Uden ble i bukserne!

Tiden hvor jeg skulle lære ikke at bruge ble gav mig mange oplevelser. Vi boede i Vedbæk, og jeg kan huske haven hvor dette foregik:

Jeg havde fået kortebukser på.

  • Du er stor nok til ikke at bruge ble! Hun talte bestemt og højt.
    Det var strikkede korte bukser, de sad højt op i skridtet, fordi et par seler gik op overskulderen. Og så var det sommerarmt., så jeg fik lov at ha bare fødder da jeg løb ud i haven. Første gang jeg skulle tisse, gik det ganske let. Der var ikke andre i haven som kunne opdage det, og tisset det løb bare hurtigt ud gennem bukserne og plaskede ned i jorden lige under mig. Heldigt, at ingen så det. Det var så varmt, at jeg ikke mærkede det våde ret længe. Senere da jeg sad på hug ved sanddyngen og gravede, kunne jeg tisse igen, det løb let igennem og jeg var lettet over, at det ikke kløede ligesom når jeg tissede i lange bukser.

Da jeg lidt efter fik lyst til at lave, gjorde jeg det bare. Nu stod jeg op, satte mig lidt på hug, pressede og kunne mærke den runde pølse glide ud, hvordan den skubbede buksestoffet ud fra huden. Jeg pressede længe og den lidt fast ting ragede langt ud bag på rumpen. Til sidst kom der prutter og så var jeg færdig.

Tingen fyldte meget mellem ballerne og spilede dem fra hinanden. Jeg kunne nå om med hånden om mærke på den faste runde klump bagpå buksestoffet. Det var underligt ikke at ha ble på og ikke nær så rart som når bleen og plastbukserne gemte det jeg havde lavet. Bukserne begyndte nu alligevel at blive kolde og de kradsede i kanten hvor det fugtige stof strammede til lårene. Jeg måtte hellere gå ind. Men så begyndte det rigtig at klø i huden. Jeg spredte benene så meget jeg kunne for ikke at bukserne skulle snære i huden.

Nøj, hvor hun skældte ud, da jeg kom ind. Så gav hun mig ble på – og jeg nød, da stoffet blev viklet stramt om min rumpe. Hvor er det altså dejligt.

5 Synes om

Husker osse hvordan det var at pisse og skide i bukserne som skoledreng - nej, hvor er jeg blevet drillet. Men efter at jeg havde gjort i bukserne så mange gange og det var jo flovt med de snavsede underdrenge til gymnastik og svøvmning så var jeg glad for at få ble på - min storebror og far griner af mig men jeg er skide ligeglad og nu pisser jeg næsten i sengen hver nat og hvad så - al right når jeg onanerer sker det at jeg ikke får gutten indenbords og så pisser jeg sgu på lagnet, men jeg er super glad for at jeg går med ble - synes osse det er lidt frækt. Tænk hvor mange gange jeg har tisset i bukserne som dreng og er blevet sådan drillet fordi det lige pludselig smuttede. Min far og storebror driller mig osse, men de pisser og skider også i bukserne når de er fulde.
Jeg er godt nok bøsse men har mødt mange fyre der synes at det er ok at jeg må gå med ble - for jeg kan sgu ikke holde mig. Du er velkommen til at skrive til mig på: Jeg synes at det er super fint at du har siddet og skidt i bukser bare sådan - det har jeg fanme osse gjort som dreng - lavet en stor pølle i bukserne - kigget ned og så havde jeg gjort i bukserne - det var rigtig dejligt - osse at pisse i bukserne - at blive opdaget at det var sket, så fik jeg smæk i røven af min fodboldlærer - og jeg fik en ordentlig stådreng på i mine våde bukser. Hej doc.flemming@gmail.com

3 Synes om

Hvor gammel var du da du tissede og lavede i bukserne.For jeg husker at jeg som 3 årig var på besøg hos min mormor og morfar sagde jeg til når jeg skulle noget, så af med bukserne ud i haven, de have en stor have, og der satte jeg mig og tissede eller lavede.

