Første gang ude med ble på

Vi lige dele en lille hyggelige oplevelse jeg havde i dag kone og jeg havde aftalt vi skulle ud og handel et par småting i dag.
5.min før vi skal køre så kigger hun på mig og spøger om jeg har ble på jeg sige roligt nej vi skal jo ud, hun sige og, så peger hun ind mod soveværelse jeg må bare følge med hun giver mig en ble på og sige jeg må ikke gøre noget i den da hun ikke tager en resave ble med, jeg kigger og siger bare ja hun sige jeg skal tage min korte jakke på så hun kan se mig gå med ble på i byen, ja men skat siger jeg ikke så meget snak bare kom i tøjet.
At side i bilen med en ble på er dog godt nok en oplevelse synde man køre lidt rundt på sædet.
Når vi lander i første butik og går rundt min kone går lidt bage ved mig så kommer hun roligt op og visker roligt i mit øre man kan ikke se du har ble på hvis man ikke ved det, så giver hun mig et let klap bagi.
Når videre til næste butik der er et toilet mig kone sige hun lige skal på toilettet jeg sige det kunne jeg også godt lige bruge, hun stopper op og kigger på mig og med rolige stemme det må jeg ikke jeg må bare lære at holde mig. Vi får kommet rundt i de sidste butikker hun har bare meget tid i dag hun kommer over en gang i mellem og lige mærker på mig forand og der skulle være sket noget siger hun med et lille frækt smil. Jeg går her og kan snart ikke klare mere, så inde i bilen på vej ud fra p-pladsen sige hun du må godt tisse en lille smule i bleen hun sætter sin hånd ned forand og mærker på mig og siger stop, jeg kigger på hende og sige jeg er ikke færdig når sige hun så må du holde dig til vi kommer hjem.

Vi lande derhjemme så siger jeg når skal jeg hun kigger på mig og siger jeg skal vente til vi har sat vores indløb på plads der sker så bare det jeg ikke kan holde den længer og får så tømt min blære ud i bleen hun stikker sin hån ned og sige det var tæt på du fylde den ble var, ja siger jeg hun siger ind i soveværelset og så ligger hun skifte underlaget ud og jeg får besked på at lægge mig ned så jeg kan få en ren ble på, det var bare en lille fed oplever jeg havde i dag første gang uden for huset med ble på. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Tillykke debuten.
Det er klart at du er lidt urutineret, du skal give slip og adlyde, du har ikke ansvaret…
Du er så heldig, at din kone tager initiativet og får givet dig en ble på. Dermed er du undergivet din kone og skal have tillid til at hun løser evt. problemer - du har ingen problemer.
Det største problem opstår hvis hun tillader, at du piller ved bleen. Hun har lagt bleen på dig på en korrekt måde - og den vil holde! Du er ikke i stand til at tisse igennem når der er valgt en korrekt størrelse - i modsat fald så husk det er ikke ulovlig at gå med våde bukser - hverken med eller uden ble! Det er fint at konen kontrollere dig og bleen et par gange undervejs - også med venlige klap bag i, som er med til at vise din status.
Næste gang kan i evt. indtage måltid eller en forfriskning på en cafe, konen kan tage en kaffe+kage og du kan få en kop mælk/kage forhåbentlig har hun en diskret hagesmæk med og en aftørringsklud, samt fx 2 stk. små legetøj. Hun kan afslutte cafe-besøget på cafeens toilet hvor du får vasket/tørret mund og hænder og bliver check´et og evt. skiftet.
Efter et par gange kan du slappe af når du er med ude og glæde dig ved at være ansvarsfri, mens din kone sikrer at dine basale behov bliver opfyldt.
Måske skal du have lur når i kommer hjem, glæder mig til at høre mere.

2 Synes om

Hej og tak

Vi er ikke fremme med de ting vi bruger kun ble og den bestemmer min kone Linda hvornår den skal bruges herhjemme. At vi var ude i dag var en vild oplevelse både for hend og for mig, husk jeg fik med ble til jeg var Ca. 14 år og måtte kun tisse i den og blev skiftet når min mor havde tide og hvis det muligt fik jeg en hurtig endefuld den gang.

5 Synes om

Selv tak
Ikke fremme - endnu!
Hvad er omstændighederne omkring det med “ca. 14år”, hvorledes startede og forløb det, handlede det kun om bleen? Bare klø på…så kommer endefulden nok igen ikke pga. den våde ble men for utidighed!

3 Synes om