Test Gruppen (M,F,F,F,F,M,M)

Test Gruppen

Igennem diverse hemmelige arkiver stjålet fra et ble firmas hovedbygning samt konfiskerede breve afsendt af en bestemt person. Er der i den følgene tekst skrevet om en hemmelig test gruppe, denne testgruppe er en hemmelig gruppe som aldrig før er kommet frem i mediernes lys. Både unge som gamle befinder sig i denne gruppe. Denne gruppe test personer er alle nogle som friviligt, ikke anende om deres følgende tid er gået ind i, som de sennere fortryder og som desværre ikke indtil nu har haft en lykkelig udgang. Igennem den følgende tekst vil vi beskrive disse forhold set med en ung mands øjne, fra hans opstart. Denne unge mand vi heri ser er 22 år. single, med ingen generel familie og hedder Anders. Igennem den følgende tekst vil der blive skiftet imellem jeg person og fortæller version for at give, Dig, Læseren, et bedre overblik.

07/03/06 – 07:55
Den 22 årige havde netop afsluttet hans uddannelse som sygehjælper, uddannelsen gik rimeligt lidt for ham og nu var han på udkig efter et job for at tjene nogle håndøre da han ikke følte sig klar til et større job. Anders havde ikke nogle generelle planer for hvad han gerne ville lave, men var forholdsvis åben overfor alt, som enhver anden morgen havde han iført sig hans blå morgenkøbe, kanin sutsko og et standard kaffekrus med stærk kaffe i venstre arm. Anders var i generelhed en meget stille og ensom person, han havde det bedst alene og deraf hjaælp det også en del at han havde mistet hans forældre og han ikke rigtig havde noget familie og falde tilbage på.

Denne morgen var som alle andre, med den undtagelse af at han havde sat sig på en skammel ude foran døren, da han ventede på morgenavisen med job annocerne. Morgen avisen plejede altid at komme præsist klokken 08:00 om morgen, og denne morgen var ikke en undtagelse. omkring et par minutter i 08:00 blev avisen skubbet ind gennem brevsprækken i lejligheds døren, en kæmpe moppedreng for at sige det mildt.

Med sit søvnige ansigtstræk, halvfærdige kaffe kop og avisen under armen satte han sig ind i sin vante ynglingsstol og slog op på jobsiden. Der var mange sider i denne udgave og jobs var der nok af, desværre bare for mange som krævede højere kvalifikationer. Anders var godt klar over at højt kvalificerede job betød hårdt arbejde og muligvis fritid. Avisen blev nøje gennemlæst og på bunden af side 53, stod det der. Annoncen var ret lille og udetaljeret som herunder fremvist (firma logo, navn, samt email er udvisket i henhold til tilladelser):

image

Kilde: Biblioteket københavn.

Anders var først lidt afholden da han så denne annonce, men der stod trods alt intet om kvalifikationer ej skræmmende fakta som ville afholde ham. Samt ville han jo gerne hjælpe industrien da det til at starte med var hans primære mål med udannelsen. Anders satte sig hen foran hans computer og begyndte at skrive til firmaet, da der var mangel af information i job annocen var han i tvivl om hvor detaljere than skulle skrive ansøgningen og sendte en mere efterspørgsel af information end reel ansøgning.

Da han havde sendt mailen, gik Anders ud i køkkenet og satte en ekstra kop kaffe over og ventede til den var færdig. Med en fyldt kaffekop gik Anders tilbage til computeren og så på hans email program med en besked fra det selvsamme firma han lige havde sendt en besked til. Anders åbnede emailen med spændning og til hans overraskelse stod der med kortfattet tekst at han skulle ringe til firmaet på et nummer der i emailen var oplyst. Ander fattede telefonen uden tøven og ringede nummeret op og blev mødt med den traditionelle vente tone med Queen. Efter en 5 minutters ventetid kom Anders endeligt igennem.

“Da vi har sparsomme oplysninger i henhold til denne tekst, er vi desværre ikke helt klar over hvad som blev diskuteret.”

