dette gjorde jeg og faldt i søvn tænkende på den mærkelige dag.

2. Jeg kan ikke finde nøglerne.<!-- Hvis du vil læse denne kig under, Del 2-->

Jeg kunne ikke finde mine nøgler i nogen af lommmerne og jeg blev desperat. Jeg blev ved med at tjekke men måtte indse jeg muligvis havde tabt dem i al min hast hjemad fra byen, jeg fandt nu mig selv i en meget bizzar situation og ønskede kun at komme af med min ble. Men jeg kunne end ikke komme ind og skifte om til andet. Jeg satte mig på trappen og følte bleen blive udsmattet, men var ret ligeglad. I mangel af bedre planer ringede jeg til mine forældre som også havde en nøgle til min lejlighed. Jeg fik at vide at de var ude og køre men at de kunne komme forbi om godt 2 timer.

Der sad jeg på trappen og skulle nu vente i 2 timer med en fyldt ble og en lyst til slet ikke at havde stået ud af sengen idag. Da der var gået en halv times tid fik jeg en opringning fra de gamle om at de først kunne komme forbi omkring aftenstid i stedet for, da de havde nogle ting de skulle afslutte. Jeg så på mit ur og konkluderede at der kunne gå op til 6 timer endnu inden de ville nå frem. Mere og mere ked af situationen blev jeg og inden længde fik jeg ny krampe i maven og vidste denne ble ikke kunne holde til en ny omgang, samtidig begyndte det at svie helt vildt.

Jeg indså hurtigt at jeg måtte gøre noget og helst hurtigt, jeg konkludere at bare gå ind på et toilet og købe nogle underbukser nok ikke ville hjælpe mig meget da jeg stadig havde kramper i maven jeg ikke kunne styre. Mulighederne få gik det op for mig at jeg måtte gå hen til den nærmeste sahva klinik. Jeg gik nu atter engang op igennem gågaden med en tydelig ble røv og rødme i ansigtet og var klar over at som før var der ingen tvivl.

Efter en mindre gåtur kom jeg op til sahva butikken og gik ind. Der stod en nydelig ung dame bag disken som kiggede på hendes computer skærm, jeg vidste hvor at bleerne stod da jeg havde købt her før og gik over og så lidt semi på hylden. Damen bag disken råbte igennem butiken og spurgte hendes kollega ude på lageret hvad det dog lugtede af, om toilettet var stoppet. Hun fik svar tilbage at hun ikke kunne lugte noget. Den unge dame opdagede mig nu og gik hen og spurgte om hun kunne hjælpe mig noget. Men hendes ansigts udtryk og rynken på næsen viste hurtigt at jeg nok ikke kunne komme op med en løgn om hvad jeg skulle og hvorfor det lugtede, så besluttede mig for at give udtryk for jeg var inkontinent.

Men med rødme i ansigtet og lidt tårer i øjenene hjalp situationen mig meget imens jeg forklarede hende at jeg var inkontinent, havde låst mig selv ude og nu var fanget og havde ingen ekstra ble med mig til at få mig selv ud af denne situation.

Damen kiggede meget proffesionelt på mig og hun sagde til mig, at hun da var ked af at høre om min situation og at jeg ikke skulle skamme mig. Hun spurgte om hvilket ble mærke jeg brugte om jeg brugte gummibukser og om jeg skulle have noget hjælp derudover.

Jeg svarede hende at det var den medium, tena maxi ble jeg plejede at bruge og jeg brugte gummibukser dertil men jeg i forvejen havde nogen på. Den unge dame smilede til mig med et skævt sødt smil og sagde jeg skulle gå med ud på lageret. Da vi kom ud på lageret så jeg den anden dame som var cirka på samme alder som hende. Den unge dame bad hende om at gå ud og passe butikken imens hun tog sig af mig.

Den anden dame gik ud og hende som ekspederede mig lukkede døren herudtil. Imens hun gik igang med at kigge i nogle forskellige kasser, spurgte hun mig om det var et problem jeg havde haft hele livet og om det virkelig var så slemt at der ikke var andre muligheder end den helt store model. Nervøs i stemmen og usikker på situationen svarede jeg at til om natten og dagen brugte jeg generelt den store model. Men hvis jeg skulle i byen brugte jeg en mindre. Ekspedienten kiggede kort på mig, smilede sødt og nikkede.