Det her er jo om sommeren, efter jeg fyldte 3 i januar. Erindringsbillederne er tydelige fra den gang og kan stedfæstes ved at vi flyttede, så jeg husker på omgivelserne, osse. Men samtidig genoplever jeg den alder og oplever nye ting, ganske som var jeg 3 igen. Da hele mit liv har været fyldt af disse oplevelser, glider erindring og oplevelser sammen og gir mig indhold i det dejlige 2. liv jeg har - ved siden af det liv alle andre kender. :slight_smile:

1 Synes om

Fint, som jeg skrev ovenover, så fik jeg lov til hos mormor og morfar at “gå på Wc” i haven.Hjemme hos mine forældre kunne jeg godt sidde på toilet og tisse, men ikke lave, så der måtte jeg have ble på, det varede helt til jeg blev 6 år, det var lidt irreterende med alt det bleskifteri, men mine forældre og jeg var lige stædige og bleerne var bestemt ikke så behagelige som i dag.

Det lyder spændende med den magtkamp, der har været mellem dig og din mor, så du blev ved med at gøre i bleen. Egentlig handler det nok lidt om det samme, det jeg beskriver og husker.
Men hvordan husker du at bleerne ikke var så behagelige som nu. Hvilken tid er du fra - er det blesnippernes tid eller t-bleerne? Jeg er jo vokset op med stofbleer - og oplevede dem som super behagelige, tykke, varme og meget sugende. Det eneste var at gummibukse-elastikken i benudskæringen kunne komme til at klø, hvis der blev rødt. Men for det meste holdt de godt tæt - også når der var meget bæ i bleen.

1 Synes om

Jeg stammer jo helt fra 2. Verdenskrig,så jeg husker ikke hvilken model de var, men de var klamme når jeg havde lavet i dem, så det var forståelig nok at jeg var glad for mormor og morfar, for der fik jeg ikke ble på, heller ikke når vi var på legepladsen. Hvis jeg skulle tisse eller lave, af med bukserne,så besked på at løbe over til buskene og sætte mig på hug.Det var der såmænd andre børn der også gjorde.
Først da jeg blev 6 år vovede jeg at sætte mig på toilettet og lave, men da jeg indtil da altid har lavet i en ble eller mormor har tørret mig, lærte jeg ret sent selv at tørre mig bagi,jeg var startet i skolen inden jeg mestrede det, så der var lidt snavsede underbukser til at begynde med.Jeg har ingen erindringer om drillerier fra kammeraternes side.
Det var så lidt mere fra barndommens dage,som man ser lysende klart for sig.

1 Synes om

Jamen, så er vi fra samme tid - altså stofbleernes tid. Der var det jo helt naturligt, at lade ungerne løbe over i buskene - for at undgå vask. Fotos fra den tid viser osse at vi ofte gik med uldbukser. De var gode, fordi de gjorde at tisset ikke løb direkte i tøjet uden på - og vi stadig holdt varmen trods våde bukser. Men hvor kan jeg dog tit huske de små bække der løb ned ad benene, når jeg tissede - men det var selvfølgelig, når bleen iøvrigt var plask våd i forvejen (eller i tiden uden ble)

Ja, det er rigigt, det var stofbleer som skulle vaskes, dengang havde man jo ikke vaskemaskiner, så hjemme hos os blev der vasket i en stor gruekedel, med et ildsted nedenunder, sikken et arbejde, min mor var da også hjemmegående, hun have nok at gøre med at vaske bleer til jeg blev 6 år.

Ja netop gruekedlen var vigtig. Jeg har et billede af den i mit galleri jfr. diaper.dk/index.php/hjem/billedgalleri/3509-3arigvoksen/photo?albumid=623#photoid=3604

Jeg husker osse at mor kogte bleerne i en stor gryde, der stod på gasblusset i køkkenet. Det havde en helt særlig lugt når sæbespånevandet kogte med alle de temmelig beskidte bleer.

Ja, lugten fra kogevasken kan jeg stadig fornemme, tænk efter over 60 år. Men jeg husker også at efter sådan en gang vask var bleer og underbukser hvide som sne.

1 Synes om

Bleerne blev vasket i sæbespåner, men mor brugte osse noget der hed “blånelse”. Gad vidst hvad det var, men bleerne var meget hvide - indtil jeg havde haft dem på og presset igennem igen.

Som jeg skrev længere oppe slap jeg bleen når jeg skulle lave, da jeg godt kunne bruge toilettet.
Men det skulle vise sig at det var ikke slut med bleer.
Når vi skulle køre i bil rundt til familien, der er langt fra Sydsjælland til Nordjylland,blev jeg tit køresyg, ikke med opkast,nej det kom den anden vej med tynd mave, derfor måtte far stoppe adskillige gange undervejs ved en vigeplads,jeg var ikke altid så heldig at der var noget buskads, somme tider måtte jeg sidde i vejsiden,mens mor holdt et tæppe op.
Far blev så sur, at jeg ved de efterfølgende ture fik ble på, så jeg kunne klare det hele under turen.
Det var lidt træls, når vi nåede frem at skulle på toilet for at blive skiftet og vasket så jeg kunne få alm underbukser på igen.

3årigvoksen skrev:

Bleerne blev vasket i sæbespåner, men mor brugte osse noget der hed "blånelse". Gad vidst hvad det var, men bleerne var meget hvide - indtil jeg havde haft dem på og presset igennem igen.

et hurtigt kig på wikipedia

Det sker jo i forskellige aldre. Her en oplevelse fra lidt senere i mit liv, en kølig forårsdag som i dag, eller var det mon i dag? Vaskemaskinen kører i hver tilfælde, og jeg har lige været i bad! Man kan jo opleve igen og igen, men læs nu historien:

De her kolde forårsdage, det regner og blæser – og så indimellem kommer det gode vejr. V er tit i skoven, jeg har godt varmt tøj på, gamachebukser inderst og vindtæt tøj yderst. Så det er som det skal være. Men så pludselig mærker jeg dette lille strejf af bevægelse i maven, der fortæller, at jeg snart skal lave. Men det vil jo være meget besværligt her ude, så jeg klemmer sammen og ved jeg kan holde mig længe. Jeg glemmer det, indtil næste bevægelse trykker mit mellemgulv sammen. Jeg klemmer endnu kraftigere i numsen og går videre. Men næste gang må jeg sige det til min far. - Jeg skal lave.
Han kigger lidt irriteret på mig og siger, jeg må holde mig til vi kommer hjem. Jeg nikker og går i gang med at holde mig endnu mere. Men nu blir der tungt længere nede i maven. Jeg siger igen til far: - Jeg skal altså lave!
Han nikker og siger: - Jeg har ikke noget papir med. Du kan ikke komme på wc her! Vi skal snart hjem, så du må holde dig, har du forstået!
Jeg nikker og har det ikke så godt. Nu er maven meget urolig og jeg har svært ved at gå samtidig med jeg holder mig.

  • Hvad er der, spør far. Hvorfor går du så langsomt?
    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, Det gør rigtig ondt nederst i maven. Numsen har krampe af at snøre sig sammen. Jeg presser benene sammen mens jeg går for at holde det inde.

