En virkelig hændelse (M/b,M)

Denne historie bygger på en virkelig hændelse, men enkelte ting i historien er dog ganske lidt ændret fra virkeligheden, ligesom der heller ikke indgår nogle rigtige navne. Alt hvad der inkluderer bleer og babytøj svarer dog ganske godt til virkeligheden.

Jeg sidder i toget. Efterhånden som jeg nærmer mig bliver jeg mere og mere nervøs. Det er første gang jeg nogensinde skal møde en anden person, der også kan lide at gå med ble og lege baby ligesom jeg selv. Tiden går langsommere og langsommere, men endelig når jeg frem og der står Jesper og venter på stationen. Efter en længere gåtur når vi frem til hans lejlighed. Selvom vi har snakket om det på forhånd er jeg stadig ikke helt klar over, hvad der mon kommer til at ske. Inden vi går op ad trappen henter Jesper en stor pose i kælderen – Han åbner den lidt og jeg kan se, at der ligger en stor puslepude i den. Jeg bliver lige pludselig meget nervøs, og selvom jeg har glædet mig længe til denne weekend er jeg tæt på at gå min vej og tage første tog hjem igen, men jeg slår koldt vand i blodet og går med op af trappen.

Vi sætter os ind i stuen og begynder at snakke lidt – Ikke om hvad der skal ske, men bare lidt om løst og fast og interesser osv. Under snakken kan jeg slet ikke tænke klart og jeg tænker kun på hvad der skal ske om lidt – Selvom jeg er nervøs har jeg bestemt mig for, at jeg ikke har rejst den lange vej til ingen verdens nytte, så til sidst tager jeg initiativet og spørger om jeg må få en ble på. Det føles som det mest unaturlige i verden at spørge om, men Jesper svarer mig som om, at det var den mest naturlige ting at spørge om i verden.

Vi går ind i det andet rum, hvor Jesper har lavet et puslebord til mig. Han viser mig nogle forskellige bleer og fortæller mig lidt om dem. Selvom jeg har haft ble på flere gange før virker det her stadig helt forkert. ”Læg dig op på puslebordet” siger Jesper pludselig, og jeg gør bare som der bliver sagt. Jesper finder en sut til mig og det er første gang jeg nogensinde prøver en rigtig voksensut. Da jeg får sutten i munden kan jeg mærke, at jeg pludselig slapper af på en helt anden måde, jeg ligger bare med sut i munden og lukkede øjne og lader Jesper klæde mig af. Det er som om at al min tvivl om det her nu var det rigtige forsvinder med det samme. Til sidst ligger jeg helt nøgen på pudslebordet. Det hele går egentlig ret hurtigt, men det føles som om, at jeg ligger der rigtig længe. ”Løft numsen” siger Jesper. Jeg gør som der bliver sagt og en stor Tena Maxi bliver lagt på plads under mig. Jeg kan mærke at der kommer godt med pudder på og så bliver bleen lukket og tapet fast. Herefter får jeg en body og en sparkedragt på.

Jesper finder forskellige legesager frem til mig, og selvom det er første gang at jeg egentlig er i denne rolle bliver det hele lige pludselig meget naturligt for mig, men jeg kan mærke at jeg stadig er nervøs, hvilket betyder at jeg det meste af dagen har været meget tissetrængende og rendt på toilet en gang hver halvanden time. Og på trods af at jeg var på toilet lige da jeg ankom, så skal jeg altså igen. Så efter lidt tid med legetøj på gulvet lader jeg det bare løbe. Hvor er det en mærkelig fornemmelse at sidde og tisse i sin ble, mens en person, men næsten lige har mødt sidder ved siden af mig. Jeg prøver at skjule det og jeg ved ikke om Jesper opdagede, at jeg tissede. Legen fortsætter og Jesper spørger om han må tjekke min ble. Op på puslebordet igen. Jeg bliver vasket for en gang pudder igen og en ny tør ble.

Jeg kan mærke at jeg på trods af ble, babytøj og sut trænger til bare at være mig selv, så Jesper og jeg sætter os ind i sofaen og snakker lidt. Efter lidt tid tager jeg sutten i munden igen og går tilbage til min babyrolle. Jesper spørger om jeg er tørstig - Og det er jeg. Han henter en sutteflaske til mig og som en anden baby ligger jeg bare og drikker og nyder den omsorg jeg får. Resten af aftenen går med, at jeg skiftevis er mig selv og mig selv som baby indtil jeg får en tør natble på og bliver lagt i seng.