Kort efter kom hun hen til mig med en tena maxi ble i hånden og gav mig den og vidste mig ud på deres toilet som var en dør i lager lokalet vi stod i. Hun tændte lyset og et større handicap toilet kom til syne. Overraskkkende stod der et større puslebord ude til siden, men vaskeservietter, poser og diverse hudprodukter. Ekspedienten fortalte mig nu at det er sket nogle gange før at en desperat mor eller plejer med et barn eller psykisk/fysisk handicappet person kom herind og havde et lign problem som mig, derfor havde de installeret puslebordet til at behjælpe sådanne situationer bedre.

Med sommerfugle i maven sagde jeg tak, ekspedienten smilede sødt til mig og spurgte om jeg havde brug for noget hjælp til at skifte. Med et shokeret ansigtudtryk kiggede jeg på hende, enlig havde jeg lyst men takkede pænt nej tak da jeg ikke tror jeg kunne holde mere ydmygelse ud for idag. Ekspedienten sagde at det bare var iorden og lukkede døren. Jeg låste døren og begyndte at afklæ mig selv.

Jeg lagde mig op på puslebordet som føltes autentisk koldt og blødt som man kunne forestille sig i denbedste baby fantasi. Jeg trak gummibukserne ned og åbnede bleen op hvor en ulækker ble kom til syne. Med lidt kvalme i munden tog jeg hurtigt nogle vådservietter fra siden af pusle bordet, fjernede bleen og efter en del aftørring var jeg igang lettere blank på bagen. Jeg tog nu den nye ble frem, foldede den ud og lagde den ned under mig. Jeg tog en dåse med lotion og smurte mit skridt godt ind hvorefter jeg pudrede mig selv. Jeg lukkede bleen tæt sammen og fik gummibukserne op igen. Jeg hoppede ned fra puslebordet og trak mit tøj på igen. Jeg havde det meget bedre nu efter at have kommet af med bleen, allerede nu var lugten bedre da der var en god udsugning i lokalet.

Jeg låste døren op og åbnede. Der stod ekspedienten som havde ventet på jeg blev færdig, jeg spurgte om hvad dette ville koste mig, men sagde at det var gratis og stak mig en seddel som viste sig at være hendes telefonnummer. Jeg smilede til hende, tog det i lommen og fulgte hende med ud hvor jeg sagde farvel til hende i butikken og gik hjemad. Nu jeg havde fået en ren ble på, havde jeg det meget bedre med at gå rundt i byen, jeg satte mig ned på den lokale netcafee og spillede. Imens jeg sad der havde jeg endnu en grum mave krampe heldigvis kunne jeg holde alt indenbords, dog kom en kraftig trang til at tisse og når man sad i en ble kunne man jo ligeså godt bruge den. Da jeg havde siddet og spillet i nogle timer ringede de gamle igen og fik at vide at de ville være på min adressse om 5 minutters tid. Med det betalte jeg og tog hjem, kort efter kom de og endelig kom jeg hjem.

De havde medbragt mad og efter vi havde spist og snakket lidt, tog de hjemaf. Jeg gik ind i stuen, slappede af, det var snart sengetid og dagen idag havde bare været for sær og ydmyggende. Op af min lomme tog jeg nu min mobil og kom i tanker om kortet fra den flinke ekspedient. Jeg derfor også kortet op af lommen og med lidt kuller i maven, skrev jeg en besked til hende og sagde tak for hjælpen idag og om hun havde lyst til at mødes nede i byen den næste dag.

Kort efter afsending fik jeg en besked igen fra hende, hun sagde at hun rigtig gerne ville møde mig igen og hun virkelig syntes jeg var sød. Vi aftalte efter noget sending af beskeder frem og tilbage at jeg skulle møde hende på hendes ejendom og spise aftensmad imorgen.

Det var en sær dag, den var både ydmyggende men også ret god i forhold til hvad som skete i butikken. Efter noget tv kiggeri tog jeg mig sammen til at gå i seng. jeg gik ud på badeværelset og skiftede om til en nyere ble til natten og tog en body på mig selv og lagde mig i sengen. Jeg lukkede mine øjne smilende over hvad næste dag ville bringe mig.

3 Synes om