To dage alene hjemme(sand historie)

Dette er en sand historie om min første gang i voksen bleer og baby tøj.

Mine forældre og min lillebror var taget i sommerhus hele weekenden, altså fra fredag til lørdag, jeg skulle først tage der over lørdag aften. Jeg sagde at jeg gerne ville prøve at være alene hjemme en hel nat/dag. Det jeg mest havde i tankerne var bleer. Jeg tog afsked med mine forældre, og derefter tog jeg til svømning. Det havde været en hård træning, (jeg svømmer svømning på elite plan hvis man lige må blære sig lidt :wink: ) men tanken om bleerne holdt mig frisk. Jeg var hurtigt hjemme og hente nogen penge. Det var første gang jeg prøvede at have voksenble på(før i tiden brugte jeg store babybleer jeg er nemlig så ufattelig tynd at de godt kan komme på mig). Jeg var lidt genert da jeg stod i babyafdelingen. Jeg valgte en pakke drynights 13-15 år vægt?. Jeg købte også en pakke sutter. Jeg var meget genert henne ved kassen, men jeg fik hurtigt betalt og skyndte mig ud af foretningen. Jeg havde egenligt lovet mig selv, at vente til at jeg kom hjem, men jeg kunne ikke vente. Så jeg gik ind i en busk og prøvede en af bleerne. Den passede mig helt fantastisk.

Da jeg kom hjem varmede jeg noget pizza som jeg havde i køleskabet. Jeg gik op og tændte for fjernsynet, men tanken om at vi måske stadig havde alt vores babytøj var i hovedet på mig. Jeg gik ind på min storesøsters værelse (hun er på efterskole), og kiggede i vores pulterkammer. Jeg flyttede nogle kufferter og nogle poser med gamle børnebøger, også lå der en kasse med en gammel tisse potte oppe på. Jeg var meget spændt. Og jeg tænkte rigtigt i kassen lå meget af min gamle babytøj. Jeg tog kassen ud og kiggede i den. Jeg fandt nogle gamle plastikbukser, en bodystoking og nogle smækbukser. Jeg tog det hele på. Det strammede en lille smugle, men som jeg har sagt før er jeg ret tynd og meget lille af min alder.

Jeg gik nu nedenunder og hentede en to litters cola, en sutteflaske som min ældste storesøster havde glemt en gang og noget slik, som mine forældre havde gemt til mig. Jeg gik ovenpå igen og lage mig i min seng. Det var vildt dejligt at ligge i ble og babytøj.
Jeg hældte noget cola over i sutteflasken og begyndte at se en film på tv3. Den kedede mig lidt, så jeg rejste mig op for at finde en Harry Potter film frem. Jeg havde i mellem tiden drukket colaen, og jeg havde også drukket en del før på den dag, så jeg kunne mærke trykket på min blære. Jeg prøvede at tisse i bleen, men det ville ikke lykkedes for mig. Jeg ville heller ikke gå på toilettet, da jeg ville prøve at tisse i min ble.

Jeg satte Harry Potter filmen i, og jeg lå og så den til cirka omkring klokken 2:30 om natten. På det tidspunkt ville min blære ikke mere så den lod tisset løbe. Jeg faldt i søvn i en våd ble. Den næste morgen vågnede jeg op i min dejlige ble. Jeg gik ud på mit badeværelset og plaserede et stort håndklæde på gulvet. Her begyndte jeg at skifte min ble. Efter morgenmaden begyndte jeg at tænke over, hvad jeg ville gøre i dag. Jeg skulle først tage bussen klokken 19:30, så jeg havde en lang dag med mange muligheder. Jeg kunne godt tænkte mig at folk så mig i babytøj og ble, så jeg tænkte at jeg ville tage en tur ned på det bibliotek som lå tættest på mig. Her kom jeg tit, og jeg havde været her i ble mange gange før.

Det var en behagelig tur på cyklen. Jeg kunne godt se, at folk så lidt undrende på mig, men det gjorde mig bare mere glad. Der var to på min alder nede på biblotektet, som grinte lidt af mig, men dem var jeg ligeglade med. Jeg var også ligeglad med at de begyndte at tage billeder af mig. Det tirrede mig bare meget mere. For at gøre en lang historie kort blev jeg på biblotektet til det lukkede, og for at I skal forstå den næste del af min dag, er jeg lige nød til at forklare nogle ting. Jeg kender en af de pægadoger, som arbejder i den vuggestue som jeg bor tæt på. Hun kender til mine ”fantasier” og har derfor givet mig en nøgle til vuggestuen, så jeg har mulighed for at bruge den. Men hun forsvarer mig selvfølgelig ikke hvis jeg ødelægger eller laver hærværk der, men det kunne jeg heller ikke finde på.

