Vil du være baby igen? (G,F)

Dette her er min fantasi sådan som jeg gerne ville have det hvis vi er sådan rigtigt i gang med ble verdenen og det her er også min første rigtige historie så kom gerne med kommentarer

Intro

Det var en varm sommer dag, og Sofie havde været ude sammen med sine veninder, så klokken var halv 10 om aftenen. Sofie var en pige på 13 år, som alt i alt så ret godt ud, men faktisk ret lille. Hun havde langt lyst hår og blå øjne, derudover gik hun normalt, med enten nederdel eller bukser, og ikke ret meget make-up, så hun var bare sådan smuk, så hvis hun ville, havde hun ikke store problemer med at finde en dreng, at være sammen med. Men hendes far var død i en bilulykke, lige efter at havde gjort hendes mor gravid, med deres andet barn så moren var henne i 6. måned, og alt var allerede gjort klar til den lilles fødsel, men moren var ikke helt sikker på, om hun var klar til at kunne få en mere, så hun havde i lang tid tænkt over noget, hun meget snart ville spørge Sofie om.

Kapitel 1

Sofie vågnede klokken 10 om morgenen, og gik ned til sin mor som sad på en stol nede i køkkenet, og så meget bekymret ud. Sofie gik hen til hende og spurgte hvad der var galt, men moren sagde ikke noget, så Sofie gik hen og så noget TV. Efter at have set en halv times fjernsyn, kom hendes mor ind og sagde ”jeg bliver altså nød til at spørge dig om noget skat” ”hvad er der mor?” moren sidder og tænker lidt og siger så ”jeg er ikke sikker på, at jeg kan klare mere end et barn, men jeg vil også gerne have en baby, så jeg må spørge dig om noget… Vil du være baby igen?"

Fortsæt til Kapitel 2

3 Synes om

Niice historie indtil videre :slight_smile: kan mærke at indholdet bliver godt, men synes du skal forklare mere som fx hvordan sofie ser ud og sådan. men eller god historie indtil videre :wink:

okay tak for tipsne… jeg går straks i gang med at redigere den så man bedre ved hvordan hun ser ud

2 Synes om

god start.
kom bare med nogle flere beskrivelser.
efter hun spørger hende om det, må der meget gerne komme noget drama. hvis du forstår. (:
skynd dig og fortsæt. ;D

2 Synes om

skal nok skrive noget mere her i weekenden :wink: men kom gerne med tips og tricks

2 Synes om

jeg har lavet lidt om i den og tilsat et extra kapitel så her er det:

Kapitel 2

Sofie sad og vidste ikke hvad hun skulle sige, så til sidst sagde moren ”tænk over det skat, der er jo alligevel ingen, der ville lægge mærke til det, fordi du jo ikke er så stor” og så gik hun. Sofie sad hele dagen og tænkte over det, fordi hendes mor så ud som om, hun faktisk havde brug for det, men det var ikke det der skulle afgøre det, fordi det jo ville ændre hendes teen liv totalt.

Om aftenen havde hun endeligt besluttet sig, og gik ned til moren for at sige det. Da hun kom ned, var hendes mor ved at lave aftensmad, så hun stod ude i køkkenet. Hun gik ud i køkkenet og sagde, at de lige skulle snakke om det. Sofie sagde ”mor jeg har besluttet mig, at hvis det er okay, at jeg så ville prøve det i noget tid, i fx. en weekend” moren begynder at smile og siger så ”tak skat”

8 Synes om

Fed historie kommer der Mere