Samtalen blev brudt efter 15 minutters snak og overraskende virkede Anders helt opstemt. Anders rejste sig fra stolen, da han åbenbart var blevet bedt om at møde på firma adressen 2 timer senere, med en pakket taske til 1 uge. Han var kommer i godt humør, forståeligt som det er, han havde jo trods alt fået at vide det var det bedste job. Anders havde i generelthed fået forholdsvis sparsomme oplysninger, men de han havde fået havde fortalt ham at han skulle arbejde som tester med produkter som en del af forbrugerne i danmark brugte. Man kunne jo egenligt sige at Anders var ret blændet af en stor løn og forholdsvis simpelt arbejde i trygge rammer, som gjorde at hvad han præsist skulle, blev skygget.

07/03/06 – 10:30

Anders havde taget en bus ud til selve fabrikken som han blev oplyst om, stedet lå ude i enden af byen, et sted hvor de eneste som kommer er firmaets ansatte. Stående ude foran hovedbygningen og kunne se diverse bygninger omkring, var der en som fangede hans øjne. I den nordøstlige del af komplekset var der en forholdvis højere bygning end de andre, men med tremmer for vinduerne. Anders tænkte dog ikke over det i lang tid, da der sikkert var en rimelig god forklaring, såsom en forbedring af sikkerhedssystemet da det er noget mere hemmeligt foretagende evt.

Langsomt gående, gik Anders ind i forhallen, som var forholdsvis tom, med undtagelsen af et større skrivebord stående i midten med en lign. 30 årig pæn kvinde. siddende, stirende ham direkte i øjnene. Anders kiggede godt nok også på hende, men mere hendes bryster som var ret så blottet i den arbejds uniform hun havde på.

Anders gik forsigtigt hen til kvinden og spurgte til hvor samtalerne til jobbet fandt sted. Damen smilte først alvorligt, efterfulgt af et frækt kinky smil på mig og kiggede mig ned af kroppen hvori det føltes somom hun psykisk afklædte mig. Hun kiggede hurtigt op og kiggede alvorligt på ham dybt i øjnene og fortalte at hun ville kontakte hende som skulle snakke med mig.

Over kalde anlægget lød herefter hendes stemme som gjorde at en dame cirka på samme alder kom gående hen imod ham, med strakte arme og hilste på ham. Hun bad Anders om at følge med hende, imens de gik igennem dør efter dør, så Anders forskellige maskiner som lavede forskellige ting, men ikke et direkte slut produkt så han var stadig lidt i tvivl om hvad som blev lavet på stedet.

Efter 3 minutters gågang kom de ind i et mindre rum hvor Anders blev anvist en plads overfor hende. Kvinden virkede lokkende på ham og hun skubbede hurtigt et stykke papir hen til Anders hvorpå der stod en kontrakt. Anders tog sig ikke tid til at læse kontrakten da han var overbevist om at det var dette han ville og skrev derfor under efter en kort skimning som ikke afslørede nogle ting som han ikke ville have.

Kvinden som sad overfor ham tog papiret til sig og lagde det i skuffen og spurgte om han var tørstig, Anders som havde været på en længere tur ud til stedet sagde ja tak da han egenligt var lidt tørstig. Kvinden trykkede på et samtale anlæg og bad om at få bragt drikkevarer ind.

Kort efter kom en anden kvinde ind og satte et glas foran ham og tilsvarende foran kvinden, han drak glasset med det samme efter og følte at det gjorde godt. Kvinden spurgte mig nu om han havde nogle dybere spørgsmål omkring dette sted, eller om han var klar til at gå igang. Anders kunne ikke rigtig komme på noget, men begyndte at føle sig søvnig, som faktisk øgede gradvis per sekund.

Kvinden spurgte om han var træt men kort efter uden svar faldt Anders i søvn.

XX/03/06 – XX:XX

Øjnene var tunge hovedet føles som en ordentlig omgang druktur, dog var jeg klar over det ikke var tilfældet. Jeg åbnede øjnene overrasket over at finde mig selv liggende ned i en seng med tremmer over mig, Jeg prøvede og skubbe min krop op i en siddende position dog kunne jeg mærke at min krop blev holdt tilbage med nogle seler. Jeg kiggede nedad mig selv og blev meget overrasket, dog i en mere dæmpet måde da jeg stadig følte mig bedøvet af hvad jeg end havde fået.

Med kigget nedad mig selv kunne jeg se jeg var iført en blå pyjamas som både dækkede mine fødder samt hænder, jeg syntes jeg havde et forholdvist stor skridt, jeg tog hånden ned og rørte. Uden tvivl blev jeg klar over at det var en ble jeg havde på samt føles det som om jeg havde et par gummibukser på udover. Jeg blev lettere panisk over situationen, dette var helt uvant og ikke noget jeg havde fået noget at vide om. Med begge arme prøvede jeg nu at banke gittersengens top af, men metal gittret ville ikke bare åbne sig. Med alt den kraft jeg havde i kroppen prøvede jeg at skubbe mig selv ud af selerne, men måtte finde at det jeg var i, var noget lign. en barnevognsele, som var sikret med et låsesystem foran og gjorde restriktivt at jeg kun, kunne sidde op og rulle mig meget lidt til siderne.

Men et opgivende suk over min situation lagde jeg mig ned på puden igen og trak dynen over mig, Hvis det havde været hver anden situation ville jeg havde råbt og skreget, men vidste dette nok ikke ville hjælpe mig, samt følte jeg at mine lunger var forholdsvis hæs, sikkert efter det bedøvende.

Med tankerne som fløj rundt omkring mig imens jeg lå i tremmesengen kom pludselig en ubehagelig følelse til stede. Jeg skulle tisse, min blære var forholdsvis stor men jeg havde ikke været på toilettet i lang tid. Jeg prøvede at lukke øjnene tænke mig et andet sted hen, men blev pludselig vækket af denne større trang. Jeg tænkte over situationen og det gik op for mig, at hvad dette så end gik ud på, var det nok ret sikkert jeg ikke bare kom ud og jeg havde fået en ble på som skulle bruges. Lettere ydmygt satte jeg mig op i sengen og begyndte at presse på min blære, som hurtigt resulterede i hele min ble føles som om den flød af urin, heldigvis havde jeg fået gummibukser på til at holde på det.

Følelsen af urin i en ble mellem benene gjorde mig lettere tilpas, følelsen var faktisk ikke helt dårlig, samt føles min blære meget bedre nu, Jeg puttede nu mig selv ned igen under dynen klemmene med benene rundt om bleen og lukkede øjnene, da bedøvelsen jeg havde fået stadig havde en form for effekt faldt jeg hurtig i en ny dyb lang søvn.

XX/03/06 – XX:XX

Tid uvist, dato uvist. Anders var ikke klar over hvilken dag eller tid det var, det eneste han var klar over var han havde vågnet op engang til at befinde sig selv i en tremmeseng i en lettere babybeklædning. Rummet Anders var kommet ind i var et forholdsvis lille rum, det var malet helt hvidt som på et sygehus og det eneste der ud til var en dør som var låst. Omkring i rummet stod tremmesengen op til vægen overfor døren, hvor til den venstre side var installeret et puslebord samt en håndvask.

Anders var godt bedøvet på den medicin han fik, men var godt klar over at dette bestemt ikke var hans eget hjem han var i, efter at Anders havde sovet i omkring et døgn vågnede han op igen. Hans øjne var ikke ligeså tunge som før men han følte sig faktisk lettere udhvilet. Anders satte sig op i sengen og trak dynen til side og blev igen klar over hvad han havde præsteret tidliggere på dagen, men bleen var desværre blevet kold og træls at have på. Det var ikke bare tilfældigheder at han vågnede op nu, Nej Anders havde en voldsom følelse af at han skulle på toilettet, ikke for at lave nummer 1, men nummer 2.

Anders vidste godt hvor den nuværende situation førte ham hen, men var fuldkommen enig med sig selv om at han aldrig ville lave i hans ble, det føltes helt forkert bare at tænke tanken. Anders begyndte at skrige efter folk med alle han slunger kapaciteter, men efter 10 minutters højt råberi og voldsomme kramper i maven, måtte han sande at dette værelse var lys isoleret og der nu kun var en vej ud af denne smerte. Anders lagde sig ned i sengen og mod hans bedre overbsvisning pressede han nu på hans tarm. dette førte til at bleen blev fyldt op og havde nu blevet brugt til begge ting som den nu engang var beregnet til. Følelsen var faktisk ret ulækker syntes han, men igen var der noget sært barnligt over det. Det føles på sin vis naturligt, og bleen var lavet til det og tog imod det som man kunne forvente. Anders lagde sig ordentligt i sengen med dynen trukket om sig og prøvede at få hele hans situation til at hænge sammen.

