Vennernes drøm (B,G,F,F)

Intro:

Jackob er en dreng på 12 år, går i 6 har en bedste ven som hedder, Amalie. De leger sammen ver’ dag i Jackobs hule oppe i træet, eller de leger ikke, de snakker og hvad man nu ellers laver i sådan en alder.

Kapitel 1 - Opdaget

De er oppe i hytten som sædvanligt, da Amalie ser Jackob stirre ned til naboens hus. Hun spørger om hvad der sker, men for intet svar. Så går hun over mod Jackob, hvor det går op for ham at han har tisset i bukserne. Amalie begynder at grine, og kigger på Jackob, som næsten græder nu. Men hun går over til ham, mens hun spørger hvad han har set siden han tissede i bukserne.

Nu glemmer Jackob alt om sit tis, og skynder sig at sige ingenting, men Amalie er hurtig og når og se det. Hun siger der er da intet? Du kan jo kun se noget af toilettet den del med Pusle bordet og bleer. Langsomt går det op for Amalie, at hendes bedste ven har været langt væk på grund af bleerne, da Jackob ser Amalie stirre på ham, begynder han at græde videre. Hun går over til ham og siger “så slemt er det da ikke”. Vi kan tage hjem til mig, så skal du se noget.

Jackob siger han først lige skal ha’ rene bukser på, med lidt snøftene stemme. Da han har bukser på går han over til Amalie, han bliver budt ind af Moren, som siger hun ligger inde på sit værelse, men hver’ klar til et chok. Jackob tænker, hvad mener hun mon med det? Men da han kommer ind ligger hun under dynen. Hun siger kom over og læg dig i sengen, jeg har noget du skal se.

Han kommer over til hende lægger sig ned til hende. Og mærker så noget mystisk ved hendes røv. Han mærker på det hun siger, det var da hurtigt. Og tar så dynen af, der ligger hun kun i en sparke dragt, ble og sut om halsen. Han spørge så om hun gør grin med ham eller, hvad det her skal forstille. Hun siger blot “Jeg kan li’ at lege baby, vil du være med?”.

Jackob er overvældet og vil selvfølgelig gerne.

Kapitel 2 - Legen der bliver alvor

De leger baby i mange dage, nogle gange er Amalie moren til Jackob. Amalies mor hjælper dog stadig med at skifte slemme bleer. En dag siger Amalies mor til Jackob “Du må snart fortælle dine forældre om din fantasi. Ellers kan du altså ikke være her.” Jackob siger ok, og spørger efter telefonen han har haft lyst til det længe. Da han ringer, får han fat i sin mor, han skynder sig at fortælle det meste af historien.

Hun bliver chokeret og han skynder sig og gi’ Amalies mor telefonen. Og hun får tilsidst over bevist Jackobs mor og far, om at der intet er i vejen med det. Jackobs mor siger at hun vil komme over så de kan få sig en pige sluder. Da Jackobs mor kommer skynder de sig ind i stuen, med lukket dør. Jackob ved at hans mor er god til at lave mere ud af det end der er.

Da de kommer ud efter en times tid, siger de “Vi bestiller pizza, hvad vil i ha?” Jackob siger salat, og Amalie Kødsovs pizza. De bestiller og efter en halv time er der serveret. Amalie og Jackob kun i ble sidder de og spiser Pizza. Næste morgen bliver Jackob ikke vækket før kl. 10. Jackobs mor siger de skal over til Amalie kl. 11. Jackob fatter det ikke. Men når de kommer der over sover Amalie stadig. Han får besked på at vække hende, og komme ind i stuen…

6 Synes om

God historie :slight_smile: kommer der mere??

Mon ikke :wink:

mer mer mer :woohoo:

kommer der mere

hvorfor skriver man 3 ord kan folk ikke lade sig overraske når der så kommer nåde nyt eller hvis der kommer mer

undskyld da jeg har bare ikke det store ord forråd :frowning: :frowning: men jeg håper at der snart bliver skrivet mere

nej det er mig der undskylder hvis du blev ked af det det er ikke det jeg er ude på men det er øv når man tror at man skal læse et nyt kapitel i en historie og man så kun finder 3 ord så det var ikke for at være efter nogle jeg skrev det :slight_smile:
M.V.H babydan

ok:laugh:

hej jeg skriver for at høre om der snart kommer mere på denne vidunlige fortælling

Tjah historien “ender” jo meget åbent, så mon ikke der kommer en fortsættelse, ¨når forfatteren er klar :wink:

Indtil da må vi jo bare væbne os med tålmodighed :laugh:

Hejsa, der kommer ikke mere fra min side forløbig. men hvis i vil, vil jeg da gerne lade jer fortsætte. og poste jeres ide til en fortsættelse.
I må også bare skrive iddéer, det helt fint.

Så kan jeg se om jeg for lavet mere men skolen presser hårdt for tiden

Det er virkelig en fantastisk historie må jeg sige :heart_eyes:

et opslag 08. gad vide om vi høre mere i denne historie??