Langt henne ad skovstien kan vi nu se, der hvor bilerne er parkeret. Men der er uendelig langt. Jeg hvisker igen til far: - Jeg kan ikke holde mig mer.
Så kigger han ned på mig, bøjer sig og hvisker tæt ved mit øre, så de andre ikke kan høre det: - Jamen, så gør det bare i bukserne. Vi skal hjem bagefter, så kan mor vaske dig. Men lad være med at sige det til nogen.
Jeg kan ikke forstå, at han mener det. Han skælder mig ud, når jeg kommer til det derhjemme. Jeg tør heller ikke bare gi slip. Så jeg holder mig igen alt hvad jeg kan. Men så stiger smerten i nede i enden. Det vil vel nok være dejligt, at det ikke gjorde så ondt… Det er ikke til at holde ud. Jeg slås med tanken. Samtidig kommer næste bølge ned gennem maven. Jeg må gi op – selvom vi stadig går, kan jeg godt sprede benene lidt og så gir jeg mig til at presse i stedet for at klemme. Åh, hvor er det skønt, nu glider en tyk, rund varm ting ud. Den kommer lige så roligt, skubber underbukser og gamaschebukser væk fra ballerne. Den er lang og fast og former sig fra mellem mine baller og ud i bukserne, uden at brede sig så meget til siden. Da vi er gået lidt længere skal jeg lave mere og presser igen, men det er først en stor prut, der drøner og river noget mere blødt noget med ud og det bladrer ud rundt om den første faste pølse. Det var vist det sidste, for nu spænder det ikke mere i maven, bortset fra at jeg nu skal tisse rigtig meget. Men bukserne er jo blevet beskidte nu, så jeg kan ikke se nogen grund til ikke bare at gøre det. Varmen strømmer ud, iler op foran på maven og begynder samtidig at løbe ned på begge indersider af mine ben. Jeg tisser helt færdig og går lettet videre. Jeg tror ikke de voksne har opdaget det, men så spør far lige så stille: - Hjalp det min ven? Jeg nikker og lader som ingen ting.

Vi når hen til bilerne. De voksne stiler sig til at snakke, og nu begynder det at klø meget hvor mine bukser er våde. – Skal vi ikke snart hjem, spør jeg. Men de snakker bare. Det klør mere og mere og kradser osse omme, hvor pølsen ligger under ballerne. Men så lukker far bildøren op. Vi sætter os ind og der gør rigtig sjovt nede i bukserne, da jeg sætter mig på sædet. Inde i bilen kan jeg godt lugte, det jeg har i bukserne, men det kan jeg jo ikke gøre noget ved.

1 Synes om

ja, tit forstår man jo ikke de voksnes tankegang.
Hvorfor måtte du ikke sætte dig i skovbunden og lave, det var da bedre, selv om i ikke havde toiletpapir med, det havde højst givet lidt bremsespor i underbukserne.

Jo voksne beslutter tit nogle mærkelig ting. Beslutningen om at lade mig lave i bukserne gir mig det kick, som er min “specialitet” i denne ble-verden. Det spændende er for mig at overskride grænserne for hvad man kan og plejer. Jeg udlever jo allermest min ble-lyst ved at “lege” jeg er i den sidste ble alder - og har kontrol over maven - og så alligevel gør i bukserne. Det er min daglige glæde, har for et time siden skiftet ble og været i bad efter den oplevelse. Men også de oplevelser jeg beskriver - hvor jeg bare gør/gjorde/tissede i bukser og tøj overskrider de grænser, som jeg nyder (I øvrigt er seksualitet også en overskridelse af grænser - det pludselig at kunne ta tøjet af sin elskede og trænge ind i hende og lade orgasmens sitre… det overskrider osse alle grænser - hvor vi eller bare går rundt i tøj og taler om SFs landsmøde og om hvad vi skal ha at spise i aften.)

Forøvrigt tar jeg meget på lejrture med små spejdere. Så sent som i går måtte en om bag et træ for at forrette sin nødtørft. Det er jo helt almindeligt og fornuftigt. Men er det så ikke det der gir dig, Lastfan, dit særlige kick?

Ja, det har du da ret i, det er helt naturligt at skulle forrette sin nødtørft, også på en lejrtur.Jo, du har da også ret i at det giver mig et kick.

jeg kan da også lige berette om en tur til Rold skov.

Jeg var på vandretur sammen med nogle venner oppe i Rold skov og havde gået hele dagen uden at se andre mennesker. På et tidspunkt holder vi en pause fordi nogen skal tisse og nogle skal også skide, bl.a.mig, der sidder vi 3 stk, det er da lidt råhyggeligt,jeg havde trængt til det længe, så det var helt befriende at få det gjort.Da vi beslutter os for at dække lortene til.Jeg tager den nærmeste sten, og under stenen ligger der… en menneskelort, så der har været andre i skoven.

Det var jo i denne besværlige tid, hvor både mor og far ville ha, at jeg skulle gå uden ble om dagen. Jeg sov jo med ble om natten - heldigvis!

Jeg vågner i den periode igen en morgen på denne måde:

Ligger på siden i sengen. Opdager der er lyst rundt omkring mig. så er det rigtig morgen, trækker benene lidt op, skal tisse og lader strålen strømme længe ud i bleen, der bliver endnu mere dejlig varm. Bare tisse og mærke trykket forsvinde, men så pludselig kan jeg mærke at mine natbukser er varme uden på. Øv, så er det løbet ud. Det sker nogen gang, så er plasticbukserne ikke tætte. så bliver det hele vådt, det sker netop mest, når jeg ligger på siden. Både lagenet og dynen er våde. Helt op på maven klæber den våde natdragt ind til maven, det er væmmeligt, men idet samme kommer mor ind og slår dynen til siden.

  • Nå, min ven, så skal du op
    Hun løfter mig op og siger idet samme
  • Uh, du er helt gennemblødt, men nu skal du se.
    Hun bærer mig ud i badeværelset og tar alt det våde tøj af.
  • Se, du får kun de små bukser på nu. Og jeg vil ikke ha at du tisser. Du skal sige til, kom nu og få din morgenmad.
    Jeg sidder og spiser havregrød, kan godt li den varme tykke grød og sukkeret der smelter og glider ud i mælken. Spiser rigtig meget. så siger mor, det jeg frygter:
  • Kom nu skal du på potte.
    Jeg ved godt det netop er nu, jeg plejer at lave, men jeg hader potten. Jeg kan let ikke lave på den. Men hun siger jeg skal sidder her, så jeg sidder.
    Der går lang tid, leger med fødderne og et lille håndklæde jeg kører frem og tilbage. Hun kommer ud og løfter mig for at se om der er kommet noget.
  • Du skal blive siddende indtil du har lavet, har du forstået.
  • Ja mor, siger jeg, for at få hende til at gå.
    Så prøver jeg at presse. Jeg bruger mange kræfter og nu kan jeg mærke der kommer en lille tør klump ud og falder ned i potten. Lidt efter kan jeg presse en til ud. Det lugter også. Men så er det som om numsen er snøret helt til.
    Mor roser mig lidt, da hun kommer igen.
  • Nå, så kom her. Hun tørrer mig med papir og gir mig de små bukser på igen og lange bukser uden på, for vi skal ind og handle.

Da jeg sidder på bagsædet i bilen og slapper af kan jeg mærke alt det, der ikke kom ud før, at nu tror det, at det godt må komme frem. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre her i bilen, jeg sidder jo ned og mor er lige foran. Jeg kan ikke rejse mig op. Hun bliver også vred, hvis jeg laver i bukserne, også når jeg ikke har ble på. Jeg bliver nødt til at holde igen. Det kan jeg også godt, jeg klemmer benene sammen og sidder stille. Da presset bliver lidt værre, lægger jeg det ene ben over det andet, det hjælper lidt. Men nu bliver maven endnu tungere og uden at spørge mig om lov begynder det bare at glide ud af numsen, langsomt kommer den bløde varme grøde ud og skubber sig inde i revnen og op foran, bliver ved med at komme og tilsidst kan jeg ikke lade være med at presse med, nu er det jo forsent alligevel. Det maser sig frem under mine baller og langt ind mellem bukserne og mine lår. Det begynder at lugte og det varer ikke længe inden mor standser bilen og vender sig om. Uh, hvor bliver hun gal.

  • Sidder du der midt i bilen og laver i bukserne? Er du ikke snart for stor til det pjat. Hendes bebrejdende ord hagler ned over mig. Jeg kan mærker varmen pible ud af min øjne, det svir i øjnene og begynder også at svi i numsen. Det er slet ikke spor rart med al pølsen, når jeg ikke har ble på.
    Mor drejer bilen ind på en tankstation. Tar mig hårdt i armen og trækker mig ind på deres toilet. Der glider nogle store bløde klatter ned langs mine ben og falder ned på fliserne, mens vi går. Hun tar bukserne af mig og ruller det hele sammen og stopper det i en indkøbspose. Så bruger hun en masse papir og gør det vådt for at få pølsen af min hud. Til sidst tar hun et par rene underbukser frem og gir mig på. Så bøjer hun sig ned og råber ind i mit hoved:
  • Nu er det altså slut. Jeg vil ikke være med til det mere. Du siger til, har du forstået.
    Jeg nikker og går efter hende ud. Det er koldt om benene. Men jeg siger ikke noget om det for ikke at gøre hende mere vred. Heller ikke, at jeg kan mærke, at jeg skal tisse. Det fik jeg ikke gjort lige før, da jeg lavede. Hun løfter mig ind i bilen og spænder min sele. Men sædet er jo vådt fra før og mine bukser blir derfor hurtigt fugtige, så jeg beslutter mig til bare at tisse hvor jeg sidder - lidt fra elelr til gør jo ingen forskel!

Et par dage efter fandt jeg på en genial løsning. Mor gir mig hver aften ble på, fordi jeg altid tisser om natten uden at vågne. Hun roser mig om dagen, fordi jeg husker at gå ud på wc og tisse. Jeg får ikke lov at få ble på, før jeg kommer i seng. Men nu ligger jeg her med den dejlig tykke ble om numsen, og jeg ved at jeg har det hele for mig selv, når jeg vågner i morgen.

Lyset skinner ind ad vinduet. Der er helt stille i huset, så det er tidligt endnu. Jeg ligger på ryggen og lader stille tisset løbe ud, det kilder ned over maveskindet inden det bliver suget op i bleen. Men nu kommer det andet pres, det inde i numsen. Jeg har holdt mig hele dagen i går, så jeg ved det må komme nu. Jeg passede på ikke at sige noget om det i går, for så ville mor bare sætte mig på potten endnu flere gange for at få mig til at lave. Men nu ligger jeg her lige så stille. Jeg spreder benene lidt mere og så presser jeg. Og det er så nemt. Den store tykke pølse glider forsigtigt ud i bleen, skubber sig frem og fylder rummet ud mellem stoffet og min hud, jeg presser ekstra til og den næste bløde masse glider ud og så er jeg færdig. Ligger og nyder den varme nye fylde dernede, nyder at få fred til at gøre i bleen, uden mor kommer og synes jeg skal på potten. Vender mig og trækker knæene op mod hagen. Så kan jeg mærke det nede i bleen bliver fordelt noget mere ud over numsen. Bliver søvnig igen. Det lugter tykt og fedt inde under dynen.

1 Synes om

herligt med de fortællinger fra barndommens dage.Jeg kom ogå lige i tanker om fra min tid.Jeg var 12 år gammel.Vi tog tit i skoven hvor der var en såkaldt naturlegeplads, mor havde taget kurv med alskens lækkerier.Mens mor pakkede kurven blev jeg gennet på wc og skulle sidde mindst 10 minutter og prøve at lave pølser, jeg kom nu aldrig af med noget for jeg “gemte” lidt til vi kom i skoven.
Vi kom i skoven og nød kurvens indhold med sodavand til mig og øl til far.
Nu havde jeg jo “gemt” noget og nu skulle det ud, så jeg sagde at jeg skal lave pølser. Mor blev altid sur og sagde at nu skulle jeg snart have ble på, men far syntes det var helt i orden, han var en guttermand.Jeg tog bukser og underbukser af og fik toiletrullen, gik ind i skoven for at finde et godt sted jeg ikke havde brugt før. Jeg fandt ud hvilken stilling jeg skulle bruge, enten den klassiske, at sidde på hug, eller stå op og gå lidt ned i knæene, det endte næsten altid med at jeg satte mig på hug, det var dejligt at sidde der, skovbunden var dejlig blød og ganske langsomt presse lortene ud,da den sidste lort var kommet ud tørrede jeg mig grundigt og lagde de snavsede papirstykker over lortene,så ud og få bukser på igen.

1 Synes om