Jeg cyklede op til den vuggestuen, hvor jeg låste mig ind. Jeg gik ud i køleskabet, hvor der stod en skål babymos, jeg havde lov til at tage det jeg ville i køleskabet. Jeg tog det med ind i spiserummet, og der satte jeg mig op i en af de høje stole. Her sad jeg og spiste babymosen i min ble og mit babytøj. Da jeg var færdig gik jeg ud og vaskede op efter mig. Så mente jeg, at det var tid til en lille lur. Jeg lagde mig derfor ind i en af tremmesengene. Den her var bygget så jeg lige kunne være i den, da vuggestuen havde andre ”babyer” som mig. Det var en hyggelig dag, og det var ærgerligt, at jeg ikke kunne blive hjemme søndag også.

Jeg beklager for komma fejl. Jeg håber i nød læsningen.

5 Synes om

Er du nu helt sikker på den historie er sand? Den virker ret urealistisk for mig :S

Lyder som en fed oplevelse :slight_smile:
En dag eller to alene hjemme med ble på, er bare de bedste ! :laugh:

Bivert skrev:

Er du nu helt sikker på den historie er sand? Den virker ret urealistisk for mig :S

Må jeg have lov til at spørge hvad du synes der er urealistisk? jeg har ikke noget mod det men vil gerne høre det? hvis du tænker på det der med vuggestuen er det fordi hende jeg har fået nøglen af er en af mine gamle matematiklærere som nu arbejder der

1 Synes om

tisse carl skrev:

[b]Bivert skrev:[/b]
Er du nu helt sikker på den historie er sand? Den virker ret urealistisk for mig :S

Må jeg have lov til at spørge hvad du synes der er urealistisk? jeg har ikke noget mod det men vil gerne høre det? hvis du tænker på det der med vuggestuen er det fordi hende jeg har fået nøglen af er en af mine gamle matematiklærere som nu arbejder der

Må også sige ( Vil ik være dommer om den passer eller ej ). Men vil sige nogen ting:

Hvis det virkelig passer alt det der. Må jeg sku sige. At du må dælme være slank så man kan se dine knogler. Hvis du både kunne være i dit gamle babytøj og også i tremmesengen. Og jo næremest være en str 3 babyble også.

Men tænker på nogen ting ( Du må gerne svare på dem ). Hvorfor skulle du lige præcis få en nøgle til en vuggestue. Hvordan skulle du lige kunne være i babytøjet o.s.v. Vil sige starten lyder meget rigtigt. Også UTROLIG imponerede gå ud i ført babytøj sådan total synligt. Må sku sige det er imponerede. Men det nu mest det med hvorfor skulle du lige få en nøgle til vuggestuen?.

Men igen ved ik hvad jeg skal tro og ik tro. Jeg tror da på dig når du siger den er sandt :).

Men må sige hvis det passer. Så må du dælme ha haft den bedste weekend ever. Du manglede bare lige en til skifte dig så. Men må sku sige imponerede over en 13 årig kan klemme sig ned i en 2 årige,s babytøj ( Ved ik hvad størrelse det var ). Men… IMPONEREDNE. Og fed oplevelse og godt fortalt :).

Og så må du da gemme dit babytøj når du kan være i det :P.

1 Synes om

Det er en meget sød historie, men der er helt sikkert gået lidt digterisk frihed i navnlig den sidste del.

Det er vel også ok? Det kan i alt fald ikke spolere min nattesøvn, hvis han har gradbøjet sandheden lidt.

Hmm, jeg husker da historier fra tidligere, hvor unge drenge har skrevet “fuldstændigt sandfærdige” beretninger, som også virkede lidt langt ude. Hvor de så nu 2-3 år efter alligevel har indrømmet, at de skam nok digtede lidt he he

Men okay, min tolerance overfor den slags er rimeligt stor, når vi taler om helt unge bledrenge. Når man er barn skal man skam have lov at have fantasier, også selvom man måske blander dem lidt sammen med virkeligheden…det kan nu heller ikke spolere MIN nattesøvn.

