Et liv der vender (b,F,F,F,b,b,M)

Skrevet af: Martin

Denne historie er 100 % opdigtet, intet i historien er hændt.

Kapitel 1 blev lige lidt langt, kunne ikke finde et sted at lave et nyt kapitel.

Indledning:

Denne historie handler om den 12 årige gamle dreng Jakob.
Jakob er meget nervøs, og har ikke meget selvtillid, og er derfor ikke populær.
Jakob bor på et børnehjem, og går i 9. Klasse på børnehjemmets egen skole.

Kapitel 1: tog tur.

Jakob havde været ude og besøge en af sine venner der var blevet adopteret, vennen hed Mads, og boede i Jylland nu. Jakob var på vej tilbage til børnehjemmet i KBH. Mads sidder og slapper af i toget, med sin kuffert mellem benene. Jakob falder efter kort tid i søvn, da han og Mads har ligget og pjattet hver aften, så Jakob er meget træt.

Jakob sover i 2 timer, på et tidspunkt er der en ældre dame der vækker Jakob ved at prikke ham på skulderen. ”undskyld mig, men jeg tror måske du skulle skifte tøj” Jakob kigger på sit tøj, og ser at han er våd nede i skridtet Jakob ”øh, øh, jeg skal lige finde et toilet” Jakob tager sin kuffert, og finder toilettet i togvognen.

Toget kører heldigvis langsomt, så det er nemt at stå op. Jakob går ind på toilettet, og tager sin kuffert med. Jakob bander og svovler ude på toilettet, og fatter ikke at det kunne ske. Han skifter sit tøj, og ligger det andet ned i en plastik pose, og slår knude på den. Da Jakob kommer tilbage, sætter han sig igen og slapper af.

Der kommer en dame forbi, og spørger om der er noget Jakob vil købe at drikke eller lign. Jakob tager to halv liters Cola, og drikker den ene meget hurtigt, da han er smadder tørstig. Derefter sætter Jakob sig stille og roligt og drikker den anden, han har drukket den anden inden for en halv time.

Jakob falder igen i søvn, og vågner da toget stopper fordi de er ved hovedgården. Jakob har bare et problem, hans bukser er våde igen. Jakob forstår det ikke, og begynder at smågræde. Jakob har ikke mere rent tøj i kufferten, så holder derfor sin jakke foran. Jakob finder den pædagog der skal hente ham, og går hen til hende.

Det er pædagogen Trine, Jakob er meget glad for hende, og er hende der tager sig af ham, og to andre. Trine tager hans kuffert og spørger Jakob ”Jakob, synes du også her lugter af tis” Jakob ”Nej, det kan jeg ikke lugte” Trine og Jakob går videre, og over til den bil Trine har. Jakob sætter sig ind, og Trine lægger kufferten om bag i bilen, og opdager at det ene hjørne er vådt og lugter af urin.

Trine siger ikke noget til Jakob, men kører bare hen til børnehjemmet. Da de kommer frem, holder Jakob stadig jakken foran bukserne, og går ned i afdelingen hvor hans værelse er, og hvor det kun er ham, Trine, og de to andre Hans og Mikkel. Jakob skynder sig ud i vaskerummet, smider sine bukser til vask, og tager et nyt par på.

Jakob sætter sig ind på sit lille rum og læser i sin seng. Der går ikke lang tid før Jakob falder i søvn igen. Han bliver vækket på klokken er 17:30. Det er Trine der banker på døren. Jakob svarer ikke, så Trine kommer ind. Jakob sætter sig op, og kan mærke at hans bukser igen er våde. Trine ”Jakob hvorfor er der to af dine bukser der lugter af urin, og det samme med din kuffert?”

Jakob begynder og græde, og siger ”jeg kan ikke gøre for det, det sker bare, og det er sket igen” Trine ser over på ham, og kan se den våde seng, og det våde lagen. Trine beder ham stå ud af sengen. Trine tager dynen, lagnet, ja, alt der er på en seng og går ud og vasker det. Jakob bliver bare stående og græder. Trine kommer tilbage med en pose med nogle ting i.

Trine ”jeg er meget ked af det Jakob, men vi bliver nød til at gøre noget ved det her, og den eneste mulighed jeg ser lige nu, og for at de andre ikke ser det, så tror jeg at det er nemmest med det jeg har fundet ud af. Jakob gider du ikke ligge dig ned på gulvet” Jakob gør som hun siger. Trine tager bukserne af ham, og underbukserne.

Derefter sokkerne, da de ikke er særlig lækre, og så T-shirten. Så ligger Jakob nøgen foran Trine. Jakob siger ”hvad nu hvis nogen kommer ind” Trine ”bare rolig jeg har lukket døren med nøglen” Jakob ligger der, og Trine tager en klud op af posen, og går over til vasken og gør den våd. Så tager hun og vasker ham grundigt. Jakob ligger bare der og siger ingenting.

