Hjælp os med den nye grafik til Ageplay.dk

Kære alle!

Vi har nu omdøbt Diaper.dk til Ageplay.dk, derfor har vi også behov for ny grafik til sitet. Vi kan desværre ikke udlodde andet end æren for at hjælpe, men håber alligevel, at nogen har lyst til at hjælpe os.

Vi har, som en start, behov for et nyt logo/banner billede til sitet. Kravene til logoet er at:

    • Det taler til alle ageplayere (ikke bare AB’ere, men også andre “aldersgrupper”)
    • Det skal være anstændigt
    • Det skal være unikt (ikke en kopi af andre siders logoer)
    • Det må gerne være sjovt/humoristisk

Vi håber meget at én eller flere brugere har lyst til at lave og dele et sådan billede med os, så vi kan bruge det på sitet.
Billedet kan sendes til Admin@Ageplay.dk.
Giv gerne besked i denne tråd, hvis du påtænker at lave et billede, så vi ved hvem og hvor mange der arbejder samtidig.

Hvis der kommer flere bud, kan vi bruge de resterende billeder i andre sammenhænge på sitet - arbejdet er med andre ord ikke spildt :slight_smile:

Vi håber I vil hjælpe os med dette!

Med venlig hilsen
Fotonble & admin teamet

Jamen Hej da. :slight_smile:

Jeg påtænker mig at forsøge med at lave et motiv og få ideer til det mulige logo. Mit problem er til gengæld, at jeg tegner traditionelt, med papir og blyant. Jeg har aldrig knækket koden til det der med grafisk design. Så jeg ville egentlig høre, hvis jeg tegnede logo på traditionel vis, ville det så kunne gengives på nogen måde, eller anvendes for den sags skyld?

  • en meget kreativ FilurMissar :wink:

Hejsa,

Jeg har ligeledes gjort mig nogle overvejelser til hvordan ny grafik kunne se ud. Jeg har dog modsat FilurMissar, lavet det digitalt. :slight_smile:

Hvis du kan lave det på papir og sende det (som billede), er der sikkert nogle andre der kan digitalisere det efterfølgende - jeg vil også gerne selv gøre et forsøg, det er bl.a. sådan jeg har lavet mit eget profilbillede. :slight_smile:
Hvis du har mod på det, så prøv endeligt :slight_smile:

// Foton

Her er det, folk er velkomne til at gøre forsøg :slight_smile:

Rawr!

Jeg tog friheden denne fredag aften til at komme op med endnu et forslag tit grafik på sitet! :33

Hope it looks nice ^3^

-AxelTheDino

De er rigtige flotte alle sammen, men jeg har lagt min stemme og håbede på det her var en folkeafstemning…

Nogle rigtig fine forslag, - man kunne også skrive nedenunder " at blive voksen er en fælde"

super fin side den ser godt ud