Marja og Freja

Afsnit 16 føste nat i den nye seng

Pigerne gav sig til at hoppede lidt rundt i sengen med sutten i munden og sutteflaske i hånden, marja opdage at der var en af siderne hvor de voksne åbenbart hade glemt at sætte skruer i, marja træk tremmerne til side og hoppede ned på gulvet som var hun en rigtig lille pige der var sluppet ud, Freja kiggede på bare på hende med åbne mund, kom vi driller de voksne grinede marja og løb hen til døren men hun hade så meget fart på at hun løb lige ind i døren med et stort brav og satte sig på rumpe med et bomb, Ronja kom lidt efter ind af døren, marja var lige ved at få den i hovedet igen da hun lige var kommet på benene og ikke hørte døren blive låst op, når set man det en lille baby på flugt fra sengetid spurgte Ronja, marja viste ikke hvad hun skulle sige så valgte ikke at svare, Ronja satte marja tilbage i sengen ved siden af Freja der hade sat sig på rumpe i sengen da marja løb ind i døren, Ronja fandt en pose under sengen og fandt to seler og gav marja og Freja dem på og sagde så løber i hvis ikke nogen steder i nat, så to hun siden der var taget af sengen og gjorder den fast så er der hvis heller ingen mulighed for at komme ud mere nu grinede hun da hun var færdig, Nej nu er vi hvis på den hvis vi skal på wc var Freja grinede marja lidt efter at have prøvet at tage siden af igen og hive lidt i selen, Freja grinede ja tænk hvis vi ikke var så heldige at bruge ble så skulle vi tisse og skide i bukserne nu, Ja ad grinede marja, Ronja sagde godnat og gik igen, pigerne blive enige om at nu var de hvis blivet et par rigtig små babyer og at i morgen ville de også have sådan en ble på i seng og så ville de have låsbare bukser på for at prøve hvordan det var at være totalt lille og uden af stand til at komme ud af sengen og tage bleen af selv som helt små børn, for lidt efter at flade i søvn med tanken om at de andre fra klassen lod helt alene i en lille seng uden ble på så hvis de fik uheld så var de nød til at skifte alt og vække mor og far for at sige at de hade haft uheld, men det var de jo fri for begrund af den tykke natble de hade fået på og som stadig var tør og dejlig, men de var lige knap faldet i søvn da de begge tissede en del men det forsvandt med det samme ind og væk i deres ble, marja vågnede da hun kunne mærke at hun lige ganske kort var våd mellem benene og på rumpe, hun flyttede benene lidt rundt og tænkte at det var jo lige det de hade snakke om, hun var nu rigtig glad for at hun var begyndt at bruge ble, men om det så var fordi hun enlig skulle bruge ble eller om det var fordi hun gerne vil hade hun faktisk ikke tænkt på siden hun hade mødt Freja, men om hendes mor og Lotte ville give hende lov til at smide bleen igen var hun nu ikke sikker på, for de sørger altid for at pakke bleerne som det første til pigerne når de skulle noget, og de hade altid en del i et skab og i et skur i haven også, da de voksne tit fandt nogen hvor de synes de kunne være søde til pigerne også når de blive lidt ældre, marja faldt dog hurtigt i søvn igen, næsten morgen kom Ronjas far ind og vækkede pigerne han to selen af dem og mærkede på deres bleer, når der er hvis to der trænger til en tør rumpe sagde han, Ja det gør jeg da hvis svarer Freja der hade opdaget at hun hade tisset i løbet af natten, marja hoppede bare ned af sengen og løb hen til wc,et mens hun råbte så kom jeg ved lige hvilke ble vi skal have på, Ronjas far to Freja op og gik efter marja, marja var allerede klar med 10 indlæg og 1 rigtigt tyk natble til dem begge, tror du ikke de bliver for store hvis vi skal noget spurgte Ronjas far og satte Freja ned på bordet, Nej så slipper vi for at skulle skiftes i bilen hvad siger du Freja svarer marja, Freja svarer at det kunne hun have ret i det kunne jo blive pinligt, Freja kunne huske en gang hvor hun var ved at blive skifte og en dreng var løbet forbi og set marja stå i ble og undertrøje og hende ligge og blive vasket som en baby der ikke selv kunne gøre sig ren, så har i også selv bedt om det sagde Ronjas far og to kjolen og den våde ble af Freja og vasket hende, så to han 10 af indlæggene og lod dem ned i den store ble ser det rigtig ud spurgte han, marja svarer ja den er perfekt til den lille baby, Ronjas far lod bleen ind under rumpen på Freja og gjorde den fast, Freja hoppede ned af bordet og ned på gulvet, og så lige ned i disse sagde marja der holde et par låsbare bukser ned til gulvet, okay svarer Freja med et stort grin og stak benene ned i dem og inde hun nåede at gøre mere, hiv marja dem godt op om hendes numse og låste af så Freja nu stod fanget i bleen, Freja så meget lille ud i den store ble, Ronjas far to marja op på bordet og to kjolen og den våde ble af hende og vasket hende og gav også hende en tyk natble på med 10 indlæg i, hvor er der sådan et par bukser hende spurgte han da han var færdig, her svarer Freja og fandt et par til marja, marja hoppede ned på gulvet og stak benene ned i dem, Freja gjorde dem fast og gav nøglen til Ronjas far, hvad laver du nu kan vi jo ikke slippe af med bleen sagde marja lidt overrasket, når det er det den dims er til grinede Ronjas far og stoppede den ned i bryst lommen inden han fandt to ens hvide kjoler til pigerne og gav dem den på inden de gik ud for at spise morgenmad med de andre der også var stået op, marja og Freja blive begge efter ønske sat i højstol og madet af Lotte og Ronjas far, da de hade spist gik de ind og så tv det gjorde de så til de skulle have aftensmad, pigerne ville igen spise som små børn hvad de også denne gang fik lov til marja ville dog også have hænder og fødder bundet fast så det fik hun, marja fandt det meget sjovt ind til Ronjas far spurgte om de ikke hade mos i huset og han fik et glas af han med det samme begyndt at made marja med, marja fortryd lidt sit valg i at blive bundet fast men hun var nok ikke kommet ud af stolen af lige vel, Så hun skyndte sig bare at spise op, vil du have mere spurgte Ronjas far, Nej jeg er medt skyndte marja sig at sige, da de andre hade spist gik de ind og så tv til de skulle i seng pigerne hade ikke rigtig haft brug for at tisse i løbet af dagen med hade begge skidt da de ikke kunne holde sig mere, så Lotte to dem med ud på wc,et og skifte dem til en ble magen til og satte de låsbare bukser på plads inden hun gik med efter pigerne der løb ind for at gøre selerne klar så de kunne få dem på til natten, Lotte gik hen og hjalp dem med at få selen på, så er vi totalt uheld og flugt sikker natten over grinede marja da Lotte lukkede sengen og satte de to låse på, ja nu løber i ingen steder sagde Lotte inden hun sagde godnat og gik igen, pigerne faldt næsten med det samme i søvn de nåde lige at komme i tanke om deres sut som de knap nok hade stoppet i munden inden de faldt i søvn,

Forsættes

5 Synes om

Afsnit 17 nytårsaften

Næsten alle vågne Freja ved at Lotte lygte hende ud af sengen, Lotte to hende med ud på wc,et, og skifte hende til en tyk natble som hun kom 10 indlæg i, så holder du dig hvis tør hele dagen min lille pige sagde hun, og satte Freja der ikke var helt vågen ned på gulvet, og gik ind efter marja, marja stadig sov da Lotte fik taget den våde ble af hende og vasket hende, Lotte to en tyk natble og lade 10 indlæg i og lade den under rumpen på marja der stadig sov selv om Lotte hade prøvet at vække hende et par gange, og skulle lige til at lukke den, men hun vente sig i stedet rundt og åbnet et skab og fandt 4 stik piller mod rigtig hård mave og så to hun et par låsbare bukser og gik tilbage til marja der lod halv nøgen og stadig sov på puslebordet, hun to hurtig pillerne og stoppede dem op i rumpen på marja og lukkede tapen godt fast på Marjas ble, og gav hende hurtigt de låsbare bukser på, og lod hende i seng igen dog uden at give hende sele på eller lukke sengen, Lotte gik så ud til de andre der var i gang med at spise morgenmad Freja var kommet i højstol og blive madet af Ronja, lidt efter kom marja karlene ud til dem helt rød i hovedet og tydeligt meget forvirret, når så kunne du stå op men hvad laver du der nede sagde Lotte da hun fik øje på Marja der kom ind i køkkenet, marja svarer at hun var vågen ved at hun hade fyldt bleen godt op og at hun ikke kunne gå for den fyldte ble og hun virkelig skulle igen, Lotte så lidt på hende inden hun gik hen og mærkede på marjas bagdel og lufte hende op i den anden højstol og gav hende hurtigt sele på, marja prøve med alle kræfter at komme ud men pludselig kunne hun mærke at bleen tydeligt bliv fyldt helt op både for og bag, og så begynde hun først at opføre sig som en baby hun to sit rundstykke og smid det i hovedet på Lotte, Lotte sagde at så måtte hun jo være for lille til rigtig mad når hun smid med det for det var kun en lille baby der gjorde sådan, marja råbte at hun ikke var en baby og hun ville have bleen af nu, Lotte fandt de frie remme og gjorde marjas ben og hænder fast til stolen og fandt 4 bøtter baby mos og en hagesmæk og med en del besvær fik hun stoppet den om nakken på marja, Lotte begynde så at made marja der tydeligt ikke følte sig særligt godt tilfreds med at sidde i den fyldte ble hun hade på og nu skulle hun virkelig tisse, marja gav bare slip da hun at det måske ville give lidt mere varme, da Lotte var færdig til med at made hende to hun hende med ud på wc,et, Lotte to de låsbare bukser af hende og to bleen af hende og vasket hende godt og så fandt hun en ny tyk natble og 10 indlæg og lod dem ned i bleen, men da hun skulle til at sætte den ind under rumpen på marja hoppede hun ned på gulvet og hen på wc for hun skulle virkelig skide igen, Lotte sagde når hvad laver du der lille ven, marja svarer at hun ikke kunne holde sig og at hun gerne vil have en af de bleer til 12timer på med minst 10 indlæg i for af en eller anden grund kunne hun næsten ikke mærke når hun skulle og hun hade hørt de voksne snakke om at de skulle ud og køre senere for at hente noget til pigerne, Lotte så lidt på hende men svarer bare at det nok var en god ide for hun var jo en lille baby der brugte ble og ikke wc ikke, marja blive lidt rød i hovedet og mumlede ja jeg er vist en baby for jeg tror ikke jeg kan gå nogen steder uden at skulle have ble på, der kan du jo bare se lille ven du er jo en helt lille pige er du færdig nu svarer Lotte, ja men jeg må jo heller have en rigtig baby ble på så nu når jeg så tydelig er så lille mumlede marja da hun skullet ud i wc,et, og satte sig op på bordet, ja det må du jo svarer Lotte og fandt en af de bleer marja grene ville have og lade 15 indlæg i så gik hun hen til marja og vasket hende, du kan bare se du kan heller ikke holde dig ordentligt ren i nu sagde Lotte da hun var færdig, marja hade faktisk ikke tænkt over det kunne hun virkelig have glemt at man også skulle tørre sig, men valgte bare at blive lidt rød i hovedet og ikke svarer, Lotte lod bleen ind under rumpen på marja og satte den godt fast om hende, marja hade ikke opdaget de extra 5 tykke indlæg så hun blive lidt overrasket da hun kunne mærke at hun ikke rigtigt kunne gå normalt men lidt mere som en and da hun hoppede ned på gulvet, Lotte kunne med det samme se på marja at hun stod og tænkte, så hun to hurtig de låsbare bukser, og holdte dem ned til gulvet, og sagde hop du også lige ned i dem så de kan holde bleen godt til, marja så lidt på bleen og bukserne, men sagde så okay jeg er jo tvunget til at bruge ble så kan der vel lige så godt være låst så den er der når jeg skal bruge den for jeg er jo åbenbart meget lille når jeg ikke kan gå på wc eller tører mig selv og stak benene ned i bukserne, Lotte træk bukserne godt op om bleen og lukkede dem godt fast og to marja op og gik ind til de andre der var færdig med at spise, pigerne ville gerne have lov til at fyre lidt af i aften, hvad de godt måtte for Lotte hvis de var de sødeste små piger der ikke lavede noget ballade, det lovede pigerne at de nok skulle men så skulle de også have sat håret som rigtige små piger og have hjælp til at få neglelak på og så babyble med lås på så de ikke på nogen måde selv kunne komme til at tage bleen af eller bruge wc,et for så ville de være helt små men dog gerne have aftensmad da de skulle have risengrød efter ønske fra Freja der juleaften hade sagt at det var lidt træls hun ikke kunne få det juleaften, hvor til Lottes mor og Ronjas far hade svaret at de ikke hade fået det i over 20 år, hvad Freja slet ikke kunne forestille sig hun fik det altid på hendes fødselsdag og når hun kunne få Ronja eller Lotte til dem, Lottes mor var dog kommet til at tænke på da hendes mor engang hade lavet det til hende da hun var helt lille da hendes mor blive sendt i krig da hun var 7 og hun hade aldrig fundet ud af hvad der var blivet af hende ud over at hun var på et slot skib der var på vej tilbage til Danmark med en masse efter krigen men at det på mystisk vis var sejlet direkte forbi Danmark og forsvandt, men hun kunne da virkelig godt tænke sig at smage det igen, de skulle ud og handle ind men Lottes mor var lidt træt så hun ville hellere blive hjemme så hun kunne være frisk i aften, de andre to så ud for at handle ind til aftensmad og andre ting da pigerne jo også hade fået lov til at fyre lidt af hvis de tilgengæld var søde hele aftenen, de kommer til en kæmpe stor bygning, hvor der står med stor bokstaver med lys i vi har det hele og meget mere, de går ind og der er butikker og jule boder alle steder, de går ind i Bilka og køber ind til aftensmad og nogen andre ting til det huslige, de sætter det ned i en Vong da de kommer ud, der ligger en br lige over for jeg skal lige noget vent 2min siger Ronjas far og går over og ind i butikken, og tager en 2 meter høj bamse der står i vinduet med et skilt på hvor der står jeg er i stykker og vil blive futtet af i aften hvis jeg ikke bliver solgt i dag for bare 300kr han kommer ud igen med den store bamse der er lidt større end ham, under armen, sådan noget skriver man i en butik for børn jeg gav dem 100 for den og et godt nytår sagde han stolt, det er kun dig der kan finde på det svarer Ronja lidt flovt, han viste bamse til pigerne skal i have den at sove med når hullet i ryggen er blivet syet til, pigerne synes den var så fed og blød og synes også det var Søn at ville sætte ild til bamsen, Ronjas far var færdig af grin det var nu mere det med at ville have børn til at bruge 300 på noget andet end det de måske ønsker sig begrund af skilte de hade sat op, gav du dem så bank spurgte Freja lidt overrasket, Nej jeg sagde bare at de nok skulle skrive noget mere fornuftigt eller handle med noget andet og tror han fattet det men man har jo heller ikke kæmpe for sit land som ung for ingenting grinede han, han satte med lidt besvær bamsen op i vognen og så gik de videre ind i en butik med baby udstyr de fandt pudder vådservietter, og så videre ind på et posthus for at hente nogen bleer sutter og tøj Lotte og Ronja hade bestilt til pigerne, og så gik de ud til en lille bod ved indgangen og købte lidt krudt til i aften og så gik de ud i bilen og kørte hjem, da de kommer hjem er Lotte mor ved at gøre rent nå er i allerede der sagde hun, da de andre kommer ind af døren, mor det skulle du da ikke svarer Lotte, jo vise vase i har handlet ind og står for maden så kan jeg også godt hjælpe lidt til jeg er måske en smule gammel men jeg er ikke helt død i nu grinede Lottes mor og forsatte, Ronja to piger med ud og skifte dem begge til en af de nye bleer, det var en helt ny ble der lige var kommet på markedet, der stod noget med kinesisk skrift på parken og så medfulgte der 4 par låsbare bukser med hvor to var pink og på rumpe stod der på engelsk jeg er en baby pige, og to hvide på rumpe af dem stod der jeg elsker min ble meget højt, pigerne fik selv lov til at vælge hvilket bar bukser de skulle have på de valgte begge de hvide, Ronja to kjolen af dem og gik ind og hentede en af de nye pakker med tøj og op hiv hun to hvide spakedragter med pink blomster på og gav pigerne den på og lukkede dem og satte en lille lås i nakken på dem, så kan i hvis lege resten af aftenen uden uheld i bukserne grinede Ronja da hun var færdig, ja svarer pigerne der godt kunne mærke at bleen de hade fået på ville holde til en del for selv om der ikke var indlæg i kunne de næsten ikke gå men gik som små børn, og det gjorde det bestemt ikke nemmere at der var føder i dragten der hade en meget stor bule der sad lige midt under begge fødder så de var nød til at holde sig fast i noget for ikke at falde som små børn, pigerne var virkelig med den nye dragt og begyndte med det samme at kravle ind til de andre, Lottes mor og Ronjas far sad i sofaen og snakkede om da de var unge de hade begge oplevet en del, Lotte var gået i gang med at lave aftensmad, pigerne satte sig tæt sammen i sofaen mens Ronja to bamsen og satte sig på en stol for at få lappet huldet så pigerne kunne få den at putte med om natten da den nok ville blive lidt for stor til resten af værelset, Ronja var god til at sy og var snart færdig og gik så ind og smid bamsen op i pigernes store seng den fyldte næsten hele sengen, hun gav den pigernes dyne på og gik ud for at hjælpe Lotte i køkkenet, lidt efter skulle de have aftensmad, pigerne blive begge sat i højstol med sele på men spiste selv, da Freja nærmest var væltet da hun så gryden komme på bordet og helt glemte et øjeblik at hun var blivet sat i stolen af bare glæde over at skulle have risengrød, da de var færdig sagde Lottes mor at det var lige så godt som det hendes mor hade lavet den gang hun var barn, Lotte bliv lidt rød i hovedet men svarer bare at det var godt de kunne li det, Ronjas far måtte dog indrømme at han heller ville have et stykke kød men at en gang i mellem var rart med noget andet, de fik se en is Freja ville ikke have hun hade lidt ondt i maven men hun hade også spist en del mere end de andre, så gik de ind i stuen for at slappe lidt af, Lottes mor ville tage opvasken, synes det var for meget når hun nu også hade gjort rent, hvor til Lottes mor svarer at hun jo ikke selv gjorde det hjemme længere da hun boede på plejehjem da hun ikke rigtigt længere kunne se så godt som før i tiden men hade svært ved at læse og se små ting og nogen farver gik i et for hende, men hun var ikke en der to tingene så tungt så hun var altid i gang og næsten altid sammen med nogen eller snakkede i telefon når hun var hjemme gik til dans for ældre og andre ting men det var for farligt for hende at gå alene i byen da hun for eksempel ikke længere kunne se om der var rød eller grøn når hun skulle over vejen, de så lidt tv og Lottes mor kom også ind og satte sig da hun var blivet færdig, de gik så ud lidt i 12 for at pigerne kunne skyde lidt af men inden hade de dog fået dragten af og fåret en kjole og et par strømpebukser på, pigerne fik skudt af og klokken blive 12 og helvede bryd løs, de stod og kiggede på det en times tid hvor hjemlen blive mere og mere farvet for til sidst bare at blive helt sort med nogen enkelte der kom op hist og pist som var de kommet forsent til festen, de gik ind og satte sig i stuen og fik lidt slik og kage, og en time efter bliv pigerne tjekket og lagt i seng af Ronjas far de synes det var sjovt at ligge med den store bamse i sengen det var som at være rigtig lille mente pigerne efter at have fået selen på og lagt sig godt til rette, Ronjas far lukkede sengen af og gik så igen efter at have sagt godnat til pigerne,

