Festen i 2.G (M,M,M,M,M,M,F)

Historien foregår i en 2.g gymnasieklasse. 6 af drengene bliver enige om at de vil holde en fest hjemme hos Benjamin. Han er alene hjemme, hans forældre skal på en forlænget weekend .Drengene går sammen ud for at købe sprut og øl, de fylder en indkøbsvogn helt op, betaler og kører hele vejen hjem til Benjamin med indkøbsvognen.

Lørdag aften skal der smages på varerne, alle går til makronerne, stemningen bliver højere og højere. Ude i baggangen bliver de tomme flasker efterhånden sat ud, de hober sig op.

Når noget kommer ind, skal også noget ud, så der bliver hurtig kø ved toilettet , så meget at haven også må tages i brug. Den ene, Thomas, står henne ved en busk og brækker sig voldsomt , da han er færdig må han støttes for at holde sig nogenlunde oprejst.

Drengene bliver enige om, at festen er forbi for Thomas’ vedkommende, vi skulle ellers ha været en tur i byen ,men vi beslutter os for at få Thomas sikkert hjem.

Der er ca. 3 kilometer at gå, men det er dejligt med lidt frisk luft. Mens de går, lidt langsomt for de skal jo også støtte Thomas. Thomas giver tegn til at han skal tisse. Drengene er enige om at de skal de hjælpe ham med. De kan jo alle huske da far eller mor, da de var små, holdt dem i skovskidderstilling, når de skulle tisse eller det der var værre.

Nu skal de have Thomas i skovskidderstilling, den største af drengene stiller sig bagved Thomas, mens en sørger for at trække bukser og underbukser ned, Thomas bliver holdt op og får besked på at tisse, han er så bevidstløs at han overhovedet ikke gør modstand.

Nå Thomas sikken masse du kan tisse, skal du også lave en lille pølle, neej, siger Thomas og jo, det skal jeg, han ligger en lille pølle og får stor ros, sikken fin pølle du har lavet.

De fik Thomas op at stå igen og fik bukssrne hevet op igen.
Endelig når vi hjem, Thomas er alene hjemme ,hans forældre er taget hen til hans mormor, som er meget syg, fint nok, så kan drengene boltre sig.

De bliver enige om at det er nok bedst at Thomas får en ble på, men findes der en sådan i huset, en af dem finder en pakke med bleer, der står godt for Ladyes, det gør ikke noget, de virker såmænd godt alligevel.

Thomas bliver lagt på sengen og drengene trækker bukserne af ham, de nærmest skændes om hvem der skal lægge bleen på,men da det kun er en af dem der kan mindes at ha prøvet det, får han lov.

Hov, siger den ene, små drenge har da ikke hår på pikken, nej, dem må vi have fjernet, de finder en saks og Thomas’ barberskraber, så går de i gang og det ender med at Thomas ligner en lille dreng.

På med bleen, nu kommer det med ladyen ind i billedet, for en lady har jo ingen pik, så Thomas’ store pik må nærmest presses ind i bleen. Det lykkes og Thomas kommer i seng, han ænser ikke de går.

De kom ikke i byen, men det her var lige så spændende.
Gad nok vide hvad Thomas siger når han vågner og er ædru og ser sig med en stram ble og er blevet barberet.

2 Synes om

Jeg glæder mig meget til forsættelsen

Her er endnu et lille afsnit.
Næste morgen, eller rettere næste middag vågner Thomas med en ordentlig gang tømmermænd ,han ligger og spekulere på, han var til fest og nu ligger han her og kan ikke forstå hvorfor hans underbukser strammer sådan.

Han begynder at pille ved dem og opdager at der er en stram ble indenunder. Han trækker underbukserne ned, så han bedre kan se bleen, hvad er det for noget, han ligger med en ble på, som i øvrigt er alt for lille til ham.

Det banker på døren, det er mor der kommer ind, Thomas når ikke at skjule bleen under dynen, mor spørger hvad han har gang i. Jamen mor jeg ved det ikke, jeg var til fest sammen med klassen og vi hyggede os, og så ---- så ligger jeg her med en ble på…

Mor kan nu ikke forstå, hvorfor hans søn skulle til at bruge ble igen, og hvis han skulle, så skal det da være en mandemodel og ikke en dameditto.

Thomas skal tisse og hiver med møje og besvær bleen af, du kunne da bare tisse i den, siger mor, men nej, det skal Thomas ikke, af med bleen og får så endnu et chok, han har ingen pikhår. Nej, nej, det her er en ond drøm, hans mor trøster ham lidt og siger at han er da meget sød uden de hår.

Hun foreslår at de sammen på mandag går hen og køber bleer til ham, den er han ikke med på, han bliver meget sur og siger at han skal nok tage ble på den dag han tisser eller skider i bukserne og ikke et sekund før!

Han tager underbukserne på igen og mor invitere på middagsmad.

2 Synes om