Næste morgen vågner jeg ved, at jeg bliver aet på kinden. ”Godmorgen baby, har du sovet godt?” siger Jesper. Der går lidt tid før jeg finder ud af, hvor jeg er. Jesper henter en sutteflaske til mig, som jeg får i sengen. Jeg skal med et tog igen ved middagstid, men jeg har bestemt mig for at vil prøve at lave i bleen – Jeg skal efterhånden også ret meget. Jesper tjekker min ble, men jeg har ikke lavet noget i løbet af natten. Han fortæller mig også, at han har lagt 4 indlæg i, så den kan tage en hel del. Det opdagede jeg slet ikke aftenen før. Jeg lå bare med min sut og lukkede øjne på puslebordet. Dog kan jeg mærke, at det er er for grænseoverskridende for mig at skulle lave i min ble, mens Jesper er der, så jeg går ind ved siden af og får det overstået. Da jeg kommer tilbage kan Jesper godt lugte, at det er blevet tid til et bleskift, så op på puslebordet igen. Jeg bliver vasket, men får ikke en ny ble på, da det er blevet tid til at tage hjemad.

Det var min første oplevelse med at blive passet, men bestemt ikke den sidste.

2 Synes om

Hej Tintin,

Tak for at dele din første oplevelse.

Synes det lyder som om du har haft en rigtig god oplevelse, spændende læsning.

Synes det lyder som en fin kombination, af at være dig selv og så lade dig glide ind i rollen, har faktisk haft lignende oplevelse for ganske nylig, så gjorde nok kun læsningen ekstra god…ja det er lige før jeg kunne skrive selv samme historie som dig.

Held og lykke fremover.

Daddy34

1 Synes om

Hej Daddy.

Tak for kritikken. Jeg håber lidt at denne historie kan få dem som overvejer at besøge en caretaker til at tage springet og gøre det… For det er en kanon oplevelse.

1 Synes om

Lyder som om du har haft en god oplevelse :wink:

rigtig dejlig. Jeg elsker også at pusle andre. Det så hyggeligt

1 Synes om

det lyder som om du har haft det sjovt :cheer:
jeg over vejer ogs selv at prøve på at finde en caretaker men ved ik helt men det giver mig da enu mere lyst af at du giver en et lille overblik over hvordan det kan være :cheer:
k.h the-baby-boy

1 Synes om

Tak for kommentarene.
Kan kun anbefale at gøre noget ved det, hvis man virkelig har lyst, men omvendt skal man også være sikker i sin sag før man “tager springet”. En CT er også et menneske, som gerne vil have noget ud af oplevelsen, derfor er det vigtigt at være tålmodig i starten. For mit vedkommende gik det faktisk rimmelig hurtigt, men min CT og jeg talte også meget sammen via msn først. Og det er vigtigt at man ved lidt om hinanden først. Set i bakspejlet er min CT blevet en af mine gode venner, som jeg håber på at kunne bruge mere tid med i fremtiden - Og ikke kun i CT-AB rollespillet, men også som en person, hos hvem man føler sig i godt selskab. :slight_smile:

Og lad for guds skyld være med at aftale alt og så springe fra i sidste øjeblik - Din CT glæder sig højst sandsynligt også utrolig meget til dagen. :wink:

Tintin skrev:

Tak for kommentarene. Kan kun anbefale at gøre noget ved det, hvis man virkelig har lyst, men omvendt skal man også være sikker i sin sag før man "tager springet". En CT er også et menneske, som gerne vil have noget ud af oplevelsen, derfor er det vigtigt at være tålmodig i starten. For mit vedkommende gik det faktisk rimmelig hurtigt, men min CT og jeg talte også meget sammen via msn først. Og det er vigtigt at man ved lidt om hinanden først. Set i bakspejlet er min CT blevet en af mine gode venner, som jeg håber på at kunne bruge mere tid med i fremtiden - Og ikke kun i CT-AB rollespillet, men også som en person, hos hvem man føler sig i godt selskab. :)

Og lad for guds skyld være med at aftale alt og så springe fra i sidste øjeblik - Din CT glæder sig højst sandsynligt også utrolig meget til dagen. :wink:

Nemelig lader heller ik hvem som helst passe mig. Før jeg kender person eller har set ham på cam / snakket med ham.

1 Synes om