Fisketur

Jeg har ferie og var ude og fiske i morgen kl. 05.00 jeg stod op lavet kaffe og på toilettet og tømme ryggen det skal jeg altid efter 1 kop kaffe på med en ren ble.
Bilen vare pakket så det var bare afsted jeg lander der hvor jeg vil fiske på med mine waders og resten af udstyret ud i vandet går med ble til daglig så jeg hvis skal til så gøre jeg det jo bare. Men her til morgen rumlet min mave lidt mere en hvad de plejer og så slå jeg en det gik ikke helt godt den var tynd og der kom noget med, jeg bare sige når man har waders og Wade jakker på så kan lugten kun komme ud en vej og det er oppe ved halsen og det der kommet ud i dag luget ikke godt så efter 1 1/2 timers fiskeri måtte jeg køre hjem og tage den ble af.
Syndes bare lige jeg vil dele den lille historie med jer​:smiling_face_with_three_hearts::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Jeg kombinerer også selv jævnligt fiskeriet med bleer.

Primært når jeg satser på karper over flere dage, men også på kysten i waders.

Dog laver jeg ikke nr. 2 i de situationer :slight_smile:

Nu var mit desværre også et uheld. Men jeg laver heller ikke nr. 2 når jeg fisker.

Når jeg er på fisketur har jeg altid toiletpapir i lommen så finder jeg et træ eller busk får lavet både nr. 1 og 2.

Hej, det lyder stort. Hvilken gavn gør papiret i lommen? Hvorledes opbevares/pakkes fiskene?