Ure der stoppe tide stories (Never ending)

nu er det nu… vi er ved en skole og har dansk og der sidder en pige som prøver at høre efter og som tide gå kunne hun pludselig mærke noget tyk i hendes bukserne, hun tog den ene hånd ned og kontrollere hvad det var og efter noget tid slå det hende, ( en ble ) men hvordan er det ske, hun kunne bare ikke forklare hvordan det er ske og hvorfor hende… hun kigge på alle, men der var kun en der kigge på hende og det var bare en fyr og blive ved med at kigge på hende…

hun tænke at hun må helle gå før hun bliver ydmygelse, så hun spurgte om hun må gå på toilettet og hun fik et ja og gik hurtig ud og ned til toilettet og efter hun fik ble af og glemt den på toilettet og var sikker på der ikke var nogen der skulle finde den og gik tilbage, men der hun næste var der pludselig mærke hun noget igen og det var en ble igen og den her gang kunne hun ikke går noget, men at sidde ned og vente på at få fri fra skole… men fyren kigge på hende i nu og hun kunne lide ser et glamme ur han holde i sin hånd…

hvad ville der nu ske og navn der må i finde på noget men kan kun sige hun er 15 og fyre er også 15 år
og hvor der er nogen der ønsker at om skrive det her så man kan læse det er i vel komme

1 Synes om

lyder mere som et udklip eller en ide til en historie…arbejd lidt mere med den :wink:

det er en Never ending stories som man kan laver om på eller sidde mere ind på

kan ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at lave disse NES de ender for det meste i noget lort…folk går for hurtigt frem og skriver dårligt, vi har alle forskellige fantasier og det ender aldrig godt når man blander det sammen i en historie…det kan man se på de tidligere NES

Så kan man jo lade være med at skrive på dem. Eller for den sags skyld læse dem. Jeg gør ingen af delene.
Hvis nogen finder fornøjelse ved at skrive og læse NES. Så for min skyld ingen alarm. Det generer vel ingen?

1 Synes om

Pamper skrev:

kan ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at lave disse NES de ender for det meste i noget lort...folk går for hurtigt frem og skriver dårligt, vi har alle forskellige fantasier og det ender aldrig godt når man blander det sammen i en historie....det kan man se på de tidligere NES

He he Pamper, sikke voksen og seriøs du er blevet. Jeg mindes da, at du selv da du var yngre deltog ret meget i disse historier :wink:

Nu er du nok blevet lidt mere moden og så synes du måske at den slags er lidt plat. Men tænk på da du selv var 15-16, der elskede du også den slags historier :smiley:

Så skal vi ikke bare lade børnene more sig, hvis de har sjov ud af disse historier? Det synes jeg. Men jeg har nok selv samme mening som Hotstream, nemlig at generelt tænder jeg ikke meget på disse historier. Men enkelte af dem kan da nu være meget sjove… :slight_smile:

Og så i øvrigt soffy for off topic, men jeg syntes lige at Pampers´og Hotstream´s kommentarer fortjente en…ja, en kommentar. :woohoo:

Det kommer da helt an på hvor interessante de er, -om man sidder med en våd ble på eller ej,- og om man evner at tænde på fantasi!! :silly:

Hmm syntes at overskriften er lidt underlig :laugh: kommer lidt til at tænke på noget Harry Potter agtigt noget.

Jo Nino. Men vi kan vel nok blive enige om, at de fleste NES ikke er literære mesterværker, som vil gå over i historien? Faktisk er de ofte så fulde at stavefejl og grammatisk nonsens, at de er svære at få mening ud af. Men der er da undtagelser.

Men det er nu lidt svært at forstå, at nogen kan blive forarget over de historier. Hvis nogen har fornøjelse af at skrive og læse dem, er det sgu da lidt svært at få øje på problemet