Sin lillebrors tvilling (b,b,F,M,G)

Skrevet af: Anonym <anonym.anonym@jubiimail.dk>
Udgivet den: 21.09.2001 07:56

NB: Dette er en fiktiv historie!

Jeg var 12 år, da denne historie starter, Jeg havde en lillebror “Martin” på 3 år, som brugte ble. Selv hedder jeg Nicklas. Det hele startede en aften i sommerferien, da jeg var alene hjemme sammen med Martin.

Kapitel 1

Det var aften, mine forældre var ude og spise sammen med nogle af deres venner, jeg tjente nogle lommepenge ved at passe Martin. De første par timer gik med at lege med Martin, og skifte ham. Da det blev aften lagde jeg Martin i seng, og begyndte at se en film i tvet, filmen var kedelig, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle lave, jeg kom til at tænke på Matin, og tænkte på hvordan det måtte være at være lille og have ble på og den slags, jeg besluttede mig for at prøve en af Martins bleer, og drikke lidt af en gammel sutteflaske fra da Martin var mindre, jeg gik ud på toilettet og tog to bleer, og puttede dem ned i mine underbukser så de sad godt, derefter gik jeg ud og fyldte en sutteflaske med mælk. Jeg gik ind i stuen og lagde mig på sofaen og så resten af filmen, jeg drak hvad der var i sutteflasken. Da der var gået en time, og filmen var færdig, var jeg så træt at jeg kom til at falde i søvn på sofaen…

Jeg vågnede ved at mine forældre åbnede døren og kom ind i stuen, først stod de og gloede på mig, der var vågnet og sad i sofaen med en tyk blenumse, der gik et halvt minut indtil min far sagde “Hvad laver du?”, jeg svarede at jeg gerne ville prøve hvordan det var at være Martin. Efter jeg havde svaret dem, gik de ud af stuen og snakkede om hvad de skulle stille op, da de kom ind sagde min far dette: “Hvis du gerne vil være lille igen skal du få chancen, i de næste to uger vil du blive behandlet som en lille baby, du bliver din lillebrors tvilling, du skal lege sammen med ham og sove middagslur sammen med ham, og du kommer til at bruge ble 24 timer i døgnet.”, jeg begyndte at græde og sagde at det var et uheld, og at jeg nok skulle love at jeg aldrig ville gøre det igen, men der var ingen nåde, "Nu kan du gå op på dit værelse, og hvis du så meget som viser dig udenfor dit værelse før én af os henter dig, vanker der dit livs største røvfuld, du kan beholde bleerne på hvis du skal tisse, og din mor kommer op med en sutteflaske om lidt. Jeg gik grædende op på mit værelse og lagde mig i sengen, da min mor kom med sutteflasken blev jeg bare liggende, jeg faldt i søvn lidt efter.

Kapitel 2

Det var morgenen efter “dagen”, og jeg var lige vågnet og lå stadig i min seng klokken var 10:00, og jeg skulle på toilettet, jeg turde bare ikke gå ud fra mit værelse og gå ned på toilettet, jeg rejste mig op og gik rundt i cirkler, men da der var gået et stykke tid kunne jeg altså ikke holde mig, jeg satte mig ned på hug og begyndte at tisse i bleerne, først var det en rar og varm fornemmelse, men så begyndte det at løbe ned ad mine ben, da bleerne jo var alt for små. Et par minutter efter jeg havde tisset kom min mor og hentede mig, hun så på mig og sagde: “Puha, du trænger vist til en tør numse lille dreng, det er vist heldigt at din far købte nogle ekstra store bleer i morges, så du ikke tisser ved siden af igen, kom så skal jeg skifte dig”, jeg fulgte efter min mor ned til toilettet hvor Martins puslebord stod, men da vi kom til toilettet opdagede jeg at min far åbenbart havde sat en lås på toilettet inden han tog på arbejde, min mor tog en nøgle op af lommen og låste toilettet op, vi gik derud og jeg fik besked på at ligge mig op på puslebordet, min mor tog mine tissevåde underbukser af, og kiggede lidt på mig, derefter tog hun bleerne af mig og smed dem ned i blespanden, bagefter tog hun resten af mit tøj af og bad mig om at gå ned i badekarret, hun vaskede mig grundigt over det hele, og tørede mig igen bagefter, så blev jeg igen bedt om at ligge mig op på puslebordet hvor hun smurte noget creme på min numse, hvorefter hun løftede mig op i benene, og lagde en stor ble ind under mig, jeg begyndte at græde, men da hun ikke gad at høre på mig tog hun en af martins gamle sutter frem fra et skab og stoppede den ind i munden på mig, derefter fortsatte hun og dryssede baby-pudder ud over min bare numse, og satte bleen fast med tapen i begge sider, så tog hun en body-stocking frem fra skuffen, og bad mig om at sætte mig op, derefter trak hun body-stockingen ned over mig og knappede den sammen i enden, så tog hun noget stort børne-tøj frem fra skuffen og gav mig det på.