4 Synes om

(indlæg slettet af forfatteren)

Øvvvvv :sob::sob:

2 Synes om

Det er virkelig en fantastisk historie og jeg er vild med de to piger.

1 Synes om

Afsnit 18 Nytårs Morgen

Marja vågnet ved ca 4 tiden hun hade meget ondt i maven og skulle virkelig på wc, hun prøvede at få selen af men kunne ikke, hun kunne kort efter mærke at nu var det for sent og hun kunne mærke hvordan hendes allerede meget våde natble blive fyldt op så den næste gav op, marja begyndte at små græde for bleen var bestemt ikke behagelig at have på og hun måtte bare finde sig i den da selen holde hende spændt fast i sengen, Freja vågnede og kiggede på marja og spurgte er der noget galt spurgte hun men kunne med det samme lugte det, marja hade ikke opdaget at Freja vågnede hun stoppede med at græde og så ned af sig selv og blive meget rød i hovedet, Freja sagde stille det skal du ikke være ked af det er jo derfor vi bruger ble, marja så op på Freja og mumlet jeg har fyldt den helt op tror snart det løber i gennem marja begyndte at små græde igen, Freja lagde forsigtigt en hånd på marjas ble, hun kunne godt mærke at marja hade ret i at den skulle skiftes, Freja så på uret den var kun lidt over 4 så der ville gå noget tid før de andre stod op, Freja begyndte at råbe på Lotte, noget tid efter kom Ronja dog ind hun sagde kan du da holde op og ligge dig ned det er jo nat i nu, Freja skyndte sig at sige at det bare var fordi marja virkelig hade brug for at blive skiftet nu, Ronja gik hen til pigerne og trækket marja og Freja og mumlet jo det må vi hvis heller gør nu, hun tog selerne af pigerne og tog dem med ud på wc’et, hun begyndte med at skifte marja der var lykkelig for at få den meget store ble af, Ronja tog så en stor hvid natble med bamser på forsiden og lagde 5 indlæg i og gav marja den og så en hvid natkjole på og satte hende ned på gulvet, marja løb ind i seng med det samme, Ronja tog Freja op og skiftede hendes lidt våde natble også til en tyk natble med bamser og med 5 indlæg i og så på med en hvid natkjole, Ronja tog Freja op og lade hende ind i seng til marja og gav dem sele på, og fandt hun en hvid sut til dem sagde godnat og gik, pigerne faldt hurtigt i søvn igen, næsten morgen vågnede pigerne ved at Lotte var ved at tjekke dem, Godmorgen i to sager hun, marja var stadig lidt træt men Freja var lyst vågen, de gik ned for at spise sammen med de andre, pigerne blive sat i højstol og madet, da de hade spist forslog Ronjas far at de skulle på tur inden han skulle hjemad men han ville ikke sige hvor hen, det synes pigerne lyd hyggeligt, så de parkerede bilerne og skiftede pigerne og kørte Ronjas far kørte selvfølgelig forrest sammen med marja og Freja og så kørte Ronja og Lotte bagefter, de kørte et godt stykke tid af mange forskellige veje før Ronjas far lige pludselig kørte ind af en vej hvor der ikke så ud til at komme nogen vært år, de kørte et godt stykke hvor det blive Mere og mere forladt og til groet men pludselig stoppede på en åben plads ud til en stor kant hvor der var meget langt ned, de gik ud af bilerne og Ronjas far hade taget en kigget med han gik hen og stille sig et lille stykke fra kanten og så ned over udsigten, han sagde et kort øjeblik efter tænkte jeg det ikke nok, marja spurgte hvad han så efter, han gav kikkerten til marja og sagde prøve at kigge der ned, marja hade ikke kunne se noget rigtigt men nu var der helt tydeligt en masse forskellige dyr og mennesker og en masse forskellige ting der nede, marja skyndte sig at kigge på det hele og gav den til Freja og sagde prøve at se alle de dyr, Freja kiggede og sagde ja det er jo en hel zoo der nede men det er jo nemmere at se det hele, ja og helt gratis tilføjet Ronjas far med et grin, de stod længe og kiggede på den flotte udsigt inden Ronjas far kørte videre hjem og de selv kørte den anden vej igen, kort før de var ved at være hjemme sagde Lotte pludselig jeg kunne enlig godt spise en pizza for synes ikke jeg gider hjem og lave mad hvis pigerne mener de selv kan spise i dag, pigerne ville også gerne have pizza og Ronja hade kørt det meste af dagen så hun synes det lyd ganske praktisk, og de kunne jo se at der var åbent da de kørte forbi lidt efter, de gik ind og fandt ud af hvad de skal have og fik det med hjem hvor de kort efter sad og spiste, da de var færdige tog Lotte pigerne med ud på wc,et og skiftede dem, og lagde dem i seng og gav dem sele på og sagde godnat,

5 Synes om

Vil have mere

2 Synes om

Historierne er gode, og det var rart at læse om seriøs brug af soveseler.

1 Synes om

Skriver bare hvad der lige kommer men har altid haft en god fantasi og kreativitet :upside_down_face: