Var interesset i bleer igen (b,F)

Skrevet af: lastfan
Udgivet den: 06.09.2003 21:44

Denne artikkel er en opdigtet historie, og drejer sig om 12 årige Jesper, der bor alene hos sin fraskilte mor.

En dag var de begge gået i supermarkedet for at handle ind, da jeg opdagede at drengen interesserede sig temmelig meget for afdelingen for bleer. I første omgang lod jeg mig som ingenting. Men dagene efter var han der igen, henne ved bleerne. De blev undersøgt meget.
Om aftenen da vi sad og spiste, kunne jeg nu ikke lade være med at spørge ham, om hans interesse for de bleer henne i supermarkedet. Svaret kom straks. “Jeg tænkte tilbage til den gang jeg gik med ble, hvor du skiftede mig, mens jeg lå på bordet. Jeg kunne------ godt— tænke mig at prøve igen”.

Da drengen var så hurtigt i sit svar, måtte jeg jo også. “Jamen Jesper, det kan vi da godt, i morgen køber jeg nogle bleer som passer til din størrelse”.

“Men jeg vil kun have den på om natten, mine venner og skolekammerater må ikke se det”.

“Nej, det skal du selvfølgelig ikke have”.

Næste dag oprandt, jeg spurgte naturligvis til om han stadig var interesseret, hvilket lod til at være tilfældet.

Vi fulgtes ad til supermarkedet, gik hen til bleerne, efter vi selvfølgelig havde forvisset os om at der ikke var nogen der kendte os, fik også købt pudder og engangsvaskeklude, og vi valgte en kasse, hvor der sad en fremmed dame.

Straks hjemme igen pakkede vi op for herlighederne, drengen var yderst spændt på, hvordan det ville spænde af om aftenen, når han skulle i seng og have ble på.

Den aften ville han tidlig i seng, vi gik ind på hans værelse, hvor han tog alt sit tøj af og lagde sig på sengen, hvor jeg havde lagt et håndklæde i forvejen.

Jeg gik i gang med at vaske ham i numsen og omkring tissemanden, han nød det i fulde drag, blev pudret, så kom vi til det mest spændende, bleen skulle på, han hjalp selv med at løfte bagdelen så jeg kunne komme til at lægge den på. Det gik forbavsende smertefrit, drengen skulle straks hen til spejlet for at se resultatet. “Det ser sejt ud, det ligner næsten almindelige underbukser, bare noget større. Så kan jeg tage underbukser på udenpå, som jeg plejer at sove”.

“Ja, gør du bare det”. Drengen blev du puttet som i gamle dage, hvilket han nød i fulde drag.
“Hvad nu hvis jeg skal tisse i nat?”. “Der er ingen problem, du tisser bare i bleen.”

Næste morgen da han vågnede havde han nu ikke tisset i bleen, han tog selv bleen af, gik ud og tissede som altid.

Næste aften fik han ble på igen, men denne gang skulle han nu alligevel prøve at tisse i den. Han kunne mærke tisset løb ud i bleen, men følte egentlig ikke at den blev særlig våd af det.

Næste morgen sagde han at han havde tisset i den, hvilket jeg godt kunne se, nutidens bleer er fandt jeg også ud af, noget bedre en den gang.

En dag, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel, besluttede vi at cykle ned til stranden med madkurven fyldt med lækkerier. Drenge smed straks alt tøjet, men fik besked på at beholde underbukserne på, for han var nu blevet for gammel til at være nøgen ved stranden, hvilket han så lidt nødtvunget gjorde.

Vi spiste den medbragte mad og fik noget at drikke, hvorefter vi hyggede os sammen. På et tidspunkt spurgte drengen. “Hvor er der et toilet. ?” Det er der faktisk ikke her på denne strand, men nu kan bare gå over til de buske der og tisse." “Jamen jeg skal-----” “Skal du lave pølser?”
“Nej jeg skal bare sådan skide”.
“Jamen min dreng, det må du bare ha gjort, vi går bare om bagved de buske der, der kan du få det gjort, eller vil du have en ble på og gøre det i den, jeg har taget bleer med”.
En kort pause- “Nej, jeg vil ikke skide i en ble, i hvert fald ikke her”.
“OK, du bestemmer”. Vi gik sammen om bag buskene, hvor der tydeligvis havde været nogle før os, men det lykkedes at finde et ubrugt sted.
“Sådan, her kan vi være, træk underbukserne ned, og sæt dig ned på hug, ja godt, du må ikke begynde endnu, jeg vil lige lægge en ble under dig, så du kan gøre det derpå, så belaster vi ikke naturen, nu kan du begynde”, drengen pressede og pølserne lagde sig lige midt på bleen. “Er du færdig?” “Nej, jeg kan mærke jeg skal mere”. Ganske rigtigt, endnu en pølse lagde sig tilrette. “Færdig”. “Det var sandelig også en stor portion, du fik lavet”. “Jeg trængte også meget”. Jeg gad nok vide om bleen kunne have holdt, hvis han havde haft den på. “Godt vend så numsen mod mig, så skal jeg tørre dig”. Jeg tørrede ham efter alle kunstens regler med både toiletpapir og vådservietter, og han så ud til at nyde det. “Så nu har du ren røv at trutte i, træk du bare underbukserne op igen”.
Derefter samlede jeg det hele i en plasticpose, og vi gik tilbage og fik noget at drikke ovenpå…

Næste dag, om formiddagen blev han trængende, og kunne, da vi begge var derhjemme i trygge rammer, nu godt tænke sig at prøve at lave lort i bleen, som sagt så gjort, han fik bleen på, gik ind på sit værelse, satte sig i hugsiddende stilling og lavede direkte i bleen. Puha, det lugtede allerede fælt på værelset. Da han var færdig, kaldte han på mig, jeg kom ind og blev da også mødt af en kraftig dunst af afføring. “Vent lige, jeg henter lige en avis, til at ligge på sengen, for en sikkerheds skyld, så kan du godt lægge dig”. Jeg trak forsigtigt bleen af, den havde lige holdt det, men der forestod en længere rengøring af hans ende, ja helt om til tissemanden var der lort. “Jeg tror nu ikke, jeg vil skide i bleen mere”. “Nej, det kan jeg nu godt forstå, men nu fik du det prøvet”. Han kom nu under bruseren, det var nu lettere at spule ham ren igen, derefter tog han almindelige trusser på igen.

Der er nu gået et par måneder, han får stadig ble på om natten, men kun om natten, men tisser som regel ikke den mere, ingen andre har fået noget at se eller at vide om det. Jeg har besluttet, han må fortsætte så længe han har lyst. Jeg regner selv med at det aftager når han kommer i puberteten, han bliver 13 til november

Jeg vil vende tilbage til den tid og berette om, hvordan det videre er gået.

2 Synes om