Weekend ved moster

Hey ville lige fortælle om min weekend ved min moster. Vi skulle til familie fest og overnatte der.
Vi startede med at køre fredag eftermiddag, min moster bor i tyskland lige over grænsen. Jeg var i fuld baby udstyr i bilen.

(Min mor havde taget et billede, men det er ikke længere tilgængeligt via imageshack.us)

(Den brune trøje jeg havde på tog jeg af inde i bilen)

Vi begyndte at køre, jeg sad på bagsædet spændt fast med bilens sele.
Vi kørte i noget tid og jeg sad på msn og skrev med kinke (vi snakker godt sammen) vi kørte i lang tid (er ikke sikker på hvor eller hvornår jeg tissede men pludselig var min ble blevet kold og klam) vi kørte noget mere og jeg skrev mere med kinky.

Så pludselig uden varsel begyndte lorten bare at vælte ud i min ble og der var intet jeg kunne gøre, bleen blev helt fyldt. Der gik ikke lang tid før min mor kunne lugte det (hun sagde noget i denne retning) ” nå min lille skat har du lavet puha nu skal du ikke græde mor skal nok gøre det bedrer” vi kørte i noget tid før vi holde ind på en tank, hvor min mor gav mig et par jeans som jeg tog på (kunne næsten ikke komme ud over bleen, så tog jeg den brune trøje på igen og min mor gav mig min ble taske og så gik vi ind på tanken da vi kom ind på tanken kiggede folk og viskede (de kunne nok både se og lugte min ble) og det blev værre da jeg kiggede ned så jeg at jeg havde glemt at tage min hagesmæk af!

Nå det var der ikke noget at gøre ved. Jeg fandt babyskifte stationen og stillede mig i kø (der var nok 4 foran mig) folk kiggede på meget på mig og der var mange der viskede med det tog jeg mig ikke af. Da det blev min tur gik jeg ind og skiftede min ble også gik jeg ud af tanken og mødte min mor og så kørte vi videre.

Vi kørte og vi kørte og til sidst ankom vi til min mosters hus (hun bor ude på landet) vi var de sidste der ankom. Vi pakkede bilen ud og gik ind. Min moster viste os hvor vi skulle sove min mor skulle sove i gæsteværelset, jeg skulle sove i min fætters værelse i han tremmeseng (ja jeg er kun ca 170 cm så jeg kan godt være der hvis jeg sover med bøjede ben), nå men pludselig spurgte min moster om babyen var våd, jeg var ikke sikker så jeg prøvede at mærke på bleen og den var våd!

Nå men jeg skiftede min ble og vi slappede af indtil vi skulle spise. Da vi skulle spise skiftedes de voksne til at made mig, de fik mørbrad med kartofler jeg fik en flaske med juice og røde pølser. Da vi var færdige med at spise satte jeg mig til at lege med noget legetøj på gulvet mens de voksne snakkede.

Min moster tog et billede hvor jeg ligger på min dyne og ser tv (men det findes heller ikke længere jeffhardyrn0.jpg

(jeg ved ikke om jeg tissede) nå men nu var klokken snart 00.00, og de andre familie medlemmer begyndte at køre hjem, men vi skulle jo overnatte, så jeg skiftede til mit nattøj (tyk natble, sleeper sut m.m.), og så hjalp min mor mig op i tremmesengen og min moster kom ind med en flaske med varm mælk.

De slukkede lyset og gik ud. Jeg lå og drak flasken ret hurtigt, så tog jeg min sut i munden og faldt hurtigt i søvn. Jeg vågnede næste morgen ved at min mor vækkede mig, jeg støttede mig til hende for at komme ud af tremmesengen. Vi gik ned og spiste morgenmad (banan babymos, og jeg blev madet af min mor), nå men imens vi spiste fyldte jeg min ble med lort (havde allerede tisset om natten) da vi havde spist skiftede jeg min ble og legede med noget legetøj imens min mor og moster snakkede.

Nå men vi besluttede os for at gå en tur, så vi tog tøj på og gik en tur i skoven (jeg fyldte min ble med lort imens vi gik), nå men resten af dagen gik godt. Men om aftenen gad min mor ikke at køre hjem så vi besluttede os for at blive en nat mere, men der var et problem, vi havde kun en natble med og den var brugt, men min mor satsede på at en engangs ble kunne holde, så jeg skiftede og fik min flaske og faldt i søvn. men i løbet af natten lækkede min enegangs ble og jeg vågnede og blev nød til at kalde på min mor (sov i min fætters tremmeseng og den er næsten umulig at komme ud af alene) så imens min mor skiftede lagner, skiftede jeg ble og sleeper og lagde mig derefter igen.

(Min mor tog et billede i løbet af natten, det var i sort/hvid, fordi det var taget med natlinse, også det findes ikke længere)

Okay næste dag pakkede vi vores ting og kørte hjem. Jeg skrev med kinky og slappede af, jeg lavede også i bleen igen så vi blev nødtil at holde ind på en tank og skifte folk kiggede meget på mig. Da vi kom hjem var jeg træt så jeg tog lige en middagslur, det var en god tur.

5 Synes om

De billeder der er simpelthen ikke dine.

De er hentet på nettet. Hvis de ikke er, kan jeg ikke se, hvorfor du skal ud i forklaringer om natlinser osv, og hvorfor et af billederne hedder "car"ky, og et andet hedder “jeffhardy”.

Hvis du skal beholde nogen form for troværdighed er du nødt til at poste billeder af dig selv og ikke ting fra nettet.

Hvis du kan bevise, at det er dig på de billeder der, får du min uforbeholdne undskyldning… Men indtil da…

Tak fordi du var så sød at nævne mig Pamper…:silly:

Jeg synes også du er sød at snakke med. Og det er helt korrekt, at vi to sad og snakkede, mens du kørte i bil.