Hvad Anders ikke var klar over, var at der var installeret overvågnings kamera samt mikrofon på hans værelse som var nøje overvåget af en gruppe af firmaets personale. Personalet havde fundet at Anders endelig havde gjordt som forventet og var nu klar til at møde ham. Alt imens Anders reflekterede blev døren åbnet og 2 yngre damer trådte ind, deres tøj bar præg af dagpleje beklædning, en lettere afslappet mundering men med et udtryk som gjorde at man vidste at disse var plejerne. Anders satte sig op i sengen og kiggede på de 2 damer, men fandt at siddene på fyldte ble føles ret unaturligt og ubehageligt lagde han sig ned igen. Anders følte at han skulle skrige, men igen var han skræmt af situationen og ville ikke tilspidse det.

De 2 damer gik hen på hver side af tremmesengen og kiggede ned på Anders og smilede. Det var først efter et minuts tid at den første dame snakkede til ham og spurgte om han var klar over hvor han var. Anders var lidt usikker på hvor han var, men var mere interreseret i at vide hvad de gjorde ved ham. Damerne forklarede ham kort at han havde tilmeldt sig et job som tester, som gjorde at han nu var i nuværende situation. Da den korrekte forklaring på hvad det var, var at test jobbet lød på at teste bleer samt udstyr til at sikre handicappede bedre levevilkår, dette forklarede hans nuværende mundering. Anders var ret overrasket over dette, han erindrede ikke han havde skrevet under på at de måtte gøre dette men måtte sande at han muligvis ikke havde læst alt der stod i kontrakten.

Anders blev også instrueret i at dette job ikke kun løb over 1 uge, men faktisk i så lang tid at firmaet følte der var brug for ham, dog blev han oplyst om han ikke var den eneste, at de havde omkring 50 personer i alle aldersgrupper som var tester af deres produkter. Men at job annocen blev lavet da en af deres tidliggere “ansatte” var afgået ved døden, ved et selvmord. Anders blev nu rigtig skræmt og havde svært ved at forestille sig at dette var autentisk, han var håbende om at vågne af denne drøm snarest. Men var klar over dette desværre nok var virkelighed. Anders spurgte til hvad de ville gøre med mig og Anders fortrød det svar han fik.

Den ene dame forklarede ham at i den tid han vil være her, ville de teste forskellige ting. I det første forløb ville de teste hvor hurtigt en 24/7 person med ble blev lettere inkontinent, hvorefter de senere igennem en lokal operation vil gøre personen inkontinent af begge veje. Planen var at personen skulle have ble på alle døgnets 24 timer og langsomt blive udsat for regression. For at teste produkterne på den bedste vis, vil personen blive opholdt i daglige gøremål passende til den alder og regression som vil være ønsket. Dvs, der vil teoretisk blive først et normalt liv med kroppen for at få den bedste fornemmelse af vores produkters hjælpe effekt.

Anders blev dog oplyst om at det alders trin han ville blive behandlet på vil være hvad der svarede til 1 årigs stadie, da den tidliggere afgået medarbejder var en 18 årig fyr som skulle simulere en mentalt handcappet person med et sind og opførsel som en 1årig. Derfor ville det være det samme job Anders skulle lave da denne plads nemlig manglede i systemet.

Anders blev forfærdet over dette, at han skulle simulere og regresionere sig selv til en alder af 1 år med hvad der dertil fulgte. Men Anders havde en fornemmelse af inderst inde at han ikke havde meget at skulle have sagt. Anders spurgte damerne om hvor lang tid dette ville stå på. Damerne forklarede ham konsekvent at det stadie han ville komme i højest sandsyndeligt ville gøre at hans liv aldrig ville blive det samme igen, at når han først kom på dette stadie var der ingen udvej. Kontrakten var blevet lavet og den var bindende, sigende at firmaet havde alt magt over hans krop og sind i den udstrækning firma loven ønskede.

Anders lå helt forgrædt kunne ikke forstå hvorfor dette skulle overkomme ham, tryglede om at komme ud af dette og at han aldrig ville sige noget til nogle omkring stedet. Men damerne var konsekvente og fortalte ham sådan her er det bare. Der var intet at gøre. Anders blev instrueret i at regressionen foregik på den måde at forløbet ville tage omkring en uge, hvor hver nat ville der blive spillet hypnose musik og medicin som vil blive puttet i maden ville gøre ham lettere hjælpeløs og gøre hans muskler samt forstand langtsomt forskrumpet til en 1årigs sind.

Anders kunne stadig ikke forstå det, men måtte sande at hans muligheder var meget begrænset for overhovedet at kunne gøre noget, han havde trods alt set bygningen, alt var indhyllet i tremmer, der var ingen udvej fra dette. Men Anders besluttede sig for, hvis de virkelig ønskede at gøre dette måtte de kæmpe en hård kamp da han ikke bare ville give op. Damerne efter at have forklaret forløbet åbnede nu lågen i toppen og spændte hans sele vest op, damerne tog nu fat i hver sin arm og løftede ham op af sengen. Anders blev stillet på gulvet imens lågen blev lukket og han så mit snit til at komme væk, han flåede sin arm ud af damens hånd og løb vraltende hen til døren, hans løb så lette komisk ud da hans store ble gjorde det umuligt for ham virkelig at gå ordentligt, Anders prøvede desperat at åbne døren, men døren var designet med et rundt håndtag og den pyjamas handske der på dragten gjorde at fingerne var samlet og kunne deraf ikke åbne. Anders var helt desperat og kunne se damerne komme gående hen imod ham imens de bad ham om at slappe af, Anders vidste at det sidste håb var ude og satte sig grædende ned på hug.

Damerne tog Anders i armen og løftede ham over på puslebordet hvor de satte ham op og tog pyjamasen af ved at lyne den op omme bagpå og trak den hurtig af. Nu lå han blottet kun med en ble og gummibukser på og stanken fra bleerne var ret gemmentrængende. Der blev spændt en sele over maven på Anders og han blev bedt om at slappe af imens de skiftede ham. Gummibukserne blev trukket af anders og den store tykke ildelugtende ble kom til syne. En af damerne lukkede blidt bleen op tape efter tape, Anders kunne ikke rigtig se hvad det var for en ble, men var bare klar over den havde 4 stykker tape og var bestemt stor i det. Damen åbnede forsigtig fronten til bleen og trak den ned. Den ene af damerne begyndte at drille Anders lidt for at sige det var en større omgang han præsterede og at de hellere måtte putte en større ble på ham, for at sikre den kunne holde, Anders rødmede.

Damen som tog sig af bleen, bad nu den anden dame om at holde hans ben op i luften, hvorefter damen trak bleen væk under ham og tørrede ham grundigt med nogle vådservietter som Anders syntes lugtede ret godt. efter 30 sekunders rengøring blev damen færdig og lagde numsen ned på pusle måtten, hun foldede bleen sammen og smed den ud i en skraldespand. Anders følte sig krænket og pinlig ved at ligge nøgen der foran to kvinder. Men blev forfærdet over at en af dem tog et par skrabere frem og barber skum. Anders blev hurtig klar over deres intentioner og prøvede at kæmpe sig ned fra måtten, da de kunne gøre meget ved ham, men tage hans mandlighed var at gå for langt, damerne prøvede at holde Anders nede, men Anders var lidt stærkede end dem, og den ene af damerne kaldte efter forstærkning på deres walkie, Kort efter kom 2 mænd ind som hurtig holdt anders nede imens nogle seler blev sat på hans fødder, hænder og brystkasse, så Anders ikke havde mulighed for at gøre mere.

Mændene gik igen og den ene af damerne gik igang med at barbere hans skridt, Anders begyndte at skrige højlydt men en af damerne sagde nu at han bare skulle slappe af eller det blev værre for ham, og at fjerne hårene i skridtet kun hjalp ham ved bleskift og gjorde det mindre ubehageligt for ham. Anders kunne se at kampen var tabt og slappede mere af og lod damen gøre arbejdet færdig. Damen blev hurtig færdig og fjernede barber grejet, damerne diskuterede indbyrdes om hvilken ble som skulle på han og fandt i enighed hurtig en tykkere ble end den foregående frem og foldede den ud. Anders numse blev løftet op fra puden og bagenden af bleen blev skubbet under, Der blev nu smurt lotion i skridtet på Anders som blev påført med langsomme strøj og blev skrubbet godt ind overalt sågar op i anus, en pudder duse kom nu til syne og ble området fik pudret et pænt lag på sig, hvorefter damen trak bleen op og lukede den godt fast i siderne, Anders følte som om at det var en helt betonklods om benene, men samtidig føltes det ret dejligt.