Da hun er færdig rejser Jakob sig op, men Trine siger ”nej nej Jakob, du skal blive liggende” Jakob ligger sig ned igen, og Trine tager en Pampers Active Fit frem af posen. Jakob siger ikke noget, lige indtil at Trine løfter hans numse. Jakob ”hov, nej den skal jeg ikke have på” Trine ”det er den, eller at blive ydmyget foran de andre, når du tisser i bukserne”

Jakob siger ikke mere, men ligger stille. Trine giver ham bleen på, og sørger for at den sidder rigtig godt. Så beder hun Jakob om at rejse sig. Da børnehjemmet også har inkontinente børn, har Trine taget en bodystocking med. Jakob vil ikke have den på, men Trine siger ”den gør nu altså bleen mindre synlig”

Jakob stopper derfor og får den på. Så tager Trine et par shorts frem og en T-shirt. Jakob får tøjet på, og må give Trine ret i, at man næsten ikke kan se bleen. Dog er den svær at gå med synes han. Trine siger at han skal gå ind til de andre, aftensmaden kommer jo snart. Jakob går derind, så godt han kan med bleen på. Sætter sig over til bordet sammen med de andre.

Jakob kan tydeligt mærke bleen under ballerne, han sidder ikke lige ovenpå stolen, men har ca. 1,5 cm over stolen. Jakob viste ikke hvad de skulle have at spise, men var glad da der kom Frikadeller og kartofler på bordet. Da det var fredag, fik de også en halvliter sodavand hver. Jakob spiste godt for sig, og lige da han var færdig, kom han igen i tanke om bleen.

Bagefter skulle de over og se Disneyshow ovre i stuen. Jakob satte sig i en af de fire stole. De var meget gode at sidde i. Jakob, Hans og Mikkel, sad og så det i en halv time, da Jakob pludselig kan mærke en varme sprede sig i skridtet. Jakob rejser sig op, og kigger ned på sine bukser og siger ”nej, ikke igen” Hans og Mikkel kigger på ham, Hans ”hvad sker der Jakob?”

Jakob tænker sig hurtigt om og siger ”det er bare en kløen jeg har haft hele ugen i foden” Hans trækker på skuldrene og ser videre. Jakob går ud til Trine der sidder og tjekker sin E-mail. Jakob ”øhh, Trine, øhmm, jeg skal øhh, have en ren ble på” Trine går over og mærker på bleen ”den kan sagtens tage mere Jakob”

Jakob ”jamen, den er klam” Trine ”Jakob, du kan ikke blive skiftet hver gang du tisser lidt i den” Jakob ”jamen” Trine ”så er det nok, du bliver ikke skiftet, og hvis du ikke stopper nu, tager jeg tøjet af dig, så du kun har bodystocken på” Jakob siger ikke mere, men begynder at gå ind i stuen. Trine ”Jakob, du bliver skiftet inden du skal i seng”

Jakob sukker, og går ind i stuen, sætter sig og ser videre med de andre. Jakob sidder derinde, og tisser i bleen igen uden han opdager det. Han kan bare mærke at den pludselig bliver varm igen. Jakob kan dog mærke den vokse denne gang, og den vokser meget, da han bare tisser stille og roligt, men ikke kan stoppe det.

Da han stopper med at tisse er bleen næsten dobbelt så stor, som da han fik den på, og den er lidt synlig. Jakob siger ikke noget, men bliver siddende. Jakob spiser lidt af det slik de har fået, og drikker lidt af det der er at drikke. Da Disneyshow er færdigt, kommer Trine ind med en DVD, jeg vidste ikke om i ville se en ny disneyfilm, så jeg lejede den, så i kunne se den.

Jakob bliver siddende, og drikker lidt mere. Da filmen starter bliver han helt optaget, og ser den, og drikker lidt. Han er helt vild med filmen, og glemmer alt om bleen. Da filmen er færdig får de lov til at sidde og se lidt tv, til klokken bliver 22:30. Da der er 10 minutter til de skal i seng, tisser Jakob igen, uden af vide det, denne gang suger det sig op mod maven og ryggen.

Jakob syntes det er klamt, men vil ikke brokke sig. Da Trine kommer og siger at de skal ud og børste tænder rejser Jakob sig, og går ud til toilettet, hvor hans tandbørste er. På Toilettet er der en masse ting, to brusere, tre toiletter hvor det ene af dem er stort, fordi der er et puslebord derinde og så, to håndvaske og tre skabe. Sådan ser alle toiletterne ud i hele bygningen.

Bleen er meget våd og tung, og hænger derfor langt ned mellem benene på ham. Hans ser det, og fniser lidt. Og hvisker det til Mikkel. De siger ikke noget til Jakob om det, men fniser bare lidt, da det ligner han har skidt i bukserne. Hans og Mikkel går på toilettet inden de skal i seng, hvor Jakob børster tænder ekstra godt.

Da Hans og Mikkel er gået ud af toilettet, kommer Trine ind og spørger hvor han bliver af, Jakob siger ikke noget. Pludselig siger Trine nej, jeg har lige fået en god ide. Trine går og kommer kort efter tilbage med posen igen. Hun tager nogle skilte frem, og skriver navn på dem, så Jakob, Hans og Mikkel har hver sit toilet.