Med hensyn til Friture´s kritik, så vil jeg sige det samme, som jeg også sagde til dig selv Pamper: at nu da jeg har set dig kort på webcam, så har jeg også lidt svært ved at få dit meget drengede glatte ansigt, som jeg så på cam, til at stemme helt med de par billeder, hvor der ligger en tilsyneladende voksen mand med ret kraftig behåring og med meget tykke arme og ben i ble. :wink: - som jeg så dig på cam, er du en lidt lille og spinkel fyr…men ok, jeg kunne have set forkert…jeg så dig jo kun fra brystkassen og opefter.:stuck_out_tongue:

Du fortalte mig så, at du bare af natur har et glat drengeansigt - men en meget behåret og maskulin krop. Okay, hvad ved jeg, jeg har jo ikke mødt dig i virkeligheden.:wink:

Uanset hvem du er Pamper - om du er den af udseende svarende til en 15-16 årig dreng jeg så på cam (jeg tror mest på, at du er ham, indtil det modsatte er bevist…) eller om du er den fuldvoksne mand på de andre billeder, så skal du bare turde være dig selv - stå ved dig selv. Jeg er helt sikker på, at du herinde vil blive accepteret som den, du er. Men hovedsagen er at du er ærlig og tør stå ved dig selv.

Måske er du bange for at du ikke er god nok? Det skal du ikke være - hvis du bare er dig selv, vil du blive taget som den du er Pamper. Du behøver ikke være så fantastisk altid. Det er fint nok, at du ikke er perfekt - det er vi andre heller ikke.

Men tak for en fin historie…om så billederne ALLE er af dig, det må så være op til hver enkelt at vurdere.B)

hey friture car er vor jeg er på vej ind i bilen og jeg giver tit min billeder navne på engelsk eller på wrestler jeff hardy er en wrestler

http://www.wwe.com/superstars/smackdown/jeffhardy/

det er nemmere at finde ud af på den måde synes jeg så luk hvis du kun har noget negetivt at skrive så skal du ikke skrive noget

1 Synes om

Undskyld Pamper, men jeg vil altså give friture og Kinkybifyr lidt ret.

Det billede der hedder jeffhardyrn0.jpg og soverrv0.jpg kunne det godt være dig med helt glatte ben og ble, men de 2 andre billeder er det en med en del hår på benene, så jeg tror altså ikke historien er helt sand. Men ellers oki historie.

Du burde ellers være klar over at det kun er dig selv det går ud over når du bliver grebet i løgnene. Det er jo sket før.

Men ellers hvis du har et gyldigt bevis, på hvordan du kan have fået meget kraftig hårvækst på få timer, så lad høre.

MVH.
BleBamsen

Jeg har et forslag. Pamper næste gang du tager billeder af dig selv så tag en seddel i hånden, hvor du skriver PAMPER på og hold den op foran kameraet…så er der ingen der længere kan være i tvivl - og så er den evindelige diskussion omme xD

okay det gør jeg jeg vil skrive pamper diaper.dk

http://img137.imageshack.us/img137/6901/carky5.jpg
hej er dette en på 58 kg og 170 høj det syntes jeg ikke det liner men det er da nok mig og mine øjene den er gal med

babydan skrev:

http://img137.imageshack.us/img137/6901/carky5.jpg hej er dette en på 58 kg og 170 høj det syntes jeg ikke det liner men det er da nok mig og mine øjene den er gal med

Højden måske ja, vægten er jeg mindre sikker på…men det kan jo være bleerne der fylder ud og får ham til at se tykkere ud:silly:

1 Synes om

ja eller tykke knolger

Hej Pamper.

Det var en sød historie. Det er nogle helt fine billeder der illustrerer historien godt.

Fluffi

ja fluffi det kan jeg kun give dig ret i at det er men når han prøver at bille mig ind at det er ham der på de foto der så er min granse nåde alle kan jo se at det ikke er in gut på 16 år
men ja det er en god historie men jeg syntes nu at pamper er en fin fyr og han er osse sjov at skrive med

1 Synes om

Tja, uanset om man tror på ham eller ej, så er han faktisk ret sød at snakke med…så kan man jo selv bestemme om man vil opfatte hans historier som fantasi eller virkelighed. Det må være op til den enkelte at bedømme.

ja kinky det giver jeg dig 100% rat i han er sku en sød fyr

2 Synes om

Ja Dan - og til dem der tvivler på Pampers ægtehed, kan jeg sige, at jeg nu ved 100% af han er 16 og kommer fra Silkeborg - akkurat som han altid har sagt. Så den side af sagen er der i hvert fald INGEN tvivl om xD…det kan godt være han i starten er blevet taget i at par lidt fantasirige og overdrevne historier, men det er jo også fint nok at have en god fantasi. Og jeg tror nu at Pamper er god nok faktisk…han trænger bare til at folk giver ham lidt udfoldelsesmuligheder og viser ham lidt tillid - så virker han som sagt som en fin fyr.

3 Synes om

Jeg vil nu sige at jeg har intet mod Pamper, som person, men han skal jo ikke skrive at det er en sand historie, hvis han digter i den.
Så vil jeg hellere have at han skriver at det er en delvis sand og delvis digtet historie, og så er der heller ingen tvivl om hans historier.

Så jeg håber da at Pamper vil skrive nogle flere historier, da det altid er hyggeligt med en lille historie i ny og næ.

MVH.
Bjørn / BleBamsen

2 Synes om

der fede ved en historie er jo at man ikke ved hvad der sant eller ikke er sant;)

2 Synes om