Det som er problemet er bare, at hvis man først vænner sig til at digte lidt vel meget på en historie, så den dag man virkeligt oplever noget spændende irl, så bliver det lidt svært at tro på - selvom det er sandt. Det er historien om “ulven komer, ulven kommer”. Når så ulven ikke er dukket op de første 3-4 gange, hvem tror så på, at den rent faktisk dukker op den femte gange? LOL

Hvor meget der er sandt, skal jeg være usagt, men det meste af det lyder nu ikke urealistisk. Det er faktisk kun slutningen, jeg synes er lidt sådan “naaaah, kan det mon nu passe?”. Men kun tisse carl kender sandheden :wink:

Uanset hvad, hvis vi bare tager det som en god historie uden at forholde os til troværdigheden, så synes jeg faktisk historien er udmærket. Tisse carl har jo en god fantasi og en god evne til at fortælle det med indlevelse.

1 Synes om

KinkybifyrBle_SjovCT412 skrev:

Hmm, jeg husker da historier fra tidligere, hvor unge drenge har skrevet "fuldstændigt sandfærdige" beretninger, som også virkede lidt langt ude. Hvor de så nu 2-3 år efter alligevel har indrømmet, at de skam nok digtede lidt he he

Haha! B)

Der behøves da ikke at kommenteres på, hvorvidt historien er sand, eller om der er blevet pyntet lidt på den? :huh:

Fin lille historie!

Hihi Cirkus, er der nogen der føler sig truffer der da? Jeg synes, at jeg kan huske en historie, hvor du var på hospitalet og…well, never mind, for den var naturligvis helt sandfærdig, var den ikke?! :smiley:

Nah, det er som sagt en udmærket historie, og jeg går heller ikke op i om en 14-15 årig dreng har en lidt livlig fantasi. Det skal man da have lov til i den alder.

Men nu var der et par andre der kommenterede på det, så ville jeg da lige give mit besyv med - jeg har jo svært ved at lade være med at sige min mening :wink:

Hahaha :wink:

Fin historie :slight_smile:

tissende carl :slight_smile: sød fortælling :slight_smile: altid rart at høre lidt om folks ble liv :wink: og har haft set et billed af dig og du er MEGET lille af din størrelse så ja tror vist ikke at der skal være tvivl om det :slight_smile:

Ct412 & Cirkusstatsministeren :stuck_out_tongue:

Gaykinky og Justin bibber :stuck_out_tongue: i skal da også bare drille hinanden kan i så stoppe det :stuck_out_tongue: ellers skal jeg sku komme efter jer !:wink: :woohoo:

Drengen: tror du nu at bleministeren bliver glad for at du sammenligner ham med Justin “Bibber” Bieber? Jeg er ikke HEEEEELT sikker :stuck_out_tongue: - selvom jeg indrømmer at der er en vis lighed i hvert fald på deres frisure :woohoo:

Men jeg er overbevist om at bleministeren synger bedre end Justin OG er langt mere musikalsk :stuck_out_tongue:

Gaykinky? Ja, hvorfor ikke? Det skal jeg bruge næste gang jeg skifter nick - for 117 gange :cheer:

P.S: og så sorry for dette off topic - men Drengen skal jo have svar på tiltale når han mobber :angry:

tak for ros kinky!

Drengen: GÅ VÆK! :smiley: … haha

hehe ja du mener nick for 451 gang hehe
og jo han ligner ham da på en prik hvis han købte en plakat af justin biber så og hang den op der hjemme ville folk da tro at det var ham haha :stuck_out_tongue:

sorry tissende carl slutter men spam nu :wink:

KinkybifyrBle_SjovCT412 skrev:

........ Gaykinky? Ja, hvorfor ikke? Det skal jeg bruge næste gang jeg skifter nick - for 117 gange :cheer:

P.S: og så sorry for dette off topic - men Drengen skal jo have svar på tiltale når han mobber :angry:

Hej KinkybifyrBle_SjovCT412

Ja vil du ikke nok forkorte dit nick - please. Man får jo krampe i fingerne inden man er færdig med at skrive det. :lol:

Men dit indlæg ovenfor forvirrer mig. Er du en kinkybifyr eller en Gaykinky?

Man kan da ikke være både en (Gay) og en (bifyr) :slight_smile:

Holder vi os til den sexsuelle orientering mellem voksne mennesker er vi som individer enten: Hetero-, homo-, bi- eller a- sexsuelle.

1 Synes om

Bare kald ham 412 så ved alle hvem du taler om. Jo han er ret svær at blive klog på. Men når man tænker nærmere over det, så er det faktisk et kompliment. I alt fald når man taler om ham :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mikkelmus:

i teorien er jeg biseksuel, i praksis dog mere gay, fordi jeg har ikke dametække :blush:

Drengen mener så jeg er gay, fordi jeg indtil videre kun har skiftet fyre. Men det er jo sådan set mere fordi, ingen piger har meldt sig - endnu da. :cheer:

1 Synes om

Topic, folkens. Topic.