Selerne blev nu igen løsnet og et par gummibukser blev trukket op over bleen, som sad som skræddersyet på ham. En body blev nu trukket ned over hovedet på ham og knappet i skridtet, følelsen var utrolig rar, det føltes som noget han havde savnet, dejligt betryggende. Anders blev instrueret i at han skulle ud og have noget frisk luft men først noget at spise. Anders blev sat op og en trøje blev trukket ned over ham med et bjørne motiv, hvorefter et par overallbukser med knapper i skridtet blev trukket op og spændt fast om skulderne, et par strømper blev trukket om hans fødde,r en af damerne gik og forlod nu lokalet.

Anders blev sat ned på gulvet af den anden dame og fik et kærligt klap bag på, Anders prøvede at gå lidt rundt men den store ble om benene gjorde at hans bevægelser var ret restriktive. Den anden dame kom nu igen med noget som lignede en klapvogn. De løftede nu ham op i vognen og spændte ham fast. De forlod nu lokalet og kørte ned ad en gang ud til en større sal som lignede en kantine. De kørte over til et bord med en ti højstole uden om, Anders blev løftet ud af vognen og sat op i en højstol, og spændt fast dertil en hagesmæk blev nu sat fast rundt om hovedet på ham.

Rummet var hvidt med nogle vinduer ud til, solen skinnede så det var stadig dag kunne Anders konkludere, men hvilken dag var spørgsmålet, imens Anders kiggede sig omkring hentede damerne nu hans mad, som kort efter kom tilbage med en skål samt to sutteflasker. Anders fik stillet maden foran sig og en af damerne tog nu en ske og begyndte at stikke hvad der lignende babymos i munden på Anders. Anders var ligeglad med hvad det var, han var bare sulten og spiste derfor det med fuld nydelse. Da skålen var færdig blev en sutteflaske nu stukket ind i hans mund og Anders drak det samt den anden flaske.

Da Anders var færdig blev han nu tørret af om munden og spændt op hvorefter løftet ned i vognen igen. Anders blev nu kørt et helt andet sted hen og kom ind i et rum som var fyldt med alt muligt overtøj og sko. Igen blev han løftet op og sat på gulvet. Den ene af damerne gik nu ud af lokalet så den anden kun var tilbage. Damen fandt nu en flyverdragt, Anders blev bedt om at ligge sig ned, imens at hun begyndte at klæde ham den på. Den blev trukket op af benene og sikret at elastikken ved fødderne var trukket ud. Arm efter arm blev stukket ind i den og den blev nu lukket bag på. Flyverdragten var blå med refleksbånd på diverse forstærkningspunkter. Anders fik nu trukket en elefanthue ned over sig og bundet et par støvler på fødderne.

Anders blev nu sat op i hans vogn og skubbet ud af døren, solen skinnede Anders i hovedet men det var alligvel en dejlig følelse af at være ude og få frisk luft. Anders blev skubbet igennem et par låger indtil de kom til en mindre legeplads. Han blev nu løftet ud af vognen og fik at vide han kunne lege.

08/03/06 – 12:XX

Jeg kiggede op på solen og prøvede at finde ud af hvad klokken var, og alt tydede på det var omkring 12 tiden. Dog var jeg ikke sikker, men følte det var det rigtige. Jeg kiggede over på damen som bare sad på en bænk og læste en avis samtidig med hun holdte øje med mig og tænkte at det muligvis var nu jeg skulle udnytte situationen og komme væk herfra. Jeg kiggede mig omkring og fandt hurtig ud af at der var høj indhegning omkring mig og den eneste udgang var en låge med lås på, som damen alligevel bevogtede.

Jeg kiggede nedad mig selv og måtte indse at jeg faktisk havde det utroligt dejligt i min nuværende mundering, selvom jeg nødigt havde lyst til at indrømme det. Jeg kiggede omkring mig for at finde noget til at få tiden til at gå med og fandt en skovl. Jeg rejste mig op fra jorden og prøvede at gå hen til en sandkasse et par meter væk, men indså hurtigt at med den store ble vraltede jeg simpelthen for meget og gik derfor ned på knæene og kravlede derhen, jeg satte mig på numsen i sandkasssen og begyndte at bygge et sand tårn, som om at følelsen af naturlighed kom direkte til mig. Jeg kunne ikke stoppe med at tænkte på hvordan jeg bedst kom ud af denne situation, men lige meget hvilken ide jeg fik, syntes den at blive afvist med det samme, efter noget tid stoppede jeg med at tænke over det og startede at lege mere intensivt og leve mig ind i rollen. Tiden gik forholdsvis hurtigt imens jeg legede med tingene og en bekendt følelse kom nu til syne, jeg skulle tisse men vidste godt at der kun var en ting jeg kunne gøre og åbnede derfor for blæren og lod det komme ud til et dejlig velbehag både i blæren men også den varme følelse som spredte sig mellem benene.

Efter en del legetid kom damen hen til mig og sagde vi skulle ind og have mig skiftet da det var tid til at sove til middag. Jeg måtte indrømme jeg var lidt træt, men følte jeg havde sovet nok natten forinden. Jeg kravlede hen til klapvognen og fik hjælp til at sætte mig op i den og blev kørt indenfor igen. Bleen var ved at blive kold og klam så jeg glædede mig faktisk til at blive skiftet. Da vi kom indenfor blev jeg afklæft flyverdragt, hue og skoene, hvorefter jeg blev kørt tilbage til mit værelse, som ikke lugtede mere pga udsugningen. Damen som før havde hjulpet kom nu ind igen og med hurtige bevægelser blev jeg igen strippet til at ligge nøgen på pusle måtten. Damen som havde haft mig ude kærtegnede min penis og sikrede at jeg ikke havde nogle mærker eller lign. En endnu tykkere ble end før blev nu fremvist og skubbet ind under min numse. Hvorefter de smurte mig godt og grundigt med noget zink salve og en ordentligt omgang pudder. Bleen blev nu lukket fortil og endnu engang blev et par gummibukser kørt op over. Damen tog hendes finger og kørte rundt omkring kanten på bleen for at sikre den sad ordentligt med gummibukserne uden om. Bodyen blev nu kørt ned over og lukket til. Hvorefter de tog en ny pyjamas som lignede den jeg havde på til at starte med og begyndte at trække mig i den. Hvor denne gang efter den var sat fast, også satte en sut med en snor i tøjet på mig og gav mig den i munden.

Overrasket over denne udvikling begyndte jeg nu at sutte på den og fandt at det føltes godt. Jeg blev sat ned i klapvognen igen og kørt til et helt andet sted i bygningen. Det jeg her så overraskede mig, i det rum vi kørte ind i, var der barnevogne. Men ikke den normale størrelse men langt større som var lavet til voksne. En af barnevognene blev nu gjordt klar og kort efter blev jeg løftet op og lagt ned i den. Jeg blev nu spændt fast med en ligende sele som tidligere på dagen, fik lagt en bamse samt en sutteflaske ved siden af mig, samt trukket dynen godt op over mig. Top stykket af barnevognen blev nu knappet fast og et myggenet blev trukket ned over. De kørte mig nu ud af døren og sat uden for i skyggen hvor det eneste jeg kunne se var en skyfri himmel.

Pludselig blev der stille og jeg vidste jeg var blevet overladt til mig selv her. Jeg havde det utroligt godt, følelsen var utrolig rar og dejlig, jeg følte mig hjemme og tilpas. Min mave knurrede lidt, jeg kunne mærke jeg snart skulle lave igen, men havde også en følelse af sult. Jeg tog nu med lidt besvær sutteflasken op og satte den i munden og drak den til den var tom. Jeg lagde den ved siden af mig og tog bamsen ind til mig og lagde dynen tæt om mig. Jeg havde en følelse af en opnåelse i maven, nærmest en kribblende fornemmelse af extase. Jeg lukkede øjnene og smilede, tænkte at denne situation ikke kunne være bedre, før jeg vidste af det var jeg faldet i en ny dyb søvn.

5 Synes om