Trine henter de andre kort og siger ”jeg har besluttet, at I skal have hver jeres toilet, som i selv skal holde pænt, der bliver stadig gjort rent, men i skal ramme, fordi hvis jeg finder jeres toilet mere beskidt end det burde så bliver i straffet. Trine giver dem en nøgle hver til deres toilet, og siger ”jeg har en nøgle der kan åbne dem alle”

Jakob har fået det med puslebordet, hvilket også er det Jakob plejede at bruge, da han godt kan lide det er så stort. Hans og Mikkel går ind i deres senge igen. Jakob ”kan jeg ikke godt få den her ble af nu” Trine ”jo, kom lige med” Trine tager ham med ind på hans toilet, og ligger ham op på puslebordet.

Trine tager bukserne af ham, åbner bodystocken, tager hans ble af, vasker ham, og giver ham en ny på. Da Jakob skal til at spørge om hun ikke skal lukke Bodystocken igen, siger Trine ”jeg er bare i tvivl om denne ble kan holde hele natten” Trine prikker nogle huller i bleen med en nål, og giver ham en ekstra på. Jakob er ved at få en prop, men siger ikke noget.

Trine lukker bodystocken, og siger at han lige skal have nattøj på. Jakob hopper ned, og går ud af toilettet, og over til sit skab, hvor hans nattøj normalt ligger, men det er ikke hans normale nattøj der ligger der. Der ligger en dragt med dinosaurer på, og en lynlås på maven. Trine giver ham den på, og lyner den op.

Så siger hun ”så kan du gå ind på dit værelse og ligge dig til at sove, jeg kommer ind om lidt. Trine går ind til Mikkel og Hans, og siger godnat til dem. Da hun er derinde spørger Mikkel ”hvad er det der er galt med Jakob”? Trine ”Han er bare lidt syg” ”det ligner han har ble på” siger Hans fnisene. Trine kigger på ham.

Trine ”Ved i hvad, skal i ikke være lidt længere oppe, så kan vi snakke om det, og måske se noget TV” Mikkel og Hans var vilde med idéen. Selvom det kun endte med at se TV og drikke en masse sodavand. Mens de sidder og drikker, går Trine ud og låser deres toiletter, så de ikke kan åbne dem.

Da de har siddet der i to timer, og har drukket lidt over to liter hver, og skal tisse rigtig meget, tager de deres nøgler frem og går ud til toiletterne, men de kan ikke låse dørene op.
Hans ”Trine” vores nøgler virker ikke” Trine ”nej, hvis I vil på toilettet, så stil jer uden for det store toilet, med kun underbukser på” Hans og Mikkel gør det, da de skal tisse meget.

Trine går derind, og tager Hans med. Trine giver ham en sut i munden, og binder den fast, så han ikke kan få den ud eller tale. Derefter ligger hun ham op på puslebordet, og giver ham en Pampers på. Derefter tager hun Mikkel ind, og gør det samme med ham. Derefter stiller hun dem begge ned på gulvet. Og siger ”hvis I skulle tisse, så tis”

Hans brokker sig. Trine ”slap af, du skal nok blive skiftet” Mikkel kan ikke holde det mere, og bleen bliver fyldt godt. Det suger sig op på maven og ryggen. Hans holder det stadig tilbage, men kan til sidst heller ikke holde det mere. Hans fylder den endnu mere, og der skal ikke meget mere til, før den lækker.

Trine tager så Hans, stikker et par huller med en nål i bleen, og giver ham endnu en på. Derefter får han en bodystocking og så en natdragt, men med lynlås på ryggen og små biler. Mikkel får den samme behandling. Derefter tager Trine og sætter dem ind i sofaen, og siger ”hvis I flytter jer herfra, kan i glemme alt om at blive skiftet i morgen” Trine låser døren efter sig, og går.

Hun kommer tilbage med tre mænd, store stærke mænd. Hver mand bærer på en tremmeseng. Trine viser dem hvor de skal stå. Så siger Trine til to af dem at de kan gå, men den sidste skal blive. Ham der bliver, hedder Tom. Trine tager Hans og Mikkel, og ligger over i hver sin tremmeseng, og spænder selerne der er i bunden. Og låser dem med en nøgle hun har om halsen.

Derefter går hun ind og henter Jakob, og ligger ham i den tredje seng, der er dog ikke nogen sele i denne seng. Trine siger til dem alle, at de skal sove i dem fremover, og Tom bliver her, og han er her til at hjælpe hvis nogen af jer skulle lave problemer.
Trine går ind i sin egen seng.

4 Synes om

God historie:cheer:

rigtig god historie venter på at der kommer mere
:cheer:

1 Synes om

kommer der ikke snart mere???
Den er jo skrevet for 3 måneder og 4 uger siden. Det burde man kunne nå at skrive en ny historie på. :S

Hyggelig historie :grinning_face_with_smiling_eyes: jeg kan dog ikke se at den skulle indeholde noget seksuelt, hvorfor jeg nu har lagt den i #historier-og-fantasier:historier-uden-sex.

Jeg har indsat nogle linjeskift for at gøre historien lettere at læse.

1 Synes om