Hun tog sutten ud af munden på mig, men da jeg græd videre blev den puttet ind igen, vi gik ud fra toilettet og hun låste døren, og jeg fik besked på at gå ind på min lillebrors værelse og lege med ham, jeg blev nødt til at gøre hvad hun sagde, og måtte derfor gå ind til Martin og lege med ham, da jeg kom ind på værelset rejste Martin sig op og kiggede forundret på mig, og sagde “Nicklas være baby?”, jeg svarede ham ikke men begyndte i stedet at lege med ham, vi byggede med duplo-klodser i en time, og havde det egentlig meget sjovt, klokken var omkring 12:45 da Martin rejste sig op og gik hen til væggen og satte sig på hug op af den, jeg vidste godt hvad han skulle, jeg havde set ham gøre det før, han “skulle” desværre og så fik jeg en gribende lyst til det samme, da jeg efterhånden havde holdt mig i et stykke tid, jeg gjorde det samme som Martin, og satte mig ned på hug og “begyndte”, det var en ulækker følelse af den klamme lort i min ble, der bredte sig hurtigt en forfærdelig stank i rummet, og der gik da heller ikke lang tid før min mor kom ind i værelset med to bleer og en plastik-pose under armen, hun gik hen til Martin og ordnede hans ble først, og så blev det min tur, denne gang uden de store protester, da jeg jo gerne ville af med den ulækre ble, da min mor var færdig sagde hun til mig at jeg ikke skulle regne med at blive skiftet hver gang jeg havde tisset, da hun havde tænkt sig at lave andet end at skifte bleer hele dagen. Resten af dagen gik med frokost, middagslur, bleskift og så en sutteflaske før far kom hjem. Faktisk gik de følgende dage på samme måde lige indtil det blev fredag…

Kapitel 3

Det var fredag og jeg havde nu været baby i et par dage, jeg var blevet vant til at bruge ble, og var næsten min lillebrors tvilling. Det startede med at mine forældre kom og fortalte mig at de skulle ud at spise sammen med nogle af deres venner (Hansens), jeg tænkte at de sikkert ville have mig til at passe Martin, “Juhuuuuu” tænkte jeg, så ville de nok belønne mig og stoppe det her vanvid.

Jeg spurgte om de ville have mig til at passe Martin, men så sagde min mor: "Næææ, ser du, små børn passer ikke hinanden, derfor har jeg spurgt Hansens datter “Betina”, og hun vil gerne passe jer i aften, de kommer om 5 minutter. Jeg begyndte at tudebrøle, (Betina gik nemlig på min skole, og tænk nu hvis det slap ud), men det ville min mor ikke høre på så hun stak en sut ind i munden på mig og sagde at der skulle den være i 10 minutter, jeg græd og sagde at jeg kunne klare at Hansens så mig med ble på, men om ikke jeg måtte tage sutten ud, men min mor gad ikke at diskutere med mig, og svarede derfor at hvis jeg så meget som sagde ét ord mere ville jeg få en kæmpe-røvfuld.

Det bankede på døren og Hansens kom ind og satte sig i vores sofa, imens instruerede min mor Betina på 16 år om hvornår vi skulle puttes osv. der gik ikke lang tid før mine forældre forlod huset og jeg sad helt alene med Betina og Martin, jeg havde lige tisset en ordentlig tår i bleen, og den var helt gul, det så Betina selvfølgelig straks og hun tog mig med ud på puslebordet hvor jeg blev skiftet meget omhyggeligt, bagefter tog hun os med ind i børneværelset hvor vi legede med bamser, lige indtil jeg “skulle” jeg satte mig på hug og “begyndte”, bagefter blev jeg igen taget ud til puslebordet, jeg lagde mig op, og hun begyndte med at trække mine bukser ned og knappe min body-stocking op, hun rev tapen løs os åbnede bleen, men pludselig tog hun et kamera op af lommen og tog et billede af mig der lå med en åben og beskidt ble, jeg begyndte straks at protestere meget kraftigt, men da hun var meget stærkere end mig kunne jeg ikke gøre nogen modstand, og fik derefter en ren ble på. Bagefter sagde hun til mig at når skolen skulle begynde skulle jeg tage ble på de første tre dage, og at hun ville tjekke mig hver dag, og at hvis jeg ikke gjorde det, eller sagde det til mine forældre ville hele skolen få billedet at se. Jeg kunne ikke gøre andet end at adlyde.

4. Kapitel 4

Da de to baby-uger var gået måtte jeg tage ble på de første tre dage af skolen, og jeg var sikker på at de allesammen kunne se bleen under mine cowboy-bukser, men der var ingen der sagde noget, “Måske så de det ikke”, da måneden var gået fik jeg da også billedet, som jeg straks destruerede.

Det var så en lille fortælling fra mit liv.

3 Synes om

Det er bare den fedeste historie på DIAPER !
:laugh:

kan læse den igen og igen ved godt at det er lang tid siden den er blevet lavet men håber da stadig på en efterfølger :woohoo:

ja kommer der ikke mere

hej xbleen…:slight_smile:

tror det ikke da det er en gæst der har skrevet historien men den er da rigtig fed :smiley:

Hejsa

Det var mig der i sin tid oversatte denne historie og lagde den på diaper.dk, det er dog læææænge siden, det er nok derfor den står som tilføjet af “gæst” - det smuttede nok da diaper.dk blev overført til det nye set-up.

Jeg oversatte historien, og lavede et par ændringer i den, original-versionen på engelsk handlede så vidt jeg husker om to piger, og ikke om to drenge. Jeg kan desværre ikke lave en efterfølger da det jo er en oversat historie, og jeg kan ikke huske hvor jeg fik den fra :frowning: