Historien om meg og hvordan jeg ble bleie elsker (B,F,M,B,F,M)

Jeg føler meg som et barn på 9 år når jeg er iført bleier.
Jeg ønsker å fortelle om hvordan jeg oppdaget min lyst til bleier.

Jeg var 5 år og skulle bo hos mor-mor en uke for jeg skulle få en lillesøster. Jeg tisset i sengen en natt. Det førte til at jeg ble iført bleier og plastikkbukser. Jeg kan huske at jeg opplevde plastikkbuksene som klistret seg til huden som svært ubehagelig. Neste natt var jeg tørr og jeg slapp å ha på bleier de andre nettene.
Da jeg var 6 år så var mine to eldre søstre på noe som kalles for friluftsskole. Det er en internat skole for barn fra 8-12 år. (den gang var det. På 70 tallet. vet ikke om det finnes idag) Det var et hjem hvor barn kom på hvis foreldrene hadde behov for avlastning. Man var der vanligvis i 2 mnd. Mens mine søstre var der, så var vi og besøkte mine søstre. De fortalte at de hadde det så fun der. Jeg ble misunnelig på mine søstre. Jeg maste på mor om komme på dit. Hun sa at det kunne jeg ikke, for jeg var ikke gammel nok. Jeg ble lei meg. og forsatte og mase. Til slutt gikk mor til barnevernet for å finne en løsning. De fant en løsning. Jeg kom på et barnehjem hvor jeg kunne være i 4 uker. Jeg var så glad. Men så skjedde det at jeg begynte å tisse og bæsje i sengen. De måtte tilslutt iføre meg bleier og bleiesnipper om natten. Det var for meg verken godt eller vondt. Men etter en uke kom mor og hentet meg hjem. For hun mente jeg ikke trivdes der. og det var sandt. Jeg var glad for å komme hjem.
Da jeg var 8 år kom jeg endelig på friluftsskolen. Da jeg var 9 år og jeg var på friluftsskolen for andre gang.Jeg fikk jeg høre om ei jente som måtte bruke bleier om natten fordi hun tisset og bæsjet på seg. Jeg ble farsinert av tanken.
Jeg tenkte jeg skulle tisse og bæsje i sengen for få bleie på. Men jeg gjorde det ikke.
Noen mnd etter at jeg har kommet hjem tok jeg og stjal et par av min lillesøsters bleie og plastsnipp. Jeg prøvde dem på. det var så deilig.
Da jeg var 10 år ( snart 11) hadde mine foreldre behov for avlastning og jeg kom på som den gang het weekend hjem. Et slags foster hjem, Som ikke var permanent men et hjem som jeg kom til om helgene og i skole ferien. Jeg var der på høstferien, vinterferien og i 4 uker av sommer ferien.
Jeg husker første gang jeg kom dit. De presenterte seg for meg. Far i huset het Morten og jeg kunne kalle ham for onkel Morten om jeg ville, og mor i huset kunne jeg kalle for tante Karin. De hadde en sønn på 14 år som het Kristian. Da det var senge tid fulgte Morten meg ned i kjeller stuen. Det skulle bli mitt soverom. De hadde en sovesofa der som jeg skulle ligge på. Den var dekt med plast. Jeg bemerket det med kroppspråket. Han sa

" Sofaen er ny og det er derfor den er dekt med plast. Ikke fordi vi tror at du er sengevæter. Er du det, er det andre metoder."

Da jeg la meg, tenkte jeg på det Morten hadde sagt. Dette med " andre metoder." Mente han bleier? Jeg tenkte hvis det han mente det, så ville jeg tisse på meg. Jeg besluttet å tisse på meg med vilje, for å se om det var det han mente.
Og det var det. Familien jeg var hos hadde som vane og spise morgenmad i nattøyet med morgenkåpe. Jeg turte ikke å komme opp og ba Karin komme ned til meg, for å forklare hvorfor jeg ikke ville spise morgenmat i pysj og morgenkåpe. Det trengtes ingen forklaring, da hun fikk se min våte pysj. Jeg fikk beskjed om å gå å dusje. Noe som jeg gjorde.
Etter morgenmat reiste Karin ned til en spesial butikk for inkontinente. Der kjøpte hun bleier, bleiesnipper og plastikkbukser. Ved kveldsmaten så fortalte hun at hun hadde vært i en slik butikk. Jeg fikk på meg bleier, bleiesnipp og plastikkbukse. Den natten tisset og bæsjet jeg på meg med vilje. Jeg var i himmelen.
Da jeg skulle hjem søndag ba jeg om de ikke kunne la være å fortelle til foreldrene mine at jeg hadde fått senge væte problemer, der. Morten så at jeg var nervøs for at mine foreldre skulle få vite noe så han sa

" Vell, vi tror på fysisk avstraffing hvis barn er umulige, det hender jeg må rise Kristian med bjørkeriset. Og jeg har ikke lov til å gi rise deg, om det er nødvendig.Og det har heller ikke vært nødvendig. Men om det er så vil jeg ha mulighet til det. Så om det skulle bli nødvendig til en annen gang, så vil jeg ha muligheten til det. Men da er jeg avhengig at du ikke sier noe til dine foreldede, hvis jeg må rise deg. La oss inngå en avtale. Hvis jeg må rise deg, sier du det ikke det til dine foreldre, så skal ikke vi si noe om dine nattlige problemer her. Er det en avtale? Neste gang du skal hit er det høstferie"

Jeg gikk med på avtalen.

12 dager etter fredagen før høstferien var jeg på weekend hjemmet igjen. Jeg hadde gledet meg til å få bleie på. Jeg satt og leste donald denne fredag kveld. Klokka var bare halv sju da Karin kom inn med to tykke bleier,bleiesnipp og plastbukse. Hun sa
Da får du bli med meg opp Bengt. Vi har plassert et gammelt spisestue bord der oppe som vi kommer til å bruke som stellebord, for å det blir lettere å ta på deg bleier på et stellebord."
Jeg svarte.

" Men klokka er bare halv sju. Må jeg legge meg så tidlig?"

Karin svarte

" nei, Men vi har bestemt at det er bra for deg å kjenne på hvordan det er å gå med bleier en par tre timer før leggetid. Slik at du kan tenke litt på hvorfor du må ha bleie på om nettene. Jeg vet at du vet hvorfor, men det gjør at du kanskje vil skjerpe deg og anstrenge deg mer for å greie å bli tørr."

" Jeg nekter å ta på meg bleier så tidlig"

Mens vi diskuterte reiste Morten seg opp fra lenestolen og gikk og hentet bjørkeriset. Han satte seg på en kjøkken stol og beordret meg å komme bort til ham. Jeg nektet, men han truet med hardere straff. Jeg gikk bort og dro ned buksa og jeg la meg over hans fang og han gav meg ti slag. Jeg begynte å gråte. Jeg gjorde nå som Karin sa og ble med opp for å få på meg natt bleiene. Jeg var i himmelen. Jeg tisset på meg den natten med vilje. Den kvelden etter at jeg hadde lagt meg så tenkte jeg på hvor lett det var å få på seg bleier om natten. Ville det være like lett å bli iført bleier om dagen? Etter å ha tenkt på det en stund så planla jeg å tisse på meg om dagen.
På lørdagen var vi i byen og handla på vei hjem bestemte jeg meg for å tisse på meg. Jeg lot det gå i buksa. Både Karin og Morten ble helt fortvilet. Og Kristian ertet meg, men det ville ikke Karin og Morten ha noe av så han fikk ris.
Søndag ble jeg iført bleier da vi skulle gå på skogstur som familien brukte å gjøre på søndager. Jeg tisset og bæsjet på meg på turen.
Da vi kom hjem var Karin helt fortvilet over at jeg hadde bæsjet på meg. Jeg måtte bli med opp og legge meg på stellebordet.
Nå hadde jeg fått ris, så jeg var trygg på at ikke mine foreldre fikk vite noe. For da fikk de vite at jeg hadde fått ris. Og da hadde Morten vært ille ute. Det å rise noen med bjørkeris betegnes som barnemishandling i Norge i dag, også den gang. Dette viste jeg, så jeg utnyttet dette ved at jeg tisset på meg, mens jeg var inne, slik at jeg kunne få bleie på 24/7. Søndag eftermiddag slo jeg til da jeg og Kristian var på leke rommet og lekte med en stor bilbane han hadde. Jeg tisset på meg. Og det kom en dam med tiss på gulvet og Kristian sa fra til sin mor. Klokka var 5 på eftermiddagen og jeg måtte opp og jeg ble iført bleier, bleiesnipp og plastikkbukse for natten. Siden klokka bare var fem fikk jeg på meg tre bleier,pga at jeg fikk på meg bleier så tidlig. Denne kveld måtte jeg legge meg klokka 700. Fra den dagen var jeg iført bleier 24/7. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte si fra vær gang jeg vær gang jeg hadde tisset eller bæsjet. Noe som jeg ikke gjorde. Hun mente at jeg oppførte meg som en 3 åring siden jeg ikke sa fra. Karin sa at hvis jeg ikke begynner å si fra når jeg hadde tisset og bæsjet på meg ville hun begynne å behandle meg som en 3 åring, å legge meg klokka 700. Jeg sa ikke fra, for jeg ville bli behandla som en treåring. To dager før jeg skulle hjem fikk jeg smokk som jeg måtte gå med og jeg fikk tåteflaske med melk ved senge tid. Nå var min nye sengetid klokka 700. Jeg fikk faste bleieskift tider som var etter morgenmat,frokost, middag og ved sengetid. Da søndagen kon og jeg skulle hjem lurte Morten og Karin på om jeg likte å bruke bleier, for å få oppmerksomhet og bli dullet og dalla med av mangel på det. For de mente det at det var litt merkelig at jeg plutselig skulle bli urenslig så fort jeg kom til dem. Jeg innrømmet at jeg likte bleier og at jeg ikke viste hvorfor. De mente det var fordi at jeg manglet den slacks oppmerksomhet. Jeg begynte å gråte for jeg var skamfull fordi jeg likte bleier. Men Karin og Morten var forstålese fulle. Og Karin sa

" Vi kan godt forsette med og iføre deg bleier mens du er her, hvis det er slik at du som liten manglet nok kjærlighet. For årsaken at du liker bleier skulle jeg tro var behov av å bli dullet og dalla. Kanskje fordi du ikke fikk nok av det når du var mindre. Uten at du er bevisst på det. Men om du vil så kan vi forsette neste gang du kommer, hvis du føler behov for det."

Jeg bekreftet at jeg ville det, ikke pga mangel på kjærlighet som hun trodde. Men det var helt andre årsaker til mitt bleie begjær. Som jeg ikke kunne beskrive den gang. Om jeg hadde kunnet det, ville jeg ikke ha gjort det.
Jeg var glad for hennes tilbud og takket ja. Neste gang jeg kom ditt ble jeg iført bleier med en gang. Jeg var på weekend hjemmet annen vær helg og i høstferien, vinterferien ,halve påskeferien og 4 uker i sommer ferien frem til jeg var 14 år. Og det har vært en av mine beste opplevelser i min barndom.