Cykelturen

Jeg er lige kommet hjem fra en træningstur på min nye racer, det gik vældig godt.
På lørdag skal jeg nemlig ud på en træningstur på 100 km med min gode ven…
Jeg har købt cykeltøj til turen; men en ting jeg har købt ved min ven ikke, bleer.
Jeg vil nemlig have ble på, dels for at beskytte min bagdel på sadlen, men også for ikke at skulle standse for at tisse, det har altid været irriterende at jeg skal tisse ret tit, nu kan jeg bare gøre det i bleen, smart.

Om aftenen tager jeg en ble på for at prøve den., jeg prøver også lige at sidde på cyklen, det virker godt i enden.
Det bliver endelig lørdag, vejret ser strålende ud, dejligt solskinsvejr og næsten ingen vind, det kan ikke være bedre.
Jeg cykler over til min ven, som allerede er klar.
Vi starter turen stille og roligt, efter ca. 20 kilometer holder vi ind for at få lidt at spise og drikke, for uden mad og drikke dur helten ikke.
Vi starter igen, jeg kan nu mærke at jeg skal tisse, men det gør jo ikke noget, jeg kan sagtens tisse i bleen mens vi cykler derudaf.

Jeg rejste mig i sadlen og tissede en ordentlig tår i bleen, dejligt, jeg mærker overhovedet intet.
Vi cykler en 50 kilometer da jeg kan fornemme at jeg skal skide, uh, tør jeg gøre det i bleen, jeg prøver som før at rejse mig op og trykke, men det lykkes ikke, for bleen sidder for stramt om enden.
Efter et par kilometer kommer vi forbi en lille skov, der siger jeg til min makker, at jeg lige skal ind i skoven for at skide. Han finder toiletrullen og rækker mig den.

Jeg går et godt stykke ind i skoven for makkeren skal jo ikke se bleen.
Jeg overvejer nu, skal jeg tage bleen af, eller beholde den på. Jeg vil beholde den på og skide i den. Jeg griber fat om et træ og sætter mig i skovskidderstilling, det er nok den bedste stilling at gøre det i og presser til, nu kommer lortene ud og der er mange. De fordeler sig fint i bleen og selv om der kom meget ud fornemmer jeg at der ikke er kommet noget ved siden af. Jeg sidder med toiletrullen i hånden, men den får jeg jo ikke brug for nu. Jeg sidder stadig i skovskidderstilling og nyder at ha fået skidt.

Pludselig kommer min makker farende, åh nej, han må jo ikke se min ble. Det første han ganske rigtigt siger, at jeg har glemt at trække underbukserne ned.
Jeg må nu med flovhed erkende at det ikke er underbukser, men en ble. Der blev en, synes jeg, en lang pause. Han tager det nu pænt, at han ikke vidste at jeg var nødt til at bruge ble.
Han huskede at vi sidste år var på tur og delte værelse og der brugte jeg ikke ble.
Jeg må nu erkende at jeg faktisk ikke behøver ble, men jeg tænder på at have ble på.
Også nu fik jeg lejlighed til at prøve at skide i den, det har jeg aldrig prøvet før, jo, som lille dreng. Det føles lidt mærkeligt, en underlig klistret fornemmelse, som til at begynde med var varm men nu er blevet kold… Men hvordan får jeg nu røven ren herude midt i en skov. Jeg har godt nok almindelige underbukser med.

Min makker foreslår at vi cykler hen til en sø, der ligger et par kilometer herfra. Men jeg kom herind fordi jeg trænger til at skide. Han sætter sig i hugsiddende med megen besvær Jeg må holde ham i hånden så han ikke vælter bagover, han skider og får sig tørret, vi går ud til vores cykler og cykler hen til den omtalte sø, jeg står op under hele ture derhen. Jeg trækker bukserne af, de er stadig helt rene. Nu kom turen til bleen , åh nej, den er helt fyldt med lort, jeg kikker ned på mig selv,

Min pik, samt kønsbehåringen er smurt total ind og det er tilmed blevet helt tørt. Jeg tager t-shirten af og går ud i søen, det er godt nok koldt, men der er ingen anden udvej, lortet skal af. Det lykkes da også til sidst, rystende af kulde kommer jeg op fra søen, det bliver dejligt at få almindelige underbukser på igen. Klokken er blevet så mange at vi bliver nødt til at vende snuden hjemad igen.
Næste gang vi skal ud ved min makker at jeg går med ble.

1 Synes om

Ja der kan man jo se hvad man kan udsætte sig selv for når man vil overskride en grænse.
Jeg synes du beskriver det rigtigt godt.
Jeg har selv prøvet at cykle på langtur med ble på men jeg oplevede kun at tisse i den.
Jeg måtte selv overskride en grænse da jeg var nød til at skifte ble i det fri, men det var egentlig en rigtig fed fornemmelse.

Mvh.
Baby Bom

Fin historie, men grammatikken er altså noget forvirrende. Du starter med at skrive i nutid, så i fremtid. Herefter går du over til nutid, og slutter så i datid. Den omvendte rækkefølge, datid, nutid og fremtid, ville være mere logisk, hvis man absolut vil skrive i flere tider. Men ellers en meget fin historie

1 Synes om

Ja, undskyld, det med grammetikken,jeg er, og har aldrig været god til det. jeg håber ikke at det forvirrer for meget med nutid og fremtid og datid.

Slet ikke, din grammatik er måske ikke helt korrekt, men hvem pokker kan det perfekt, ikke jeg da, skønt jeg fik gode karakterer i skolen, men hmm, det er jo også meget længe siden.

Hovedsagen er, at kommunikationen virker, så skidt med stavemåde, tegnsætning og i hvilken tid man skriver. :lol:

Jamen da helt enig. Var kun ment som lidt konstruktiv kritik

Fed historie. plus respekt for den.